Je kent de status!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
Bella, de vrouw die sneller fokt dan haar schaduw!
Is dit de 110 meter fok! horden race?
Van uitjes moet je janken!quote:
Ik was ooit op een singles-meet. Dat was bijna om te wenen.quote:
Zo erg?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik was ooit op een singles-meet. Dat was bijna om te wenen.
Ik dacht ben ik abuis een varkensstal binnen gewandeld of is dit echt de singles! meet?quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik dacht ben ik abuis een varkensstal binnen gewandeld of is dit echt de singles! meet?
Ah, dan heb je wel nog de rest van de dag... tofquote:Tussen elf en twaalf als het goed is
Dan doen we ook niet zo heel veel hoor. Het is niet dat we een 3 daags offerfeest houden en de bruidsschatten moeten overhandigen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:45 schreef iBenny het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Ah, dan heb je wel nog de rest van de dag... tof
Het was sowieso de bedoeling het klein te houden tochquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan doen we ook niet zo heel veel hoor. Het is niet dat we een 3 daags offerfeest houden en de bruidsschatten moeten overhandigen.
Ja, daarom hadden we nog overwogen om Van Velzen te boeken.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:48 schreef iBenny het volgende:
Hey c_a
iPhone of iPad?
[..]
Het was sowieso de bedoeling het klein te houden toch?
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, daarom hadden we nog overwogen om Van Velzen te boeken.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, daarom hadden we nog overwogen om Van Velzen te boeken.
Zeg je dat ook altijd tegen je man?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:52 schreef charmed_angel het volgende:
Benny het is iPhone, makkelijker vast te houden
Ohw ja, dat was een van de redenen waarom ik geen iPad wildequote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:52 schreef charmed_angel het volgende:
Benny het is iPhone, makkelijker vast te houden
tieten seks kont bips vrijgezel piemels borsten billenquote:
Ik gebruik hem ook vrij weinig, alleen als ik in de tuin lig te zonnenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw ja, dat was een van de redenen waarom ik geen iPad wilde
Grote kans van wel, ja.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:52 schreef charmed_angel het volgende:
Whehehehe
Dus jij gaat misschien ook mee
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
tieten seks kont bips vrijgezel piemels borsten billen
Eens kijken welke vreemdelingen er opduiken die op die termen zoeken.
Gezellig!quote:
Ja precies, ja... ik kwam niet verder dan op de bank of in de trein. Voor dat laatste heb je dan weer 3G nodig, wat nóg meer geld kost. Dus het was voor mij een nee....quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik gebruik hem ook vrij weinig, alleen als ik in de tuin lig te zonnen
Ja, schitterend.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:54 schreef charmed_angel het volgende:
Hou je van BrittEn vooral dat nummer?
Ik heb ook geen 3 Gquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja precies, ja... ik kwam niet verder dan op de bank of in de trein. Voor dat laatste heb je dan weer 3G nodig, wat nóg meer geld kost. Dus het was voor mij een nee....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |