Mijn vriendin heeft precies dat laminaat, ik zal morgen wel een pica posten van haar osso dan kan je checken.quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee nog niet, dat haal ik pas als alles geverfd en geschilderd is.
Dan dus het laminaat, en als laatst de meubels
Ooh ben benieuwd, bij IKEA kost het ook maar 6 euro de vierkante meterquote:Op woensdag 20 juli 2011 13:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft precies dat laminaat, ik zal morgen wel een pica posten van haar osso dan kan je checken.
Zo'n groothandel hier in Almere heeft dat spotgoedkoop liggen
Haha nee zo goedkoop niet ouwe.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ooh ben benieuwd, bij IKEA kost het ook maar 6 euro de vierkante meter![]()
Oja, aankomend weekend zal de woonkamer behangen zijn.
Die tafel heb ik ookquote:Op maandag 4 juli 2011 09:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Thnx!
Ik heb trouwens een aantal styling tipcs nodig, daar kunnen de dames vast wel mee helpen![]()
Ik wil dit laminaat:
[ afbeelding ]
Dan dit soort meubelen, in het zwart / bruin, van IKEA:
[ afbeelding ]
Vervolgens wil onder de salontafel zo'n soort kleed, ik wil de gordijnen en raam en deurkozijnen ook in deze kleur, dit omdat het licht te houden:
[ afbeelding ]
De kleur van het zeill voor de trap wil ik dezelfde donkere kleur hebben als de meubelen, de bank wordt ook dit zwart / bruin:
[ afbeelding ]
Ik weet dus echt totaal niet wat voor (kleur) behang er goed bij past, hebben jullie suggesties ??
quote:
Hmm ik heb iemand wel eens zien hotlinken via Dropboxquote:Op woensdag 20 juli 2011 19:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gooi ze dan ff met www.imgur.com online, nu zie ik ze niet
[..]
Echt onvoorstelbaar dat jij een it-nerd bent![]()
Ziet er goed uit hoor!!quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Update
Raamkozijnen geverfd
[ afbeelding ]
Deurkozijn + deuren geverfd:
[ afbeelding ]
Deur + tussen raam kozijn geverfd:
[ afbeelding ]
Plafond gewit
[ afbeelding ]
Lekkage plekken in het plafond verwijderd en gewit
[ afbeelding ]
Vanmiddag alles boven geschuurd
Van het weekend alles beneden behangen
Aah hij woont nu bijna tegenover mequote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:31 schreef Prof_Hoax het volgende:
Gast je bent goed bezig, nog even zwoegen zweten en godverren en dan kan je lekker te relax in je eigen huisje wonen.
Te grappig dat je overbuurman toevallig hier dat topic leest haha![]()
Nja ik heb eerst al 2 lagen normaal behang er van af gehaald.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:29 schreef Lips het volgende:
Dat is balen!!! Ben je er al achter of het slechts 1 laag is of meerdere?
Fijne klusjes weerquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nja ik heb eerst al 2 lagen normaal behang er van af gehaald.
Maar dit is gewoon het bouwbehang waar overheen geverfd is
Net dik een uur bezig geweest met een muurtje van hooguit 1 meter
Het was dan ook echt keihard werkenquote:
oke wanneer ga je erin wonen ,denk jequote:Op zondag 7 augustus 2011 22:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Het was dan ook echt keihard werken
Maar het einde begint gewoon in zicht te komen !!
• De trappen zelf schilderen doe ik pas als ik er echt in zit...
• Voor de rest nog 25% van de grote slaapkamer behangen, dit zijn alleen rechte muren zonder kozijnen.
• De hele kleine slaapkamer nog behangen.
• 3 deurkozijnen schuren en verven.
• Laminaat leggen.
• Meubels in elkaar zetten...
Binnen 7 dagen wil ik dat het verven van de kozijnen en het behangen af is.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:26 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
oke wanneer ga je erin wonen ,denk je
oke suc6quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Binnen 7 dagen wil ik dat het verven van de kozijnen en het behangen af is.
Dan hoop ik binnen een week laminaat gelegd te hebben, en de meubels in elkaar gezet te hebben.
Ik hoop dus 2 weken, maar het kunnen er ook nog 3 zijn
Voor het behangen ben ik afhankelijk van de vrije tijd van mijn ouders
Behangen is toch vrij snel gedaan? Of heb je het nu over dat rare trapgat van je?quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Binnen 7 dagen wil ik dat het verven van de kozijnen en het behangen af is.
Dan hoop ik binnen een week laminaat gelegd te hebben, en de meubels in elkaar gezet te hebben.
Ik hoop dus 2 weken, maar het kunnen er ook nog 3 zijn
Voor het behangen ben ik afhankelijk van de vrije tijd van mijn ouders
Nee die is nu eindelijk geverfdquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Behangen is toch vrij snel gedaan? Of heb je het nu over dat rare trapgat van je?Dat is namelijk echt een klote-klus!
Oooh, dat valt best mee, kan in een dagje gedaan zijnquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee die is nu eindelijk geverfddie hoeft niet behangen te worden.
Maar 25% van de grote kamer en 100% van de kleine kamer moet nog gedaan worden...
ben je bewust van het feit dat je bij lichte meubels na één dag alweer stof hebt liggen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:46 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Tof! Dit ga ik volgen. Ziet er tot nu toe goed uit!
Wat ik me trouwens afvroeg, ben je bewust van het feit dat je bij donkere meubels na één dag alweer stof hebt liggen?
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:51 schreef loecje het volgende:
[..]
ben je bewust van het feit dat je bij lichte meubels na één dag alweer stof hebt liggen?
je ziet het weliswaar minder goed, maar het is er wel.
Thnx man !quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:01 schreef LompeHork het volgende:
Netjes, ziet er goed uit! Gaat nog best hard zo![]()
Dat laatste plaatje doet mij denken aan mijn woning, die trap is exact hetzelfde, niet dat dat trouwens zo verwonderlijk is
Ben benieuwd leuke updates met foto's er tussendoorquote:Op donderdag 8 september 2011 15:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Het huis is echt bijna af, ik slaap er al vanaf afgelopen zaterdag![]()
Binnenkort foto's
Nja mijn ma heeft kikkers opgehangen in de WC, en rose zeephouders en tandenborstelbakje etc geplaatst in de badkamerquote:Op vrijdag 9 september 2011 00:00 schreef Lfj het volgende:
[..]
Ben benieuwd leuke updates met foto's er tussendoor
Valt me mee dat jouw ouders je huis niet hebben behangen met hello kitty behang of dat ze je huis niet op een andere manier hebben "versierd" in de 2 weken dat ze vrij spel hadden
Ben ook benieuwd!quote:Op zondag 18 september 2011 15:01 schreef Vonkenboer het volgende:
En hoe ziet het huisje er geheel ingericht nu uit ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |