Ik dus ook?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee dan ben je een niets zeggende user voor mij.
oke hardquote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee maar dat is ook niet erg, ik dacht alleen even dat ik Dale kende van een ban of zo. Maar nee, dat was hij dus niet en dus ken ik hem niet. Een niets zeggende user voor mij dus.
Jou ken ik natuurlijk wel.
Nee want jij hebt krulletjes.quote:
Leraren moesten Vrijdag al de cijfers hebben ingeleverd.. nogsteeds geen wiskunbde cijferquote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:46 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet, klote leraren moesten het gister inleveren en ik wacht nog steeds op 2 vakken. Wel een 6,6 op economie.
Mijne rood geloof ik.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:47 schreef monkyyy het volgende:
In Dimens zijn fok account hebben mijn posts een baby blauw kleurtje.
Welke klas zit je?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:47 schreef sciter het volgende:
[..]
Leraren moesten Vrijdag al de cijfers hebben ingeleverd.. nogsteeds geen wiskunbde cijfer_
Maar al mijn vrienden blijven zo'n beetje zitten en zitten blijven is niet slecht voor mijn se cijfers..
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op mijn hele FOK!historie:
gamezz
Floxcie
aight1
Oceanview
Klinkerbotsing
TWP
monkyyy
xSummergirlx
JApieman
OmdatappelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meer turquoise.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:47 schreef monkyyy het volgende:
In Dimens zijn fok account hebben mijn posts een baby blauw kleurtje.
Zulke dingen zitten in m'n hart getatoeëerd man.quote:
Wat betekent dat precies? Welk type users geef jij welke kleur?quote:
Ik sta ertussen!quote:
Nee, hij is niet een niets zeggende user omdat hij geen ban heeft gehad maar omdat ik dacht hem te kennen van ban maar was toch niet zo.quote:
Latijn, naamvallen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |