Wat je bent.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:07 schreef TWP het volgende:
Betekent dat 'sexualiteit' in je FoBo nou waar je op valt of wat je zelf bent?
Great minds think alikequote:
Of je nog maagd bent toch?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:07 schreef TWP het volgende:
Betekent dat 'sexualiteit' in je FoBo nou waar je op valt of wat je zelf bent?
Ik zapte naar Comedy Centralquote:
Ben je dat niet dan ?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:09 schreef TWP het volgende:
Ik kwam er net achter dat ik in m'n FoBo dus al anderhalf jaar heb staan dat ik homo ben
Welleken website?quote:
En elke dag stijlen is niet goed voor je haar!!!!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Of stijltang?
Nah, pruik kost minder tijd, wel.
Maar waarom?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Of stijltang?
Nah, pruik kost minder tijd, wel.
Hebben ze al de nieuwe afl. van seizoen 15 daar ?quote:
quote:
Zo'n dorre bos.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef TWP het volgende:
[..]
En elke dag stijlen is niet goed voor je haar!!!!(
)
Ze hebben die met dat Stan cynisch word. Maar ik moet City Sushi nog kijken.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:11 schreef CyberJesus het volgende:
Heb ze allemaal al gezien behalve a
[..]
Hebben ze al de nieuwe afl. van seizoen 15 daar ?
[..]
Gewoonlijk ben ik niet zo van heel veel krullen, maar er zijn uitzonderingen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik ontdekte net je post in dat topic.
heb je een schouder nodigquote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:12 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Omdat het echt zo onwijs niet zit gewoon. Ik. Ben. Het. Zat.
Maar gestijld haar is niet leukquote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:12 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Omdat het echt zo onwijs niet zit gewoon. Ik. Ben. Het. Zat.
Ja die heb k al gezienquote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:12 schreef sciter het volgende:
[..]
Ze hebben die met dat Stan cynisch word. Maar ik moet City Sushi nog kijken.
Zo opvallend veel zijn het er niet toch?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:12 schreef sciter het volgende:
[..]
Gewoonlijk ben ik niet zo van heel veel krullen, maar er zijn uitzonderingen.
Nee ok. Maar het zijn wel echte krullen, het is niet een slag of een klein beetje krul.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:14 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Zo opvallend veel zijn het er niet toch?
nee je mag hebben voor op te huilenquote:
Is het bij jou ook gekruld?quote:
Jij.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:14 schreef TWP het volgende:
Maar appel, is het daar beneden dan ook helemaal gekruld?
Stijve schaamhaartjes?quote:
Mja, oké. Kennelijk sta ik wel bekend als de user met krullen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:14 schreef sciter het volgende:
[..]
Nee ok. Maar het zijn wel echte krullen, het is niet een slag of een klein beetje krul.
Zo is het maar net.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:16 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Mja, oké. Kennelijk sta ik wel bekend als de user met krullen.
Bij mij sta je bekend als de user met het rode haar.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:16 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Zou je dat dan sexy vinden?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:16 schreef Dimens het volgende:
Ik vraag mij wel af of het bij meisjes met rood haar ook rood van onder is.
Maar wel als de user met mooie krullenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:16 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Vraag aan eentje of je eens een kijkje mag nemen, zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:16 schreef Dimens het volgende:
Ik vraag mij wel af of het bij meisjes met rood haar ook rood van onder is.
Bij deze.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:17 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Vraag aan eentje of je eens een kijkje mag nemen, zou ik zeggen.
Ja.quote:
Ligt er aan aightie, redhead of ginger. ik ken een mooi rood meisje.quote:
Hihi.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:17 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Vraag aan eentje of je eens een kijkje mag nemen, zou ik zeggen.
Echt wel, niet liegen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:18 schreef Omdatappel het volgende:
Mijn haar is niet rood. Anders zou ik mijn vorige post niet hebben geplaatst.
Ja maar mobiel ditdat.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:19 schreef 9611Niels het volgende:
Mensen die nachtbagger terwijl ook Live stream #2
Mm ja ik nietquote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:18 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ligt er aan aightie, redhead of ginger. ik ken een mooi rood meisje.
Is dat niet die ene van dat meisje op Hyves dit dat?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:19 schreef 9611Niels het volgende:
Mensen die nachtbagger terwijl ook Live stream #2
Ik krijg geen pmquote:
altijd die katen hequote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:23 schreef Dale. het volgende:
Yo bitches
(Staan twee katen hieronder me raam te vechten en te bleren)
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:22 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Ik heb nu ook echt een beeld van een Elmo in een broekje
doe wat je hart je ingeeftquote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:27 schreef Omdatappel het volgende:
aight, ik probeerde je te PM'en, maar omg ik weet niet wat.
Luister/kijk je nog steeds...quote:
Onhandig inderdaad.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:23 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik zag het, had nog andere waar ik niks van wist. Zo onhandig.
Mag zelfs dat niet?quote:
Zo ook nog even kijken dan.. begon me te irriteren aan z'n stemquote:
Kreeg gister een waarschuwing van Danny van een foto waarop slechts de vormingen van een paar mooie ronde meloenen zichtbaar waren.. dus lijkt me sterk als dit wel magquote:
Wat zou ik moeten bewegen? Die hand is overduidelijk een onderdeel van het plaatje dus dat kan het niet zijn...quote:
zijn nieuwe wapen.. verdorie..quote:
mod wil je weg hebben?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:29 schreef Dale. het volgende:
[..]
Kreeg gister een waarschuwing van Danny van een foto waarop slechts de vormingen van een paar mooie ronde meloenen zichtbaar waren.. dus lijkt me sterk als dit wel mag
In dat geval hopen op alleen een waarschuwing, ik dacht dat dit wel mocht.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:29 schreef Dale. het volgende:
[..]
Kreeg gister een waarschuwing van Danny van een foto waarop slechts de vormingen van een paar mooie ronde meloenen zichtbaar waren.. dus lijkt me sterk als dit wel mag
Ik krijg het er warm van.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:32 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, zo lief. Hart in mijn keel, spanning alles.
ja mevrouwquote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:32 schreef Myraela het volgende:
Doe eens niet die plaatjes die de grenzen opzoeken.
Mijn excuses, het zal niet meer gebeuren.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:32 schreef Myraela het volgende:
Doe eens niet die plaatjes die de grenzen opzoeken.
Geen idee hebben over me achtergrond en dan gaan antwoorden met "mod wil je weg hebben?"quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:31 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
zijn nieuwe wapen.. verdorie..
[..]
mod wil je weg hebben?
Allebei de helftquote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:27 schreef MajorTom. het volgende:
Hmm.. ik heb genoeg geld om om een DVDbox van Star trek (de originele serie) te kopen, of om een box van Macgyver te kopen. Welke moet ik kiezen?
aightie volgt de tour ook?quote:
Ik vroeg het heel lief :/quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:33 schreef Dale. het volgende:
[..]
Geen idee hebben over me achtergrond en dan gaan antwoorden met "mod wil je weg hebben?"
dwaas.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:34 schreef Dimens het volgende:
Lola Lola, jij post toch wel eens in Sexy&Gewaagd?
hihihi wil ik ook wel.quote:
Uhm... een hele mongole foto.. en de andere was ook niet spannend.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:34 schreef Dimens het volgende:
Lola Lola, jij post toch wel eens in Sexy&Gewaagd?
Oke misschien durf je het morgen ofzo.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:35 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik durf niks terug te sturen.
Deze PM hang ik boven mijn bed.
Weet je wat pas kwaliteit zou zijn, als jij een foto zou posten daar die sexy en gewaagd is en dan met mijn username op papiertje of op je lichaam geschreven of zo.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:35 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Uhm... een hele mongole foto.. en de andere was ook niet spannend.
Puur kwaliteits upping van de gemiddelde posting daar...
Krijg jij ook een stijve van die treintjes?quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:36 schreef TWP het volgende:
Gatsie Dimens komt wel eens in vieze forums xD
okey ;3;quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:36 schreef Dale. het volgende:
[..]
Ja maar ik ben niet lief. Niet jou schuld
gister voor eerst.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:36 schreef TWP het volgende:
Gatsie Dimens komt wel eens in vieze forums xD
Zekerquote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Krijg jij ook een stijve van die treintjes?
... Dat zou hem blij maken... ik denk dat ik maar eens de kinder telefoon ga bellenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Weet je wat pas kwaliteit zou zijn, als jij een foto zou posten daar die sexy en gewaagd is en dan met mijn username op papiertje of op je lichaam geschreven of zo.
Ik mag het daar niet vragen.
Maar maar, gewoon voor mij en zo.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:38 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
... Dat zou hem blij maken... ik denk dat ik maar eens de kinder telefoon ga bellen
Echt man.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
gister voor eerst.
Mag eigenlijk niet van mijn mammie.
Ik-probeer-nu-heel-grappig-te-doen-door-iets-heel-doms-te-vragen-in-de-hoop-dat-ze-het-ook-nog-gaat-doen-post-gewoon-omdat-het-kan postquote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Weet je wat pas kwaliteit zou zijn, als jij een foto zou posten daar die sexy en gewaagd is en dan met mijn username op papiertje of op je lichaam geschreven of zo.
Ik mag het daar niet vragen.
Kun je niet gewoon een beetje foto soepen?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar maar, gewoon voor mij en zo.
Dan ben ik blij en zal ik noooooit mer kinder telefoon bellen.
Gesellag, hoi!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:40 schreef Jolx het volgende:
Ik word net een uur geleden wakker, heel de avond liggen slapen.. ben nu dus klaarwakker en ik moet morgen verhuizen.
Hoi.
prima avondquote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:40 schreef Jolx het volgende:
Ik word net een uur geleden wakker, heel de avond liggen slapen.. ben nu dus klaarwakker en ik moet morgen verhuizen.
Hoi.
Wie ben jij dan?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:39 schreef Dale. het volgende:
[..]
Ik-probeer-nu-heel-grappig-te-doen-door-iets-heel-doms-te-vragen-in-de-hoop-dat-ze-het-ook-nog-gaat-doen-post-gewoon-omdat-het-kan post
Zieluuuuuuuuuggggggg
En waar gaat het naar toe?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:40 schreef Jolx het volgende:
Hoi.
Deze man snapt het....quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:39 schreef Dale. het volgende:
[..]
Ik-probeer-nu-heel-grappig-te-doen-door-iets-heel-doms-te-vragen-in-de-hoop-dat-ze-het-ook-nog-gaat-doen-post-gewoon-omdat-het-kan post
Zieluuuuuuuuuggggggg
Goedemorgennachtquote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:40 schreef Jolx het volgende:
Hoi.
Had jij niet een ban?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:41 schreef Dale. het volgende:
[..]
Ik ben van de oude garde. En nog veel ouder als ik al me kloons erbij optel.
Ja maar daar woon ik nu vlakbij, best of both worlds!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:41 schreef Dale. het volgende:
[..]
Eindhoven is toch veel tofferniet waar Aight!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're travelling through another dimension, a dimension not only of sight and sound but of mind; a journey into a wondrous land whose boundaries are that of imagination—next stop, the Twilight Zone!
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:42 schreef MajorTom. het volgende:
[ afbeelding ]
Green Lantern is sexy & gewaagdIk zou een foto van mijn t-shirt maken, maar ik heb geen shirt aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Slaap wel mijn dochter.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:43 schreef LolaLovesYou het volgende:
Okey..voorstel rondje.. ik ga mijn mega scherm en quilt kleedje verlaten en dat bed met man opzoeken.. slaap lekker en prettige avond.
Jaar lang gedaan, maar ga nu ook in bestuur van studievereniging dus daar wonen is gewoon praktischer nuquote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:43 schreef aight1 het volgende:
Elke dag treinen van Eindhoven naar Tilburg als een baas
Hoe doe je dat?quote:
Oh ja Veldhoven. Waar me potentiele werkgever zit.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:42 schreef Jolx het volgende:
[..]
Ja maar daar woon ik nu vlakbij, best of both worlds!
Slaap wel mijn moeder.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:44 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Okeee.. nu ga ik dus rare daddy issue dromen krijgen :|
Dat is kut voor je.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:44 schreef Jolx het volgende:
[..]
Jaar lang gedaan, maar ga nu ook in bestuur van studievereniging dus daar wonen is gewoon praktischer nu
Np even goeie vriendenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee dan ben je een niets zeggende user voor mij.
Sorry, ik deed een priester na.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:44 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Okeee.. nu ga ik dus rare daddy issue dromen krijgen :|
Hey.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
Veldhovenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:44 schreef Dale. het volgende:
[..]
Oh ja Veldhoven. Waar me potentiele werkgever zit.
Net als brand manquote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:45 schreef napoleonfour het volgende:
kut boefjesAltijd komen als je net nog geen beveiliging hebt gekocht.
Oh sociëteits borrel al gehad? En welke studieverenging? Misschien dat we jullie staf wel komen jatten. Of de bank of whatever jullie hebbenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:44 schreef Jolx het volgende:
[..]
Jaar lang gedaan, maar ga nu ook in bestuur van studievereniging dus daar wonen is gewoon praktischer nu
Ik heb een fietsquote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:45 schreef Jolx het volgende:
[..]
Veldhoven![]()
Succes als je daar het komende half jaar met de auto wil komen, haha.
Ik weet het nog niet, klote leraren moesten het gister inleveren en ik wacht nog steeds op 2 vakken. Wel een 6,6 op economie.quote:
Nee maar dat is ook niet erg, ik dacht alleen even dat ik Dale kende van een ban of zo. Maar nee, dat was hij dus niet en dus ken ik hem niet. Een niets zeggende user voor mij dus.quote:
Ik dus ook?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
oke hardquote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee maar dat is ook niet erg, ik dacht alleen even dat ik Dale kende van een ban of zo. Maar nee, dat was hij dus niet en dus ken ik hem niet. Een niets zeggende user voor mij dus.
Jou ken ik natuurlijk wel.
Nee want jij hebt krulletjes.quote:
Leraren moesten Vrijdag al de cijfers hebben ingeleverd.. nogsteeds geen wiskunbde cijferquote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:46 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet, klote leraren moesten het gister inleveren en ik wacht nog steeds op 2 vakken. Wel een 6,6 op economie.
Mijne rood geloof ik.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:47 schreef monkyyy het volgende:
In Dimens zijn fok account hebben mijn posts een baby blauw kleurtje.
Welke klas zit je?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:47 schreef sciter het volgende:
[..]
Leraren moesten Vrijdag al de cijfers hebben ingeleverd.. nogsteeds geen wiskunbde cijfer_
Maar al mijn vrienden blijven zo'n beetje zitten en zitten blijven is niet slecht voor mijn se cijfers..
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op mijn hele FOK!historie:
gamezz
Floxcie
aight1
Oceanview
Klinkerbotsing
TWP
monkyyy
xSummergirlx
JApieman
OmdatappelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meer turquoise.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:47 schreef monkyyy het volgende:
In Dimens zijn fok account hebben mijn posts een baby blauw kleurtje.
Zulke dingen zitten in m'n hart getatoeëerd man.quote:
Wat betekent dat precies? Welk type users geef jij welke kleur?quote:
Ik sta ertussen!quote:
Nee, hij is niet een niets zeggende user omdat hij geen ban heeft gehad maar omdat ik dacht hem te kennen van ban maar was toch niet zo.quote:
Latijn, naamvallen.quote:
Ja, maar ik hoef nieteens te slagen voor mijn latijn-examen om een gymnasium diploma te krijgen..quote:
Ok.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee, hij is niet een niets zeggende user omdat hij geen ban heeft gehad maar omdat ik dacht hem te kennen van ban maar was toch niet zo.
Maar met een Gymnasium diploma kun je toch ook niet meer dan met een atheneum diploma?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:50 schreef sciter het volgende:
[..]
Ja, maar ik hoef nieteens te slagen voor mijn latijn-examen om een gymnasium diploma te krijgen..
chorizo jvtquote:
Alsof dat nieuws is.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:45 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Spannend dit. Je begroette me gewoon.
Nee, maar staat wel leuk op mijn CVquote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:51 schreef JApieman het volgende:
[..]
Maar met een Gymnasium diploma kun je toch ook niet meer dan met een atheneum diploma?
Grote worst man.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |