abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  PR/Manusje van alles woensdag 6 juli 2011 @ 13:47:26 #1
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_99109086
quote:
Daniel Radcliffe heeft toegegeven dat hij een drankprobleem heeft gehad toen hij begon te drinken tijdens de opnames van Harry Potter and the Half Blood Prince.

Volgens Daniel behoort zijn wilde feestgedrag tot het verleden. In het mannentijdschrift GQ UK zegt hij sinds augustus 2010 al geen slok meer gehad te hebben en dat hij inderdaad een alchoholprobleem had.

“Ik had drank nodig om van iets te kunnen genieten. Ik heb een paar jaar geleefd met het idee dat ik een soort beroemdheid was terwijl die levensstijl helemaal niet bij mij past”, aldus Daniel. Hij stopte met drinken na de opnames van het laatste deel in de Harry Potter-reeks. “Ik zit liever thuis bij mijn vriendin dan dat ik op een feest ben.”

"Ik geniet van het feit dat ik een relatie met mijn vriendin kan hebben waarin ik gezellig ben en niet steeds alles verpest. Het lukt mij niet om naar feestjes te gaan en dan maar een paar drankjes te nemen om een leuke avond te hebben. Dat werkt niet voor mij en dat lukt mij ook niet.”

Daniel wil ook niet onverstandig omgaan met zijn geld. “Ik ben blij dat ik het heb, het geeft je ruimte om te ‘bewegen’. Het grootste voordeel van het hebben van geld is dat je je geen zorgen hoeft te maken en voor mij is dat een geweldig iets. Ik ga het niet uitgeven aan snelle auto’s of hoeren.”

Momenteel staat Radcliffe op het toneel met de Broadway productie How To Succeed In Business Without Really Trying. Hij hoopt door deze musical toe te werken aan een gevarieerde carrière na zijn avonturen als Harry Potter.
Bron: FOK!film

Jezelf niet in de hand hebben kan je ook een drankprobleem noemen ja :D :')
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_99109163
Bron: FP?
  woensdag 6 juli 2011 @ 14:02:33 #3
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_99109702

[ Bericht 100% gewijzigd door static op 06-07-2011 14:22:15 (Ga weg met je onzin) ]
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_99247408
Vriendin? Ik dacht dat hij homo was?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  Moderator zaterdag 9 juli 2011 @ 17:12:24 #5
9859 crew  Karina
Woman
pi_99247445
Kon hij het niet wegtoveren?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')