quote:
Alleen tussen de rondes door toch? Bij de herhalingen?quote:Op zondag 3 juli 2011 00:00 schreef Cobra4 het volgende:
Wat is dat voor een gekloot bij RTL7. Gewoon reclame naast de beelden van het gevecht.
Yep.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:42 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
anders had hij nog een klap tegen de zijkant van de kist gemaakt, doordat de lijn een slingerbeweging maakt?
Hoe dan ook. RTL7 is goed bezig. Mogen ze wel vaker doen.quote:Op zondag 3 juli 2011 00:03 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Alleen tussen de rondes door toch? Bij de herhalingen?
Een T90?quote:
Wat!? Bedoel dat er dan iemand uit het wachtverblijf naar buiten moet komen?quote:Op zondag 3 juli 2011 00:54 schreef Pumatje het volgende:
vet om op de kazerne poort aan te komen, en te proberen met je pasje voor de scanner te komen ...dope
Maar dan eerst even een rondje rijden op het terrein van OTCRIJ.quote:Op zondag 3 juli 2011 00:58 schreef Pumatje het volgende:
haha ja...
zo'n blik
vervolgens linksaf, langs de auto's ...
netjes parkeren zo..
Die moet ik zelf regelen...quote:Op zondag 3 juli 2011 01:17 schreef Nibb-it het volgende:
Een nieuwe functie binnen Defensie? Moet je die zelf regelen?
Pfff...quote:Op zondag 3 juli 2011 01:15 schreef Pumatje het volgende:
als ik voor december geloof ik, geen nieuwe functie heb is het exit.. that's it
Ga je dan ook Rave trainen?quote:Op zondag 3 juli 2011 01:23 schreef Pumatje het volgende:
jazeker![]()
Functie in Amersfoort, deelnemen aan het opleiden van elke eenheid van Defensie..
erg interessant werk..
Ja joh! Slappequote:
Ah, de zuipschuit is er weer.quote:
tenzij de marine eigen firemarkers/vipers heeft..quote:
Jij komt er wel uitquote:Op zondag 3 juli 2011 01:29 schreef Pumatje het volgende:
Tjah.. erg jammer.
Ik heb het probleem dat ik niet zo hop naar de Infanterie of Pantsergenie kan, door een probleempje met mijn rug wat is ontstaan tijdens mijn tijdje bij de tanks.
Daardoor ben ik cluster 3+ in plaats van 4+...athans zo is het mij uitgelegd.
Probleem is dat er enkel functies "voor het oprapen" liggen.. bij de Painf en Pantsergen.
Maargoed dat is Cluster 4.
Beetje jammer, daarnaast moet ik wat gaan doen met mijn toekomst, dat betekent studeren of de KMS. Gezien hoe het gaat bij Defensie, en wat de trend lijkt te zijn.. ingezet voor de toekomst zie ik af van een carriere in het leger, daarvoor ben ik inmiddels te wijs en loop ik lang genoeg mee... dit is niet meer het leger wat mij altijd is duidelijk gemaakt toen ik me ging aanmelden voor Dienst.
Dat is dus studeren geworden.. dat houd gelijk ook een functie in waarbij ik de tijd krijg om te studeren, en zo een HBO diploma te gaan verwerven.
Dit is weer aan de andere kant helemaal niet wat ik wil, want op deze manier kan ik Afghanistan.. laat staan een uitzending.. op mijn buik schrijven. Maargoed, ik moet nu kijken naar wat goed is voor Puma, en verstandig is om tijd in te steken.
Ook hoi C4quote:
Jij bent vroeg terug. Saaie boel?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |