Ik ook. Zou er trouwens wel meer verstand van willen hebben.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:53 schreef Karina het volgende:
Ik heb er de ballen verstand van, maar de Tour vind ik toch altijd machtig mooi om te zien.
Zo een tien jaar geleden kende ik de renners wel, maar niet echt meer gevolgd sindsdien, wel jammer, dan is het toch leuker om te volgen.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ook. Zou er trouwens wel meer verstand van willen hebben.
Vragen staat vrij?quote:Op maandag 4 juli 2011 16:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Sowieso ook de Giro volgen volgend jaar, is stiekem nog mooierquote:Op maandag 4 juli 2011 16:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar dat hele sfeertje rondom de Tour. Die spanning, de aandacht er omheen. Dat maakt het toch wel heel speciaal.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:55 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Sowieso ook de Giro volgen volgend jaar, is stiekem nog mooier
Die reden vorig jaar BIJNA bij mij door de straatquote:Op maandag 4 juli 2011 16:55 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Ja, ik vraag zeker iets als ik wil weten. Maar ik bedoel meer dat ik niet veel verstand heb van de renners zelf. Ik volg tot nu toe namelijk alleen maar de tour wat betreft wielrennen. En de meeste hier volgen ook de Giro en de Vuelta en nog wat andere klassiekers.quote:
Wat mij betreft ruilen ze de Tour en de Vuelta om, dan kunnen er meer toppers meedoen in de Giro.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:55 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |