Er komt een kleed onder de salontafel in de woonkamerquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:03 schreef Lienekien het volgende:
Vind je het zonder kleed in het woongedeelte niet een beetje ongezellig?
Het was een reactie op Blomke, boven mij.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Er komt een kleed onder de salontafel in de woonkamer
Dat is deze:
[ afbeelding ]
Excuses die had ik niet gelezenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het was een reactie op Blomke, boven mij.
1: ik zal er vanavond even naar kijkenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:57 schreef blomke het volgende:
Paar tips na.v. de foto's:
1 De nieuwe sifon zit verkeerd om; de hoge kant moet aan de instroming zitten. Sifon bij ketel zit goed; neem die als voorbeeld
2 Is schuifdeuren (3-delige set over 90 cm, heb je 60 cm uitstapopening) als douchewand, ipv douchegordijn geen optie?
3 Balkon: haal eens die rand halve betonstenen weg en kijk wat er onder zit. Ik denk prut die het afvloeien tegenhoudt.
3 Zo'n combischakelaar voor droger/wasmachine is niks; veel drogers raken de klus kwijt als ze onderbroken worden. Beter een omschakelaar op de hand: was klaar, droger 100% spanning.
4 Geen kleedje onder de salontafel leggen. Staat burgerlijk, wordt vies en je struikelt over de randen.
Hmm ik hou er ook niet echt van, zo'n koud glibberig en nat douchegordijn wat tegen je aan blijft plakkenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:35 schreef blomke het volgende:
Kijk eens hier: http://www.sanitairwinkel.nl/img.php?id=15233
Of google op 3--delige doucheschuifdeur o.i.d.
Zo'n kleedje wekt bij mij het idee al een astma aanval op
Ik denk dat ik toch altijd mijn schoenen uit heb in de woonkamerquote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:43 schreef blomke het volgende:
Doucheschuifdeur i.p.v. goor douchegordijn
Geen vloerkleedje i.v.m. hygiene en struikelpartijen. Maar asl je 't gezellig vindt staan...why not...
Thnx manquote:
Dat is nog beter werkquote:Op vrijdag 8 juli 2011 08:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Thnx man![]()
Ik vlieg vanmiddag om 15:25 voor 2 weekjes naar Marokko.
Mijn ouders gaan dan behangen, het plafond schilderen en misschien de kozijnen![]()
Ja toch, als ik dan thuis ben kan ik er al bijna inquote:
quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ben vannacht geland en dus weer thuis, vanavond weer een update met foto's
Haha nee nog nietquote:Op woensdag 20 juli 2011 12:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Welkom terug... fijne vakantie gehad?
En kan je inmiddels al in je huisje?
Nee nog niet, dat haal ik pas als alles geverfd en geschilderd is.quote:
In mijn afwezigheid hebben mijn ouders en een kennis/vriend van mij alle lekkage plekken weggewerkt, de kozijnen én de deuren van de woonkamer en keuken geschilderdquote:Op woensdag 20 juli 2011 13:45 schreef Stiffler1988 het volgende:
zit al leuk wat voortgang in merk ik
Succes nog verder met verbouwen, en ik blijf het volgen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |