Ja, is toch lachen als de DJ dat roept: Iedereen zo van 'huh wtf is dit nou man' En hij dan vervolgens snel Eduard Anatolyevich Khil opzetten, hihi.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Nee, ik weiger op dat soort momenten stellig en houd demonstratief mijn handen in de zakken. (Waar ik ze op een ander moment soms best in de lucht heb.)quote:
Wauw dat is wel erg gemeen voor de DJquote:Op maandag 4 juli 2011 04:02 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, ik weiger op dat soort momenten stellig en houd demonstratief mijn handen in de zakken. (Waar ik ze op een ander moment soms best in de lucht heb.)
Dat zal ze leren.quote:Op maandag 4 juli 2011 04:02 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, ik weiger op dat soort momenten stellig en houd demonstratief mijn handen in de zakken. (Waar ik ze op een ander moment soms best in de lucht heb.)
Even 500 mensen op je laten wachtenquote:Op maandag 4 juli 2011 06:27 schreef Zapato het volgende:
Van die mensen die elke keer als de conducteur fluit, daadwerkelijk instappen.
Ik blijf dan altijd demonstratief op het perron staan. Ik bepaal zelf wel wanneer ik in de trein stap.
hehehehe hehe hequote:Op maandag 4 juli 2011 07:54 schreef starla het volgende:
Ik heb dat met staande ovaties, wordt ook te pas en te onpas gedaan. Voor elke poep en een scheet gaat men staan, vaak geregisseerd door middel van een halve zool die een bord in de lucht houdt met: opstaan en klappen.
Je herkent mij dus aan diegene die altijd obstinaat blijft zitten als ik niet volledig blown away ben van een optreden hehe.
itunes met genius functiequote:Op maandag 4 juli 2011 07:30 schreef deekie het volgende:
DJ's overgewaardeerde nep artiesten
Plaatjes draaien
Deze man wil ook in de club naar zijn harige metaalmuziek luisteren in zijn smoezelige runenshirt.quote:Op maandag 4 juli 2011 07:30 schreef deekie het volgende:
DJ's overgewaardeerde nep artiesten
Plaatjes draaien
Yes, hangen bij barren en hoekjes.Observeren.quote:
Van Peter geleerd of een andere variant?quote:Op maandag 4 juli 2011 08:34 schreef Specularium het volgende:
Ik heb altijd die speciale robotdans om tof te doen als het moet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is wel 1 toffen dans. Ook goed uitvoerbaar in groepsverband op feesten en partijen.quote:Op maandag 4 juli 2011 08:42 schreef Specularium het volgende:
Ik moet zeggen dat de robotdans het niet echt is.
Lijkt meer hierop:
[ afbeelding ]
Laatst bij een pianoconcert nog zo'n walgelijke sit-down meegemaakt.quote:Op maandag 4 juli 2011 08:48 schreef mstx het volgende:
Allemaal met de handen in de lucht is in ieder geval nog minder triest dan een sit-down.
Pianaconcert.quote:Op maandag 4 juli 2011 08:49 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Laatst bij een pianoconcert nog zo'n walgelijke sit-down meegemaakt.
De "fistpump".quote:Op maandag 4 juli 2011 09:01 schreef Ghostbuster het volgende:
Eigenlijk zou de DJ moeten roepen, stick a fist in your ass, kijken of het publiek, echt als schaapjes volgt.
Aha we hebben er 1, armpjes in de luchtquote:Op maandag 4 juli 2011 09:02 schreef JonasBonet het volgende:
[..]
Wat een kinderachtig gezeik hier.Dit is een goed voorbeeld.
Omdat dat moment ben je al te laat en mag je eigenlijk niet meer instappen.quote:Op maandag 4 juli 2011 06:27 schreef Zapato het volgende:
Je houdt je dus keurig aan de regels!quote:Ik blijf dan altijd demonstratief op het perron staan. Ik bepaal zelf wel wanneer ik in de trein stap.
Haha, ik blijf dan ook altijd zitten! Toevallig dit euvel eergisteren nog aangekaart: Staande ovatie na een theatervoorstelling.quote:Op maandag 4 juli 2011 07:54 schreef starla het volgende:
Ik heb dat met staande ovaties, wordt ook te pas en te onpas gedaan. Voor elke poep en een scheet gaat men staan, vaak geregisseerd door middel van een halve zool die een bord in de lucht houdt met: opstaan en klappen.
Je herkent mij dus aan diegene die altijd obstinaat blijft zitten als ik niet volledig blown away ben van een optreden hehe.
Wat is een "sit-down" dan?quote:Op maandag 4 juli 2011 08:48 schreef mstx het volgende:
Allemaal met de handen in de lucht is in ieder geval nog minder triest dan een sit-down.
Precies, maar ook `slechte´ DJ's hebben dit niet nodig, de muziek draait sowieso al.quote:Op maandag 4 juli 2011 09:59 schreef Isthisit het volgende:
Socios, doe normaal, wereldvreemde idioot die je er af en toe rondstapt. Als je niet snapt dat dat gedaan word om het publiek erbij te betrekken en iedereen wakker te maken ben je echt dom. Natuurlijk is het een goedkoop trucje, en een goede dj heeft het ook niet nodig
Ik sta er niet verzuurd bij, hoor. Ik geef gewoon geen gehoor aan dit soort oproepen.quote:, maar om daar als enige met een verzuurd gezicht je handen in je broek te doen, word jou avond ook niet leuker op hoor.
Show Me Fucking Love When The World Is Mine (Chuckie Bootleg)quote:Op maandag 4 juli 2011 10:40 schreef Maikuuul het volgende:
Hands up ?
Een sit down, dat is de echte bazenshit
Haha, okay. Nou ja, volgende keer meer moed verzamelen dan.quote:Op maandag 4 juli 2011 10:41 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Je maakt zo'n imponerende indruk man, net als op het station toen. Snel doorlopen.
quote:Op maandag 4 juli 2011 10:47 schreef Afhaalchinees het volgende:
of die DJs die in zo'n gat draaien
ZOETERWOUDE HEBBEN JULLIE ER ZIN IN???
BENTHUIZE LAAT JE HORUUUUUUUUUUUH
De feesten/ discotheken/ clubs die ik bezoek draaien doorgaans heel chille muziek. Dat is ook de reden dat ik daar kom (samen met de hoop in contact te komen met mooie vrouwen). Maar ik bezoek ze niet om mijn handen in de lucht de steken wanneer de DJ daar om vraagt.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:02 schreef deekie het volgende:
Je moet er sowieso voor zorgen dat je niet op zulke feestenkomt
Feestenook zoiets...
Belachelijke bagger muziek.. alleen voor de popiejopies onder ons, met weinig tot geen goede smaak.
meelopers 1e klas, kudde dieren, wansmaak
over chille muziek gesproken, ik luister nu Hey Porter van Johnny Cash en daar komt een trein in voorquote:Op maandag 4 juli 2011 11:04 schreef Socios het volgende:
[..]
De feesten/ discotheken/ clubs die ik bezoek draaien doorgaans heel chille muziek. Dat is ook de reden dat ik daar kom (samen met de hoop in contact te komen met mooie vrouwen). Maar ik bezoek ze niet om mijn handen in de lucht de steken wanneer de DJ daar om vraagt.
quote:Op maandag 4 juli 2011 11:02 schreef deekie het volgende:
Feestenook zoiets...
Belachelijke bagger muziek.. alleen voor de popiejopies onder ons, met weinig tot geen goede smaak.
Wedden dat wanneer zo'n mooie vrouw het vraagt jij direct met je handen omhoog staat?quote:Op maandag 4 juli 2011 11:04 schreef Socios het volgende:
[..]
De feesten/ discotheken/ clubs die ik bezoek draaien doorgaans heel chille muziek. Dat is ook de reden dat ik daar kom (samen met de hoop in contact te komen met mooie vrouwen). Maar ik bezoek ze niet om mijn handen in de lucht de steken wanneer de DJ daar om vraagt.
Zal eraan liggen wát voor feestje je bezoekt. Die heb je in 1001 soorten en maten, hè.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:02 schreef deekie het volgende:
Feestenook zoiets...
Ik ga meestal naar darkrooms of georganiseerde orgie'squote:Op maandag 4 juli 2011 11:08 schreef Maikuuul het volgende:
[..]ZET JE AF !! JIJ BENT SPECIAAL SNEL DRAAG VORMLOZE KLEDING EN LACH IEDREEN UIT DIE ZICH WEL AMUSEERD OP ZON FEEST !!!
De feesten waar ik kom amuseerd iedereen zich en ja er lopen popie jopie gaste rond, maar wtf boeit mij dat ? Ik ga erheen om te zelf genieten
Naar wat voor uitgaansgelegendheden ga jij dan ? Of doe je daar niet aan omdat het te druk is, of omdat er van die hippe boys rondlopen ?
Meestal wanneer ik dit soort posts lees denk ik aan lelijke wijven die gefrustreerd zijn omdat ze niet durven uitgaanOf van die mensen die de hele avond aan een tafeltje blijven zitten uitgaan noemen
![]()
Als zij op dat moment naast mij staat? En het niet `in het algemeen´ vraagt op het podium?quote:Op maandag 4 juli 2011 11:11 schreef Id_do_her het volgende:
Wedden dat wanneer zo'n mooie vrouw het vraagt jij direct met je handen omhoog staat?
Dacht ik al.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:13 schreef Socios het volgende:
[..]
Als zij op dat moment naast mij staat? En het niet `in het algemeen´ vraagt op het podium?
Dan zeker, ja. Zij is dan geen DJ.
Dat is niet zo vreemd vind ik. Als een mooie vrouw naast mij vraagt of ik haar wil zoenen, doe ik dat ook meteen.quote:
Jij laat je vaker commanderen door vrouwen? Kent vrouwen extra rechten toe, omdat ze er appetijtelijk uitziet? Over vrouwen moet je heen pissen, je moet ze voldumpen, eten laten maken, je moet ze kussen, strelen en beschermen.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:13 schreef Socios het volgende:
[..]
Als zij op dat moment naast mij staat? En het niet `in het algemeen´ vraagt op het podium?
Dan zeker, ja. Zij is dan geen DJ.
Mensen met dubbele standaarden.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:19 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat is niet zo vreemd vind ik. Als een mooie vrouw naast mij vraagt of ik haar wil zoenen, doe ik dat ook meteen.
Nee.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:20 schreef Panzermaus het volgende:
Jij laat je vaker commanderen door vrouwen?
Ja, want aan `lelijke´ vrouwen geef ik geen gehoor.quote:Kent vrouwen extra rechten toe, omdat ze er appetijtelijk uitziet?
Respectloos.quote:Over vrouwen moet je heen pissen, je moet ze voldumpen,
Soms.quote:eten laten maken,
Dat klopt.quote:je moet ze kussen, strelen en beschermen.
Nee, integendeel.quote:Mietje.
Nee je bent de enige..quote:Op maandag 4 juli 2011 11:14 schreef Maikuuul het volgende:
Gaat er iemand naar Extrema dit jaar trouwens ?
groepsgevoelquote:Op maandag 4 juli 2011 11:25 schreef deekie het volgende:
[..]
Nee je bent de enige..
lekker alleen met je handjes in de lucht..
Dan begrijp je echt helemaal niks van party's. Dan heb ik het vooral over de hardere party's, 1 groepsgevoel met 10.000 manquote:Op maandag 4 juli 2011 11:11 schreef female81 het volgende:
[..]
Zal eraan liggen wát voor feestje je bezoekt. Die heb je in 1001 soorten en maten, hè.
Ik ben nooit op Sensation geweest, ook niet in de tijd dat ik trance e.d. nog wat meer kon waarderen dan nu. Maar ik moet er ook werkelijk niet aan denken, zelfs als ik nog steeds van die muziek zou houden. Met z'n allen in het wit voor het ultieme groepsgevoel, laat maar zitten.
Ga jij lekker aan de cola joh poot.quote:
Helemaal los gaanquote:Op maandag 4 juli 2011 11:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik zie het al voor me, de dj vraagt of iedereen z'n handen in de lucht wil gooien, iedereen doet dat en gaat helemaal los, maar midden tussen al die feestende mensen staat er eentje demonstratief met z'n handen in z'n zakken, onze principiële Socios, die niet zijn handen in de lucht wil steken als iemand daar om vraagt. Geweldig.
Je laat over je heen lopen, Socios. Door iedereen. En omdat er op die FOK!meet van een poosje terug een voluptueze FOK!ster op je nootzak is gaan staan is al je mannelijkheid ook vertrapt. Op die manier wordt het nooit wat met jou. Bij niets of niemand.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:22 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Ja, want aan `lelijke´ vrouwen geef ik geen gehoor.
[..]
Respectloos.
[..]
Soms.
[..]
Dat klopt.
[..]
Nee, integendeel.
Jij bent alleen een baas op het forum, in het echt loop je als een puppy achter je vrouwtje aanquote:Op maandag 4 juli 2011 11:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je laat over je heen lopen, Socios. Door iedereen. En omdat er op die FOK!meet van een poosje terug een voluptueze FOK!ster op je nootzak is gaan staan is al je mannelijkheid ook vertrapt. Op die manier wordt het nooit wat met jou. Bij niets of niemand.
Als een autist alleen maar met je hoofd kleine bewegingen maken en met je handen in je zakken staan.quote:
dat kan wel kk baas zijn in de club joquote:Op maandag 4 juli 2011 11:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als een autist alleen maar met je hoofd kleine bewegingen maken en met je handen in je zakken staan.
Verworpen.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:29 schreef Equites het volgende:
[..]
Jij bent alleen een baas op het forum, in het echt loop je als een puppy achter je vrouwtje aan
als een groepsmongool, je eigen goed voelen omdat iedereen met zijn handjes in de lucht staat te zwaaien..quote:Op maandag 4 juli 2011 11:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als een autist alleen maar met je hoofd kleine bewegingen maken en met je handen in je zakken staan.
quote:Op maandag 4 juli 2011 11:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik zie het al voor me, de dj vraagt of iedereen z'n handen in de lucht wil gooien, iedereen doet dat en gaat helemaal los, maar midden tussen al die feestende mensen staat er eentje demonstratief met z'n handen in z'n zakken, onze principiële Socios, die niet zijn handen in de lucht wil steken als iemand daar om vraagt. Geweldig.
mongolisch dus.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:32 schreef -tape- het volgende:
Bij hardstyle/hardcore snappen ze dat veel beter.
Vanaf 5;35; KIPPENVEL!!
Ja, of je bent gewoon lelijk.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:32 schreef deekie het volgende:
[..]
als een groepsmongool, je eigen goed voelen omdat iedereen met zijn handjes in de lucht staat te zwaaien..
luisteren naar bagger muziek
Juist niet.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:29 schreef Panzermaus het volgende:
Je laat over je heen lopen, Socios. Door iedereen.
Welke FOK!meet? Welke FOK!ster? Waar héb je het überhaupt over?quote:En omdat er op die FOK!meet van een poosje terug een voluptueze FOK!ster op je nootzak is gaan staan is al je mannelijkheid ook vertrapt. Op die manier wordt het nooit wat met jou. Bij niets of niemand.
nee jij met je modern talking kapsel, jij trekt volle zalen.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, of je bent gewoon lelijk.
Dat is ook gruwelijk vet, ja. Sowieso is DJ Paul Elstak natuurlijk een baas onder de DJ's. Natuurlijk doen mensen hier de handen in de lucht (zou ik zelf ook doen), maar dat is niet nadat de DJ daar om is gaan vragen.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:32 schreef -tape- het volgende:
Vanaf 5;35; KIPPENVEL!!
Die dj vraagt daarom omdat niet iedereen kkbaas is en het uit zichzelf doet. Sommige mensen hebben moeten daarom gestimuleerd worden.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:38 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat is ook gruwelijk vet, ja. Sowieso is DJ Paul Elstak natuurlijk een baas onder de DJ's. Natuurlijk doen mensen hier de handen in de lucht (zou ik zelf ook doen), maar dat is niet nadat de DJ daar om is gaan vragen.
De mensen die weten zijn bijna allemaal al van dit forum vertrokken.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:35 schreef Socios het volgende:
[..]
Juist niet.
[..]
Welke FOK!meet? Welke FOK!ster? Waar héb je het überhaupt over?
Dat is waar, helaas gebeurt het bij hardcore/style de laatste tijd ook te vaak. Voorbeeld hiervan is vorige week bij Defqon1. Wat heb ik me staan ergeren aan die neger hier.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:38 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat is ook gruwelijk vet, ja. Sowieso is DJ Paul Elstak natuurlijk een baas onder de DJ's. Natuurlijk doen mensen hier de handen in de lucht (zou ik zelf ook doen), maar dat is niet nadat de DJ daar om is gaan vragen.
]quote:Op maandag 4 juli 2011 11:46 schreef -tape- het volgende:
[..]
Dat is waar, helaas gebeurt het bij hardcore/style de laatste tijd ook te vaak. Voorbeeld hiervan is vorige week bij Defqon1. Wat heb ik me staan ergeren aan die neger hier.
Vanaf het begin al; ('put your fist up')
gestoorde crowd man, alleen wat een grafnummer.quote:
Het gaat zich in dit topic toch over mensen die zich ergeren als mensen hun handen in de lucht doen ?quote:Op maandag 4 juli 2011 11:49 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
gestoorde crowd man, alleen wat een grafnummer.
Alsof het na een tijdje uitmaakt waar je staat.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:47 schreef Equites het volgende:
[..]
]
Naar Angerfist vs Outblast gaan en dan kwaliteit verwachten
Wel zwaar lijp publiek iddquote:Op maandag 4 juli 2011 11:49 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
gestoorde crowd man, alleen wat een grafnummer.
Klopt, louter uitverkochte zalen.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:38 schreef deekie het volgende:
[..]
nee jij met je modern talking kapsel, jij trekt volle zalen.
Laat mij dan maar oerlelijk zijn
Pfff idd dit is voor angerfist en outblast standaarden nog kutquote:Op maandag 4 juli 2011 11:51 schreef -tape- het volgende:
[..]
Alsof het na een tijdje uitmaakt waar je staat.![]()
Maar dit setje was erg kut, we zijn ook weggegaan hoor..
Schei toch uit.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:43 schreef Panzermaus het volgende:
De mensen die weten zijn bijna allemaal al van dit forum vertrokken.
Topfeestje. Sjagrijnig volk, grijze lucht, en wat is die loodgietersbende met die PVC pijpen daarquote:
Sjagrijnig volk was alleen bij de Black area.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:03 schreef eleusis het volgende:
[..]
Topfeestje. Sjagrijnig volk, grijze lucht, en wat is die loodgietersbende met die PVC pijpen daar
Bij Robbie waren 375.000 fans, en bij EA?quote:
Zag er idd erg gezellig uitquote:Op maandag 4 juli 2011 12:04 schreef -tape- het volgende:
[..]
Sjagrijnig volk was alleen bij de Black area.
Wat een tiefusvergelijking.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:06 schreef Fraech het volgende:
[..]
Bij Robbie waren 375.000 fans, en bij EA?
Doe er iets aan, joh!quote:Op maandag 4 juli 2011 12:28 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Wat een tiefusvergelijking.
Integendeel. Het siert mij dat ik mij niet leen voor dit soort taferelen. Mensen die ondoordachtzaam gehoor geven aan desbetreffende oproepen, voelen zich juist ongemakkelijk en doen dan maar wat er gevraagd wordt.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:28 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
TS voelt zich ongemakkelijk op feesten
Of willen lekker losgaan terwijl ze deel uitmaken van op dat moment de massa die van dezelfde muziek houdt.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:30 schreef Socios het volgende:
[..]
Integendeel. Het siert mij dat ik mij niet leen voor dit soort taferelen. Mensen die ondoordachtzaam gehoor geven aan desbetreffende oproepen, voelen zich juist ongemakkelijk en doen dan maar wat er gevraagd wordt.
Dan sta je gewoon op de verkeerde party man, dan heb je sowieso al een grafhekel aan de muziek & mensen.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:30 schreef Socios het volgende:
[..]
Integendeel. Het siert mij dat ik mij niet leen voor dit soort taferelen. Mensen die ondoordachtzaam gehoor geven aan desbetreffende oproepen, voelen zich juist ongemakkelijk en doen dan maar wat er gevraagd wordt.
Naar angerfist gaan en dan klagen dat ie begint met zijn "Raise your fist"quote:Op maandag 4 juli 2011 11:46 schreef -tape- het volgende:
[..]
Dat is waar, helaas gebeurt het bij hardcore/style de laatste tijd ook te vaak. Voorbeeld hiervan is vorige week bij Defqon1. Wat heb ik me staan ergeren aan die neger hier.
Vanaf het begin al; ('put your fist up')
Offensive Thrillahquote:Op maandag 4 juli 2011 11:32 schreef -tape- het volgende:
Vanaf 5;35; KIPPENVEL!!
quote:
Myraelaquote:Op maandag 4 juli 2011 11:43 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
De mensen die weten zijn bijna allemaal al van dit forum vertrokken.
U luisterd Pearl Jam & The Doors etc.quote:
ja idd slaat nergens opquote:Op maandag 4 juli 2011 12:43 schreef amenth het volgende:
Wat dacht je vn die mensen die naar goeie feesten gaan bijv strandfeest en daar 50 ekies voor betalen en daar dan alleen maar stil staan![]()
quote:
En meer dan zat HC, ben gewoon geen fan van Angerfistquote:Op maandag 4 juli 2011 12:47 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
U luisterd Pearl Jam & The Doors etc.
Vooruit ik mag je.
Ik vraag me soms af hoe ver dj's kunnen gaan. Gewoon lekker langzaam de commando's opbouwen totdat alle schapen naakt hun eigen stront in andermans gezicht smeren.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:53 schreef Twiitch het volgende:
Gisteren vroeg de dj mensen om te gaan zitten, en ja hoor, driekwart van het vee geeft er gehoor aan.![]()
quote:Op maandag 4 juli 2011 06:27 schreef Zapato het volgende:
Ik blijf dan altijd demonstratief op het perron staan. Ik bepaal zelf wel wanneer ik in de trein stap.
Als dat spontaan gebeurt, is dat ook vet, ja. Zoals in een eerder genoemd voorbeeld. De kern van de klacht is dat mensen het doen alleen wanneer de DJ daar om roept.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:24 schreef 2NutZ het volgende:
Maar Socios, het is toch vet als de beat 'up' komt en het losgaat je handen in de lucht te gooien met duizenden tegelijk? dat is toch een meesterlijk gevoel man!
Omdat dat nep en `gemaakt´ is. De sfeer is niet daadwerkelijk zo enthousiast.quote:En of de dj het nou dan wil of niet... wat boeit het!?
Maar goed dat er nog sfeermakers van jouw genre zijn!quote:Op maandag 4 juli 2011 21:45 schreef Socios het volgende:
[..]
Als dat spontaan gebeurt, is dat ook vet, ja. Zoals in een eerder genoemd voorbeeld. De kern van de klacht is dat mensen het doen alleen wanneer de DJ daar om roept.
[..]
Omdat dat nep en `gemaakt´ is. De sfeer is niet daadwerkelijk zo enthousiast.
quote:Op maandag 4 juli 2011 11:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Goed nummer.quote:
quote:
Mensen zijn het warempel met mij eens.quote:
quote:Op maandag 4 juli 2011 21:49 schreef Garisson72 het volgende:
Ik maak mij een voorstelling van Socios die helemaal los gaat op de dansvloer. Ik merk dat dat niet zonder slag of stoot lukt.
''laatste'', laatste of laatste?quote:Op maandag 4 juli 2011 22:07 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik ben wel de laatste die agressief wordt op de dansvloer.
Daar staat hij ook demonstratief stil middenin met zijn handen in zijn zakken.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:09 schreef monkyyy het volgende:
Socios, heb je weleens meegedaan in een moshpit?
Wat is dat?quote:Op maandag 4 juli 2011 22:09 schreef monkyyy het volgende:
Socios, heb je weleens meegedaan in een moshpit?
Een alleraardigst pompstation.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:11 schreef Socios het volgende:
[..]
[..]
Heerlijk, zo'n Amsterdamse oridinaire slet.
Bespottelijke aanname, derhalve onherroepelijk verworpen.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:11 schreef Socios het volgende:
[..]
[..]
Ze kwam uit Fryslan toch?quote:Op maandag 4 juli 2011 22:11 schreef Socios het volgende:
[..]
[..]
Zeg me nou niet dat je de uitdrukking `zonder slag of stoot´ niet kent.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:07 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik ben wel de laatste die agressief wordt op de dansvloer.
quote:
Ohw, zo bedoel je... Hoe doe jij dat op de dansvloer dan?quote:Op maandag 4 juli 2011 22:13 schreef Garisson72 het volgende:
Zeg me nou niet dat je de uitdrukking `zonder slag of stoot´ niet kent.
quote:
kwartjes zoeken, als de emo die ik ben.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:14 schreef Socios het volgende:
[..]
Ohw, zo bedoel je... Hoe doe jij dat op de dansvloer dan?
Dat is wel meteen een extreem voorbeeld he, zo haal je Socios niet overquote:
Nimmer!!!quote:
Ohw, gelukkig maar, haha.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:16 schreef monkyyy het volgende:
Nimmer!!!
Ik stond plotseling in een moshpit 3 jaar terug op een festival in Groningen, op bevrijdingsdag nogwel, een moshpit.Ik rende voor mijn leven.
We zien elkaar wel op een meet.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:18 schreef Socios het volgende:
[..]
Ohw, gelukkig maar, haha.
Gaan we nog eens wat drinken dan in Groningen of niet?!
quote:
Niets persoonlijks hoor.quote:
Nee, ik ontmoet mensen liever niet 1 op 1 die ik alleen maar via een forum ken, slechte ervaring. =]quote:
quote:Op maandag 4 juli 2011 22:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nee, ik ontmoet mensen liever niet 1 op 1 die ik alleen maar via een forum ken, slechte ervaring. =]
Jij bent vast een aardige jongen.quote:
quote:Op maandag 4 juli 2011 09:06 schreef boskameel het volgende:
[ afbeelding ]
hallo ts dit gebuert al heel lang was vroeger al!!!!
quote:
Nauwelijks vorderingen. Woensdag wel weer een sollicitatiegesprek, tho. Puur hopen weer.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:22 schreef Garisson72 het volgende:
That reminds me: hoe staat het met de afwijzingen, Soos? Ik bedoel, je sollicitaties?
Ik speel liever ook niet headsup.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:23 schreef monkyyy het volgende:
Nee, ik ontmoet mensen liever niet 1 op 1 die ik alleen maar via een forum ken, slechte ervaring. =]
Ik zal voor je duimen.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:24 schreef Socios het volgende:
Nauwelijks vorderingen. Woensdag wel weer een sollicitatiegesprek, tho. Puur hopen weer.
Hehe precies,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
quote:Op maandag 4 juli 2011 22:33 schreef monkyyy het volgende:
Hehe precies,
Goede oude tijden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij schijnt nu 100k/maand te krijgen van stars. ziek.quote:
quote:Op maandag 4 juli 2011 23:13 schreef monkyyy het volgende:
Hij schijnt nu 100k/maand te krijgen van stars. ziek.Dat is Viktor weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voorspelbaar doch amuserend.quote:
Het zijn maar dollars hequote:
Je bent in de war met de kermisquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:40 schreef Ritmo het volgende:
MC's op dancefeestenOk, de DJ even aankondigen is prima, maar echt het hele nummer door blijven bléren
Dat, dat doorbleren wel mee valt over het algemeen tenminste.quote:
Motherfuckerrrrrrrrrrr GO!!!!!!quote:
Komt volgens mij uit de punkscene...quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:45 schreef Cracka-ass het volgende:
Wat nu helemaal de shit is in DJ land is om het publiek op hun hurken te laten zitten en ze dan INEENS ALLEMAAL TE LATEN SPRINGEN!!!!!!
Makkelijk: met een leraar of politieagent kom je als rebels persoon niet uit jezelf mee in aanraking, met een DJ wel, daar kies je vrijwillig voor.quote:Op maandag 4 juli 2011 09:00 schreef Kikvors het volgende:
Ik vind het verbazend hoe gehoorzaam er geluisterd wordt naar zo'n DJ, in een tijd waar mensen maar al te graag "zichzelf willen zijn" en hun "eigen ding willen doen". (Beide verschrikkelijke uitdrukkingen trouwens.) Naar leraren of politie wordt niet meer geluisterd, uit koppigheid en omdat men zelf wel beslist wat te doen en dan wel slaafs de handjes in de lucht doen als een DJ daar om vraagt. Ik heb sowieso een hekel aan publieksparticipatie.
Sommigen hier zien feeste niet als plezier maken maar stoer doen en een schaap zijnquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:06 schreef gazamiseh het volgende:
Dat je je daaraan ergert als je plezier aan het maken ben... wow
Had ik laatst. En die vent trots tegen zijn collega vertellen dat de trein anders te vroeg weg ging. En dat moet natuurlijk niet. Wat een idioot was datquote:Op maandag 4 juli 2011 07:46 schreef Flixxy het volgende:
[..]
Even 500 mensen op je laten wachten![]()
En maar kankeren dat de treinen vertraging hebben.
quote:Op maandag 4 juli 2011 09:29 schreef Ouqz het volgende:
Wat wel mis is, is dat mensen klakkeloos alles doen wat de DJ zegt, wanneer hij dat wil. Zo wordt systematisch een einde gemaakt aan het eigen initatief, originaliteit en 'het individu'. Vroeger hebben mensen gevochten om dit tegen te gaan en nu doen we gewoon vrijwillig mee.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:49 schreef Absurditeit het volgende:
Uiteraard bedroevend gedrag. Maar alleen matige, cheesy DJ's zullen daarom schreeuwen. Een grootmeester als Jeff Mills is alleen bezig met zijn muziek.
ziet er zo kansloos uit, 1 mannetje die plaatjes draait en daarom geadoreerd wordt, en dan allemaal die zielige gebaartjes maken met de handen popi jopi omhoog bewegen.quote:
Als er daardoor iets verhoogt is, dan is dat het kuddegedrag. "Iedereen doet het, dus als ik het doe, hoor ik erbij!!"quote:Op maandag 4 juli 2011 05:18 schreef Beetlebum het volgende:
ik ben 't grotendeels eens met je klacht ware 't niet dat 't sfeerverhogend werkt.
daarbij is het voor een DJ fantastisch om te zien hoe een menigte met z'n handen omhoog aan 't feesten is.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:52 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Als er daardoor iets verhoogt is, dan is dat het kuddegedrag. "Iedereen doet het, dus als ik het doe, hoor ik erbij!!"
Als zelfrespecterend non-conformist weiger ik ook stelselmatig hieraan te participeren. Bijdragen aan het groepsgevoel voor algemeen belang weiger ik ook. Daarentegen werk ik wel mee aan nuttige groepsresultaten. Noem het teamspirit.
Maar ja, als einzelganger met talloze pogingen om bij een "groep" te horen, heb ik gekozen voor het eenzame bestaan.
Ik ga akkoord met het feit dat DJ'en niet echt zo wonderbaarlijk is, maar het is zeker niets gemakkelijk. Tenminste, zoals het echt hoort. Je hebt er die niets anders doen dan plaatjes aan elkaar plakken, en je hebt de echte House DJ/Turntablist die een echte set maakt en er ook het beste van zichzelf in steekt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 06:40 schreef deekie het volgende:
[..]
ziet er zo kansloos uit, 1 mannetje die plaatjes draait en daarom geadoreerd wordt, en dan allemaal die zielige gebaartjes maken met de handen popi jopi omhoog bewegen.
is allemaal zo'n kuddeachtig gedrag
welk deel van bezoekers die dit soort evenementen bezoeken zijn er om los te gaan en zich over te geven aan alles wat op hun pad komt, begrijp jij niet? beetje te vergelijken met het studiopubliek bij al die dancing with the... en Holland next... The Voice shows.quote:Op maandag 4 juli 2011 03:43 schreef Socios het volgende:
Iedere keer weer op wat voor dansfeest dan ook. De muziek draait en op een gegeven moment roept de DJ weer de onvermijdelijke woorden:
"Put your hands up in the air!"
Echt, kunnen zij niets originelers bedenken? Vrijwel allemaal doen ze dat.
En dan nog erger... Het publiek dat daar gehoor aan geeft en op dat moment ook daadwerkelijk hun handen in de lucht steekt._!
Prima als men de handen in de lucht wil steken tijdens het uitvoeren van de danspasjes, maar doe dit dan op eigen initiatief en naar eigen inzicht en niet alleen wanneer de DJ daar om schreeuwt.
Dat gaat ook lastig met je hands in the airquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:25 schreef Garisson72 het volgende:
Ik heb Socios niet veel meer zien posten de laatste tijd, of vergis ik me nou?
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:41 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Sowieso mensen die 'gezellig' een avondje gaan 'stappen' met de 'maten'
pak aan dj's, pak aanquote:Op maandag 4 juli 2011 04:02 schreef Socios het volgende:
[..]
hahahaha show mequote:Op zondag 7 augustus 2011 15:46 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Iemand met treinen en autisme
lekker arm wordenquote:Op zondag 7 augustus 2011 16:05 schreef Mirel het volgende:
Ik vond het leuk wanneer de artiest naar ons schreeuwde dat we hun albums gewoon moesten downloaden als we ze niet wilden of konden kopen.
kan ze niks schelen, en zo hoort het. Het geld verdienen ze aan de mensen die de albums wel kopen, en aan de concertenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |