die Nissan? voor hoeveel duppies?quote:
k, nicequote:Op donderdag 30 juni 2011 16:27 schreef ErwinRommel het volgende:
Heh, ik kreeg ¤750 inruil voor mijn huidige auto.
Waarde van de Nissan Primera Estate 1.8 is ¤2500 want airco compressor is stuk.
Met reparatie van airo compressor kost de Nissan me nu ¤2250.
Oude Seat kocht ik voor ¤1700, en boordcomputer is stuk (¤500 om te reviseren indien dat gaat lukken), ruitenwisseruit is naar de klote (¤300), en koplampen werken niet meer.
Dus voor ¤2250 een complete auto waarvan dus de airo een nieuwe compressor krijgt, een gratis nieuwe APK plus een grote beurt gratis.
Lijkt me een goede deal.
Wel ga ik mijn Seat missen want die was super compleet uitgerust, maar het is niet anders, en minder kopzorgen nu als ik rij, want elk moment kan het misgaan.
Zeker nice. Woensdag kan ik hem ophalen na vervanging airo compressorquote:
Wie is dat?quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:57 schreef rubje het volgende:
- edit -
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
En wat wil je zeggen?quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:57 schreef rubje het volgende:
- edit -
Jij betaalt je auto met vis?quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:43 schreef ErwinRommel het volgende:
Kost me wel weer wat pietermannen, maar doorgaan met deze huidige auto is geen optie omdat reparatie tè duur is voor mij. Daarnaast heeft deze Nissan stukken minder kilometers op de teller (172.429 km met NAP pas) en is ietsje jonger en stukken ruimer.
Naja, kijk zelf maar:
http://auto.marktplaats.n(...)comfort-bj-1999.html
quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:06 schreef rubje het volgende:
Niks,dan dat bij de landmacht koeken populair zijn![]()
@ER. geen flauw idee wie dat is. Kwam ik ook maar toevallig tegen.
Kap toch eens met die hyves emoticonsquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:57 schreef rubje het volgende:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:26 schreef Thaboel het volgende:
Net als kleinigheidje Band of Brothers gekregen. In een metalenbox. Dus vanavond lekker bankhangen
Prachtseriequote:Op donderdag 30 juni 2011 19:26 schreef Thaboel het volgende:
Net als kleinigheidje Band of Brothers gekregen. In een metalenbox. Dus vanavond lekker bankhangen
Idem, laatste was wel goed maar kan niet tippen aan de eerste tweequote:Op donderdag 30 juni 2011 22:14 schreef Nibb-it het volgende:
Ook van HBO: Generation Kill en the Pacific, die laatste viel me wat tegen.
Laten we Over There ook niet vergetenquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:14 schreef Nibb-it het volgende:
Ook van HBO: Generation Kill en the Pacific, die laatste viel me wat tegen.
Oeps...quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:36 schreef Erasmo het volgende:
Soms heb je van die dagen dat alles tegen zit:
[ afbeelding ]
Ook mooi. Wist niet dat dat HBO wasquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Laten we Over There ook niet vergeten
Instant bruine broek!quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:36 schreef Erasmo het volgende:
[ afbeelding ]
Ook een goede inderdaadquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Laten we Over There ook niet vergeten
Klinkt interessant, even op BOL kijken morgen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:32 schreef hoogvlieger het volgende:
Zal er later ook wel in komen. Eerste 100 pagina's ging bijna alleen over de ontwikkeling van de machinegeweren in het algemeen. Onder andere over hoe conservatieve generaals maar moeilijk waren te overtuigen van het nut van automatisch groepswapens. Eigenlijk van het kleinschalige Gatling gebruik tot de bloeiperiode tijdens WO1. Begin nu net pas over de ontwikkeling door sgt. Kalashnikov en de introductie in het Rode Leger. Later zal ook nog verder worden ingegaan hoe het wapen zo wijdverspreid is geworden en hoe het tot propagandamiddel is verheven van revolutionaire anti-westerse landen. Erg interessant allemaal iig.
Ik denk dat ik die genoemde series ook maar eens ga "kopen"... ik ga morgen wel zoeken naar "winkels".....quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:36 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Klinkt interessant, even op BOL kijken morgen.
Nou m'n mand in
Dat dusquote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:43 schreef Nibb-it het volgende:
Piratenbaai heeft een 100% discount op Generation Kill![]()
Nu écht m'n mand in...
Altijd gezellig bij jou in de buurtquote:Op vrijdag 1 juli 2011 03:13 schreef Maitje het volgende:
Verdorie! Wordt net uit mijn bed gelicht door een enorme harde knal en een scheurende auto. Lig in bed en luister naar iets wat ik niet kan plaatsen, vervloek de achterbuurman nog dat die zo laat aan het klussen is!
Echter, als ik mijn vader de slaapkamerdeur hoor openen ben ik binnen 3 tellen uit bed gooi mijn deur open, vraag nog half slaperig wat die gaat doen "bij de achterburen" zegt die.
Ik achter mijn vader aan, schoenen aan en naar buiten gerend naar de achterburen hun voorkant, staan er 3 auto's in de fik!
Oke, nu ben ik klaar wakker en moet er half 6 uit..
Oorzaak? De auto die als 1e in de fik stond is van drugsdealer. Sommige hebben voor de ontploffing glasgerinkel gehoord... Ach. We lezen het morgen wel weer in de krant.
Gecondoleerd.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:10 schreef ErwinRommel het volgende:
Mogguh.
Straks naar de beegravenis van m'n oma
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:49 schreef Danny het volgende:
En om dat te vieren is het forum de hele dag leesbaar in het geweldige lettertype Comic Sans MS
(en ja, dat kan betekenen dat sommige elementen even niet helemaal goed gepositioneerd zijn)
Kan ik het ook uitzetten?
Wanneer is het weer weg?
middernacht
Waarom is het?
Voor de leuk
Maar ik haat het en ik lig nu huilend in foetushouding, duimzuigend in m'n broek te plassen!
quote:
Qua spronghouding lijkt dit een falschirmjäger, heb die uitsprong nooit begrepen..quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:36 schreef Erasmo het volgende:
[ afbeelding ]
anders had hij nog een klap tegen de zijkant van de kist gemaakt, doordat de lijn een slingerbeweging maakt?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:36 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
En tsja, dit is gewoon kut, al heeft hij geluk dat hij uit de achterklep springt en niet uit de zijdeur..
Nja ik prefereer de volgende oplossing:quote:
Dat kun je wel stellen ja.quote:
Mooi ben ik niet de enige die het maar bagger vind. What's next flowers, butterflies and fucking unicorns as background?quote:
Dan heeft hij toch gelijk? Rot op met die buitenlandse hypes op een NL forum.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:57 schreef rubje het volgende:
Hey yank doe eens rustig. Je bent op een Nl forum.
Nee, jij?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:02 schreef rubje het volgende:
Heb je Danny al een boze mail gestuurd dat hij met dit soort acties moet oprotten?
optie 1 !quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:45 schreef Esses het volgende:
[..]
Nja ik prefereer de volgende oplossing:
- Behoud 10 leopards.
- Verf ze blauw.
- Plak er een KMar logo op.
- Plaats deze op de grote verkeersknooppunten.
- Laat schuttert Pumatje plaatsnemen. 8 uur lang wachten. Mocht er iets zijn, instant geschut.
of:
- Behoud de leopards.
- Verf ze blauw.
- Plaats ze in de grotere uitgaanscentra.
- Richt de loop op ieder vervelend wezen en gebruik een 190db megafooninstallatie om te vragen of ze willen stoppen.
of:
- Neem de PZH2000.
- Verf ze blauw.
- Plaats ze strategisch in heel Nederland zodat we een grid hebben waar ieder stukje (indien mogelijk dubbel) bezaaid is.
- Instant vuursteun.
Voor alle voornoemde granaten:
- Neem een granaat.
- Verf hem blauw.
- Schrijf er een dagvaarding inclusief de datum van vandaag op.
- Rechter en Locatie: God te Hemel.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:43 schreef Pumatje het volgende:
En daarnaast, we zijn afgelopen donderdag verraden door onze staf met een list..
Wij gingen een dagje naar Walibi, en ondertussen werden de tanks opgehaald
Jaaaquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:41 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Mooi ben ik niet de enige die het maar bagger vind. What's next flowers, butterflies and fucking unicorns as background?
Voor al uw verzoekjes: danny@fok.nlquote:
Daar zal het inderdaad wel aan liggen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:33 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuk lettertype.. maar ben vrouw hea..
goed, in principe is de dag door onze eigen groep geplanned.. en denk ik meer dat het een kwestie van toeval isquote:
De laatste is toch nog niet weg uit Oirschot?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:48 schreef Pumatje het volgende:
[..]
goed, in principe is de dag door onze eigen groep geplanned.. en denk ik meer dat het een kwestie van toeval is. Maar het is jammer dat we ze niet hebben zien gaan.
Neuh, te duur....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |