Wat is de bedoeling hiervan?quote:
Blijft spannend.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:51 schreef LudoSanders het volgende: [..] Alsof dat nieuws is.
Dat denken werkgevers nooitquote:
Zulke boomstammen kan ik niet verwerken nee.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:53 schreef Dale. het volgende:
[..]
In dat formaat krijg jij ze natuurlijk niet!
Ik heb speculaasjesquote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:54 schreef Dale. het volgende:
Om nog meer mensen honger te maken
[ afbeelding ]
In dat geval blijf ik het komende dagen nog ff doen.quote:
Bij mij niet.quote:
Weet je al wat je wilt gaan doen hierna?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:54 schreef sciter het volgende:
[..]
Dat denken werkgevers nooit
Zeker niet als ik ook nog een of andere vage studenten-comissie doe en dat op mijn CV zet
Bedrijfseconomie oid. Daarna, als het mij lukt, een system controller opleiding erachteraan.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:55 schreef JApieman het volgende:
[..]
Weet je al wat je wilt gaan doen hierna?
Aah, weer wat geleerdquote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:55 schreef Dale. het volgende:
http://www.google.nl/search?q=webpage%20screenshot
welke kleur ben ik :S:S:S:Squote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:55 schreef Dimens het volgende:
Even een uitleg:
Als je wit bent, ben je TS.
Als je lichtjes blauw bent, ben je een normale user.
Als je turquoise bent, ben je een user die ik goed vind.
Als je licht blauw bent, ben je mij.
En wat hoop je dan te bereiken?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
In dat geval blijf ik het komende dagen nog ff doen.
Totaal geen idee, je hebt ook E&M waarschijnlijk dan?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:55 schreef sciter het volgende:
[..]
Bedrijfseconomie oid. Daarna, als het mij lukt, een system controller opleiding erachteraan.
Jij?
Weinig, gewoon het gebaar.quote:
Wat ben ik?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:55 schreef Dimens het volgende:
Even een uitleg:
Uitkering trekken :quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:55 schreef JApieman het volgende:
[..]
Weet je al wat je wilt gaan doen hierna?
Jaquote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:56 schreef JApieman het volgende:
[..]
Totaal geen idee, je hebt ook E&M waarschijnlijk dan?
Definieer 'goed' .quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:55 schreef Dimens het volgende:
Even een uitleg:
Mergpijpjesss, ik had laatst roze mini mergpijpjesquote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:56 schreef Dale. het volgende:
[..]
Deze zijn lekkerder
[ afbeelding ] al is het alleen al om de naam
Wait what, geen tieten meer in NB?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:56 schreef Romanus het volgende:
De nachtbagger is niet meer hetzelfde zonder de
[ afbeelding ]
Jammer dat het nu verboden is
Gaat wel op zichquote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:56 schreef Romanus het volgende:
De nachtbagger is niet meer hetzelfde zonder de
[ afbeelding ]
Jammer dat het nu verboden is
Mooi pannetje. Lekker retro.quote:
Nee.quote:
Ist verboten, zie feedback topic.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:57 schreef Jolx het volgende:
[..]
Mergpijpjesss, ik had laatst roze mini mergpijpjes![]()
[..]
Wait what, geen tieten meer in NB?
En ik dan :Squote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
Eigenlijk moet jij rood, hele lieve user.
Je brengt me in verlegenheid.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
Eigenlijk moet jij rood, hele lieve user.
Ik alles hetzelfde behalve MOquote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:58 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik met Aardrijkskunde, Wiskunde A, M&O en Duits.
Niet dat ik van plan was ze te posten, maar nu het gezegd wordt.. Het is idd behoorlijk tietloos hiero.quote:
WIE IS ER ROOD DAN?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar weinig mensen die rood kunnen halen. :S
Jij bent turquoise
ik wil roodquote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jij bent turquoise
Welke zit jij?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:59 schreef Dale. het volgende:
oh en je moet nog zeggen welke studieverenging kunnen we jullie gaan plunderen tijdens de constitutie borrel
Ik was rood. :S degradatie dit.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jij bent turquoise
Dit zou ik me geen tweede keer laten zeggen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:59 schreef xSummergirlx het volgende:
dimens kom op geef me rood plz plz plzz kdoe alles gr gr
haha, onze studievereniging is echt ieniemienie (kleine opleiding enzulks) dus of er veel te plunderen valt..quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:59 schreef Dale. het volgende:
oh en je moet nog zeggen welke studieverenging kunnen we jullie gaan plunderen tijdens de constitutie borrel
Alles?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:59 schreef xSummergirlx het volgende:
Was het maar zo.quote:
Klasse, waar heb je het gelaten?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:59 schreef xSummergirlx het volgende:
Zijn naam op je decolleté en een foto posten.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:59 schreef xSummergirlx het volgende:
Jij wil seks met mij.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Roze is mijn "daar wil ik wel seks mee" kleurtje.
Nee, A. Wiskunde is een zuigvak, ik kan er niks van. Ik snap niet waarom ik sommige dingen doe.quote:
Ach al is het alleen maar de staf.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:00 schreef Jolx het volgende:
[..]
haha, onze studievereniging is echt ieniemienie (kleine opleiding enzulks) dus of er veel te plunderen valt..
welke is datquote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:00 schreef Dale. het volgende:
[..]
Bij de nerdsmaar wij drinken wel het meeste bier
Ja maar kan maar een kleurtje en zo voor goede users. Eerst was turquoise voor users waar ik seks mee wilde.quote:
Kweenie hoe.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:59 schreef xSummergirlx het volgende:
Delft dus?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:00 schreef Dale. het volgende:
[..]
Bij de nerdsmaar wij drinken wel het meeste bier
Bquote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:59 schreef xSummergirlx het volgende:
Precies, ik snap meestal ook niet hoe alles werkt bij wiskunde.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:00 schreef sciter het volgende:
[..]
Nee, A. Wiskunde is een zuigvak, ik kan er niks van. Ik snap niet waarom ik sommige dingen doe.
Bij economie kan ik elke vorm van wiskunde met gemak want dan weet ik wat ik uitreken.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:00 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Zijn naam op je decolleté en een foto posten.
Serieus.
Same herequote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:01 schreef monkyyy het volgende:
Het gaat zo snel hier, ik wil niet naar de wc omdat ik dan weer helemaal bij moet lezen.
Oke.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja maar kan maar een kleurtje en zo voor goede users. Eerst was turquoise voor users waar ik seks mee wilde.
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:01 schreef monkyyy het volgende:
Het gaat zo snel hier, ik wil niet naar de wc omdat ik dan weer helemaal bij moet lezen.
Het is toch allemaal kutquote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:01 schreef monkyyy het volgende:
Eindhoven alles van boven de rivieren is elitairquote:
En dan vraag je zelf in US Sexy&gewaagd of dames een foto met je username willen maken.quote:
Ik zal nooit in een fles pissen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:01 schreef TWP het volgende:
[..]
Same hereVolgende keer een 1,5 liter fles naast je zetten.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:02 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
En dan vraag je zelf in US Sexy&gewaagd of dames een foto met je username willen maken.
En dan komt MsMessy met haar godinnen lijf zijn naam op haar lijf zetten.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:02 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
En dan vraag je zelf in US Sexy&gewaagd of dames een foto met je username willen maken.
Als ik het een stuk of 100x doe dan kan ik het wel, maar wat ik precies uitreken is meestal een mysterie.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:01 schreef JApieman het volgende:
[..]
Precies, ik snap meestal ook niet hoe alles werkt bij wiskunde.
Ik twijfel tussen Groningen of Utrecht.quote:
dan ligt t dus toch niet aan mijquote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:01 schreef monkyyy het volgende:
Valt mee! Wij hebben de grootste ruimte! Krijgen het meeste gesponsert en drinken het meest! En onze borrels worden altijd goed bezochtquote:
MsMessy, achja, er zijn mensen die haar aantrekkelijk vinden.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:03 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En dan komt MsMessy met haar godinnen lijf zijn naam op haar lijf zetten.
Jij hebt nooit dat je door een willekeurig bos loopt en denkt: 'Goh, wat een prachige parabool tussen die twee bomen.'?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:00 schreef sciter het volgende:
[..]
Nee, A. Wiskunde is een zuigvak, ik kan er niks van. Ik snap niet waarom ik sommige dingen doe.
Bij economie kan ik elke vorm van wiskunde met gemak want dan weet ik wat ik uitreken.
Jij en een fles op een eiland van 1x1 meter en je moet zeiken. Om je heen in alles zwart dus je kunt niet in het water. WAT ZOU JE DOEN?quote:
Ja.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:02 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Die broer is trouwens 33. Hoe komen ze aan zo'n kerel?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:02 schreef Jolx het volgende:
Elke keer als ik iCarly zie moet ik aan die vlog van de Shaytards denken waar ze Freddy ontmoeten
Hhahaha, ik keek zo in dat topic en die reacties op haar foto's.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:03 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Stiekem wil je dat wel hequote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:03 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Je zal je wiskunde leraar op zijn knietjes bedanken als je daytrader bent.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:00 schreef sciter het volgende:
[..]
Ik houd van elitairisme (?). Lopen in pak terwijl het niet hoeft, een beetje de mensen trollen die zich meteen aangevallen voelen als je ze aankijkt met je arrogante knorrenblikquote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:02 schreef Dale. het volgende:
[..]
Eindhoven alles van boven de rivieren is elitairqua verengingen zooi. In brabant en onder valt het nog mee.
Wat? Nee.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:04 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Stiekem wil je dat wel he [ afbeelding ]
Liegenbeest.quote:
Waarom niet?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:04 schreef Romanus het volgende:
[..]
Kaley Cuoco
[..]
Victoria Justice
... Waarom weet ik dit?
Nee, eigenlijk niet. Soms wil ik wel de omtrek differentieren om daarna het oppervlakte uit te drukken in x om vervolgens de minimumkosten van het hekwerk te berekenen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:03 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Jij hebt nooit dat je door een willekeurig bos loopt en denkt: 'Goh, wat een prachige parabool tussen die twee bomen.'?
Dit doe ik dagelijks.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:05 schreef sciter het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Soms wil ik wel de omtrek differentieren om daarna het oppervlakte uit te drukken in x om vervolgens de minimumkosten van het hekwerk te berekenen.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:05 schreef sciter het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Soms wil ik wel de omtrek differentieren om daarna het oppervlakte uit te drukken in x om vervolgens de minimumkosten van het hekwerk te berekenen.
Had bij een andere borrel de ketting van zo'n gast gepiktquote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:04 schreef sciter het volgende:
[..]
Ik houd van elitairisme (?). Lopen in pak terwijl het niet hoeft, een beetje de mensen trollen die zich meteen aangevallen voelen als je ze aankijkt met je arrogante knorrenblik
Begrijpelijk, leer je mee omgaan hoor.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:05 schreef sciter het volgende:
[..]
Lineair.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:06 schreef Romanus het volgende:
Is de groei van de takken van een boom expentioneel of lineair?
Ja, het is niet dat ik me serieus beter voel dan andere mensen (meestal dan.) Ik vind het gewoon grappig om mensen te zien reageren op iets als kleding en houding en zich dan meteen belachelijk gaan gedragenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:05 schreef Dale. het volgende:
[..]
Had bij een andere borrel de ketting van zo'n gast gepiktwou ie gaan vechten. Helaas niet toegestaan als ie afgepakt wordt ben je gewoon weg vernederd
Het is wel wennen hoor..quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:06 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Begrijpelijk, leer je mee omgaan hoor.
Waar is mijn rozen dan?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:05 schreef Dimens het volgende:
Dit is een linkje naar een foto maar omdat ik Omdatappel lief vind plaats ik niet de foto hier maar een linkje naar de foto toe.
En nu niet meer zeuren jullie.
Maar dit is toch gewoon kei lelijk of wat?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:05 schreef Dimens het volgende:
Dit is een linkje naar een foto maar omdat ik Omdatappel lief vind plaats ik niet de foto hier maar een linkje naar de foto toe.
En nu niet meer zeuren jullie.
Leidenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:04 schreef sciter het volgende:
[..]
Ik houd van elitairisme (?). Lopen in pak terwijl het niet hoeft, een beetje de mensen trollen die zich meteen aangevallen voelen als je ze aankijkt met je arrogante knorrenblik
Ja, maar hun wilde rood dit dat dus ik denk ik doe rood hun tevreden en ik pijnlijke ogen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar dit is toch gewoon kei lelijk of wat?
Opzich heb ik er ook niets tegen maar je hebt erbij die echt doorschietenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:06 schreef sciter het volgende:
[..]
Ja, het is niet dat ik me serieus beter voel dan andere mensen (meestal dan.) Ik vind het gewoon grappig om mensen te zien reageren op iets als kleding en houding en zich dan meteen belachelijk gaan gedragen
Moet juist andersom, je ballen moeten kouder anders gaat je zaad dood!quote:
Iedereen denkt altijd dat ik uit het Gooi kom omdat ik een errr heb, eigenlijk kom ik gewoon uit Arnhemquote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:07 schreef Dale. het volgende:
Oh en een ander was beledigd omdat ik dacht dat ie van Delft was, maar was van Leiden. Wou hij dat ik openlijk excusses deed aanbiedengreep ik zijn hoofd om hem een zoen te geven en toen vlucht die de dwaas. True story!
Ik probeer altijd de stelling van pytagoras toe te passenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:05 schreef sciter het volgende:
[..]
Wat een mensen mens ben je.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja, maar hun wilde rood dit dat dus ik denk ik doe rood hun tevreden en ik pijnlijke ogen.
Of tegen je hoofd leggen als je koppijn hebt. In plaats van een nat washandje.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:08 schreef JApieman het volgende:
[..]
Als je zo vanuit een koude douche komt, heerlijk toch.
Ja, en dan mensen die je vreemd aankijken zo van wtf doe jij.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:08 schreef TWP het volgende:
[..]
Of tegen je hoofd leggen als je koppijn hebt. In plaats van een nat washandje.
Kan je geen bedrijfseconomie doenquote:
wtf kan je nou weer met bedrijfseconomie.quote:
Ik vergeef het je.quote:
Meer dan met vele andere economische studies.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
wtf kan je nou weer met bedrijfseconomie.
OKquote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:10 schreef monkyyy het volgende:
IEDEREEN EVEN STOPPEN MET POSTEN IK GA EVEN WEG
JULLIE MOGEN OVER 3 MINUTEN VERDER POSTEN
Counter Strike Source?quote:
De driehoek 3,4,5 maakt de perfecte hoek voor je geslachtsdeel zeggen ze!!!!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:08 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik probeer altijd de stelling van pytagoras toe te passen
Dit.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:10 schreef monkyyy het volgende:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:10 schreef monkyyy het volgende:
Groningen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:10 schreef sciter het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen Utrecht en Groningen. Maar ik moet eerst volgend jaar mijn examens doen.
Eens. Eindelijk plaske plegen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:10 schreef monkyyy het volgende:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:11 schreef JApieman het volgende:
[..]
Groningen.daar ga ik misschien ook studeren, misschien doen we dan wel de zelfde studie en worden we beste matties.
Ja, zo dronken vertel ik je alles over m'n FOK! verleden en kom je erachter dat je me al jaren kent.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:11 schreef sciter het volgende:
[..]En dat ik pas na enkele jaren achter kom dat jij Japieman bent
jeugdsentiment over 15 jaar voor kinderen die nu 6 zijnquote:
Ik ga wel bij een studentenvereniging dan trouwens, Albertus of Vindicat.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:12 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, zo dronken vertel ik je alles over m'n FOK! verleden en kom je erachter dat je me al jaren kent.
Gewoon 1e kan ook, ik volg dat niet.quote:
Ik zie het jaquote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:13 schreef aight1 het volgende:
[..]
jeugdsentiment over 15 jaar voor kinderen die nu 6 zijn
Ik heb me daar nog helemaal niet in verdiept.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:13 schreef sciter het volgende:
[..]
Ik ga wel bij een studentenvereniging dan trouwens, Albertus of Vindicat.
Mijn zus verteld daar alles over, daarom twijfel ik nog tussen Groningen en Utrecht aangezien mijn zus in Groningen zit.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:14 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik heb me daar nog helemaal niet in verdiept.
Nee ik ook niet, maar wel zo logisch aangezien ze hier beginnen met die webshows waar het programma om draaitquote:
mja das waarquote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:15 schreef Jolx het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, maar wel zo logisch aangezien ze hier beginnen met die webshows waar het programma om draait
Hoe oud is je zus?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:15 schreef sciter het volgende:
[..]
Mijn zus verteld daar alles over, daarom twijfel ik nog tussen Groningen en Utrecht aangezien mijn zus in Groningen zit.
kk smerig, ban graag ludo.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:16 schreef MajorTom. het volgende:
Mijn kont doet een beetje pijn want er kwam een dikke harde drol uit. Wie komt mij troosten en kusjes geven?
Wangkusjes ook goed? Doe niet aan kontkussenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:16 schreef MajorTom. het volgende:
Mijn kont doet een beetje pijn want er kwam een dikke harde drol uit. Wie komt mij troosten en kusjes geven?
Wel kontlikjes?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:17 schreef Jolx het volgende:
[..]
Wangkusjes ook goed? Doe niet aan kontkussen
Ik denk dat ik opeens ook pijn hebquote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:17 schreef Jolx het volgende:
[..]
Wangkusjes ook goed? Doe niet aan kontkussen
Oke kusjes ook goed.quote:
is inderdaad leukquote:
Ze schijnt wel erg aantrekkelijk te zijn aangezien al mijn vrienden haar zouden doenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:17 schreef JApieman het volgende:
[..]
Dan ga ik in Groningen studeren en je zus versieren.![]()
ditquote:
Kijk dit ijsje binnen komenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:19 schreef FreezePop het volgende:
scuzza me buttaa youuu seee back in ol napoli thats amoreeeee
Leuk om te horen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:18 schreef sciter het volgende:
[..]
Ze schijnt wel erg aantrekkelijk te zijn aangezien al mijn vrienden haar zouden doen
is op facebook ook tochquote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:18 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
is inderdaad leuk
en getal in het topic hebben ze van tumblr. Hebben dat al jaren.
waarom?quote:
Die wordt dus flink uitgehold daar.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:18 schreef sciter het volgende:
[..]
Ze schijnt wel erg aantrekkelijk te zijn aangezien al mijn vrienden haar zouden doen
zelfs ik heb pic van mn zus gepost net in mijn topic!quote:
Jaquote:
Als je niet snel gaat slapen roep ik je mama weer!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:20 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
zelfs ik heb pic van mn zus gepost net in mijn topic!
Nou misschien zijn er mensen met een interessant leven ofzo. Ik volg een paar blogs.quote:
Slaapze!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:20 schreef sciter het volgende:
[..]
Ja
Maar ik ga nu slapen!
Welterusten Japieman, Dimens, Majortom, Aight, Monkyyy, TWP, Dale en anderen!
Trusten.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:20 schreef sciter het volgende:
[..]
Ja
Maar ik ga nu slapen!
Slaap lekker.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:20 schreef sciter het volgende:
[..]
Ja
Maar ik ga nu slapen!
Nee, ik heb niet zo'n interessant levenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:20 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nou misschien zijn er mensen met een interessant leven ofzo. Ik volg een paar blogs.
volg mijn livestreams!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:20 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nou misschien zijn er mensen met een interessant leven ofzo. Ik volg een paar blogs.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:20 schreef sciter het volgende:
[..]
Ja
Maar ik ga nu slapen!
Weltrusten.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:20 schreef sciter het volgende:
[..]
Ja
Maar ik ga nu slapen!
Ik wil m'n weekend wel posten?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:20 schreef monkyyy het volgende:
[..]
quote:
Ik kan bijna niet wachten, ik wil zijn hoge stemmetje horen zo van "Oh ohh ooohhh" enzo he.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:21 schreef FreezePop het volgende:
Ik hoor net dat Chris Crocker homo-porno gaat maken
Denk niet dat die van mij interessant isquote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:20 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Linkje?quote:
Haterquote:
Wacht. Dat is een man?quote:
kklekkerquote:
sorry alleen een tumblr zonder persoonlijke sjize.quote:
Wtf? Nieuwe afleveringen? Of oude?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:23 schreef Jolx het volgende:
Waarom lig ik Teennick te kijken terwijl jersey shore gewoon op is?!
weenie msschen zomsquote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:24 schreef Dimens het volgende:
Ik vraag mij wel eens af heh, hoe zien users mij.
- Kut user
- Goede posts
- Ik mag Dimens wel
- Ik zou hem het liefst dood wensen
- Falende user
- Dimens is een eckte eckte
- Ik zou wel met Dimens willen neuken
quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:24 schreef Dimens het volgende:
Ik vraag mij wel eens af heh, hoe zien users mij.
- Kut user
- Goede posts
- Ik mag Dimens wel
- Ik zou hem het liefst dood wensen
- Falende user
- Dimens is een eckte eckte
- Ik zou wel met Dimens willen neuken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |