Begrijpelijk, leer je mee omgaan hoor.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:05 schreef sciter het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Soms wil ik wel de omtrek differentieren om daarna het oppervlakte uit te drukken in x om vervolgens de minimumkosten van het hekwerk te berekenen.
Lineair.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:06 schreef Romanus het volgende:
Is de groei van de takken van een boom expentioneel of lineair?
Ja, het is niet dat ik me serieus beter voel dan andere mensen (meestal dan.) Ik vind het gewoon grappig om mensen te zien reageren op iets als kleding en houding en zich dan meteen belachelijk gaan gedragenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:05 schreef Dale. het volgende:
[..]
Had bij een andere borrel de ketting van zo'n gast gepiktwou ie gaan vechten. Helaas niet toegestaan als ie afgepakt wordt ben je gewoon weg vernederd
Het is wel wennen hoor..quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:06 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Begrijpelijk, leer je mee omgaan hoor.
Waar is mijn rozen dan?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:05 schreef Dimens het volgende:
Dit is een linkje naar een foto maar omdat ik Omdatappel lief vind plaats ik niet de foto hier maar een linkje naar de foto toe.
En nu niet meer zeuren jullie.
Maar dit is toch gewoon kei lelijk of wat?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:05 schreef Dimens het volgende:
Dit is een linkje naar een foto maar omdat ik Omdatappel lief vind plaats ik niet de foto hier maar een linkje naar de foto toe.
En nu niet meer zeuren jullie.
Leidenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:04 schreef sciter het volgende:
[..]
Ik houd van elitairisme (?). Lopen in pak terwijl het niet hoeft, een beetje de mensen trollen die zich meteen aangevallen voelen als je ze aankijkt met je arrogante knorrenblik
Ja, maar hun wilde rood dit dat dus ik denk ik doe rood hun tevreden en ik pijnlijke ogen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar dit is toch gewoon kei lelijk of wat?
Opzich heb ik er ook niets tegen maar je hebt erbij die echt doorschietenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:06 schreef sciter het volgende:
[..]
Ja, het is niet dat ik me serieus beter voel dan andere mensen (meestal dan.) Ik vind het gewoon grappig om mensen te zien reageren op iets als kleding en houding en zich dan meteen belachelijk gaan gedragen
Moet juist andersom, je ballen moeten kouder anders gaat je zaad dood!quote:
Iedereen denkt altijd dat ik uit het Gooi kom omdat ik een errr heb, eigenlijk kom ik gewoon uit Arnhemquote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:07 schreef Dale. het volgende:
Oh en een ander was beledigd omdat ik dacht dat ie van Delft was, maar was van Leiden. Wou hij dat ik openlijk excusses deed aanbiedengreep ik zijn hoofd om hem een zoen te geven en toen vlucht die de dwaas. True story!
Ik probeer altijd de stelling van pytagoras toe te passenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:05 schreef sciter het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Soms wil ik wel de omtrek differentieren om daarna het oppervlakte uit te drukken in x om vervolgens de minimumkosten van het hekwerk te berekenen.
Wat een mensen mens ben je.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja, maar hun wilde rood dit dat dus ik denk ik doe rood hun tevreden en ik pijnlijke ogen.
Of tegen je hoofd leggen als je koppijn hebt. In plaats van een nat washandje.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:08 schreef JApieman het volgende:
[..]
Als je zo vanuit een koude douche komt, heerlijk toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |