Nee, A. Wiskunde is een zuigvak, ik kan er niks van. Ik snap niet waarom ik sommige dingen doe.quote:
Ach al is het alleen maar de staf.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:00 schreef Jolx het volgende:
[..]
haha, onze studievereniging is echt ieniemienie (kleine opleiding enzulks) dus of er veel te plunderen valt..
welke is datquote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:00 schreef Dale. het volgende:
[..]
Bij de nerdsmaar wij drinken wel het meeste bier
Ja maar kan maar een kleurtje en zo voor goede users. Eerst was turquoise voor users waar ik seks mee wilde.quote:
Kweenie hoe.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:59 schreef xSummergirlx het volgende:
dimens kom op geef me rood plz plz plzz kdoe alles gr gr
Delft dus?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:00 schreef Dale. het volgende:
[..]
Bij de nerdsmaar wij drinken wel het meeste bier
Bquote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:59 schreef xSummergirlx het volgende:
dimens kom op geef me rood plz plz plzz kdoe alles gr gr
Precies, ik snap meestal ook niet hoe alles werkt bij wiskunde.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:00 schreef sciter het volgende:
[..]
Nee, A. Wiskunde is een zuigvak, ik kan er niks van. Ik snap niet waarom ik sommige dingen doe.
Bij economie kan ik elke vorm van wiskunde met gemak want dan weet ik wat ik uitreken.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:00 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Zijn naam op je decolleté en een foto posten.
Serieus.
Same herequote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:01 schreef monkyyy het volgende:
Het gaat zo snel hier, ik wil niet naar de wc omdat ik dan weer helemaal bij moet lezen.
Oke.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja maar kan maar een kleurtje en zo voor goede users. Eerst was turquoise voor users waar ik seks mee wilde.
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:01 schreef monkyyy het volgende:
Het gaat zo snel hier, ik wil niet naar de wc omdat ik dan weer helemaal bij moet lezen.
Het is toch allemaal kutquote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:01 schreef monkyyy het volgende:
Eindhoven alles van boven de rivieren is elitairquote:
En dan vraag je zelf in US Sexy&gewaagd of dames een foto met je username willen maken.quote:
Ik zal nooit in een fles pissen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:01 schreef TWP het volgende:
[..]
Same hereVolgende keer een 1,5 liter fles naast je zetten.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:02 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
En dan vraag je zelf in US Sexy&gewaagd of dames een foto met je username willen maken.
En dan komt MsMessy met haar godinnen lijf zijn naam op haar lijf zetten.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:02 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
En dan vraag je zelf in US Sexy&gewaagd of dames een foto met je username willen maken.
Als ik het een stuk of 100x doe dan kan ik het wel, maar wat ik precies uitreken is meestal een mysterie.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:01 schreef JApieman het volgende:
[..]
Precies, ik snap meestal ook niet hoe alles werkt bij wiskunde.
Ik twijfel tussen Groningen of Utrecht.quote:
dan ligt t dus toch niet aan mijquote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:01 schreef monkyyy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |