Haha, Oostblokker. Where'd she go? I miss her so...quote:Op maandag 4 juli 2011 01:26 schreef Dimens het volgende:
[..]
Doet mij trouwens denken aan Oostblokker.
Oostblokker
quote:Op maandag 4 juli 2011 01:26 schreef Dimens het volgende:
Even paar secondes stilte voor de opa van JApieman.
[ afbeelding ]
wat voor avond? ging je hard? kwam je hard? was je aan? was je goed? was je kneppel? was je blauw?quote:
Die is aan het bevallen van haar zesde kindquote:Op maandag 4 juli 2011 01:27 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Haha, Oostblokker. Where'd she go? I miss her so...
Ik wil geen ban.quote:
Ik kom in een huis vol blije 14-jarigen. De avond eindigde vol boze 14-jarige meisjes.quote:
Je had thrice ook niet moeten zoenen man!quote:Op maandag 4 juli 2011 01:28 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Ik kom in een huis vol blije 14-jarigen. De avond eindigde vol boze 14-jarige meisjes.
Details volgen MSN.
Ban...quote:Op maandag 4 juli 2011 01:27 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Haha, Oostblokker. Where'd she go? I miss her so...
Ik stelde slechts even vast dat het avond was, niet meerquote:Op maandag 4 juli 2011 01:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
wat voor avond? ging je hard? kwam je hard? was je aan? was je goed? was je kneppel? was je blauw?
vragen,vragen wat een vragen.
Zij is toch wel slim genoeg om een unban te fixen. Beetje slijmen bij Danny en Yvonne, dit, dat.quote:Op maandag 4 juli 2011 01:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ban...![]()
Rip Oostblokker, ter na gedachtenis:
[ afbeelding ]
Die UI mag niet.quote:Op maandag 4 juli 2011 01:29 schreef HenkySpankyy het volgende:
Ik heb morgen een geschiedenis examen en ik kan niet slapen. Stoer he?
Sryquote:Op maandag 4 juli 2011 01:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je had thrice ook niet moeten zoenen man!
Volgens mij had ze zelf ook genoeg van het gebash.quote:Op maandag 4 juli 2011 01:29 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Zij is toch wel slim genoeg om een unban te fixen. Beetje slijmen bij Danny en Yvonne, dit, dat.
Nee, de tetpics blijven veilig op mijn eigen pc.quote:
Ik stuur jou zo meteen even een bestandje, die moet je even openen oké?quote:Op maandag 4 juli 2011 01:31 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nee, de tetpics blijven veilig op mijn eigen pc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |