quote:
quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:55 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Als ze Ajax maar genoeg geld geven teken ik ervoor. EL is sowieso niet eerlijk, Ajax heeft veruit de meeste mensen die hun wedstrijden kijken waarom zou het dan verdeeld moeten worden?
Hamlap naar PSV, zou je dat oké vinden?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die geluiden bij die sterren
Tongetje
jaquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hamlap naar PSV, zou je dat oké vinden?
Als hij normaal doet en 25 doelpunten maakt...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hamlap naar PSV, zou je dat oké vinden?
Die gast heeft zo'n verrotte karakter dat ie nergens meer tot zijn recht komtquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:02 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nee, niet naar PSV. Top spits is het hoor, als je hem paait maakt hij veel doelpunten.
Feyenoordquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die gast heeft zo'n verrotte karakter dat ie nergens meer tot zijn recht komt
Onder Jol had hij er gewoon 20+ gemaakt. Die kontenkruipers bij PSV kunnen er wel mee omgaan.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niet mee eens. Als er goed mee omgegaan wordt maakt hij er zo weer 20-25.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
SBS, alsjeblieft niet zeg. Dat is echt dramatischquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
RTL of SBS vind ik ook goed. Ajax gaat toch zelf TV-rechten exploiteren.
Dat lijkt me niet. Niet bij PSV in ieder geval. Daar kunnen ze al helemaal geen spelers motiveren. Kijk hoe ze dit jaar speelden, die waren echt 0,0 gemotiveerd door Rutten.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet mee eens. Als er goed mee omgegaan wordt maakt hij er zo weer 20-25.
Ik zei 'als'.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:16 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet. Niet bij PSV in ieder geval. Daar kunnen ze al helemaal geen spelers motiveren. Kijk hoe ze dit jaar speelden, die waren echt 0,0 gemotiveerd door Rutten.
Nee, die gaat El Ham echt niet op het rechte pad krijgen hoor.
Nee.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zei 'als'.
Maar je hebt wel gelijk ja. dat Lazovic-incident was ook onder Rutten toch?
Gelukkig iemand die mijn mening ook deelt.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:25 schreef Urquhart het volgende:
El-Hamdaoui mag van mij best naar PSV vertrekken. Gewoon wegwezen met die gozer.
Oh ja, dat was onder Stevens.quote:
Sport 1 mag van mij wel de rechten van Ajax er ook bij nemen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:41 schreef J2T het volgende:
Iemand hier die misschien meer weet over wat Ajax wil gaan doen met haar televisie-rechten? Misschien de rechten verkopen aan Sport1 of aan RTL? Eredivisielive is een zinkend schip als wij Derksen moeten geloven.
Het is niet alleen Derksen die aangeeft dat het met eredivisie live niet goed gaat hoor.quote:
Die 150 miljoen klinkt goed, Nog een jaartje om 125 miljoen bij te krijgen. Moet lukken toch?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:45 schreef J2T het volgende:
Derksen had het over dat de Eredivisie in 2012 naar 25 miljoen gaat. Dat is 30 miljoen minder dan Belgie. Ook zien de clubs het geïnvesteerde geld in de zender niet meer terug. In het marketingplan wat een aantal jaren geleden aan de clubs werd gepresenteerd zou er in 2012 rond de 150 miljoen euro te verdelen zijn onder de eredivisieclubs. Klinkt allemaal erg somber.
Mja, het probleem blijft volgens mij toch dat Nederlanders echt een Studio Sport mentaliteit hebben.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:45 schreef J2T het volgende:
Derksen had het over dat de Eredivisie in 2012 naar 25 miljoen gaat. Dat is 30 miljoen minder dan Belgie. Ook zien de clubs het geïnvesteerde geld in de zender niet meer terug. In het marketingplan wat een aantal jaren geleden aan de clubs werd gepresenteerd zou er in 2012 rond de 150 miljoen euro te verdelen zijn onder de eredivisieclubs. Klinkt allemaal erg somber.
En de kort door de bocht award gaat naar...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:54 schreef stevenmac26 het volgende:
dat gezeur over eredivisie-live de hele tijd
Ga gewoon naar het stadion en negeer dat gezeik om het geld
Eredivisie-live nokt er nieteens mee dus wat is het probleem.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:56 schreef Afwazig het volgende:
[..]
En de kort door de bocht award gaat naar...
Tv-rechten zijn nou eenmaal een belangrijk inkomstenbron in het voetbal. Inkomsten zijn belangrijk in het hedendaagse voetbal.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:54 schreef stevenmac26 het volgende:
dat gezeur over eredivisie-live de hele tijd
Ga gewoon naar het stadion en negeer dat gezeik om het geld
Dit dus, daarom gaat iedereen massaal streamen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:02 schreef Godtje het volgende:
Misschien moet EL gewoon ook geen 6 euro voor 1 wedstrijd rekenen.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:22 schreef jeffrey410 het volgende:
btw als iemand kaarten nodig heeft voor wetstrijden.
Kan ze altijd regelen!
Ciao
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:23 schreef Burrito het volgende:
Okay, ik wil wel kaarten voor wetstrijden! regel maar!
afscheidswedstrijd van v/d Sarquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:22 schreef jeffrey410 het volgende:
btw als iemand kaarten nodig heeft voor wetstrijden.
Kan ze altijd regelen!
Ciao
300 euro.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
afscheidswedstrijd van v/d Sar
4 kaarten svp
Dan zit ik wel op de hoofdtribune neem ik aan hequote:
Vak 420 om precies te zijnquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan zit ik wel op de hoofdtribune neem ik aan he
Neuh dan blijf ik wel 128 staanquote:
Zekers goeie plekken. 128 is ook wel aardig toch?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Neuh dan blijf ik wel 128 staan
Alhoewel het uitzicht op 420 niet verkeerd is volgens mij, zat vorig jaar paar keer 121, goede plekken
Ja zuid-tribune achter het doel, is altijd wel goed te doenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zekers goeie plekken. 128 is ook wel aardig toch?
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:10 schreef voice-over het volgende:
Wat een TT![]()
"Wij zijn de beste"
Moet zijn: "Wij zijn de beste van de wereld". Zoals een Amsterdammer betaamt. Jullie zijn kampioen van Barcelona, Manchester, Milaan ..... kom op zeg het dan!
Naast Eriksen en voor Anita, maar daar staat die miskoop Janssenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar zou lodeiro in het systeem van frenkie passen denken jullie?
waarom miskoop?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:59 schreef gniffie het volgende:
[..]
Naast Eriksen en voor Anita, maar daar staat die miskoop Janssen
Omdat Janssen enkel goed is in de lange bal en Ajax die nooit speelt. Kan tempo veldspel niet aan, en voor die paar goals via corners en vrije trappen wil ik dat niet opofferen.quote:
Naast hem op de bank.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar zou lodeiro in het systeem van frenkie passen denken jullie?
slechte baseringenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:15 schreef gniffie het volgende:
[..]
Omdat Janssen enkel goed is in de lange bal en Ajax die nooit speelt. Kan tempo veldspel niet aan, en voor die paar goals via corners en vrije trappen wil ik dat niet opofferen.
Plus is die bijna 30
komt door jol en blessuresquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:18 schreef stevenmac26 het volgende:
Lodeiro
Veel geld gekost en wel 5wedstrijden gespeeld ofzo
1.25m, 1 beuk en ligt 10 meter verderop. Zag hem spelen in de wedstrijd tegen dat Amerikaanse elftal word werkelijk ieder duel van de bal gezet.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:18 schreef stevenmac26 het volgende:
Lodeiro
Veel geld gekost en wel 5wedstrijden gespeeld ofzo
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
1.25m, 1 beuk en ligt 10 meter verderop. Zag hem spelen in de wedstrijd tegen dat Amerikaanse elftal word werkelijk ieder duel van de bal gezet.
Leuke speler als je met 4-0 voor staat in eigen huis voor de rest heb je er geen kloten aan.
Die lui in de AMERIKAANSE LEAGUE kunnen er nog minder van kun je nagaan.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
DAT IS DE AMERIKAANSE LEAGUE droplul. De lengtes in de ED stellen geen hond voor.
ik bedoel de amerikaanse elftal.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:23 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Die lui in de AMERIKAANSE LEAGUE kunnen er nog minder van kun je nagaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |