Ben bang van niet, dit is echt heel erg slecht. Johan kan het laatste handje vol kijkers misschien nog vasthouden, maar voor de rest is het echt een kutprogrammaquote:Op maandag 4 juli 2011 20:53 schreef Eenskijken het volgende:
gister hadden ze 260.000 kijkers.. vandaag zal toch wel hoger worden mag ik hopen
woont in Gent, Vlaanderen, België, praten ze ook Nederlandsquote:
Dat bedoelde ik, was een retorische vraagquote:Op maandag 4 juli 2011 20:54 schreef franklop het volgende:
[..]
woont in Gent, Vlaanderen, België, praten ze ook Nederlands
quote:Op maandag 4 juli 2011 20:55 schreef DrDentz het volgende:
Theo Bos doet tegenwoordig iets in het wielrennen?
Omgquote:Op maandag 4 juli 2011 20:55 schreef DrDentz het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Theo_Bos_(wielrenner)quote:Op maandag 4 juli 2011 20:55 schreef DrDentz het volgende:
Gast ga ergens anders mensen irriterenquote:Op maandag 4 juli 2011 20:57 schreef DrDentz het volgende:
Deze lekke band was het hoogtepunt van Tour du Jour tot nu toe zeker.
Als je de vorige afleveringen niet hebt gezien moet je ook niet oordelenquote:Op maandag 4 juli 2011 20:57 schreef DrDentz het volgende:
Oké.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:57 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
Gast ga ergens anders mensen irriteren
rot aub opquote:Op maandag 4 juli 2011 20:57 schreef DrDentz het volgende:
Ah je mag alleen hosanna roepen hier...quote:Op maandag 4 juli 2011 20:57 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
Gast ga ergens anders mensen irriteren
Vind ik ook, zeker nu er verder helemaal niks op tv is.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:59 schreef Karina het volgende:
Ik vind het een leuk programma, beetje ouwehoeren, ik vermaak me prima.
Ned3quote:Op maandag 4 juli 2011 21:00 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Vind ik ook, zeker nu er verder helemaal niks op tv is.
Dat gaat helaas niet lukken.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:01 schreef The_Avatar het volgende:
[..]
kijk het dan niet en rot een eind op hier.
En het erge is: ze doen alsof ze iets van wielrennen wetenquote:Op maandag 4 juli 2011 21:03 schreef marcodej het volgende:
Al die voetbalfans die ineens in dit topic verschijnen vanwege Johan... Gelijk een agressieve relsfeer hier.
Ik eigenlijk ook niet.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:05 schreef larry91 het volgende:
Ik vind het eigenlijk niet extra leuk nu Johan er is.
Omdat de tafelgasten nietszeggende, saaie en oninteressante mensen zijn. Verder hebben ze geen chemie met Wilfred of met elkaar en is een humoristische noot ver te zoeken.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:03 schreef Karina het volgende:
Van mij mogen mensen het een kutprogramma vinden, maar een beetje onderbouwing waarom, zou niet gek zijn.
En ze zeggen niets intressants over de wielrennerij.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:06 schreef Micson het volgende:
[..]
Omdat de tafelgasten nietszeggende, saaie en oninteressante mensen zijn. Verder hebben ze geen chemie met Wilfred of met elkaar en is een humoristische noot ver te zoeken.
Alleen Johan houdt de eer hoog vandaag
jij tekent voor humor bij het journaal, schepper en co aan tafel enzquote:Op maandag 4 juli 2011 21:06 schreef Micson het volgende:
[..]
Omdat de tafelgasten nietszeggende, saaie en oninteressante mensen zijn. Verder hebben ze geen chemie met Wilfred of met elkaar en is een humoristische noot ver te zoeken.
Alleen Johan houdt de eer hoog vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |