Doet ze dat?quote:Op maandag 4 juli 2011 01:50 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Nee, ga ik ook nooit doen trouwens. Behalve als ik ontvoerd zal worden door ninja's.
zit je al lang op bijlmerboys?quote:
En wat als die ninja's nu geen hondenvoer hebben?quote:Op maandag 4 juli 2011 01:50 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Nee, ga ik ook nooit doen trouwens. Behalve als ik ontvoerd zal worden door ninja's.
Vraag ik me ook af.quote:Op maandag 4 juli 2011 01:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
privacy normaal? wat voor ads programma is dat nou weer.
Ik herinnerde het me een minuutje terug dus ik dacht even kijken. Meteen weggeklikt die ene regel tekst alleen al.quote:
Verdomd geil dat.quote:Op maandag 4 juli 2011 01:53 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik droom wel weer over jou in je oranje schaatspak.
Nou ik rij liever niet met onbekende mensen in een auto, ik vertrouw mensen niet heel snel.quote:
Weet niet, heb jij ervaring met ninja's?:Dquote:
Nog nooit.quote:Op maandag 4 juli 2011 01:53 schreef Dimens het volgende:
Wie heeft er nog meer wel eens over Fok! gedroomd?
Ik niet, wat droomde jij dan?quote:Op maandag 4 juli 2011 01:53 schreef Dimens het volgende:
* Floxciequote:Op maandag 4 juli 2011 01:53 schreef Dimens het volgende:
Ga jij echt soms snachts gewoon even rijden?quote:Op maandag 4 juli 2011 01:53 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nou ik rij liever niet met onbekende mensen in een auto, ik vertrouw mensen niet heel snel.
Mij en Flox toch wel?quote:Op maandag 4 juli 2011 01:53 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nou ik rij liever niet met onbekende mensen in een auto, ik vertrouw mensen niet heel snel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |