Sterkte ermee!quote:Op maandag 4 juli 2011 01:06 schreef sciter het volgende:
Ik ga nog even 4 boekverslagen in elkaar draaien.
Trusten iedereen.
Succes.quote:Op maandag 4 juli 2011 01:06 schreef sciter het volgende:
Trusten iedereen.
Succes, trusten.quote:Op maandag 4 juli 2011 01:06 schreef sciter het volgende:
Trusten iedereen.
Kut, dat moet ik ook nog. Weltrusten.quote:Op maandag 4 juli 2011 01:06 schreef sciter het volgende:
Trusten iedereen.
Succesquote:Op maandag 4 juli 2011 01:06 schreef sciter het volgende:
Trusten iedereen.
FOK! Kan zoveel liefde niet aan.quote:Op maandag 4 juli 2011 01:07 schreef FreezePop het volgende:
[..]
JAPIEMANNN!O+O +O+O++O+O OO+O
![]()
![]()
O+O +O+O +OO++O +OO+ +O+O
O++O OO++
Nooit gezien...quote:
Die kwade visser met z'n kapotte hengel bij de rijdende rechterquote:
Klucht van de koe, gouden Ei.quote:Op maandag 4 juli 2011 01:08 schreef JApieman het volgende:
Weet iemand nog leuke Nederlandse boeken die ik kan lezen voor literatuur?
Willem Frederik Hermans - Het Behouden huis.quote:Op maandag 4 juli 2011 01:08 schreef JApieman het volgende:
De onzichtbare jongen van Bernlef vond ik leuk!quote:Op maandag 4 juli 2011 01:08 schreef JApieman het volgende:
Nijntje doet het altijd goed.quote:Op maandag 4 juli 2011 01:08 schreef JApieman het volgende:
Ook leuk toch? Ligt eraan waar in Engeland?quote:Op maandag 4 juli 2011 01:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Heerlijk.![]()
Ik ga in mijn vakantie naar Engeland.
Deze kan ik misschien wel doen als boek van voor 1800quote:Op maandag 4 juli 2011 01:09 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Klucht van de koe, gouden Ei.
lekker kort enzo.![]()
Ook leuk? want ik moet ook mondeling enzo erover houden.quote:Op maandag 4 juli 2011 01:09 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Willem Frederik Hermans - Het Behouden huis.
79 paginas literatuur.
Tussen Londen en de zuid kust in een dorpje.quote:Op maandag 4 juli 2011 01:10 schreef TWP het volgende:
[..]
Ook leuk toch? Ligt eraan waar in Engeland?
De donkere kamer van Damocles wel, De Aanslag niet.quote:Op maandag 4 juli 2011 01:10 schreef TWP het volgende:
De Aanslag en De Donkere kamer van Damocles heb je vast al gelezen?
Het is echt wel een leuk boekje. http://www.scholieren.com/boekverslagen/8748quote:Op maandag 4 juli 2011 01:10 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ook leuk? want ik moet ook mondeling enzo erover houden.
Aanslag is wel echt zo'n klassieker die je erop moet hebben eigenlijkquote:Op maandag 4 juli 2011 01:11 schreef JApieman het volgende:
[..]
De donkere kamer van Damocles wel, De Aanslag niet.
1 uit Duitsland moet ik nog wel, Engelse boeken heb ik al.quote:Op maandag 4 juli 2011 01:12 schreef FreezePop het volgende:
Het moét een Nederlands boek zijn zeker? Niet uit Engeland of Duitsland oid
Is De Aanslag die ene over Hitler's zoon ofzo?quote:Op maandag 4 juli 2011 01:11 schreef TWP het volgende:
[..]
Aanslag is wel echt zo'n klassieker die je erop moet hebben eigenlijk
Of het is een afgezaagd, overschat boek.. Ligt eraan waar je van houdt..
Nee. Boek over een jongen uit Haarlem die in de oorlog zijn familie kwijt raakt. Speelt zich daarna nog af in verschillende jaren laten waarin je zijn verwerking van de oorlog volgt.quote:Op maandag 4 juli 2011 01:13 schreef JApieman het volgende:
[..]
Is De Aanslag die ene over Hitler's zoon ofzo?
Vrijdag begonnen met werk.quote:
Goed bezig! In de horeca toch? Wat moet je doen?quote:Op maandag 4 juli 2011 01:14 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Vrijdag begonnen met werk.
15 uur gewerkt tot aan vandaag, 96 euro gekregen
Frituren, ijs maken, afwassen en salades en broodjes enzo maken.quote:Op maandag 4 juli 2011 01:15 schreef TWP het volgende:
[..]
Goed bezig! In de horeca toch? Wat moet je doen?
Salma Hayekquote:Op maandag 4 juli 2011 01:16 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Die ene is groter dan die ander is.
Jouw ballen hangen toch ook niet op dezelfde hoogte?quote:Op maandag 4 juli 2011 01:16 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Die ene is groter dan die ander is.
Even kijken waar die over gaat.quote:Op maandag 4 juli 2011 01:14 schreef TWP het volgende:
Of iets van Kader Abdolah is ook leuk. De reis van de lege flessen bijvoorbeeld.
quote:Op maandag 4 juli 2011 01:16 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Jouw ballen hangen toch ook niet op dezelfde hoogte?
Frituren like a bossquote:Op maandag 4 juli 2011 01:16 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Frituren, ijs maken, afwassen en salades en broodjes enzo maken.
Heb je het even gecheckt?quote:
* TWP pakt de waterpasquote:Op maandag 4 juli 2011 01:16 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Jouw ballen hangen toch ook niet op dezelfde hoogte?
Bij mij ook links wat lager.quote:Op maandag 4 juli 2011 01:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja, die linker hangt iets lager.
Ik kan ze op dit moment zien en aanraken.
En zelf veel eten uiteraard.quote:Op maandag 4 juli 2011 01:16 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Frituren, ijs maken, afwassen en salades en broodjes enzo maken.
Ik zoek vrouwen die verder kijken dan het oppervlak. lange wandelingen op het strand en die niet vies is van spelletjes.quote:Op maandag 4 juli 2011 01:18 schreef napoleonfour het volgende:
ik ben een lieve,opgewekte,vrolijke,eerlijke man van 37 jaar.die van wandelen,natuur,zwemmen,dieren houdt.hou van humor en gezelligheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Danny op 04-07-2011 12:08:53 ]![]()
Ik heb geen ballen.quote:En mijn tieten zijn redelijk gelijk.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
quote:Op maandag 4 juli 2011 01:21 schreef vieze_freddie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dubbelklik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)![]()
klein beetje.quote:Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
quote:Op maandag 4 juli 2011 01:21 schreef vieze_freddie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 4 juli 2011 01:18 schreef napoleonfour het volgende:
ik ben een lieve,opgewekte,vrolijke,eerlijke man van 37 jaar.die van wandelen,natuur,zwemmen,dieren houdt.hou van humor en gezelligheid.
Who motivates the motivator?![]()
Pics.quote:Op maandag 4 juli 2011 01:21 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik heb geen ballen.En mijn tieten zijn redelijk gelijk.
![]()
Even kijken of dat gaat lukken.quote:Op maandag 4 juli 2011 01:22 schreef Floxcie het volgende:
Dimens, beter kom je hier heen over een aantal dagen.![]()
![]()
Kwaliteitspostquote:Who motivates the motivator?![]()
bijlmerboys.nlquote:Op maandag 4 juli 2011 01:22 schreef FreezePop het volgende:
[..]
geil, en hoe heet die site van danny?Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Doe je bed de groetjes.quote:Op maandag 4 juli 2011 01:24 schreef TWP het volgende:
Maareh, ik ga m'n bed opzoeken.
Fijne nacht verder baggeraars!![]()
Trusten![]()
![]()
Als ik rijk was geweest kocht ik Fort Boyard en ging ik er in wonen en spelshows hosten.
Fort Boyard is mijn auti-fix![]()
Die bassquote:Op maandag 4 juli 2011 01:23 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Siema, ik heb een huis op een berg.
[..]
Bro![]()
![]()
Welterustenquote:Op maandag 4 juli 2011 01:24 schreef TWP het volgende:
Maareh, ik ga m'n bed opzoeken.
Fijne nacht verder baggeraars!![]()
![]()
![]()
Vertelquote:Op maandag 4 juli 2011 01:24 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Gisternacht allemaal dingen meegemaakt met mensen die ik niet ken.![]()
quote:
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
rip japiemans opaYou can learn anything, the secret lies in discipline.
Doet mij trouwens denken aan Oostblokker.quote:Op maandag 4 juli 2011 01:23 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Siema, ik heb een huis op een berg.
[..]
Bro
Oostblokker![]()
![]()
'n avond
This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will![]()
quote:Op maandag 4 juli 2011 01:25 schreef JApieman het volgende:
[..]
Deze had m'n opa aan z'n deur hangen terwijl hij een vrouw had. RIP.![]()
![]()
Haha, Oostblokker. Where'd she go? I miss her so...quote:Op maandag 4 juli 2011 01:26 schreef Dimens het volgende:
[..]
Doet mij trouwens denken aan Oostblokker.
Oostblokker![]()
![]()
quote:Op maandag 4 juli 2011 01:26 schreef Dimens het volgende:
Even paar secondes stilte voor de opa van JApieman.
[ afbeelding ]
¯_(ツ)_/¯![]()
wat voor avond? ging je hard? kwam je hard? was je aan? was je goed? was je kneppel? was je blauw?quote:
vragen,vragen wat een vragen.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Die is aan het bevallen van haar zesde kindquote:Op maandag 4 juli 2011 01:27 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Haha, Oostblokker. Where'd she go? I miss her so...![]()
![]()
Ik wil geen ban.quote:
Ik kom in een huis vol blije 14-jarigen. De avond eindigde vol boze 14-jarige meisjes.quote:
Details volgen MSN.![]()
Je had thrice ook niet moeten zoenen man!quote:Op maandag 4 juli 2011 01:28 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Ik kom in een huis vol blije 14-jarigen. De avond eindigde vol boze 14-jarige meisjes.
Details volgen MSN.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Ban...quote:Op maandag 4 juli 2011 01:27 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Haha, Oostblokker. Where'd she go? I miss her so...![]()
Rip Oostblokker, ter na gedachtenis:![]()
![]()
Ik stelde slechts even vast dat het avond was, niet meerquote:Op maandag 4 juli 2011 01:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
wat voor avond? ging je hard? kwam je hard? was je aan? was je goed? was je kneppel? was je blauw?
vragen,vragen wat een vragen.
And I never will![]()
Zij is toch wel slim genoeg om een unban te fixen. Beetje slijmen bij Danny en Yvonne, dit, dat.quote:Op maandag 4 juli 2011 01:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ban...![]()
Rip Oostblokker, ter na gedachtenis:
[ afbeelding ]![]()
Die UI mag niet.quote:Op maandag 4 juli 2011 01:29 schreef HenkySpankyy het volgende:
Ik heb morgen een geschiedenis examen en ik kan niet slapen. Stoer he?![]()
Sryquote:Op maandag 4 juli 2011 01:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je had thrice ook niet moeten zoenen man!![]()
Volgens mij had ze zelf ook genoeg van het gebash.quote:Op maandag 4 juli 2011 01:29 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Zij is toch wel slim genoeg om een unban te fixen. Beetje slijmen bij Danny en Yvonne, dit, dat.
Trouwens, zou nog steeds een troll kunnen zijn.![]()
Nee, de tetpics blijven veilig op mijn eigen pc.quote:
Ik stuur jou zo meteen even een bestandje, die moet je even openen oké?quote:Op maandag 4 juli 2011 01:31 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nee, de tetpics blijven veilig op mijn eigen pc.
Dan kan ik in je computer komen en even die tetpics bekijken. Dan blijven ze veilig op je computer etc.![]()
Oke ik zet kaspersky wel even uit als die moeilijk gaat lopen doen okay?quote:Op maandag 4 juli 2011 01:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik stuur jou zo meteen even een bestandje, die moet je even openen oké?
Dan kan ik in je computer komen en even die tetpics bekijken. Dan blijven ze veilig op je computer etc.You can learn anything, the secret lies in discipline.
Waarom eigenlijk?quote:Op maandag 4 juli 2011 01:32 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hier kun je serieus een ban voor krijgen.![]()
Mensen die niet FUD.quote:Op maandag 4 juli 2011 01:32 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Oke ik zet kaspersky wel even uit als die moeilijk gaat lopen doen okay?
¯_(ツ)_/¯![]()
kunstwerkje.quote:Op maandag 4 juli 2011 01:32 schreef JApieman het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
geen naakte dingen meer want anders google ads ban en dan krijgt danny zijn centjes niet meer.quote:Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Ja dus?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
Ja sorryquote:Op maandag 4 juli 2011 01:33 schreef Floxcie het volgende:
Van die mensen die het hele topic lang niks zeggen maar wel groeten als ze komen en gaan.
And I never will![]()
quote:
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
.... .- .-.. .-.. --- | .... .- .-.. .-.. --- | .... .. . .-. | -.. . | -... .-. .- -. -.. .-- . . .-. | .... .- .... .- .... .- | .... .. . .-. | -.. . | .--. --- .-.. .. - .. .
Zo ...![]()
Ik hou van jou.quote:Op maandag 4 juli 2011 01:33 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Dat hoef je niet in codetaal te zeggen hoor~~~~9:9~~;::9~~
¯_(ツ)_/¯![]()
Mooie post, hiervoor moest ik wachten op MSN.quote:Op maandag 4 juli 2011 01:34 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
![]()
Ja.quote:Op maandag 4 juli 2011 01:36 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Mooie post, hiervoor moest ik wachten op MSN.![]()
Hoi, hier je baas. Waar was je vandaag? Niet op komen dagen zonder afbericht = ontslag.quote:
mvg,
Dhr. Vide O. Theek![]()
Ze komt uit Groningen.quote:Op maandag 4 juli 2011 01:38 schreef Dimens het volgende:
die pics van monkyyy.![]()
Meteen broek op de knie dit dat alles.![]()
![]()
Dimens heeft een voetenfetisjquote:Op maandag 4 juli 2011 01:38 schreef Dimens het volgende:
die pics van monkyyy.![]()
Meteen broek op de knie dit dat alles.![]()
![]()
Ik, want ik wil haar 83e kind.quote:Op maandag 4 juli 2011 01:40 schreef Dimens het volgende:
Ha ik woon in Zoetje en dat is dichtbij Roffa en daar woont Oostblokker. Wie is er nu jaloers?![]()
Pas 2 hebben.quote:Op maandag 4 juli 2011 01:42 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik heb er al 2 bij haar, betaal me blauw aan alimentatie [ afbeelding ]![]()
![]()
Dankzij ons geslachtsdeel is ze een richbitch.quote:Op maandag 4 juli 2011 01:42 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik heb er al 2 bij haar, betaal me blauw aan alimentatie [ afbeelding ]![]()
Wat?quote:Op maandag 4 juli 2011 01:43 schreef JApieman het volgende:
[..]
Gister hoorde ik andere geluiden, mijn waarde.![]()
Ik wil haar altijd wel neuken.quote:Op maandag 4 juli 2011 01:44 schreef JApieman het volgende:
[..]
JE WOU HAAR NEUKEN.
of dat was eergister.![]()
Gaat dit over mij?
Jepquote:
And I never will![]()
quote:quote:quote:Wat heb ik nou aan die antwoorden.quote:
Niksquote:Op maandag 4 juli 2011 01:47 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Wat heb ik nou aan die antwoorden. [ afbeelding ]![]()
Jij heet niet Justa, jij heet Alexandra.quote:Op maandag 4 juli 2011 01:47 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Wat heb ik nou aan die antwoorden. [ afbeelding ]¯_(ツ)_/¯![]()
Ja nee maar jij bent Justa niet.quote:Op maandag 4 juli 2011 01:47 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Wat heb ik nou aan die antwoorden. [ afbeelding ]
Maar ik en Floxcie gaan wel een keer naar jou toe in Groningen.![]()
Oke, ben benieuwd.quote:Op maandag 4 juli 2011 01:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja nee maar jij bent Justa niet.
Maar ik en Floxcie gaan wel een keer naar jou toe in Groningen.You can learn anything, the secret lies in discipline.
Als kind vond ik het wel smakelijk, maar tegenwoordig niet meer.quote:Op maandag 4 juli 2011 01:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ooit eens hondenvoer gegeten, smaakt niet erg lekker. [ afbeelding ]![]()
Nee, ga ik ook nooit doen trouwens. Behalve als ik ontvoerd zal worden door ninja's.quote:Op maandag 4 juli 2011 01:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ooit eens hondenvoer gegeten, smaakt niet erg lekker. [ afbeelding ]![]()
privacy normaal? wat voor ads programma is dat nou weer.quote:Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Liever niet.quote:Op maandag 4 juli 2011 01:50 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Chill, zullen we dan in jouw auto gaan cruisen zoals je iedere nacht doet?You can learn anything, the secret lies in discipline.
Doet ze dat?quote:Op maandag 4 juli 2011 01:50 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Nee, ga ik ook nooit doen trouwens. Behalve als ik ontvoerd zal worden door ninja's.![]()
zit je al lang op bijlmerboys?quote:Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
En wat als die ninja's nu geen hondenvoer hebben?quote:Op maandag 4 juli 2011 01:50 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Nee, ga ik ook nooit doen trouwens. Behalve als ik ontvoerd zal worden door ninja's.![]()
Vraag ik me ook af.quote:Op maandag 4 juli 2011 01:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
privacy normaal? wat voor ads programma is dat nou weer.![]()
Ik herinnerde het me een minuutje terug dus ik dacht even kijken. Meteen weggeklikt die ene regel tekst alleen al.quote:![]()
![]()
Verdomd geil dat.quote:Op maandag 4 juli 2011 01:53 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik droom wel weer over jou in je oranje schaatspak.![]()
![]()
Nou ik rij liever niet met onbekende mensen in een auto, ik vertrouw mensen niet heel snel.quote:You can learn anything, the secret lies in discipline.
Weet niet, heb jij ervaring met ninja's?:Dquote:
[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 04-07-2011 01:54:33 ]![]()
Nog nooit.quote:Op maandag 4 juli 2011 01:53 schreef Dimens het volgende:
Wie heeft er nog meer wel eens over Fok! gedroomd?![]()
Ik niet, wat droomde jij dan?quote:Op maandag 4 juli 2011 01:53 schreef Dimens het volgende:
* Floxciequote:Op maandag 4 juli 2011 01:53 schreef Dimens het volgende:
Ga jij echt soms snachts gewoon even rijden?quote:Op maandag 4 juli 2011 01:53 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nou ik rij liever niet met onbekende mensen in een auto, ik vertrouw mensen niet heel snel.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Mij en Flox toch wel?quote:Op maandag 4 juli 2011 01:53 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nou ik rij liever niet met onbekende mensen in een auto, ik vertrouw mensen niet heel snel.
Dan zal ik mijn colt .45 niet mee nemen oké?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: