quote:
quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:55 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Als ze Ajax maar genoeg geld geven teken ik ervoor. EL is sowieso niet eerlijk, Ajax heeft veruit de meeste mensen die hun wedstrijden kijken waarom zou het dan verdeeld moeten worden?
Hamlap naar PSV, zou je dat oké vinden?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die geluiden bij die sterren
Tongetje
jaquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hamlap naar PSV, zou je dat oké vinden?
Als hij normaal doet en 25 doelpunten maakt...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hamlap naar PSV, zou je dat oké vinden?
Die gast heeft zo'n verrotte karakter dat ie nergens meer tot zijn recht komtquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:02 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nee, niet naar PSV. Top spits is het hoor, als je hem paait maakt hij veel doelpunten.
Feyenoordquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die gast heeft zo'n verrotte karakter dat ie nergens meer tot zijn recht komt
Onder Jol had hij er gewoon 20+ gemaakt. Die kontenkruipers bij PSV kunnen er wel mee omgaan.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niet mee eens. Als er goed mee omgegaan wordt maakt hij er zo weer 20-25.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
SBS, alsjeblieft niet zeg. Dat is echt dramatischquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
RTL of SBS vind ik ook goed. Ajax gaat toch zelf TV-rechten exploiteren.
Dat lijkt me niet. Niet bij PSV in ieder geval. Daar kunnen ze al helemaal geen spelers motiveren. Kijk hoe ze dit jaar speelden, die waren echt 0,0 gemotiveerd door Rutten.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet mee eens. Als er goed mee omgegaan wordt maakt hij er zo weer 20-25.
Ik zei 'als'.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:16 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet. Niet bij PSV in ieder geval. Daar kunnen ze al helemaal geen spelers motiveren. Kijk hoe ze dit jaar speelden, die waren echt 0,0 gemotiveerd door Rutten.
Nee, die gaat El Ham echt niet op het rechte pad krijgen hoor.
Nee.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zei 'als'.
Maar je hebt wel gelijk ja. dat Lazovic-incident was ook onder Rutten toch?
Gelukkig iemand die mijn mening ook deelt.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:25 schreef Urquhart het volgende:
El-Hamdaoui mag van mij best naar PSV vertrekken. Gewoon wegwezen met die gozer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |