Ja, ik vraag zeker iets als ik wil weten. Maar ik bedoel meer dat ik niet veel verstand heb van de renners zelf. Ik volg tot nu toe namelijk alleen maar de tour wat betreft wielrennen. En de meeste hier volgen ook de Giro en de Vuelta en nog wat andere klassiekers.quote:
Wat mij betreft ruilen ze de Tour en de Vuelta om, dan kunnen er meer toppers meedoen in de Giro.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:55 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Sowieso ook de Giro volgen volgend jaar, is stiekem nog mooier
Klopt, ik vind de hele gekte rondom de tour erg leukquote:Op maandag 4 juli 2011 16:56 schreef TWP het volgende:
[..]
Maar dat hele sfeertje rondom de Tour. Die spanning, de aandacht er omheen. Dat maakt het toch wel heel speciaal.
Ze zouden zich ineens terug moeten laten zakken, om de sprintersploegen te pesten.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:57 schreef TWP het volgende:
Kopgroep wordt ordinair aan het lijntje gehouden.
Vandaag is het niet zo moeilijk met een massasprint...quote:Op maandag 4 juli 2011 16:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, ik vraag zeker iets als ik wil weten. Maar ik bedoel meer dat ik niet veel verstand heb van de renners zelf. Ik volg tot nu toe namelijk alleen maar de tour wat betreft wielrennen. En de meeste hier volgen ook de Giro en de Vuelta en nog wat andere klassiekers.
Dat zou wel lachen zijn.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:58 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Ze zouden zich ineens terug moeten laten zakken, om de sprintersploegen te pesten.
Ik ben echt de tour gaan volgend doordat ik een keer de Avondetappe zag.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:58 schreef TWP het volgende:
KasteelverhalenDat geeft mij toch wel het echte Tour-gevoel.
Hopen dat de opvolger van Zomegan de lijn van de afgelopen jaren doorzetquote:Op maandag 4 juli 2011 16:57 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Klopt, ik vind de hele gekte rondom de tour erg leuk
Maar de Giro heeft wel een aantal leukere edities gekend afgelopen jaren.
Dit jaar viel het wat tegen door de dood van Weylandt (vooral dat) en Contador die al snel overheerste.
quote:
Dan is niet de tour maar de Vuelta in de zomervakantietijd en verliest de tour een groot deel van zijn aantrekkingskracht.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Wat mij betreft ruilen ze de Tour en de Vuelta om, dan kunnen er meer toppers meedoen in de Giro.
Vorig jaar was er een vragen-topic. Misschien weer een ideequote:Op maandag 4 juli 2011 16:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ook. Zou er trouwens wel meer verstand van willen hebben.
Heb je die in je poule? :quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |