abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99011186
Hallo allemaal !

Ik ben SSB, 23 jaar oud en heb afgelopen woensdag de sleutel gekregen van mijn eerste huisje.
Dit is een huurhuis geworden omdat ik I.V.M. onzekerheden op mijn werk geen vast contract heb en daardoor niet alleen durf te kopen, voor de rest zit mijn vriendin na deze zomervakantie in het laatste jaar van haar stage.

Ik moet er duidelijk bij zeggen dat ik 2 linker handen heb en amper klus ervaring heb.
Ook ben ik niet van plan om jaren in dit huis te wonen, de afwerking zal dan ook niet perfect zijn.

Ik ben van plan om vaak met een update te komen, uiteraard inclusief foto's.
Als jullie tips of andere handigheden hebben hoor uit het natuurlijk graag van jullie :D

Het betreft een maisonnette woning op de 1e en 2e verdieping, ik heb wel een aparte trap die alleen door mij te benaderen is vanaf de begane grond.
Het is dus geen portiek, hier onder de trap.
Het behang en de kachel die je op de foto ziet heb ik gisteren ook allemaal al losgehaald :)

Hier de woonkamer, de deuren heb ik er inmiddels ook uitgehaald, die worden vanavond geschuurd.
Voor de rest zijn alle deur en raamkozijnen al geschuurd:

Hier de keuken, hier heb ik gisteren nog een extra contact punt gemaakt voor de oven.
De tegels bij de plek waar de oven komt te staan zitten los, deze moeten nog vastgezet worden:

De andere kant van de keuken, met voorraad kast, hier zit ook de CV + ketel etc.

Hier onder zie je de binnenkant van deze voorraad kast.
Aangezien de badkamer klein is wil ik de wasmachine en droger hier neer gaan zitten.
Gisteren heb ik alle aanpassingen hiervoor gemaakt, die zie je later op de foto :)

De CV + ketel, rechts hiervan komen binnenkort nog een paar plankjes voor de voorraad:

De trap naar de 2e verdieping, deze ga ik denk ik net als de 1e trap bekleden met zeil:

Het aanzicht naar beneden van bovengenoemde trap incl. WC:

De grote slaapkamer, het behang wat je hier zit heb ik er afgelopen zaterdag afgehaald:

De andere kant van de grote slaapkamer, in deze loze ruimte wil ik graag een grote kast neerzetten :)
Ook zijn alle plinten in het hele huis inmiddels verwijderd.

De badkamer, deze is net nieuw gewit.
Ook zijn de tegels nieuw.
De aansluiting van de wasmachine moet ik dus nog wegwerken aangezien deze in de voorraad kast op de 1e komen te staan:

Het raam in de badkamer.
Dit is een raam dat niet open kan en daardoor slecht ventileert.
Een nieuw raam wordt aanstaande woensdag geplaatst ^O^ :

Nieuwe douche, hier moet nog een gordijn geplaatst worden.
Een cabine past niet aangezien de deur naar binnen open gaat |:(

De kleine slaapkamer, hier is inmiddels al het behang ook al verwijderd:

De andere kant van de kleine slaapkamer.

Het balkon:

De andere kant van het balkon:

Het water op het balkon loopt alleen niet weg, het komt gewoon niet bij het putje :N
Heeft iemand hier nog tips voor ?

Laag water die blijft staan na een paar dagen flinke regen:

¤280-, aan spullen om verplaatsen van de wasmachine te realiseren :)

Kraan en afvoer geplaatst in de voorraadkast _O_ :

De nieuw geplaatste leidingen in de voorraadkast bij de CV ketel:

Nieuw contact punt aangelegd + lichtschakelaar + een verdeel doos.
Deze zorgt er voor de of de wasmachine aan staat of dat droger, zo kunnen ze nooit beide tegelijk aan staan:

De kat van de vorige bewoonster heeft de paal van het traphekje gebruikt als krabpaal :')
Deze is hersteld en klaar om geverfd te worden :)

Ook meteen maar een nieuw groep geplaatst:

Nieuwe update zal ik uiteraard ook posten in dit topic 8-)
  maandag 4 juli 2011 @ 08:02:58 #2
31922 florisje
er zit een aap in de koelkast!
pi_99011297
quote:
10s.gif Op maandag 4 juli 2011 07:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik moet er duidelijk bij zeggen dat ik 2 linker handen heb en amper klus ervaring heb.
Ook ben ik niet van plan om jaren in dit huis te wonen, de afwerking zal dan ook niet perfect zijn.
dan ga je het best gronding aanpakken zo te zien. en mag je dat allemaal wel doen in een huurhuis? (raam vervangen en leiding verleggen)

misschien kun je op het balkon grind naast de tegels gooien om er wat minder plek voor water achter te laten.

maar mooi huis hoor!
knolraap en lof schorseneren en prei
pi_99011425
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 08:02 schreef florisje het volgende:

[..]

dan ga je het best gronding aanpakken zo te zien. en mag je dat allemaal wel doen in een huurhuis? (raam vervangen en leiding verleggen)

misschien kun je op het balkon grind naast de tegels gooien om er wat minder plek voor water achter te laten.

maar mooi huis hoor!
Goede tip van het grind ^O^

Ik heb bij de wasmachine een waterstop + lekbak geplaatst.
Het raam wordt door de woningbouwvereniging vervangen, dit mag ik inderdaad niet zelf doen.

Voor de rest op ik ook nog een hele lijst die gedaan moet worden door de woningbouwvereniging:

• Tochtstrip bij de brievenbus mist.
• Gaten in de muur en het plafond bij de trap.
• Losse tegels keuken + strip aan de zijkant van het keukenblad is verbrand en laat los.
• Het raam in de keuken zat vastgeschroefd ( :? ) dit is daardoor beschadigd.
• Gaten in de grote muur in woonkamer, de vorige bewoner had hier een TV beugel aan vast geboord denk ik.
• Roestige leiding in de W.C.
• Leidingen van de radiateur in de badkamer bijna doorgeroest.
• Schimmel + lekkage bij het deurkozijn bij het balkon, waarschijnlijk doordat het water blijft staan.
• De tegels op het balkon liggen los en schots en scheef.
• Water blijft dus staan op het balkoon.
• Losse vensterbank steen buiten bij de grote slaapkamer.
• Natte plek in beton in keuken, het kan zijn dat dit komt door de koelkast van de vorige bewoonster, deze had de koelkast precies op deze plek staan.

Ik weet dat ze niet alles uit gaan voeren, maar ik hoop dat ze het meeste hier van gaan regelen voor me ^O^
pi_99011776
Gaaf, dit ga ik volgen!
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
pi_99012080
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 08:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gaaf, dit ga ik volgen!
Thnx :D !

Ik heb trouwens een aantal styling tipcs nodig, daar kunnen de dames vast wel mee helpen ^O^

Ik wil dit laminaat:

Dan dit soort meubelen, in het zwart / bruin, van IKEA:

Vervolgens wil onder de salontafel zo'n soort kleed, ik wil de gordijnen en raam en deurkozijnen ook in deze kleur, dit omdat het licht te houden:

De kleur van het zeill voor de trap wil ik dezelfde donkere kleur hebben als de meubelen, de bank wordt ook dit zwart / bruin:

Ik weet dus echt totaal niet wat voor (kleur) behang er goed bij past, hebben jullie suggesties ??
pi_99012231
Waarom ga je zeil leggen op een trap? Dat kan behoorlijk glad zijn :X
Koop van die halve maantegels.. trap een verfje = goedkoper ;)
Het is een tipje hoor

Tip voor kleur behang: Neem een lichte kleur behang, misschien creme-kleur met een werkje erin ofzo. Of je doet 1 muur een aparte kleur behang en de rest neutraal.

Kan je de muren niet beter gaan sauzen? Als je geen kluswonder bent zou ik dat doen ipv te klooien met behang

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-07-2011 09:23:52 ]
pi_99012298
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 09:22 schreef LovelyLady het volgende:
Waarom ga je zeil leggen op een trap? Dat kan behoorlijk glad zijn :X
Koop van die halve maantegels.. trap een verfje = goedkoper ;)
Het is een tipje hoor

Tip voor kleur behang: Neem een lichte kleur behang, misschien creme-kleur met een werkje erin ofzo. Of je doet 1 muur een aparte kleur behang en de rest neutraal.

Kan je de muren niet beter gaan sauzen? Als je geen kluswonder bent zou ik dat doen ipv te klooien met behang
Het zeil wil ik gaan doen omdat ik geen zin heb om die hele trap te moeten schuren en verven :P
En de onderste trap is van beton, dat is extra vervelend.
Op zeil kan je ook van die grip dingen leggen heb ik begrepen :o

Ik zat inderdaad ook te denken aan een soort gebroken wit / crème achtig wit als behang.
Behangen kunnen mijn ouders heel goed :P
Ik kies liever voor behangen dan verven aangezien er veel gaten in de muren zitten.
Als het een koophuis betrof zou ik het allemaal vullen en vervolgens verven :) nu niet haha.
pi_99012341
quote:
19s.gif Op maandag 4 juli 2011 09:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:

[..]

Het zeil wil ik gaan doen omdat ik geen zin heb om die hele trap te moeten schuren en verven :P
En de onderste trap is van beton, dat is extra vervelend.
Op zeil kan je ook van die grip dingen leggen heb ik begrepen :o

Ik zat inderdaad ook te denken aan een soort gebroken wit / crème achtig wit als behang.
Behangen kunnen mijn ouders heel goed :P
Ik kies liever voor behangen dan verven aangezien er veel gaten in de muren zitten.
Als het een koophuis betrof zou ik het allemaal vullen en vervolgens verven :) nu niet haha.
Zit ook wat in, het was meer een tip hoor ;)
trouwens ik zou die aansluiting in de badkamer laten zitten, wellicht zullen volgende bewoners daar wel gebruik van willen maken.
  maandag 4 juli 2011 @ 09:32:14 #9
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_99012370
Zeil op de trap? Wordt dat niet ontzettend lelijk zodra het los gaat zitten of wat? :X

Ziet er verder goed uit. :)
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_99012517
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 09:29 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Zit ook wat in, het was meer een tip hoor ;)
trouwens ik zou die aansluiting in de badkamer laten zitten, wellicht zullen volgende bewoners daar wel gebruik van willen maken.
Ja dat kan ook :)
Met de ruimte die ik in de badkamer nu gespaard heb wil ik graag een kast voor handdoeken etc. plaatsen :D even kijken of die er goed voor passen.
pi_99012533
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 09:32 schreef Samzz het volgende:
Zeil op de trap? Wordt dat niet ontzettend lelijk zodra het los gaat zitten of wat? :X

Ziet er verder goed uit. :)
Nja het wordt goed vast gezet blijkbaar :o
Ik ga nu even foto's zoeken want ik heb zelf ook geen idee hoe het er uit gaat zien.
Het klonk wel erg praktisch :P
  maandag 4 juli 2011 @ 10:52:36 #12
188253 Stiffler1988
The Instrument Of Doom
pi_99014076
^O^ Leuk voor je dat je nu een huisje hebt 8-)

Tip voor behang zou ik ook zeggen crème-kleur.
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
pi_99014154
Hmm als ik vanavond klaar ben met het schuren gaat het de goede kant op :D
Vanaf dan krijg je resultaat van je werk te zien, dus wanneer je begint met schilderen / behangen / het plaatsen van meubels :D
pi_99029880
Vanavond even niet klussen.
Het weekend elke dag van 10:00 tot 22:00 geklust.
De woensdag, donderdag en vrijdag daarvoor elke dag gewerkt en 's avonds weer geklust tot 22:00 :P

Morgen moet ik er, net als vandaag, er weer om 5:00 uit :P
pi_99060991
Baas _O_
  dinsdag 5 juli 2011 @ 12:40:11 #16
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_99061031
-volg topic-
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  dinsdag 5 juli 2011 @ 12:47:20 #17
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_99061283
Nice!
Alleen de pics in de OP, ze zijn huge :@
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 12:50:59 #18
244451 Carooltje79
Papi, dame lo que quiero!
pi_99061424
Ziet er erg leuk uit :D

Ben ook wel benieuwd hoe dat zeil eruit ziet op de trap... kan mij er niks bij voorstellen :)
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 12:51:45 #19
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_99061463
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 12:40 schreef naatje_1 het volgende:
-volg topic-
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
pi_99061711
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 12:47 schreef smegmanus het volgende:
Nice!
Alleen de pics in de OP, ze zijn huge :@
Hmm ze zijn gescaled door imgur toch :o ?
pi_99061802
Thnx voor het volgen allemaal :)

Toch nog een kleine update :@

Zondag is er tijdens het verleggen van de leidingen en afvoer iets misgegaan, iets verkeerde geknipt.
Dit hebben we gerepareerd zondag.
Gisteren was de lijm gedroogd en heb ik er 35 liter water doorheen laten lopen: geen lekkage _O_
Ook heb ik een waterstop geplaatst en getest, deze doet het ook perfect 8-)

Vanavond met mijn vriendin verf en eventueel behang uitzoeken ^O^
  dinsdag 5 juli 2011 @ 13:00:57 #22
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_99061824
Leukleuk! Ik ga straks ff kijken, zit op mijn mobiel. Maar ziet er best uit! Je vriendin gaat bij je wonen?

Behang: mss 1 wand met de tinten van je interieur in patroon (crème kleur met bruin patroon oid? Of als je het rustiger wil houden, patroon met zelfde kleuren zegmaar ton-sur-ton.)
En de rest effen behang?

Meubels etc past iig leuk bij elkaar! Maar dat zeil, waarom niet tapijt? Of wordt dat boven budget? Als je wat laat vallen of naaldhakken oid komen er allemaal putjes in het vinyl.

[ Bericht 66% gewijzigd door Mixende_match op 05-07-2011 13:07:39 ]
~ Bonito La Risa ~
pi_99065496
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 13:00 schreef Mixende_match het volgende:
Leukleuk! Ik ga straks ff kijken, zit op mijn mobiel. Maar ziet er best uit! Je vriendin gaat bij je wonen?

Behang: mss 1 wand met de tinten van je interieur in patroon (crème kleur met bruin patroon oid? Of als je het rustiger wil houden, patroon met zelfde kleuren zegmaar ton-sur-ton.)
En de rest effen behang?

Meubels etc past iig leuk bij elkaar! Maar dat zeil, waarom niet tapijt? Of wordt dat boven budget? Als je wat laat vallen of naaldhakken oid komen er allemaal putjes in het vinyl.
Ze komt niet direct bij me wonen, ze gaat na de zomer haar laatste jaar HBO in :P
Ook wil ik eerst leren om voor mijzelf te zorgen.

Ik denk dat het behang idd een beetje crème / beige wordt.
De trap weet ik nog niet, tapijt wordt denk ik sowieso te duur voor de tijd dat ik er blijf wonen.
Het zijl weet ik ook nog niet zeker, ik weet totaal niet hoe het eruit komt te zien, het verven of zijl laten leggen is beide nog optioneel :)
pi_99066289
Paar tips na.v. de foto's:

1 De nieuwe sifon zit verkeerd om; de hoge kant moet aan de instroming zitten. Sifon bij ketel zit goed; neem die als voorbeeld

2 Is schuifdeuren (3-delige set over 90 cm, heb je 60 cm uitstapopening) als douchewand, ipv douchegordijn geen optie?

3 Balkon: haal eens die rand halve betonstenen weg en kijk wat er onder zit. Ik denk prut die het afvloeien tegenhoudt.

3 Zo'n combischakelaar voor droger/wasmachine is niks; veel drogers raken de klus kwijt als ze onderbroken worden. Beter een omschakelaar op de hand: was klaar, droger 100% spanning.

4 Geen kleedje onder de salontafel leggen. Staat burgerlijk, wordt vies en je struikelt over de randen.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 15:03:02 #25
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_99066541
Vind je het zonder kleed in het woongedeelte niet een beetje ongezellig?
The love you take is equal to the love you make.
pi_99066911
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 15:03 schreef Lienekien het volgende:
Vind je het zonder kleed in het woongedeelte niet een beetje ongezellig?
Er komt een kleed onder de salontafel in de woonkamer :P
Dat is deze:

dinsdag 5 juli 2011 @ 15:13:25 #27
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_99066992
quote:
19s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 15:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:

[..]

Er komt een kleed onder de salontafel in de woonkamer :P
Dat is deze:

[ afbeelding ]
Het was een reactie op Blomke, boven mij. :)
The love you take is equal to the love you make.
pi_99067484
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 15:13 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Het was een reactie op Blomke, boven mij. :)
Excuses die had ik niet gelezen :P
pi_99067605
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 14:57 schreef blomke het volgende:
Paar tips na.v. de foto's:

1 De nieuwe sifon zit verkeerd om; de hoge kant moet aan de instroming zitten. Sifon bij ketel zit goed; neem die als voorbeeld

2 Is schuifdeuren (3-delige set over 90 cm, heb je 60 cm uitstapopening) als douchewand, ipv douchegordijn geen optie?

3 Balkon: haal eens die rand halve betonstenen weg en kijk wat er onder zit. Ik denk prut die het afvloeien tegenhoudt.

3 Zo'n combischakelaar voor droger/wasmachine is niks; veel drogers raken de klus kwijt als ze onderbroken worden. Beter een omschakelaar op de hand: was klaar, droger 100% spanning.

4 Geen kleedje onder de salontafel leggen. Staat burgerlijk, wordt vies en je struikelt over de randen.
1: ik zal er vanavond even naar kijken :) bedankt voor je visie !
2: Heb je een afbeelding van zoiets :P ? het klinkt iig goed !
3: Wat ik weet hebben de vorige bewoners het plafond meerdere malen schoongeveegd, dit hielp ook niet :N
4: Zonder kleed wordt het wel een beetje kaal ben ik bang :N
pi_99067845
Kijk eens hier: http://www.sanitairwinkel.nl/img.php?id=15233

Of google op 3--delige doucheschuifdeur o.i.d.

Zo'n kleedje wekt bij mij het idee al een astma aanval op
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 15:51:09 #31
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_99068481
Kleed is meestal wel wat gezelliger. Ik heb zelf geen kleed, omdat strakke inrichting. Maar veel mensen doen het wel hoor, en astma aanval, sja vaak stofzuigen, of id geen kleed nemen. ;)

de trap ziet er redelijk netjes uit(behalve die 1e haha), dus kan je best schilderen, gelukkig heb je geen open trap, die zijn erger om te schilderen haha.

Of schilderen, en halve maantjes er op plakken ;)
~ Bonito La Risa ~
pi_99069540
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 15:35 schreef blomke het volgende:
Kijk eens hier: http://www.sanitairwinkel.nl/img.php?id=15233

Of google op 3--delige doucheschuifdeur o.i.d.

Zo'n kleedje wekt bij mij het idee al een astma aanval op
Hmm ik hou er ook niet echt van, zo'n koud glibberig en nat douchegordijn wat tegen je aan blijft plakken :r
pi_99076228
Doucheschuifdeur i.p.v. goor douchegordijn

Geen vloerkleedje i.v.m. hygiene en struikelpartijen. Maar asl je 't gezellig vindt staan...why not...
pi_99102600
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 18:43 schreef blomke het volgende:
Doucheschuifdeur i.p.v. goor douchegordijn

Geen vloerkleedje i.v.m. hygiene en struikelpartijen. Maar asl je 't gezellig vindt staan...why not...
Ik denk dat ik toch altijd mijn schoenen uit heb in de woonkamer :)
pi_99102652
Update:

Zojuist is de buitenkant van de voordeur geschilderd en is het raam in de badkamer vervangen :)
Nu zijn mijn moeder en vriendin het plafond aan het afnemen met ammonia, zodat ik vanavond kan beginnen met het verven van het plafond
^O^
pi_99186684
Update :)

Muur bij het balkon opnieuw geverfd, wat een kleur :')__

Nieuw badkamer raam:

Plekken van de lekkage bewerkt met isolatie verf, klaar om geschilderd te worden :)

Afzuig installatie in de badkamer gebouwd :D

vrijdag 8 juli 2011 @ 08:21:35 #37
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_99186717
Goed werk.
pi_99186805
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 08:21 schreef smegmanus het volgende:
Goed werk.
Thnx man _O_
Ik vlieg vanmiddag om 15:25 voor 2 weekjes naar Marokko.
Mijn ouders gaan dan behangen, het plafond schilderen en misschien de kozijnen :') _O_
pi_99186829
Oja heb ook al behang uitgezocht en gehaald:

Dat streepjes behang komt eigenlijk overal te hangen, behalve op 1 muur in de woonkamer, daar komt het bruin / creme witte behang te hangen.
Dit bruin komt ook weer terug in de meubels :)

Op 1 muur van mijn grote slaapkamer komt een ander behangetje, dat moet ik nog uitzoeken :)
pi_99186957
Ziet er goed uit SSB
^O^
  vrijdag 8 juli 2011 @ 08:48:04 #41
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_99187031
quote:
19s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 08:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:

[..]

Thnx man _O_
Ik vlieg vanmiddag om 15:25 voor 2 weekjes naar Marokko.
Mijn ouders gaan dan behangen, het plafond schilderen en misschien de kozijnen :') _O_
Dat is nog beter werk :D
pi_99187917
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 08:48 schreef smegmanus het volgende:

[..]

Dat is nog beter werk :D
Ja toch, als ik dan thuis ben kan ik er al bijna in :D
Dan als ik in mijn huisje zit kan ik rustig solliciteren naar een andere baan :)
pi_99236915
leuk huis! vind dat je erg veel doet voor een huurwoning, maar wordt een mooi plekje!!

Goede behangkeuze heb je gemaakt, wordt volgens mij heel mooi!

Ik ga je volgen ;)

Fijne vakantie!
pi_99700428
Ik ben vannacht geland en dus weer thuis, vanavond weer een update met foto's ^O^
pi_99700544
quote:
19s.gif Op woensdag 20 juli 2011 12:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ben vannacht geland en dus weer thuis, vanavond weer een update met foto's ^O^
*O* Welkom terug... fijne vakantie gehad?
En kan je inmiddels al in je huisje?
pi_99701427
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 12:35 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

*O* Welkom terug... fijne vakantie gehad?
En kan je inmiddels al in je huisje?
Haha nee nog niet :P
Het schuren is eerst nog niet goed gebeurd, dat moest overnieuw, daardoor is er nog niet behangen :N

Vakantie was tof, ik ben in Marokko geweest, de housewarming wordt ook Marokkaanse stijl :P
pi_99702642
Nice man ^O^
Heb je die laminaat al?
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_99702737
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 13:40 schreef Stokstaart het volgende:
Nice man ^O^
Heb je die laminaat al?
Nee nog niet, dat haal ik pas als alles geverfd en geschilderd is.
Dan dus het laminaat, en als laatst de meubels :)
  woensdag 20 juli 2011 @ 13:45:11 #49
188253 Stiffler1988
The Instrument Of Doom
pi_99702783
^O^ zit al leuk wat voortgang in merk ik :D
Succes nog verder met verbouwen, en ik blijf het volgen :Y
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
pi_99703197
quote:
6s.gif Op woensdag 20 juli 2011 13:45 schreef Stiffler1988 het volgende:
^O^ zit al leuk wat voortgang in merk ik :D
Succes nog verder met verbouwen, en ik blijf het volgen :Y
In mijn afwezigheid hebben mijn ouders en een kennis/vriend van mij alle lekkage plekken weggewerkt, de kozijnen én de deuren van de woonkamer en keuken geschilderd :@

Hier vanavond foto's van :)
pi_99703329
quote:
19s.gif Op woensdag 20 juli 2011 13:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:

[..]

Nee nog niet, dat haal ik pas als alles geverfd en geschilderd is.
Dan dus het laminaat, en als laatst de meubels :)
Mijn vriendin heeft precies dat laminaat, ik zal morgen wel een pica posten van haar osso dan kan je checken.
Zo'n groothandel hier in Almere heeft dat spotgoedkoop liggen :Y
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_99703392
quote:
10s.gif Op woensdag 20 juli 2011 13:59 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Mijn vriendin heeft precies dat laminaat, ik zal morgen wel een pica posten van haar osso dan kan je checken.
Zo'n groothandel hier in Almere heeft dat spotgoedkoop liggen :Y
Ooh ben benieuwd, bij IKEA kost het ook maar 6 euro de vierkante meter :P

Oja, aankomend weekend zal de woonkamer behangen zijn.
pi_99703579
quote:
19s.gif Op woensdag 20 juli 2011 14:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:

[..]

Ooh ben benieuwd, bij IKEA kost het ook maar 6 euro de vierkante meter :P

Oja, aankomend weekend zal de woonkamer behangen zijn.
Haha nee zo goedkoop niet ouwe. :6
Maar wel nice en 25 jaar garantie. Ik geloof een tientje de meter of zo. Heeft kopse groeven op de kop waardoor het er veel strakker in komt te liggen.
Lijkt meer op een houten vloer dan laminaat.
Groetjes, Ezio.
  woensdag 20 juli 2011 @ 18:33:37 #54
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_99715269
quote:
19s.gif Op maandag 4 juli 2011 09:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:

[..]

Thnx :D !

Ik heb trouwens een aantal styling tipcs nodig, daar kunnen de dames vast wel mee helpen ^O^

Ik wil dit laminaat:

[ afbeelding ]

Dan dit soort meubelen, in het zwart / bruin, van IKEA:

[ afbeelding ]

Vervolgens wil onder de salontafel zo'n soort kleed, ik wil de gordijnen en raam en deurkozijnen ook in deze kleur, dit omdat het licht te houden:

[ afbeelding ]

De kleur van het zeill voor de trap wil ik dezelfde donkere kleur hebben als de meubelen, de bank wordt ook dit zwart / bruin:

[ afbeelding ]

Ik weet dus echt totaal niet wat voor (kleur) behang er goed bij past, hebben jullie suggesties ??
Die tafel heb ik ook *O*
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_99715725
Leuk dit! Wachtende op meerdere foto's :9
Dat zou jij wel willen weten.
pi_99716143
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 18:45 schreef Roguee het volgende:
Leuk dit! Wachtende op meerdere foto's :9
Ik ben aan het uploaden met Dropbox op het moment :) paar minuutjes ^O^
pi_99717001
Edit

[ Bericht 58% gewijzigd door So_Surreal_Baby op 20-07-2011 19:50:36 ]
  woensdag 20 juli 2011 @ 19:20:15 #58
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_99717196
quote:
19s.gif Op woensdag 20 juli 2011 19:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Edit

[ Bericht 41% gewijzigd door Huppelmuts op 20-07-2011 20:03:15 ]
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_99717755
quote:
15s.gif Op woensdag 20 juli 2011 19:20 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Gooi ze dan ff met www.imgur.com online, nu zie ik ze niet ;(

[..]

Echt onvoorstelbaar dat jij een it-nerd bent :{
Hmm ik heb iemand wel eens zien hotlinken via Dropbox :o
Nja ik had het kunnen weten aangezien de link een HTTPS URL betrof ;(

Ik verbeter het vanavond even.
pi_99718447

Raamkozijnen geverfd :)

Deurkozijn + deuren geverfd:

Deur + tussen raam kozijn geverfd:

Plafond gewit :D

Lekkage plekken in het plafond verwijderd en gewit :)

Vanmiddag alles boven geschuurd :D
Van het weekend alles beneden behangen ^O^
  woensdag 20 juli 2011 @ 20:02:43 #61
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_99718975
quote:
19s.gif Op woensdag 20 juli 2011 19:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:

Raamkozijnen geverfd :)

[ afbeelding ]

Deurkozijn + deuren geverfd:

[ afbeelding ]

Deur + tussen raam kozijn geverfd:

[ afbeelding ]

Plafond gewit :D

[ afbeelding ]

Lekkage plekken in het plafond verwijderd en gewit :)

[ afbeelding ]

Vanmiddag alles boven geschuurd :D
Van het weekend alles beneden behangen ^O^
Ziet er goed uit hoor!!
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_99778492
Vanavond gedaan 8-) :

• alle deuren + raamkozijnen geschuurd.
• Alles afgenomen + afgeplakt, klaar om te schilderen.
• Alle gaatjes in het gips en beton gedicht met filler.
• Bier gedronken, muziek geluisterd en het gezellig gehad met vrienden en vriendinnen ^O^
pi_99850883
Vandaag een stuk van de woonkamer behangen :)

Het bruin witte behang komt alleen op die muur die je daar ziet.
Het gebroken wit behang wat je op de andere muur ziet komt in de rest van de woonkamer te hangen :)
pi_99931645
Ik ben al een heel stuk verder, maar ik heb echt geen fucking zin meer :') kutzooi !
pi_99956283
Gast je bent goed bezig, nog even zwoegen zweten en godverren en dan kan je lekker te relax in je eigen huisje wonen.

Te grappig dat je overbuurman toevallig hier dat topic leest haha _O_ _O-
pi_99971810
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 12:31 schreef Prof_Hoax het volgende:
Gast je bent goed bezig, nog even zwoegen zweten en godverren en dan kan je lekker te relax in je eigen huisje wonen.

Te grappig dat je overbuurman toevallig hier dat topic leest haha _O_ _O-
Aah hij woont nu bijna tegenover me :P
Lovelylady woont nu ook vlak bij me haha :D

Sinds een uurtje heb ik internet en TV :')
Ik heb er alleen nog niks aan :N
pi_99983157
Ja er is inmiddels al internet en televisie :D
Vandaag alleen tot de ontdekking gekomen dat er in de grote slaapkamer overal nog behang zit, maar wat overgeverfd is.
Dit is er echt super lastig af te halen :N

Weer dik 1.5e dag werk :( !
  dinsdag 26 juli 2011 @ 23:29:07 #68
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_99984054
Dat is balen!!! Ben je er al achter of het slechts 1 laag is of meerdere?
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_99984190
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 23:29 schreef Lips het volgende:
Dat is balen!!! Ben je er al achter of het slechts 1 laag is of meerdere?
Nja ik heb eerst al 2 lagen normaal behang er van af gehaald.
Maar dit is gewoon het bouwbehang waar overheen geverfd is :N
Net dik een uur bezig geweest met een muurtje van hooguit 1 meter :')
  dinsdag 26 juli 2011 @ 23:36:04 #70
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_99984468
quote:
19s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 23:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:

[..]

Nja ik heb eerst al 2 lagen normaal behang er van af gehaald.
Maar dit is gewoon het bouwbehang waar overheen geverfd is :N
Net dik een uur bezig geweest met een muurtje van hooguit 1 meter :')
Fijne klusjes weer -O-
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_100133825
Hmm weer een dikke tegenvaller.
2 deurkozijnen zijn niet goed geverfd, nu moet ik wachten tot het goed droog is.
Dan kan ik weer opnieuw schuren en verven :N

Kutzooi :(
pi_100439338
Bij deze weer een grote foto update :)

De ene muur met het speciale behang behangen :P

Samen met een gedeelte van het andere behang, de hele woonkamer en keuken is nu af trouwens :D

Moet alleen nog laminaat in :D en meubels uiteraard haha

Ik heb zelfs al internet en TV, alleen nog geen computer of TV staan :')

De vensterbanken in de woonkamer opnieuw beplakt met dat folie :)

De wand met het speciale behang in de grote slaapkamer :D

Met weer een gedeelte van het normale behang

De inham in de kamer waar de kledingkast komt te staan is ook al behangen :D

De muren bij het trapgat ontdaan van behang:

Vervolgens 2 lagen gewit, er waren toen alleen super veel gaatjes te zien ;(

Deze heb ik dus allemaal gedicht met een plamuurmes :')

Vervolgens de muur heel licht geschuurd en voor de 3e keer gewit :D het is echt mooi geworden :D

pi_100439828
mooi werk ^O^
Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
pi_100439922
quote:
14s.gif Op zondag 7 augustus 2011 22:18 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
mooi werk ^O^
Het was dan ook echt keihard werken :N
Maar het einde begint gewoon in zicht te komen !!

• De trappen zelf schilderen doe ik pas als ik er echt in zit...
• Voor de rest nog 25% van de grote slaapkamer behangen, dit zijn alleen rechte muren zonder kozijnen.
• De hele kleine slaapkamer nog behangen.
• 3 deurkozijnen schuren en verven.
• Laminaat leggen.
• Meubels in elkaar zetten...
pi_100440241
quote:
19s.gif Op zondag 7 augustus 2011 22:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:

[..]

Het was dan ook echt keihard werken :N
Maar het einde begint gewoon in zicht te komen !!

• De trappen zelf schilderen doe ik pas als ik er echt in zit...
• Voor de rest nog 25% van de grote slaapkamer behangen, dit zijn alleen rechte muren zonder kozijnen.
• De hele kleine slaapkamer nog behangen.
• 3 deurkozijnen schuren en verven.
• Laminaat leggen.
• Meubels in elkaar zetten...
oke wanneer ga je erin wonen ,denk je
pi_100440277
Ziet er goed uit! Ik weet ongeveer in wat voor staat die woningen verkeren ( :') ) en dit ziet er zeker stijlvol uit! Als het af is kom ik wel een keer een pilsje doen buurman :7 (en als je nog hulp nodig hebt met iets slopen of bouwen; ik woon nog steeds om de hoek natuurlijk!)
pi_100440342
Ik voel die Radio 49 meet aankomen
pi_100440390
quote:
10s.gif Op zondag 7 augustus 2011 22:26 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:

[..]

oke wanneer ga je erin wonen ,denk je
Binnen 7 dagen wil ik dat het verven van de kozijnen en het behangen af is.
Dan hoop ik binnen een week laminaat gelegd te hebben, en de meubels in elkaar gezet te hebben.

Ik hoop dus 2 weken, maar het kunnen er ook nog 3 zijn :P
Voor het behangen ben ik afhankelijk van de vrije tijd van mijn ouders :N
pi_100440422
quote:
19s.gif Op zondag 7 augustus 2011 22:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:

[..]

Dan hoop ik binnen een week laminaat gelegd te hebben, en de meubels in elkaar gezet te hebben.

oke suc6
pi_100440499
quote:
19s.gif Op zondag 7 augustus 2011 22:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:

[..]

Behangen is toch vrij snel gedaan? Of heb je het nu over dat rare trapgat van je? :N Dat is namelijk echt een klote-klus!
pi_100440536
quote:
10s.gif Op zondag 7 augustus 2011 22:31 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Behangen is toch vrij snel gedaan? Of heb je het nu over dat rare trapgat van je? :N Dat is namelijk echt een klote-klus!
Nee die is nu eindelijk geverfd :) die hoeft niet behangen te worden.
Maar 25% van de grote kamer en 100% van de kleine kamer moet nog gedaan worden...
pi_100440814
quote:
19s.gif Op zondag 7 augustus 2011 22:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:

[..]

Nee die is nu eindelijk geverfd :) die hoeft niet behangen te worden.
Maar 25% van de grote kamer en 100% van de kleine kamer moet nog gedaan worden...
Oooh, dat valt best mee, kan in een dagje gedaan zijn :) (1 smeren, de ander plakken!)
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 11:46:09 #83
180396 Hitmewithmusic_
'cause when it hits...
pi_100635115
Tof! Dit ga ik volgen. Ziet er tot nu toe goed uit! :)

Wat ik me trouwens afvroeg, ben je bewust van het feit dat je bij donkere meubels na één dag alweer stof hebt liggen?
pi_100635302
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 11:46 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Tof! Dit ga ik volgen. Ziet er tot nu toe goed uit! :)

Wat ik me trouwens afvroeg, ben je bewust van het feit dat je bij donkere meubels na één dag alweer stof hebt liggen?
ben je bewust van het feit dat je bij lichte meubels na één dag alweer stof hebt liggen?
je ziet het weliswaar minder goed, maar het is er wel.
pi_100635313
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 11:51 schreef loecje het volgende:

[..]

ben je bewust van het feit dat je bij lichte meubels na één dag alweer stof hebt liggen?
je ziet het weliswaar minder goed, maar het is er wel.
_O_ _O-
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 12:04:45 #86
180396 Hitmewithmusic_
'cause when it hits...
pi_100635737
Goeie. :')
Maar je snapt m'n punt wel dacht ik zo. :)
pi_100670505
Toch de trappen schilderen? :D

Verder ziet het er puik uit _O_
pi_101171553
De kleine kamer is nu ook klaar me behangen :D
Al het behangen is dus gebeurd, voor de rest afgelopen zondag boven de ondervloer van het laminaat gelegd, dit weekend wordt de vloer gelegd ^O^

Voor de rest de muren bij de eerste trap helemaal gevuld en gewit.

Ook zijn boven inmiddels alle deurkozijnen, raamkozijnen en deuren geverfd _O_

Morgen komt er iemand langs om te kijken naar het water wat op het balkon blijft staan.
Volgende week vrijdag komt er iemand langs om een kachel + een aantal leidingen te vervangen die aan het roesten zijn.

Ik ben nu bezig met de trappen.
De betonnen trap is half geverfd, deze ga ik vanavond afmaken:

Gisteravond zelf de hele houten trap geschuurd en voor het grootste gedeelte geverfd.
Het vervelende is alleen dat deze niet goed genoeg denkt en dus nog een keer voor een tweede keer geverfd moet worden :N

pi_101171678
Netjes, ziet er goed uit! Gaat nog best hard zo ^O^

Dat laatste plaatje doet mij denken aan mijn woning, die trap is exact hetzelfde, niet dat dat trouwens zo verwonderlijk is :')
pi_101172561
quote:
7s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 15:01 schreef LompeHork het volgende:
Netjes, ziet er goed uit! Gaat nog best hard zo ^O^

Dat laatste plaatje doet mij denken aan mijn woning, die trap is exact hetzelfde, niet dat dat trouwens zo verwonderlijk is :')
Thnx man !
Volgende foto update wordt denk ik zondag.
Zaterdag eerst Mysteryland O+

Als het goed is, ligt de vloer er dan in, en is de eerste (betonnen) trap af, met een beetje geluk is de houten trap dan ook af, maar ik ben bang van niet ;(
pi_101176754
SSB! Deze kwam ik weer ineens tegen. Wat ziet het er mooi uit kerel! Goed bezig.

Ziet er puik uit. weer even terug volgen :D ~:)
pi_101327079
Ewa matties !

Zaterdag naar Mysteryland geweest :D
Zondag laminaat gelegd, het klussen in mijn huis zit er nu op ^O^

Nu alleen nog wat kleine dingetjes en meubels halen en in elkaar zetten O+

Laminaat boven, hier zitten de plintjes er al op...

Beneden zitten de plintjes er nog niet op :P

pi_101328899
Ziet er goed uit ^O^
pi_101330360
Geweldig SSD! Binnenkort volledige virtuele tour?
pi_101711458
Het huis is echt bijna af, ik slaap er al vanaf afgelopen zaterdag ^O^
Binnenkort foto's 8-)
pi_101736633
quote:
17s.gif Op donderdag 8 september 2011 15:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Het huis is echt bijna af, ik slaap er al vanaf afgelopen zaterdag ^O^
Binnenkort foto's 8-)
Ben benieuwd leuke updates met foto's er tussendoor :)

Valt me mee dat jouw ouders je huis niet hebben behangen met hello kitty behang of dat ze je huis niet op een andere manier hebben "versierd" in de 2 weken dat ze vrij spel hadden :P
pi_101740692
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 00:00 schreef Lfj het volgende:

[..]

Ben benieuwd leuke updates met foto's er tussendoor :)

Valt me mee dat jouw ouders je huis niet hebben behangen met hello kitty behang of dat ze je huis niet op een andere manier hebben "versierd" in de 2 weken dat ze vrij spel hadden :P
Nja mijn ma heeft kikkers opgehangen in de WC, en rose zeephouders en tandenborstelbakje etc geplaatst in de badkamer :')

Deze staan er nu nog :')

Na dit weekend komen er foto's, ik ben aankomend weekend weg ivm een familie uitje :)
pi_101937924
We wachten af SSB :D

:*
  Moderator zondag 18 september 2011 @ 15:01:20 #99
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_102130274
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 15:01 schreef Vonkenboer het volgende:
En hoe ziet het huisje er geheel ingericht nu uit ? :)
Ben ook benieuwd! :o
pi_102281702
Heb je het huis al ontneukt?
U MAD?
  vrijdag 23 september 2011 @ 17:44:52 #102
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_102304645
quote:
19s.gif Op zondag 7 augustus 2011 22:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Bij deze weer een grote foto update :)

De ene muur met het speciale behang behangen :P

[ afbeelding ]

Samen met een gedeelte van het andere behang, de hele woonkamer en keuken is nu af trouwens :D

[ afbeelding ]

Moet alleen nog laminaat in :D en meubels uiteraard haha

[ afbeelding ]

Ik heb zelfs al internet en TV, alleen nog geen computer of TV staan :')

[ afbeelding ]

De vensterbanken in de woonkamer opnieuw beplakt met dat folie :)

[ afbeelding ]

Waar is dat vensterbankfolie van? ziet er cool uit
My mama didn't raise no fool
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')