Frituren like a bossquote:Op maandag 4 juli 2011 01:16 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Frituren, ijs maken, afwassen en salades en broodjes enzo maken.
Heb je het even gecheckt?quote:
* TWP pakt de waterpasquote:Op maandag 4 juli 2011 01:16 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Jouw ballen hangen toch ook niet op dezelfde hoogte?
Bij mij ook links wat lager.quote:Op maandag 4 juli 2011 01:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja, die linker hangt iets lager.
Ik kan ze op dit moment zien en aanraken.
En zelf veel eten uiteraard.quote:Op maandag 4 juli 2011 01:16 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Frituren, ijs maken, afwassen en salades en broodjes enzo maken.
Ik zoek vrouwen die verder kijken dan het oppervlak. lange wandelingen op het strand en die niet vies is van spelletjes.quote:Op maandag 4 juli 2011 01:18 schreef napoleonfour het volgende:
ik ben een lieve,opgewekte,vrolijke,eerlijke man van 37 jaar.die van wandelen,natuur,zwemmen,dieren houdt.hou van humor en gezelligheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Danny op 04-07-2011 12:08:53 ]![]()
Ik heb geen ballen.quote:En mijn tieten zijn redelijk gelijk.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
quote:Op maandag 4 juli 2011 01:21 schreef vieze_freddie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dubbelklik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)![]()
klein beetje.quote:Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
quote:Op maandag 4 juli 2011 01:21 schreef vieze_freddie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 4 juli 2011 01:18 schreef napoleonfour het volgende:
ik ben een lieve,opgewekte,vrolijke,eerlijke man van 37 jaar.die van wandelen,natuur,zwemmen,dieren houdt.hou van humor en gezelligheid.
Who motivates the motivator?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: