Of een tijdrit, zoals de proloog vorig jaar.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Weet niet zeker of die etappe ook daadwerkelijk door mijn woonplaats is gekomen, kan die etappe nergens vinden. Maar dat gaat inderdaad rap, voor je het weet zijn ze al weg... dan kan je beter op 1ste cat. berg gaan staan.
Heb je een plattegrond van die etappe ergens op internet? Want weet niet zeker of het die etappe was die hier doorheen kwam.quote:
Heel snel.quote:
De race is 12:44 begonnen, ik verwacht dat ze om 17:33 binnen moeten zijn.quote:
Dat weet ik niet.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Heb je een plattegrond van die etappe ergens op internet? Want weet niet zeker of het die etappe was die hier doorheen kwam.
Als Pasen en Pinksteren op een dag vallen.....quote:Op maandag 4 juli 2011 17:10 schreef TWP het volgende:
Independence Day vergelijken met Koninginnedag
Ja, wtf heeft Will Smith te maken met Julianaquote:Op maandag 4 juli 2011 17:10 schreef TWP het volgende:
Logisch dat je fan bent geworden! Hahaquote:Op maandag 4 juli 2011 17:10 schreef Pro_Shifty het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.
Ik kan mij wel herinneren dat ik als kleine knul in het dorp langs de kant stond om de tour te kijken. Toen de reclame caravan voorbij kwam gooide ze met kleine blikjes cola. Ik kreeg er één tegen mij hoofd aan toen haha.
Janken als een gek natuurlijk.
Dat herinner ik mij nog van die tour haha
Als ze de speculaas NL slagroom kunne geven mag hetquote:Op maandag 4 juli 2011 17:10 schreef TWP het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |