Ben bang van niet, dit is echt heel erg slecht. Johan kan het laatste handje vol kijkers misschien nog vasthouden, maar voor de rest is het echt een kutprogrammaquote:Op maandag 4 juli 2011 20:53 schreef Eenskijken het volgende:
gister hadden ze 260.000 kijkers.. vandaag zal toch wel hoger worden mag ik hopen
woont in Gent, Vlaanderen, België, praten ze ook Nederlandsquote:
Dat bedoelde ik, was een retorische vraagquote:Op maandag 4 juli 2011 20:54 schreef franklop het volgende:
[..]
woont in Gent, Vlaanderen, België, praten ze ook Nederlands
quote:Op maandag 4 juli 2011 20:55 schreef DrDentz het volgende:
Theo Bos doet tegenwoordig iets in het wielrennen?
Omgquote:Op maandag 4 juli 2011 20:55 schreef DrDentz het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Theo_Bos_(wielrenner)quote:Op maandag 4 juli 2011 20:55 schreef DrDentz het volgende:
Gast ga ergens anders mensen irriterenquote:Op maandag 4 juli 2011 20:57 schreef DrDentz het volgende:
Deze lekke band was het hoogtepunt van Tour du Jour tot nu toe zeker.
Als je de vorige afleveringen niet hebt gezien moet je ook niet oordelenquote:Op maandag 4 juli 2011 20:57 schreef DrDentz het volgende:
Oké.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:57 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
Gast ga ergens anders mensen irriteren
rot aub opquote:Op maandag 4 juli 2011 20:57 schreef DrDentz het volgende:
Ah je mag alleen hosanna roepen hier...quote:Op maandag 4 juli 2011 20:57 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
Gast ga ergens anders mensen irriteren
Vind ik ook, zeker nu er verder helemaal niks op tv is.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:59 schreef Karina het volgende:
Ik vind het een leuk programma, beetje ouwehoeren, ik vermaak me prima.
Ned3quote:Op maandag 4 juli 2011 21:00 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Vind ik ook, zeker nu er verder helemaal niks op tv is.
Dat gaat helaas niet lukken.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:01 schreef The_Avatar het volgende:
[..]
kijk het dan niet en rot een eind op hier.
En het erge is: ze doen alsof ze iets van wielrennen wetenquote:Op maandag 4 juli 2011 21:03 schreef marcodej het volgende:
Al die voetbalfans die ineens in dit topic verschijnen vanwege Johan... Gelijk een agressieve relsfeer hier.
Ik eigenlijk ook niet.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:05 schreef larry91 het volgende:
Ik vind het eigenlijk niet extra leuk nu Johan er is.
Omdat de tafelgasten nietszeggende, saaie en oninteressante mensen zijn. Verder hebben ze geen chemie met Wilfred of met elkaar en is een humoristische noot ver te zoeken.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:03 schreef Karina het volgende:
Van mij mogen mensen het een kutprogramma vinden, maar een beetje onderbouwing waarom, zou niet gek zijn.
En ze zeggen niets intressants over de wielrennerij.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:06 schreef Micson het volgende:
[..]
Omdat de tafelgasten nietszeggende, saaie en oninteressante mensen zijn. Verder hebben ze geen chemie met Wilfred of met elkaar en is een humoristische noot ver te zoeken.
Alleen Johan houdt de eer hoog vandaag
jij tekent voor humor bij het journaal, schepper en co aan tafel enzquote:Op maandag 4 juli 2011 21:06 schreef Micson het volgende:
[..]
Omdat de tafelgasten nietszeggende, saaie en oninteressante mensen zijn. Verder hebben ze geen chemie met Wilfred of met elkaar en is een humoristische noot ver te zoeken.
Het is juist Johan die de dynamiek aan tafel verstoort, met anekdotes die ik al tien keer gehoord heb.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:06 schreef Micson het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 juli 2011 21:06 schreef Micson het volgende:
[..]
echt gebeurd? een zombiefilm?quote:Op maandag 4 juli 2011 21:08 schreef Daanus het volgende:
Dead Snow is baas. Echt gebeurd ook nog eens!
Jij hoeft dat uiteraard niet te vinden, maar ik denk wel dat dit onder meer de reden is dat dit programma niet gaat scorenquote:Op maandag 4 juli 2011 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
jij tekent voor humor bij het journaal, schepper en co aan tafel enz![]()
Kom op. Alsof elk programma in belang van de humor is
Johan voegt inderdaad helemaal niets toe.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:08 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het is juist Johan die de dynamiek aan tafel verstoort, met anekdotes die ik al tien keer gehoord heb.
Voetbalquote:Op maandag 4 juli 2011 21:03 schreef marcodej het volgende:
Al die voetbalfans die ineens in dit topic verschijnen vanwege Johan... Gelijk een agressieve relsfeer hier.
Oh het is niet grappig bedoeld wat Johan zegt?quote:Op maandag 4 juli 2011 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
jij tekent voor humor bij het journaal, schepper en co aan tafel enz![]()
Kom op. Alsof elk programma in belang van de humor is
Wielerfans gaan dit ook echt niet kijken...quote:Op maandag 4 juli 2011 21:10 schreef Micson het volgende:
[..]
Jij hoeft dat uiteraard niet te vinden, maar ik denk wel dat dit onder meer de reden is dat dit programma niet gaat scoren
Die mensen zullen best verstand van zaken hebben, maar ze hebben geen lekkere babbel, charisma of humor. Dan houdt het voor mij snel op ja.
Gertje heeft zat humor.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:10 schreef Micson het volgende:
[..]
Jij hoeft dat uiteraard niet te vinden, maar ik denk wel dat dit onder meer de reden is dat dit programma niet gaat scoren
Die mensen zullen best verstand van zaken hebben, maar ze hebben geen lekkere babbel, charisma of humor. Dan houdt het voor mij snel op ja.
Ronald Waterreusquote:Op maandag 4 juli 2011 21:10 schreef RedFever007 het volgende:
Net als de Avondetappe overigens. Gisteren had Smeets ook twee idioten aan tafel die net weten dat een band rond is en de Tour in Frankrijk verreden wordt![]()
En maar weer die eeuwige cliche's opbraken ARGGGG![]()
Heb je de Mart fapper weerquote:Op maandag 4 juli 2011 21:11 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Wielerfans gaan dit ook echt niet kijken...
Ik wil van een felle discussiewel zien dien 4.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:10 schreef Micson het volgende:
[..]
Jij snapt´m nietquote:Op maandag 4 juli 2011 21:10 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Oh het is niet grappig bedoeld wat Johan zegt?
de Avondetappe wel dan? Dat gaat ook nergens meer overquote:Op maandag 4 juli 2011 21:11 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Dit met de avondetappe vergelijkenquote:Op maandag 4 juli 2011 21:10 schreef RedFever007 het volgende:
Net als de Avondetappe overigens. Gisteren had Smeets ook twee idioten aan tafel die net weten dat een band rond is en de Tour in Frankrijk verreden wordt![]()
En maar weer die eeuwige cliche's opbraken ARGGGG![]()
Die voegt inderdaad niets toe, hij zegt amper wat en zit daar maar te zitten. En Paul de Leeuw, leuke vent, maar ook geen wielrenner voorzover ik weet danquote:
Tour du Jour is inhoudelijk sterker (als Johan er niet zit) dan de Avondetappe bijvoorbeeld. Dus ik kijk.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:11 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ja wordt minder idd. Meer romantici denk ikquote:Op maandag 4 juli 2011 21:11 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
de Avondetappe wel dan? Dat gaat ook nergens meer over
Voor de leek misschienquote:Op maandag 4 juli 2011 21:12 schreef marcodej het volgende:
[..]
Tour du Jour is inhoudelijk sterker (als Johan er niet zit) dan de Avondetappe bijvoorbeeld. Dus ik kijk.
Johquote:Op maandag 4 juli 2011 21:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Die voegt inderdaad niets toe, hij zegt amper wat en zit daar maar te zitten. En Paul de Leeuw, leuke vent, maar ook geen wielrenner voorzover ik weet dan
Net als Derksen bedoel je?quote:Op maandag 4 juli 2011 21:05 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
En het erge is: ze doen alsof ze iets van wielrennen weten
quote:Op maandag 4 juli 2011 21:12 schreef marcodej het volgende:
[..]
Tour du Jour is inhoudelijk sterker (als Johan er niet zit) dan de Avondetappe bijvoorbeeld. Dus ik kijk.
Precies. En dat natafelen past niet in de wielersport, daarom klopt het niet.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:12 schreef One_of_the_few het volgende:
Dit programma is een beetje het hart van nederland onder de tourprogramma's aan het worden. Soms aardig, maar voor wielerzaken moet je er niet zijn. Hoog zaterdagmiddag kantine natafelen gehalte. Alleen Danny zegt inhoudelijk nog wel aardige dingen. Gert is ook wel uit te houden. Presentator steeds met zijn 'jaja' wordt irritant. Blijft in hetzelfde omdat hij vanuit zichzelf niks kan toevoegen.
De andere twee gasten zijn tot nu toe niks.
Flikker toch op. Alleen rond de samenvatting wordt er een beetje over de etappe van de dag gepraat (lees: Mart improviseert virtuoos de samenvatting aan elkaar), voor de rest gaat het er alleen maar over hoe benaderbaar de renners zijn en hoe lekker het wijntje is.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:14 schreef Eenskijken het volgende:
[..]make that the cat wise.
avondetappe is tig keer inhoudelijk beter man.. alleen al door mart en michael
Avondetappe is wel ok, maar soms ook wel heel oppervlakkig. Zoals gisteren met Paul de leeuw.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:14 schreef Eenskijken het volgende:
Precies, dat laatste is echt enorm irritant aan de Avondetappe geworden de laatste jarenquote:Op maandag 4 juli 2011 21:15 schreef marcodej het volgende:
[..]
Flikker toch op. Alleen rond de samenvatting wordt er een beetje over de etappe van de dag gepraat (lees: Mart improviseert virtuoos de samenvatting aan elkaar), voor de rest gaat het er alleen maar over hoe benaderbaar de renners zijn.
Wielrennen komt bij tour du jour veel meer aan bot dan bij de Avondetappe. De avondetappe gaat over Mart en zijn gasten in de tour, tour du jour gaat over het wielrennen in de tour. Beide zijn leuk en kijk ze beide ook graag maar inhoudelijk is TDJ sterker.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:14 schreef Eenskijken het volgende:
Daarvoor zit ik al op fokquote:Op maandag 4 juli 2011 21:17 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat een gezeik over diepgang...gewoon anderhalf niet hoeven na denken is soms ook wel lekker...
Ik vind het kut, maar ik blijf gewoon in dit topicquote:Op maandag 4 juli 2011 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
ALLE VOETBALFANS MOETEN NU VERDOMME EENS OPROTTEN. ALEEN MAAR GEZANIK EN GEZANIK OVER HET NIVEAU. ALS JE HET NIKS VIND. ROT DAN OP
Robbie McEwen spreekt het beterquote:Op maandag 4 juli 2011 21:17 schreef tomtomaat het volgende:
Die Farrar spreekt goed nederlands zeg...
Is het nu al caps lock day?quote:Op maandag 4 juli 2011 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
ALLE VOETBALFANS MOETEN NU VERDOMME EENS OPROTTEN. ALEEN MAAR GEZANIK EN GEZANIK OVER HET NIVEAU. ALS JE HET NIKS VIND. ROT DAN OP
quote:Op maandag 4 juli 2011 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Gaan we weer, als je weer gaat spammen; zoek dan even een SC op ofzoquote:Op maandag 4 juli 2011 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop dat Gilbert er morgen wordt afgefietst.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:18 schreef marcodej het volgende:
Karl moet ook die Belgische bril eens afzetten. Heel irritant.
Ik ben ook een leek hoorquote:Op maandag 4 juli 2011 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
j0rdiiii dit zijn gewoon de feiten. het topic wordt vernield door een stel leken + idioten
Gelukkig ben jij er voor de intellectuele bijdragesquote:Op maandag 4 juli 2011 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
j0rdiiii dit zijn gewoon de feiten. het topic wordt vernield door een stel leken + idioten
Das waarquote:Op maandag 4 juli 2011 21:19 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Dat zal best, maar daar had ik het niet over
Ga weg manquote:Op maandag 4 juli 2011 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
De enige met kennis en waarom ik kijk eerlijk gezegdquote:Op maandag 4 juli 2011 21:20 schreef rubbereend het volgende:
Nelissen praat wel heel snel, een tikje rustiger zou prettig zijn
'Humor' bedoel je zeker, want grappig is het natuurlijk nietquote:Op maandag 4 juli 2011 21:20 schreef DrDentz het volgende:
Die Gert moet met zijn humor eigenlijk wel voor de Televizier Talent award gaan. Jan Kooijemans kan zoiets niet twee keer winnen.
maar maar de avondetappe is tenminste inhoudelijkkkkquote:Op maandag 4 juli 2011 21:23 schreef marcodej het volgende:
En de filmpjes zijn ook leuker dan die van de Avondetappe.
Dit meen je toch echt niet he?quote:Op maandag 4 juli 2011 21:23 schreef marcodej het volgende:
En de filmpjes zijn ook leuker dan die van de Avondetappe.
Hier ook ziggo alleen dan Utrechtquote:Op maandag 4 juli 2011 21:23 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
volgens mij loop jij aardig voor op mij? Ziggo Groningen hier
Ook dit meen ik.quote:
Gisteren is een van de tig afleveringen die gemaakt is... Niemand zegt dat gisteren goed was.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:24 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ook dit meen ik.
Wat heb ik gister bij de Avondetappe gezien dan? De Leeuw die flauwe grapjes maakt langs de kant, het gebruikelijke praatje met de Raboploeg en een nikszeggend filmpje op muzak.
Prima joh.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:26 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Gisteren is een van de tig afleveringen die gemaakt is... Niemand zegt dat gisteren goed was.
Mooie Marioquote:Op maandag 4 juli 2011 21:27 schreef Karina het volgende:
Zijn er eigenlijk aantrekkelijke wielrenners?
quote:Op maandag 4 juli 2011 21:27 schreef Karina het volgende:
Ja, hier heb ik geen zin in.quote:
lance armstrong niets voor je?quote:Op maandag 4 juli 2011 21:27 schreef Karina het volgende:
"De leukste ff uitgezocht.."quote:
Deed me denken aan Peter r de vries die 'lol' ging uitleggen.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:30 schreef neilpad het volgende:
Knipoogje, smiley
Die Nelissen is volgens mij iets te blij dat hij daar mag zitten.
quote:Op maandag 4 juli 2011 21:31 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Deed me denken aan Peter r de vries die 'lol' ging uitleggen.
quote:Op maandag 4 juli 2011 21:33 schreef Karina het volgende:
De foto's van Peta Todd, de vriendin van Cavendish, kan ik hier niet neerzettendan krijg ik meteen een note.
Je was me voorquote:Op maandag 4 juli 2011 21:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik zou eerst naar school gaan als ik jou was.
quote:Op maandag 4 juli 2011 21:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
-t natuurlijk.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het zit je hoog hé Mart?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |