Het is echt wel een leuk boekje. http://www.scholieren.com/boekverslagen/8748quote:Op maandag 4 juli 2011 01:10 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ook leuk? want ik moet ook mondeling enzo erover houden.
Aanslag is wel echt zo'n klassieker die je erop moet hebben eigenlijkquote:Op maandag 4 juli 2011 01:11 schreef JApieman het volgende:
[..]
De donkere kamer van Damocles wel, De Aanslag niet.
1 uit Duitsland moet ik nog wel, Engelse boeken heb ik al.quote:Op maandag 4 juli 2011 01:12 schreef FreezePop het volgende:
Het moét een Nederlands boek zijn zeker? Niet uit Engeland of Duitsland oid
Is De Aanslag die ene over Hitler's zoon ofzo?quote:Op maandag 4 juli 2011 01:11 schreef TWP het volgende:
[..]
Aanslag is wel echt zo'n klassieker die je erop moet hebben eigenlijk
Of het is een afgezaagd, overschat boek.. Ligt eraan waar je van houdt..
Nee. Boek over een jongen uit Haarlem die in de oorlog zijn familie kwijt raakt. Speelt zich daarna nog af in verschillende jaren laten waarin je zijn verwerking van de oorlog volgt.quote:Op maandag 4 juli 2011 01:13 schreef JApieman het volgende:
[..]
Is De Aanslag die ene over Hitler's zoon ofzo?
Vrijdag begonnen met werk.quote:
Goed bezig! In de horeca toch? Wat moet je doen?quote:Op maandag 4 juli 2011 01:14 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Vrijdag begonnen met werk.
15 uur gewerkt tot aan vandaag, 96 euro gekregen
Frituren, ijs maken, afwassen en salades en broodjes enzo maken.quote:Op maandag 4 juli 2011 01:15 schreef TWP het volgende:
[..]
Goed bezig! In de horeca toch? Wat moet je doen?
Salma Hayekquote:Op maandag 4 juli 2011 01:16 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Die ene is groter dan die ander is.
Jouw ballen hangen toch ook niet op dezelfde hoogte?quote:Op maandag 4 juli 2011 01:16 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Die ene is groter dan die ander is.
Even kijken waar die over gaat.quote:Op maandag 4 juli 2011 01:14 schreef TWP het volgende:
Of iets van Kader Abdolah is ook leuk. De reis van de lege flessen bijvoorbeeld.
quote:Op maandag 4 juli 2011 01:16 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Jouw ballen hangen toch ook niet op dezelfde hoogte?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |