Ben je dat niet dan ?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:09 schreef TWP het volgende:
Ik kwam er net achter dat ik in m'n FoBo dus al anderhalf jaar heb staan dat ik homo ben
Welleken website?quote:
En elke dag stijlen is niet goed voor je haar!!!!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Of stijltang?
Nah, pruik kost minder tijd, wel.
Maar waarom?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Of stijltang?
Nah, pruik kost minder tijd, wel.
Hebben ze al de nieuwe afl. van seizoen 15 daar ?quote:
quote:
Zo'n dorre bos.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef TWP het volgende:
[..]
En elke dag stijlen is niet goed voor je haar!!!!(
)
Ze hebben die met dat Stan cynisch word. Maar ik moet City Sushi nog kijken.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:11 schreef CyberJesus het volgende:
Heb ze allemaal al gezien behalve a
[..]
Hebben ze al de nieuwe afl. van seizoen 15 daar ?
[..]
Gewoonlijk ben ik niet zo van heel veel krullen, maar er zijn uitzonderingen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik ontdekte net je post in dat topic.
heb je een schouder nodigquote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:12 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Omdat het echt zo onwijs niet zit gewoon. Ik. Ben. Het. Zat.
Maar gestijld haar is niet leukquote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:12 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Omdat het echt zo onwijs niet zit gewoon. Ik. Ben. Het. Zat.
Ja die heb k al gezienquote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:12 schreef sciter het volgende:
[..]
Ze hebben die met dat Stan cynisch word. Maar ik moet City Sushi nog kijken.
Zo opvallend veel zijn het er niet toch?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:12 schreef sciter het volgende:
[..]
Gewoonlijk ben ik niet zo van heel veel krullen, maar er zijn uitzonderingen.
Nee ok. Maar het zijn wel echte krullen, het is niet een slag of een klein beetje krul.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:14 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Zo opvallend veel zijn het er niet toch?
nee je mag hebben voor op te huilenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |