Oke ik zet kaspersky wel even uit als die moeilijk gaat lopen doen okay?quote:Op maandag 4 juli 2011 01:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik stuur jou zo meteen even een bestandje, die moet je even openen oké?
Dan kan ik in je computer komen en even die tetpics bekijken. Dan blijven ze veilig op je computer etc.
Waarom eigenlijk?quote:Op maandag 4 juli 2011 01:32 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hier kun je serieus een ban voor krijgen.
Mensen die niet FUD.quote:Op maandag 4 juli 2011 01:32 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Oke ik zet kaspersky wel even uit als die moeilijk gaat lopen doen okay?
kunstwerkje.quote:Op maandag 4 juli 2011 01:32 schreef JApieman het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
geen naakte dingen meer want anders google ads ban en dan krijgt danny zijn centjes niet meer.quote:
Ja dus?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Ja sorryquote:Op maandag 4 juli 2011 01:33 schreef Floxcie het volgende:
Van die mensen die het hele topic lang niks zeggen maar wel groeten als ze komen en gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |