Ik ook. Zou er trouwens wel meer verstand van willen hebben.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:53 schreef Karina het volgende:
Ik heb er de ballen verstand van, maar de Tour vind ik toch altijd machtig mooi om te zien.
Zo een tien jaar geleden kende ik de renners wel, maar niet echt meer gevolgd sindsdien, wel jammer, dan is het toch leuker om te volgen.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ook. Zou er trouwens wel meer verstand van willen hebben.
Vragen staat vrij?quote:Op maandag 4 juli 2011 16:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Sowieso ook de Giro volgen volgend jaar, is stiekem nog mooierquote:Op maandag 4 juli 2011 16:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar dat hele sfeertje rondom de Tour. Die spanning, de aandacht er omheen. Dat maakt het toch wel heel speciaal.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:55 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Sowieso ook de Giro volgen volgend jaar, is stiekem nog mooier
Die reden vorig jaar BIJNA bij mij door de straatquote:Op maandag 4 juli 2011 16:55 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Ja, ik vraag zeker iets als ik wil weten. Maar ik bedoel meer dat ik niet veel verstand heb van de renners zelf. Ik volg tot nu toe namelijk alleen maar de tour wat betreft wielrennen. En de meeste hier volgen ook de Giro en de Vuelta en nog wat andere klassiekers.quote:
Wat mij betreft ruilen ze de Tour en de Vuelta om, dan kunnen er meer toppers meedoen in de Giro.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:55 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Klopt, ik vind de hele gekte rondom de tour erg leukquote:Op maandag 4 juli 2011 16:56 schreef TWP het volgende:
[..]
Maar dat hele sfeertje rondom de Tour. Die spanning, de aandacht er omheen. Dat maakt het toch wel heel speciaal.
Ze zouden zich ineens terug moeten laten zakken, om de sprintersploegen te pesten.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:57 schreef TWP het volgende:
Kopgroep wordt ordinair aan het lijntje gehouden.
Vandaag is het niet zo moeilijk met een massasprint...quote:Op maandag 4 juli 2011 16:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, ik vraag zeker iets als ik wil weten. Maar ik bedoel meer dat ik niet veel verstand heb van de renners zelf. Ik volg tot nu toe namelijk alleen maar de tour wat betreft wielrennen. En de meeste hier volgen ook de Giro en de Vuelta en nog wat andere klassiekers.
Dat zou wel lachen zijn.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:58 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Ze zouden zich ineens terug moeten laten zakken, om de sprintersploegen te pesten.
Ik ben echt de tour gaan volgend doordat ik een keer de Avondetappe zag.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:58 schreef TWP het volgende:
KasteelverhalenDat geeft mij toch wel het echte Tour-gevoel.
Hopen dat de opvolger van Zomegan de lijn van de afgelopen jaren doorzetquote:Op maandag 4 juli 2011 16:57 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Klopt, ik vind de hele gekte rondom de tour erg leuk
Maar de Giro heeft wel een aantal leukere edities gekend afgelopen jaren.
Dit jaar viel het wat tegen door de dood van Weylandt (vooral dat) en Contador die al snel overheerste.
quote:
Dan is niet de tour maar de Vuelta in de zomervakantietijd en verliest de tour een groot deel van zijn aantrekkingskracht.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Wat mij betreft ruilen ze de Tour en de Vuelta om, dan kunnen er meer toppers meedoen in de Giro.
Vorig jaar was er een vragen-topic. Misschien weer een ideequote:Op maandag 4 juli 2011 16:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Heb je die in je poule? :quote:
hier in leiden stadquote:Op maandag 4 juli 2011 16:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Die reden vorig jaar BIJNA bij mij door de straat
quote:thijszonneveld Thijs Zonneveld
- op (2 km) - bocht links - 800 meter - finish.
55 seconds ago Favorite Retweet Reply »
thijszonneveld Thijs Zonneveld
Vanaf nu: op af, op af, op (5 km) - hard naar beneden - treinrails, klinkers in dorpscentrum - gevaarlijke bocht rechts (3 km) -
1 minute ago Favorite Retweet Reply
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Je hebt mazzel, hij is weer single toch?quote:Op maandag 4 juli 2011 17:02 schreef Haarklip het volgende:
Ik vind Michael Boogerd nog de leukste van de 3.
Als dit waar is.....Cav ga eens een bidon pakken.quote:
Oh mooi, ik zal hem eens bellen.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:03 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Je hebt mazzel, hij is weer single toch?
Stond ik ook te kijken, 5 minuutjes fietsenquote:Op maandag 4 juli 2011 17:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Amsterdam, ik woon vlakbij het Stadionplein, alles van dichtbij mee mogen maken
Idem hierquote:Op maandag 4 juli 2011 17:03 schreef Nober het volgende:
Volgens mij zijn ze ook ooit door mijn dorp gekomen in 1996 ofzo, etappe Den Bosch-Den Bosch!
Ik dacht bij TDJ.quote:
Dat is net zo lastig te voorspellen als een demarrage van Voeckler in een van de komende etappes.quote:
Is makkelijker rekenen vind ik...quote:Op maandag 4 juli 2011 17:05 schreef Gramulanion het volgende:
Bonificaties zijn er ook al vijf jaar niet meer of zo.
Weet niet zeker of die etappe ook daadwerkelijk door mijn woonplaats is gekomen, kan die etappe nergens vinden. Maar dat gaat inderdaad rap, voor je het weet zijn ze al weg... dan kan je beter op 1ste cat. berg gaan staan.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:05 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Idem hierHad als 10 jarig jochie nooit verwacht dat die fietsers zo snel zouden gaan
Je moet het toch maar doen he.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:06 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Dat is net zo lastig te voorspellen als een demarrage van Voeckler in een van de komende etappes.
hetero naar mijn wetenquote:Op maandag 4 juli 2011 17:03 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Je hebt mazzel, hij is weer single toch?
Bij mij ook.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:03 schreef Nober het volgende:
Volgens mij zijn ze ook ooit door mijn dorp gekomen in 1996 ofzo, etappe Den Bosch-Den Bosch!
Of een tijdrit, zoals de proloog vorig jaar.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Weet niet zeker of die etappe ook daadwerkelijk door mijn woonplaats is gekomen, kan die etappe nergens vinden. Maar dat gaat inderdaad rap, voor je het weet zijn ze al weg... dan kan je beter op 1ste cat. berg gaan staan.
Heb je een plattegrond van die etappe ergens op internet? Want weet niet zeker of het die etappe was die hier doorheen kwam.quote:
Heel snel.quote:
De race is 12:44 begonnen, ik verwacht dat ze om 17:33 binnen moeten zijn.quote:
Dat weet ik niet.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Heb je een plattegrond van die etappe ergens op internet? Want weet niet zeker of het die etappe was die hier doorheen kwam.
Als Pasen en Pinksteren op een dag vallen.....quote:Op maandag 4 juli 2011 17:10 schreef TWP het volgende:
Independence Day vergelijken met Koninginnedag
Ja, wtf heeft Will Smith te maken met Julianaquote:Op maandag 4 juli 2011 17:10 schreef TWP het volgende:
Logisch dat je fan bent geworden! Hahaquote:Op maandag 4 juli 2011 17:10 schreef Pro_Shifty het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.
Ik kan mij wel herinneren dat ik als kleine knul in het dorp langs de kant stond om de tour te kijken. Toen de reclame caravan voorbij kwam gooide ze met kleine blikjes cola. Ik kreeg er één tegen mij hoofd aan toen haha.
Janken als een gek natuurlijk.
Dat herinner ik mij nog van die tour haha
Als ze de speculaas NL slagroom kunne geven mag hetquote:Op maandag 4 juli 2011 17:10 schreef TWP het volgende:
Geen zorgen: minuut per 10 km, je weet tochquote:Op maandag 4 juli 2011 17:11 schreef naatje_1 het volgende:
Ik wil niet veel zeggen, maar 10km van de streep en nog steeds een halve minuut...
12km. Hoho, zo snel gaan we niet.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:11 schreef naatje_1 het volgende:
Ik wil niet veel zeggen, maar 10km van de streep en nog steeds een halve minuut...
Ja, vanaf dat moment was ik verkocht haha.quote:
Hij zou ze geven.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:11 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Ja, wtf heeft Will Smith te maken met Juliana
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er is een aanslag aanstaande op de Metro in Amsterdam, we zijn te herkennen aan grijze sjaals, zwarte mutsen en een smartphone, we zeggen niks, en stappen in de ondergrondse stations uit - het doel - geen grap, watch my words.
quote:
Duque sprintte echter wel mee in de tussensprint.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:12 schreef TheArt het volgende:
[..]
Helemaal niet. Hun sprinters zijn Gallopin en Dumoulin
Duque deed mee met de tussensprint.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:12 schreef TheArt het volgende:
[..]
Helemaal niet. Hun sprinters zijn Gallopin en Dumoulin
Allicht wel ja.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:14 schreef sjeeledrees het volgende:
Staan er nog toeschouwers langs de kant met een geel shirt?
Uitgesloten hahaquote:Op maandag 4 juli 2011 17:14 schreef Karina het volgende:
Benieuwd of ze het gaan redden die 2. Ik vind het altijd zielig als je heel lang voor bent en dan toch wordt ingehaald
Vast wel een rood rugnummer voor 1 van de 2.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:14 schreef Karina het volgende:
Benieuwd of ze het gaan redden die 2. Ik vind het altijd zielig als je heel lang voor bent en dan toch wordt ingehaald
Nee er fietsen wel Astana renners met een bumber op de fiets.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:14 schreef sjeeledrees het volgende:
Staan er nog toeschouwers langs de kant met een geel shirt?
Ja ik weet het, ik heb ook weleens 1 renner HEEL lang op kop zien rijden, maar ja, je weet gewoon dat hij het niet gaat redden.quote:
uiteraard voor de fransmanquote:Op maandag 4 juli 2011 17:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Vast wel een rood rugnummer voor 1 van de 2.
Iemand als Cancellara maakt nog kans om op 4-5 km van de streep een demarage te plaatsen en dan weg te blijven. Maar verder houd het ook wel op.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik weet het, ik heb ook weleens 1 renner HEEL lang op kop zien rijden, maar ja, je weet gewoon dat hij het niet gaat redden.
Hier vond ik iets wat er op lijktquote:Op maandag 4 juli 2011 17:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Heb je een plattegrond van die etappe ergens op internet? Want weet niet zeker of het die etappe was die hier doorheen kwam.
Yep!quote:
Bedankt, dan zijn ze hier toch wel doorheen gekomen zie ik al waren ze na 5 seconden alweer voorbij.quote:
+ goede telefoons.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:17 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb niets met HTC, maar wat een hardrijders zijn het
5km.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:19 schreef TheVulture het volgende:
Hoeveel km nog... ik zit op het werk mee te lezen
5quote:Op maandag 4 juli 2011 17:19 schreef TheVulture het volgende:
Baasquote:Op maandag 4 juli 2011 17:19 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop het, zou leuk zijn Denis Menchov daar, sarcasme.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:18 schreef Bastiefcg het volgende:
Zit Boogerd er alle etappes? Of gaan ze afwisselen? Vind het wel chill met hem erbij. Volgens mij deed Clement vorig jaar ook een paar etappes, beviel toen ook prima.
Radio Tour de Francequote:Op maandag 4 juli 2011 17:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Even de TV harder want het is geweldig als je Maarten en Herbert hoort schreeuwen bij de massasprint
'Hebben ook nog een sprinter vinden ze'quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |