Ja, is toch lachen als de DJ dat roept: Iedereen zo van 'huh wtf is dit nou man' En hij dan vervolgens snel Eduard Anatolyevich Khil opzetten, hihi.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Nee, ik weiger op dat soort momenten stellig en houd demonstratief mijn handen in de zakken. (Waar ik ze op een ander moment soms best in de lucht heb.)quote:
Wauw dat is wel erg gemeen voor de DJquote:Op maandag 4 juli 2011 04:02 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, ik weiger op dat soort momenten stellig en houd demonstratief mijn handen in de zakken. (Waar ik ze op een ander moment soms best in de lucht heb.)
Dat zal ze leren.quote:Op maandag 4 juli 2011 04:02 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, ik weiger op dat soort momenten stellig en houd demonstratief mijn handen in de zakken. (Waar ik ze op een ander moment soms best in de lucht heb.)
Even 500 mensen op je laten wachtenquote:Op maandag 4 juli 2011 06:27 schreef Zapato het volgende:
Van die mensen die elke keer als de conducteur fluit, daadwerkelijk instappen.
Ik blijf dan altijd demonstratief op het perron staan. Ik bepaal zelf wel wanneer ik in de trein stap.
hehehehe hehe hequote:Op maandag 4 juli 2011 07:54 schreef starla het volgende:
Ik heb dat met staande ovaties, wordt ook te pas en te onpas gedaan. Voor elke poep en een scheet gaat men staan, vaak geregisseerd door middel van een halve zool die een bord in de lucht houdt met: opstaan en klappen.
Je herkent mij dus aan diegene die altijd obstinaat blijft zitten als ik niet volledig blown away ben van een optreden hehe.
itunes met genius functiequote:Op maandag 4 juli 2011 07:30 schreef deekie het volgende:
DJ's overgewaardeerde nep artiesten
Plaatjes draaien
Deze man wil ook in de club naar zijn harige metaalmuziek luisteren in zijn smoezelige runenshirt.quote:Op maandag 4 juli 2011 07:30 schreef deekie het volgende:
DJ's overgewaardeerde nep artiesten
Plaatjes draaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |