Valt mee! Wij hebben de grootste ruimte! Krijgen het meeste gesponsert en drinken het meest! En onze borrels worden altijd goed bezochtquote:
MsMessy, achja, er zijn mensen die haar aantrekkelijk vinden.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:03 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En dan komt MsMessy met haar godinnen lijf zijn naam op haar lijf zetten.
Jij hebt nooit dat je door een willekeurig bos loopt en denkt: 'Goh, wat een prachige parabool tussen die twee bomen.'?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:00 schreef sciter het volgende:
[..]
Nee, A. Wiskunde is een zuigvak, ik kan er niks van. Ik snap niet waarom ik sommige dingen doe.
Bij economie kan ik elke vorm van wiskunde met gemak want dan weet ik wat ik uitreken.
Jij en een fles op een eiland van 1x1 meter en je moet zeiken. Om je heen in alles zwart dus je kunt niet in het water. WAT ZOU JE DOEN?quote:
Ja.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:02 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
En dan vraag je zelf in US Sexy&gewaagd of dames een foto met je username willen maken.
Die broer is trouwens 33. Hoe komen ze aan zo'n kerel?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:02 schreef Jolx het volgende:
Elke keer als ik iCarly zie moet ik aan die vlog van de Shaytards denken waar ze Freddy ontmoeten
Hhahaha, ik keek zo in dat topic en die reacties op haar foto's.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:03 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Stiekem wil je dat wel hequote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:03 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Je zal je wiskunde leraar op zijn knietjes bedanken als je daytrader bent.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:00 schreef sciter het volgende:
[..]
Nee, A. Wiskunde is een zuigvak, ik kan er niks van. Ik snap niet waarom ik sommige dingen doe.
Bij economie kan ik elke vorm van wiskunde met gemak want dan weet ik wat ik uitreken.
Ik houd van elitairisme (?). Lopen in pak terwijl het niet hoeft, een beetje de mensen trollen die zich meteen aangevallen voelen als je ze aankijkt met je arrogante knorrenblikquote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:02 schreef Dale. het volgende:
[..]
Eindhoven alles van boven de rivieren is elitairqua verengingen zooi. In brabant en onder valt het nog mee.
Wat? Nee.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:04 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Stiekem wil je dat wel he [ afbeelding ]
Liegenbeest.quote:
Waarom niet?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:04 schreef Romanus het volgende:
[..]
Kaley Cuoco
[..]
Victoria Justice
... Waarom weet ik dit?
Nee, eigenlijk niet. Soms wil ik wel de omtrek differentieren om daarna het oppervlakte uit te drukken in x om vervolgens de minimumkosten van het hekwerk te berekenen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:03 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Jij hebt nooit dat je door een willekeurig bos loopt en denkt: 'Goh, wat een prachige parabool tussen die twee bomen.'?
Dit doe ik dagelijks.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:05 schreef sciter het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Soms wil ik wel de omtrek differentieren om daarna het oppervlakte uit te drukken in x om vervolgens de minimumkosten van het hekwerk te berekenen.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:05 schreef sciter het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Soms wil ik wel de omtrek differentieren om daarna het oppervlakte uit te drukken in x om vervolgens de minimumkosten van het hekwerk te berekenen.
Had bij een andere borrel de ketting van zo'n gast gepiktquote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:04 schreef sciter het volgende:
[..]
Ik houd van elitairisme (?). Lopen in pak terwijl het niet hoeft, een beetje de mensen trollen die zich meteen aangevallen voelen als je ze aankijkt met je arrogante knorrenblik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |