quote:
Alleen tussen de rondes door toch? Bij de herhalingen?quote:Op zondag 3 juli 2011 00:00 schreef Cobra4 het volgende:
Wat is dat voor een gekloot bij RTL7. Gewoon reclame naast de beelden van het gevecht.
Yep.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:42 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
anders had hij nog een klap tegen de zijkant van de kist gemaakt, doordat de lijn een slingerbeweging maakt?
Hoe dan ook. RTL7 is goed bezig. Mogen ze wel vaker doen.quote:Op zondag 3 juli 2011 00:03 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Alleen tussen de rondes door toch? Bij de herhalingen?
Een T90?quote:
Wat!? Bedoel dat er dan iemand uit het wachtverblijf naar buiten moet komen?quote:Op zondag 3 juli 2011 00:54 schreef Pumatje het volgende:
vet om op de kazerne poort aan te komen, en te proberen met je pasje voor de scanner te komen ...dope
Maar dan eerst even een rondje rijden op het terrein van OTCRIJ.quote:Op zondag 3 juli 2011 00:58 schreef Pumatje het volgende:
haha ja...
zo'n blik
vervolgens linksaf, langs de auto's ...
netjes parkeren zo..
Die moet ik zelf regelen...quote:Op zondag 3 juli 2011 01:17 schreef Nibb-it het volgende:
Een nieuwe functie binnen Defensie? Moet je die zelf regelen?
Pfff...quote:Op zondag 3 juli 2011 01:15 schreef Pumatje het volgende:
als ik voor december geloof ik, geen nieuwe functie heb is het exit.. that's it
Ga je dan ook Rave trainen?quote:Op zondag 3 juli 2011 01:23 schreef Pumatje het volgende:
jazeker![]()
Functie in Amersfoort, deelnemen aan het opleiden van elke eenheid van Defensie..
erg interessant werk..
Ja joh! Slappequote:
Ah, de zuipschuit is er weer.quote:
tenzij de marine eigen firemarkers/vipers heeft..quote:
Jij komt er wel uitquote:Op zondag 3 juli 2011 01:29 schreef Pumatje het volgende:
Tjah.. erg jammer.
Ik heb het probleem dat ik niet zo hop naar de Infanterie of Pantsergenie kan, door een probleempje met mijn rug wat is ontstaan tijdens mijn tijdje bij de tanks.
Daardoor ben ik cluster 3+ in plaats van 4+...athans zo is het mij uitgelegd.
Probleem is dat er enkel functies "voor het oprapen" liggen.. bij de Painf en Pantsergen.
Maargoed dat is Cluster 4.
Beetje jammer, daarnaast moet ik wat gaan doen met mijn toekomst, dat betekent studeren of de KMS. Gezien hoe het gaat bij Defensie, en wat de trend lijkt te zijn.. ingezet voor de toekomst zie ik af van een carriere in het leger, daarvoor ben ik inmiddels te wijs en loop ik lang genoeg mee... dit is niet meer het leger wat mij altijd is duidelijk gemaakt toen ik me ging aanmelden voor Dienst.
Dat is dus studeren geworden.. dat houd gelijk ook een functie in waarbij ik de tijd krijg om te studeren, en zo een HBO diploma te gaan verwerven.
Dit is weer aan de andere kant helemaal niet wat ik wil, want op deze manier kan ik Afghanistan.. laat staan een uitzending.. op mijn buik schrijven. Maargoed, ik moet nu kijken naar wat goed is voor Puma, en verstandig is om tijd in te steken.
Ook hoi C4quote:
Jij bent vroeg terug. Saaie boel?quote:
oorlogs journalistiek lijkt me muy bien..quote:Op zondag 3 juli 2011 01:38 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Jij komt er wel uit![]()
Als je gaat studeren, wat voor richting denk je dan aan?
same / bierquote:Op zondag 3 juli 2011 01:53 schreef Lotusss het volgende:
Kan niet slapen... Family Guy kijken. En wijn.
Ach, laatste keer dat ik zat was is al zeker een half jaar geleden, dus dan mag het welquote:
HHoi Sine, hoe laat is het daar bij jou?quote:
Dip is pruimtabakquote:Op zondag 3 juli 2011 08:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
HHoi Sine, hoe laat is het daar bij jou?
Dip? Hoe komt het?
Ik ga toch eens een keertje pruimtabak kopen dan. Nog nooit geprobeerd.quote:
Zijn verschillende soorten pruim tabak. Zo heb je plug als bv. Redman, of dip als bv. Grizzly. Wat je ook voor pruim tabak (smokeless tobacco) neemt zorg in het begin dat je niks doorslikt anders ga je flink aan de schijterij. Eerst als je al wat langer gepruimpt hebt kan je eventueel eens wat doorslikken.quote:Op zondag 3 juli 2011 09:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ga toch eens een keertje pruimtabak kopen dan. Nog nooit geprobeerd.
Zit nu op zolder aan de zware shag en wat dingetjes te ordenen in mijn kleine museum.
Duidelijk. Van de week eens kijken of ze dat hebben bij de tabak-speciaalzaak.quote:Op zondag 3 juli 2011 10:55 schreef Sine_Pari het volgende:
Natuurlijk heb je dan geen drang naar nicotine, omdat dat al in de pruim tabak zelf zit
Zo ja ook even piepschuim bekertjes halen bij appie hein. doe dan wat papier van een keuken roll of toilet papier er in en je hebt een spit cupquote:Op zondag 3 juli 2011 11:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Duidelijk. Van de week eens kijken of ze dat hebben bij de tabak-speciaalzaak.
We hebben hier gewoon plastic cups, en anders gewoon vanaf het balkon uitspuwenquote:Op zondag 3 juli 2011 11:15 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Zo ja ook even piepschuim bekertjes halen bij appie hein. doe dan wat papier van een keuken roll of toilet papier er in en je hebt een spit cup
Ja of een flesje gebruiken. Moet je alleen zorgen dat je niet dronken bent en een bier flesje gebruikt anders kan je per ongeluk een slok spuug drinkenquote:Op zondag 3 juli 2011 11:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
We hebben hier gewoon plastic cups, en anders gewoon vanaf het balkon uitspuwen
quote:Op zondag 3 juli 2011 11:22 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja of een flesje gebruiken. Moet je alleen zorgen dat je niet dronken bent en een bier flesje gebruikt anders kan je per ongeluk een slok spuug drinken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
quote:Op zondag 3 juli 2011 11:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
![]()
Ik kijk wel uit.Ja heb eens met een dronke kop in een bar naar de verkeerde fles gegrepen. En tijdens een militaire begravenis hetzelfde als jij in je spoiler moeten doen. Merkt men dat het beter smaakt als het naar beneden gaat dan als het weer naar boven komtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan je wel vertellen, ik was in 1 klap nuchter na inslikken eigen kotsquote:Op zondag 3 juli 2011 11:34 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja heb eens met een dronke kop in een bar naar de verkeerde fles gegrepen. En tijdens een militaire begravenis hetzelfde als jij in je spoiler moeten doen. Merkt men dat het beter smaakt als het naar beneden gaat dan als het weer naar boven komt
Ik lees en tover zowaar een glimlach om m'n smoelwerkquote:Op zondag 3 juli 2011 11:47 schreef Rave_NL het volgende:
Australië stelt vrouwen wellicht gelijk aan mannen in leger
Lees & lach.
Politici moeten zich niet bemoeien met de uitvoering van militaire zaken. Het is bewezen dat zodra politici zich daarmee gaan bemoeien er (bijna) van alles misgaat.quote:Op zondag 3 juli 2011 11:59 schreef Sine_Pari het volgende:
Julia Gillard heeft duidelijk nooit gediend en weet maar weer eens als politicus niet waar ze het over heeft.
Ik zit nu rond de 25, moet m'n boekje dr ff op nalezen.quote:Op zondag 3 juli 2011 12:07 schreef ErwinRommel het volgende:
Rave, nu je er toch bent. Hoeveel sprongen had jij nou gemaakt? Wellicht had je eroverheen gelezen.
Heb je er meer dan ik gemaaktquote:Op zondag 3 juli 2011 12:09 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik zit nu rond de 25, moet m'n boekje dr ff op nalezen.
I don't care how many sky dives you've got. Until you've stepped into complete darkness at 850 feet wearing 95 pounds of equipment and 68 pounds of parachute, YOU'RE STILL A LEG! ...quote:
hehequote:Op zondag 3 juli 2011 12:29 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
I don't care how many sky dives you've got. Until you've stepped into complete darkness at 850 feet wearing 95 pounds of equipment and 68 pounds of parachute, YOU'RE STILL A LEG! ...
850 feet? Is dat een standaard hoogte bij jullie. Hier is het 1200 feet.quote:Op zondag 3 juli 2011 12:29 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
I don't care how many sky dives you've got. Until you've stepped into complete darkness at 850 feet wearing 95 pounds of equipment and 68 pounds of parachute, YOU'RE STILL A LEG! ...
Ja is niet ongebruikelijk.quote:Op zondag 3 juli 2011 12:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
850 feet? Is dat een standaard hoogte bij jullie. Hier is het 1200 feet.
Omdat ze niet willen dat er mensen komenquote:Op zondag 3 juli 2011 17:43 schreef Vinz0r het volgende:
Wtf, waarom doen mensen hun verjaardag doordeweeks vieren terwijl mensen gewoon moeten werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |