Ja, is toch lachen als de DJ dat roept: Iedereen zo van 'huh wtf is dit nou man' En hij dan vervolgens snel Eduard Anatolyevich Khil opzetten, hihi.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Nee, ik weiger op dat soort momenten stellig en houd demonstratief mijn handen in de zakken. (Waar ik ze op een ander moment soms best in de lucht heb.)quote:
Wauw dat is wel erg gemeen voor de DJquote:Op maandag 4 juli 2011 04:02 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, ik weiger op dat soort momenten stellig en houd demonstratief mijn handen in de zakken. (Waar ik ze op een ander moment soms best in de lucht heb.)
Dat zal ze leren.quote:Op maandag 4 juli 2011 04:02 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, ik weiger op dat soort momenten stellig en houd demonstratief mijn handen in de zakken. (Waar ik ze op een ander moment soms best in de lucht heb.)
Even 500 mensen op je laten wachtenquote:Op maandag 4 juli 2011 06:27 schreef Zapato het volgende:
Van die mensen die elke keer als de conducteur fluit, daadwerkelijk instappen.
Ik blijf dan altijd demonstratief op het perron staan. Ik bepaal zelf wel wanneer ik in de trein stap.
hehehehe hehe hequote:Op maandag 4 juli 2011 07:54 schreef starla het volgende:
Ik heb dat met staande ovaties, wordt ook te pas en te onpas gedaan. Voor elke poep en een scheet gaat men staan, vaak geregisseerd door middel van een halve zool die een bord in de lucht houdt met: opstaan en klappen.
Je herkent mij dus aan diegene die altijd obstinaat blijft zitten als ik niet volledig blown away ben van een optreden hehe.
itunes met genius functiequote:Op maandag 4 juli 2011 07:30 schreef deekie het volgende:
DJ's overgewaardeerde nep artiesten
Plaatjes draaien
Deze man wil ook in de club naar zijn harige metaalmuziek luisteren in zijn smoezelige runenshirt.quote:Op maandag 4 juli 2011 07:30 schreef deekie het volgende:
DJ's overgewaardeerde nep artiesten
Plaatjes draaien
Yes, hangen bij barren en hoekjes.Observeren.quote:
Van Peter geleerd of een andere variant?quote:Op maandag 4 juli 2011 08:34 schreef Specularium het volgende:
Ik heb altijd die speciale robotdans om tof te doen als het moet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is wel 1 toffen dans. Ook goed uitvoerbaar in groepsverband op feesten en partijen.quote:Op maandag 4 juli 2011 08:42 schreef Specularium het volgende:
Ik moet zeggen dat de robotdans het niet echt is.
Lijkt meer hierop:
[ afbeelding ]
Laatst bij een pianoconcert nog zo'n walgelijke sit-down meegemaakt.quote:Op maandag 4 juli 2011 08:48 schreef mstx het volgende:
Allemaal met de handen in de lucht is in ieder geval nog minder triest dan een sit-down.
Pianaconcert.quote:Op maandag 4 juli 2011 08:49 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Laatst bij een pianoconcert nog zo'n walgelijke sit-down meegemaakt.
De "fistpump".quote:Op maandag 4 juli 2011 09:01 schreef Ghostbuster het volgende:
Eigenlijk zou de DJ moeten roepen, stick a fist in your ass, kijken of het publiek, echt als schaapjes volgt.
Aha we hebben er 1, armpjes in de luchtquote:Op maandag 4 juli 2011 09:02 schreef JonasBonet het volgende:
[..]
Wat een kinderachtig gezeik hier.Dit is een goed voorbeeld.
Omdat dat moment ben je al te laat en mag je eigenlijk niet meer instappen.quote:Op maandag 4 juli 2011 06:27 schreef Zapato het volgende:
Van die mensen die elke keer als de conducteur fluit, daadwerkelijk instappen.
Je houdt je dus keurig aan de regels!quote:Ik blijf dan altijd demonstratief op het perron staan. Ik bepaal zelf wel wanneer ik in de trein stap.
Haha, ik blijf dan ook altijd zitten! Toevallig dit euvel eergisteren nog aangekaart: Staande ovatie na een theatervoorstelling.quote:Op maandag 4 juli 2011 07:54 schreef starla het volgende:
Ik heb dat met staande ovaties, wordt ook te pas en te onpas gedaan. Voor elke poep en een scheet gaat men staan, vaak geregisseerd door middel van een halve zool die een bord in de lucht houdt met: opstaan en klappen.
Je herkent mij dus aan diegene die altijd obstinaat blijft zitten als ik niet volledig blown away ben van een optreden hehe.
Wat is een "sit-down" dan?quote:Op maandag 4 juli 2011 08:48 schreef mstx het volgende:
Allemaal met de handen in de lucht is in ieder geval nog minder triest dan een sit-down.
Precies, maar ook `slechte´ DJ's hebben dit niet nodig, de muziek draait sowieso al.quote:Op maandag 4 juli 2011 09:59 schreef Isthisit het volgende:
Socios, doe normaal, wereldvreemde idioot die je er af en toe rondstapt. Als je niet snapt dat dat gedaan word om het publiek erbij te betrekken en iedereen wakker te maken ben je echt dom. Natuurlijk is het een goedkoop trucje, en een goede dj heeft het ook niet nodig
Ik sta er niet verzuurd bij, hoor. Ik geef gewoon geen gehoor aan dit soort oproepen.quote:, maar om daar als enige met een verzuurd gezicht je handen in je broek te doen, word jou avond ook niet leuker op hoor.
Show Me Fucking Love When The World Is Mine (Chuckie Bootleg)quote:Op maandag 4 juli 2011 10:40 schreef Maikuuul het volgende:
Hands up ?
Een sit down, dat is de echte bazenshit
Haha, okay. Nou ja, volgende keer meer moed verzamelen dan.quote:Op maandag 4 juli 2011 10:41 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Je maakt zo'n imponerende indruk man, net als op het station toen. Snel doorlopen.
quote:Op maandag 4 juli 2011 10:47 schreef Afhaalchinees het volgende:
of die DJs die in zo'n gat draaien
ZOETERWOUDE HEBBEN JULLIE ER ZIN IN???
BENTHUIZE LAAT JE HORUUUUUUUUUUUH
De feesten/ discotheken/ clubs die ik bezoek draaien doorgaans heel chille muziek. Dat is ook de reden dat ik daar kom (samen met de hoop in contact te komen met mooie vrouwen). Maar ik bezoek ze niet om mijn handen in de lucht de steken wanneer de DJ daar om vraagt.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:02 schreef deekie het volgende:
Je moet er sowieso voor zorgen dat je niet op zulke feestenkomt
Feestenook zoiets...
Belachelijke bagger muziek.. alleen voor de popiejopies onder ons, met weinig tot geen goede smaak.
meelopers 1e klas, kudde dieren, wansmaak
over chille muziek gesproken, ik luister nu Hey Porter van Johnny Cash en daar komt een trein in voorquote:Op maandag 4 juli 2011 11:04 schreef Socios het volgende:
[..]
De feesten/ discotheken/ clubs die ik bezoek draaien doorgaans heel chille muziek. Dat is ook de reden dat ik daar kom (samen met de hoop in contact te komen met mooie vrouwen). Maar ik bezoek ze niet om mijn handen in de lucht de steken wanneer de DJ daar om vraagt.
quote:Op maandag 4 juli 2011 11:02 schreef deekie het volgende:
Feestenook zoiets...
Belachelijke bagger muziek.. alleen voor de popiejopies onder ons, met weinig tot geen goede smaak.
Wedden dat wanneer zo'n mooie vrouw het vraagt jij direct met je handen omhoog staat?quote:Op maandag 4 juli 2011 11:04 schreef Socios het volgende:
[..]
De feesten/ discotheken/ clubs die ik bezoek draaien doorgaans heel chille muziek. Dat is ook de reden dat ik daar kom (samen met de hoop in contact te komen met mooie vrouwen). Maar ik bezoek ze niet om mijn handen in de lucht de steken wanneer de DJ daar om vraagt.
Zal eraan liggen wát voor feestje je bezoekt. Die heb je in 1001 soorten en maten, hè.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:02 schreef deekie het volgende:
Feestenook zoiets...
Ik ga meestal naar darkrooms of georganiseerde orgie'squote:Op maandag 4 juli 2011 11:08 schreef Maikuuul het volgende:
[..]ZET JE AF !! JIJ BENT SPECIAAL SNEL DRAAG VORMLOZE KLEDING EN LACH IEDREEN UIT DIE ZICH WEL AMUSEERD OP ZON FEEST !!!
De feesten waar ik kom amuseerd iedereen zich en ja er lopen popie jopie gaste rond, maar wtf boeit mij dat ? Ik ga erheen om te zelf genieten
Naar wat voor uitgaansgelegendheden ga jij dan ? Of doe je daar niet aan omdat het te druk is, of omdat er van die hippe boys rondlopen ?
Meestal wanneer ik dit soort posts lees denk ik aan lelijke wijven die gefrustreerd zijn omdat ze niet durven uitgaanOf van die mensen die de hele avond aan een tafeltje blijven zitten uitgaan noemen
![]()
Als zij op dat moment naast mij staat? En het niet `in het algemeen´ vraagt op het podium?quote:Op maandag 4 juli 2011 11:11 schreef Id_do_her het volgende:
Wedden dat wanneer zo'n mooie vrouw het vraagt jij direct met je handen omhoog staat?
Dacht ik al.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:13 schreef Socios het volgende:
[..]
Als zij op dat moment naast mij staat? En het niet `in het algemeen´ vraagt op het podium?
Dan zeker, ja. Zij is dan geen DJ.
Dat is niet zo vreemd vind ik. Als een mooie vrouw naast mij vraagt of ik haar wil zoenen, doe ik dat ook meteen.quote:
Jij laat je vaker commanderen door vrouwen? Kent vrouwen extra rechten toe, omdat ze er appetijtelijk uitziet? Over vrouwen moet je heen pissen, je moet ze voldumpen, eten laten maken, je moet ze kussen, strelen en beschermen.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:13 schreef Socios het volgende:
[..]
Als zij op dat moment naast mij staat? En het niet `in het algemeen´ vraagt op het podium?
Dan zeker, ja. Zij is dan geen DJ.
Mensen met dubbele standaarden.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:19 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat is niet zo vreemd vind ik. Als een mooie vrouw naast mij vraagt of ik haar wil zoenen, doe ik dat ook meteen.
Nee.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:20 schreef Panzermaus het volgende:
Jij laat je vaker commanderen door vrouwen?
Ja, want aan `lelijke´ vrouwen geef ik geen gehoor.quote:Kent vrouwen extra rechten toe, omdat ze er appetijtelijk uitziet?
Respectloos.quote:Over vrouwen moet je heen pissen, je moet ze voldumpen,
Soms.quote:eten laten maken,
Dat klopt.quote:je moet ze kussen, strelen en beschermen.
Nee, integendeel.quote:Mietje.
Nee je bent de enige..quote:Op maandag 4 juli 2011 11:14 schreef Maikuuul het volgende:
Gaat er iemand naar Extrema dit jaar trouwens ?
groepsgevoelquote:Op maandag 4 juli 2011 11:25 schreef deekie het volgende:
[..]
Nee je bent de enige..
lekker alleen met je handjes in de lucht..
Dan begrijp je echt helemaal niks van party's. Dan heb ik het vooral over de hardere party's, 1 groepsgevoel met 10.000 manquote:Op maandag 4 juli 2011 11:11 schreef female81 het volgende:
[..]
Zal eraan liggen wát voor feestje je bezoekt. Die heb je in 1001 soorten en maten, hè.
Ik ben nooit op Sensation geweest, ook niet in de tijd dat ik trance e.d. nog wat meer kon waarderen dan nu. Maar ik moet er ook werkelijk niet aan denken, zelfs als ik nog steeds van die muziek zou houden. Met z'n allen in het wit voor het ultieme groepsgevoel, laat maar zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |