Is dat niet die ene van dat meisje op Hyves dit dat?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:19 schreef 9611Niels het volgende:
Mensen die nachtbagger terwijl ook Live stream #2
Ik krijg geen pmquote:
altijd die katen hequote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:23 schreef Dale. het volgende:
Yo bitches
(Staan twee katen hieronder me raam te vechten en te bleren)
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:22 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Ik heb nu ook echt een beeld van een Elmo in een broekje
doe wat je hart je ingeeftquote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:27 schreef Omdatappel het volgende:
aight, ik probeerde je te PM'en, maar omg ik weet niet wat.
Luister/kijk je nog steeds...quote:
Onhandig inderdaad.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:23 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik zag het, had nog andere waar ik niks van wist. Zo onhandig.
Mag zelfs dat niet?quote:
Zo ook nog even kijken dan.. begon me te irriteren aan z'n stemquote:
Kreeg gister een waarschuwing van Danny van een foto waarop slechts de vormingen van een paar mooie ronde meloenen zichtbaar waren.. dus lijkt me sterk als dit wel magquote:
Wat zou ik moeten bewegen? Die hand is overduidelijk een onderdeel van het plaatje dus dat kan het niet zijn...quote:
zijn nieuwe wapen.. verdorie..quote:
mod wil je weg hebben?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:29 schreef Dale. het volgende:
[..]
Kreeg gister een waarschuwing van Danny van een foto waarop slechts de vormingen van een paar mooie ronde meloenen zichtbaar waren.. dus lijkt me sterk als dit wel mag
In dat geval hopen op alleen een waarschuwing, ik dacht dat dit wel mocht.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:29 schreef Dale. het volgende:
[..]
Kreeg gister een waarschuwing van Danny van een foto waarop slechts de vormingen van een paar mooie ronde meloenen zichtbaar waren.. dus lijkt me sterk als dit wel mag
Ik krijg het er warm van.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:32 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, zo lief. Hart in mijn keel, spanning alles.
ja mevrouwquote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:32 schreef Myraela het volgende:
Doe eens niet die plaatjes die de grenzen opzoeken.
Mijn excuses, het zal niet meer gebeuren.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:32 schreef Myraela het volgende:
Doe eens niet die plaatjes die de grenzen opzoeken.
Geen idee hebben over me achtergrond en dan gaan antwoorden met "mod wil je weg hebben?"quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:31 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
zijn nieuwe wapen.. verdorie..
[..]
mod wil je weg hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |