Logisch dat je fan bent geworden! Hahaquote:Op maandag 4 juli 2011 17:10 schreef Pro_Shifty het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.
Ik kan mij wel herinneren dat ik als kleine knul in het dorp langs de kant stond om de tour te kijken. Toen de reclame caravan voorbij kwam gooide ze met kleine blikjes cola. Ik kreeg er één tegen mij hoofd aan toen haha.
Janken als een gek natuurlijk.
Dat herinner ik mij nog van die tour haha
Als ze de speculaas NL slagroom kunne geven mag hetquote:Op maandag 4 juli 2011 17:10 schreef TWP het volgende:
Independence Day vergelijken met Koninginnedag
Geen zorgen: minuut per 10 km, je weet tochquote:Op maandag 4 juli 2011 17:11 schreef naatje_1 het volgende:
Ik wil niet veel zeggen, maar 10km van de streep en nog steeds een halve minuut...
12km. Hoho, zo snel gaan we niet.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:11 schreef naatje_1 het volgende:
Ik wil niet veel zeggen, maar 10km van de streep en nog steeds een halve minuut...
Ja, vanaf dat moment was ik verkocht haha.quote:
Hij zou ze geven.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:11 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Ja, wtf heeft Will Smith te maken met Juliana
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er is een aanslag aanstaande op de Metro in Amsterdam, we zijn te herkennen aan grijze sjaals, zwarte mutsen en een smartphone, we zeggen niks, en stappen in de ondergrondse stations uit - het doel - geen grap, watch my words.
quote:
Duque sprintte echter wel mee in de tussensprint.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:12 schreef TheArt het volgende:
[..]
Helemaal niet. Hun sprinters zijn Gallopin en Dumoulin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |