M'n eerstequote:
had stukje gisteren gezien met Eric Hulsebos ook mij kon het prog. niet echt boeienquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:55 schreef Laysa het volgende:
Ow en Tour du Jour is echt een slecht aftreksel van de avondetappe...
Mart Smeets is natuurlijk best wel een kwal maar weet in ieder geval de juiste sfeer te creëren!
Vanaf morgen gewoon weer mart....DK wil zo boksen kijkenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
had stukje gisteren gezien met Eric Hulsebos ook mij kon het prog. niet echt boeien
ik zeg haye haye.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dus! Klischko of Haye, wat denk je Dementor?
Ik kijk niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dus! Klischko of Haye, wat denk je Dementor?
Haye moet gewoon neer, omdat hij verre van nette uitspraken deed.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:59 schreef gomi het volgende:
[..]
ik zeg haye haye.
ko in r5
en als hij uberhaupt win, win ik hier de pool.
go hayemaker
Als je het maar laat om het te besprenkelen met parfum, kusje erop mag wel.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:01 schreef liesje1979 het volgende:
Dementor wat een prachtig poppenhuis hebben jullie gekregen trouwens. Kaartje ligt hier al een week ofzo, zal hem eens opsturen.
Breng me nou niet op ideeen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:02 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als je het maar laat om het te besprenkelen met parfum, kusje erop mag wel.
Zo, dat was me het powernappie wel.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:01 schreef liesje1979 het volgende:
Dementor wat een prachtig poppenhuis hebben jullie gekregen trouwens. Kaartje ligt hier al een week ofzo, zal hem eens opsturen.
nee....is het wat?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:03 schreef Dementor het volgende:
Iemand hier die ook naar Lola zoekt Brood kijkt?
Het is vooral leuk om de reactie van Lola te zien.quote:
Wat was er mis met de 4711 geur op mijn kaart?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:02 schreef Dementor het volgende:
Als je het maar laat om het te besprenkelen met parfum, kusje erop mag wel.
Is dat dagelijks?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:03 schreef Dementor het volgende:
Iemand hier die ook naar Lola zoekt Brood kijkt?
Ik kon een week lang op de logeerkamer gaan slapen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat was er mis met de 4711 geur op mijn kaart?
Wekelijks, het zijn vier delen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Is dat dagelijks?
Ik zag het ghister heel even bij een client ( thuisverpleging)
ben je lekker uitgeslapenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:03 schreef Coos het volgende:
[..]
Zo, dat was me het powernappie wel.(2 uur)
Ja, 2quote:
Doet me zó aan oma's denken.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zag het stukje met Bart Chabot.quote:
haye moet de jab ontwijken en als hij klitscho opgenaaid heeft gaat haye hem pakken.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Haye moet gewoon neer, omdat hij verre van nette uitspraken deed.
Hammer-time! Dr. Steelhammer!
Ik hoop TKO vanwege gebrek aan visie bij Haye.
You're welcome!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:06 schreef Dementor het volgende:
Ik kon een week lang op de logeerkamer gaan slapen.
Die nachten dat ik alleen in Eindhoven was en Juud in Apeldoorn krijg ik nu opeens aan mijn broek dankzij die kaart.
En bedankt!
Zonder lippenstiftafruk? Zo ranzig vind ik dat altijd.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
hhahaha zie het flesje nog zo in gedachte staan op het zware tapijt wat bij mijn oma op tafel lag, oh ja met het bosje plastic tulpen in een vaasjequote:
Die, en dan had je nog iets met een zigeunerin. Of zo.quote:
Maya zeep uit Spanjequote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die, en dan had je nog iets met een zigeunerin. Of zo.
Zakdoekjes besprenkeld met 4711!
Die, ja!quote:
mijn moeder nam hele pakken altijd mee en lag het in de kasten bij ons thuisquote:
Oeh lekker....ik leg ook altijd een stukje zeep in de kastquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mijn moeder nam hele pakken altijd mee en lag het in de kasten bij ons thuis
nou je kon het toendertijd geloof ik alleen bij jou kopen, wist ook precies welke Cc bedoeldequote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:17 schreef hondjes het volgende:
Ik zie nooit Maya-zeep in de winkels.
Misschien in die souveniers winkeltjes.
ik heb van die geurzakjes erin liggenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Oeh lekker....ik leg ook altijd een stukje zeep in de kast
denk dat de partij niet voor 23.00 zal beginnenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
BOKSEN! AL DAT GELUL ALTIJD VOOR DE WEDSTRIJD!
echt welquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:21 schreef Coos het volgende:
Gisteren voor de 5984646 e keer Easy Rider gezien. Muziek lekker hard over de istallatie.![]()
Blijft een mooie film.
Nu is er op Veronica V for Vendetta. Dat masker was die man op heeft hadden van de week veel van de demonstranten op het plaza Puerta de Sol ook op.
zit al een tijdje met je te lullen in dit topicquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
Waar zit Gomi als er een keer boksen te zien is?
Dat masker is freaky.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:21 schreef Coos het volgende:
Gisteren voor de 5984646 e keer Easy Rider gezien. Muziek lekker hard over de istallatie.![]()
Blijft een mooie film.
Nu is er op Veronica V for Vendetta. Dat masker was die man op heeft hadden van de week veel van de demonstranten op het plaza Puerta de Sol ook op.
Ik zag het! Ik hoop Klitschko dat is meer een klassieke bokser. Die Haye is een snelle.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:22 schreef gomi het volgende:
[..]
zit al een tijdje met je te lullen in dit topic
idd, haye moet ook zijn gemis aan lengte compenseren. die moet snel blijven bewegen. en tegen vauluev kon hij dat heel netjes doen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zag het! Ik hoop Klitschko dat is meer een klassieke bokser. Die Haye is een snelle.
Hij oogt fit en losjes die Haye.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:27 schreef gomi het volgende:
[..]
idd, haye moet ook zijn gemis aan lengte compenseren. die moet snel blijven bewegen. en tegen vauluev kon hij dat heel netjes doen.
itt zijn natuur om te killen, bleef hij toen vasthouden aan t strijdplan. erin, en eruit en wegdansen, weer erin en steeds blijven dansen.
dat moet hij vandaag ook doen. en klitscho moet t van e jab hebben. haye op afstand blijven houden. wil hij knokken, dan pakt haye hem imo
ik denk van wel. heeft hij tegen valuev ook gedaan. en men dacht toen dat hij t niet op zou kunnen brengen om zich 12 rondes aan t plan te houdenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik vraag mij af als de wedstrijd de diepte in gaat of Haye daarvoor de puf heeft dat vol te houden.
Ik had die film nog niet gezien dus ik wist niet dat het daaruit was.quote:
ah weet ik niet hoor. ze zitten ook beiden in hun rol. klitschko broeders willen zich ook altijd als slim neerzettenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
Die Klitschko is in ieder geval de slimste van de twee.
Hij mag zich in ieder geval doctor noemen. Hij is wel hongerig die Haye. Die zijn gevaarlijk. Die willen meer dan alleen de titel.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:32 schreef gomi het volgende:
[..]
ah weet ik niet hoor. ze zitten ook beiden in hun rol. klitschko broeders willen zich ook altijd als slim neerzetten
haye kiest ervoor omk de bad boy te spelen
nou lekker iemand op zijn bek timmeren lucht ook wel eens opquote:
klopt alle 2 de broers zijn dr dacht ik.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hij mag zich in ieder geval doctor noemen. Hij is wel hongerig die Haye. Die zijn gevaarlijk. Die willen meer dan alleen de titel.
dat is zijn stijl uit de cruiserweights nog. daar sloopte hij iedereen zodanig dat hij daar idd zo kon boksen. hayemaker haye hequote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
Haye laat zijn linkerhand ver zakken als hij een harde rechtse wil plaatsen!
Dat is wel een duidelijk zwak punt dat zag je meteen. Is die Klitschko een beetje een counter puncher?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:38 schreef gomi het volgende:
[..]
dat is zijn stijl uit de cruiserweights nog. daar sloopte hij iedereen zodanig dat hij daar idd zo kon boksen. hayemaker haye he
bij de zwaargewichten doet hij dat niet echt meer tbh
Je weet dat ik móet klikken he?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:39 schreef yvonne het volgende:
Teek op balzak (+PICS) (waargebeurd verhaal)
klitschko wil vooral de jab gebruiken over t algemeen. puntjes scoren met de jab en als de tegenstander moe is pas een ko en soms ook niet eens.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is wel een duidelijk zwak punt dat zag je meteen. Is die Klitschko een beetje een counter puncher?
Ik houd wel van een echt klassieke bokser. Sloper met kin. Die Haye ziet er meer uit als een wildebras die ineens uit het niets kan komen. Kan die wat klappen incasseren?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:43 schreef gomi het volgende:
[..]
klitschko wil vooral de jab gebruiken over t algemeen. puntjes scoren met de jab en als de tegenstander moe is pas een ko en soms ook niet eens.
een saaie bokser vind ik
en ook wel een beetje een kwetsbaar op een goede stoot. verdachte kin een beetje
klassieke boksers zijn mooi om te zien, maar ik mis de echte killerinstinct bij de klitschko's.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik houd wel van een echt klassieke bokser. Sloper met kin. Die Haye ziet er meer uit als een wildebras die ineens uit het niets kan komen. Kan die wat klappen incasseren?
Ja echte bloedhonden zijn het niet die gebroeders. Ik hoop niet dat het één-twee-ronde drietje k.o. gaat worden van een van beide heren. Doe maar een laatste ronde k.o.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:50 schreef gomi het volgende:
[..]
klassieke boksers zijn mooi om te zien, maar ik mis de echte killerinstinct bij de klitschko's.
de oudere broer vind ik overigens beter, maar die is oud aan t worden nu tbh.
haye heeft er in t verleden ook weleens verdacht uitgezien bij t incasseren. maar bij de zwaargewichten nog niet echt. ook omdat hij in deze klasse veel berekender bokst dan voorheen.
hij had ook echt de naam een beetje een brawler te zijn. maar ik vind dat hij en en is. hij kan geconcentreerd boksen en een plan uitvoeren en hij kan brawlen.
nee idd, teveel puntenboksers imo.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja echte bloedhonden zijn het niet die gebroeders. Ik hoop niet dat het één-twee-ronde drietje k.o. gaat worden van een van beide heren. Doe maar een laatste ronde k.o.
En nu moet ie dat waar maken.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:59 schreef gomi het volgende:
[..]
nee idd, teveel puntenboksers imo.
maar denk dat hij van haye wel wil winnen met een ko. haye heeft echt al 3 jaar lang een grote bek over die beide broers.
Kaak-correctie en gezichtsherstelchirurgie kost ook wat hoor!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:06 schreef gomi het volgende:
[..]
yups of hij heeft t gewoon paar jaar gedaan om nu flink te cashen doorde hype
ah of hij gaat gewoon liggen na de 1e jabquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kaak-correctie en gezichtsherstelchirurgie kost ook wat hoor!
Tot deze post dacht ik dat je het over tennis, Wimbledon, hadquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zag het! Ik hoop Klitschko dat is meer een klassieke bokser. Die Haye is een snelle.
Die mis is!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:10 schreef gomi het volgende:
[..]
ah of hij gaat gewoon liggen na de 1e jab
lolquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Tot deze post dacht ik dat je het over tennis, Wimbledon, had
1x kan wel! Zolang je het maar niet opvallend doet en je de waarschuwing wil aanhorenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:13 schreef gomi het volgende:
[..]
lol
ah ipv tegen een balletje meppen, meppen ze nu op elkaars gezicht en mogen ze juist niet tegen de ballen meppen
yeah ken je die valuev? die gast is 2 meter 10 ofzo. en dan zijn broek tot vlak onder zijn oksels. iedereen mept dus onder de gordel bij hemquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
1x kan wel! Zolang je het maar niet opvallend doet en je de waarschuwing wil aanhoren
Ik vraag mij altijd af of dat een mens of een gorilla is.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:17 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah ken je die valuev? die gast is 2 meter 10 ofzo. en dan zijn broek tot vlak onder zijn oksels. iedereen mept dus onder de gordel bij hem
yeah even behaard iddquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik vraag mij altijd af of dat een mens of een gorilla is.
haye fuckt hem natuurlijk met dat trage gedoequote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:19 schreef Wijnneus het volgende:
Klischko lijkt me gevaarlijker om te zien en Haye lijk erg relaxed ondanks zijn vertraging
All for the moneyquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:21 schreef gomi het volgende:
[..]
haye fuckt hem natuurlijk met dat trage gedoe
Hoeveel uur loop je voor op ons?quote:Op zondag 3 juli 2011 04:46 schreef Marrije het volgende:
Zometeen even lekker wandelen in het park, tis nu nog lekker vroeg en niet zo heeeel erg druk.
De oudste wil niet mee, die heeft vanmorgen weer overgegeven. Ellendig hoor, ziek zijn in die hitte.
Boksen, als ik iets niet om aan te kijken vind is het wel boksen.
Dat ligt dan waarschijnlijk aan je nameserver (DNS). Welke provider heb je?quote:Op zondag 3 juli 2011 12:48 schreef Marrije het volgende:
Goedkope mango's
Bijna alle pagina's (nu.nl, hotmail etc etc) die ik wil laden komen niet in beeld omdat het te lang duurt, maar Fok is het snelst van allemaal, dat gaat bijna altijd meteen de eerste keer goed.
Dat is het kinderdagverblijf.quote:Op zondag 3 juli 2011 12:46 schreef Leandra het volgende:
Maar wat is dat voor put tussen die twee kapotte glijbanen? Dat is toch niet werkelijk een put?
Dat is in Nederland opgenomen.quote:Op zondag 3 juli 2011 14:27 schreef Disana het volgende:
Geen woorden voor, wat timmert die aan de weg zeg![]()
De adelaar heeft een snor, ik herhaal de adelaar heeft een snor.quote:Aures silva, oculos campi dicuntur habere
Ergo loqui caute decet aut omnio tacere
Ik moest serieus lachenquote:Op maandag 4 juli 2011 10:21 schreef Gert het volgende:
Mogge.![]()
Fietsweekendje weggeweest. Nog wat gebeurd hier?
Lekker gefietst Gert??? nee niks gebeurd niks noemenswaardig ach gewoon het zelfde huis tuin en keuken gereutel.................quote:Op maandag 4 juli 2011 10:21 schreef Gert het volgende:
Mogge.![]()
Fietsweekendje weggeweest. Nog wat gebeurd hier?
Alles? Of alleen de woonkamer?quote:Op maandag 4 juli 2011 10:41 schreef Laysa het volgende:
Ik ben voor de gelegenheid gestopt met nagelbijten...Dat is toch ook wel een vermelding waard.
En dan ga ik nu stofzuigen.
Sowieso worden (commerciele) evenementen een heel stuk duurder, want die moeten zelf de poltie-inzet gaan betalen en dat komt natuurlijk meteen terug in de prijs van tickets.quote:Op maandag 4 juli 2011 10:34 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
en nu weer buurtbewoners die de evenementen op Museum plein zat zijn, echt ga dan lekker verhuizen.....in het verleden hebben 4 bewoners in de jordaan ook al geklaagd ivm Jordaanfestival, hebben ze ook al 2 keer verplaatst, echt dan denk ik ga lekker op een hutje op de hei wonen inplaats van Amsterdam.................
en als ze aan mijn loveland komen ga ik eens in protest, daar werd verledenjaar ook al over geklaagd de zeikerds.
Dat heb ik 10 15 jaar geleden gedaan, ben er nog steeds erg happy mee. Kostte ook niet eens zo heel veel moeite. Stoppen met roken was een stuk lastiger, ook al was dat voor een goed doel.quote:Op maandag 4 juli 2011 10:41 schreef Laysa het volgende:
Ik ben voor de gelegenheid gestopt met nagelbijten...Dat is toch ook wel een vermelding waard.
Alles behalve 't voetbal idd, niemand die kan uitleggen waarom 't voetbal niet en de rest welquote:Op maandag 4 juli 2011 10:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Sowieso worden (commerciele) evenementen een heel stuk duurder, want die moeten zelf de poltie-inzet gaan betalen en dat komt natuurlijk meteen terug in de prijs van tickets.
Dat shirtquote:Op maandag 4 juli 2011 10:36 schreef Gert het volgende:
Dit weekend was het 40 jaar geleden dat Jim Morrisson stierf.
Dus het was drukker dan normaal op kerkhof Pere Lachaise. Zou dit ook zo'n fan zijn?![]()
[ afbeelding ]
Yep, lekker gefietst. Wist niet dat er zóveel mooie fietspaden waren. In het stukje dat ik dit weekend gecheckt heb (langs de IJssel, stukje Achterhoek en park de Veluwezoom) kun je echt tientallen kilometers autovrij fietsen. Nederland is mooi! Ik bedoel, op bepaalde plekken dan.
Eerst de woonkamer...de rest doe ik als de monteur voor de vensterbank is geweest...maar vrees niet...ik heb nog een grote afwas dus vervelen gaat niet gebeurenquote:
Nog gefeli met die toffe schnitzel! Goed geregeld!quote:
Pssst, stop het in mijn vaatwasserquote:Op maandag 4 juli 2011 10:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
Eerst de woonkamer...de rest doe ik als de monteur voor de vensterbank is geweest...maar vrees niet...ik heb nog een grote afwas dus vervelen gaat niet gebeuren
Ik zet het net elders neerquote:Op maandag 4 juli 2011 10:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Pssst, stop het in mijn vaatwasser
Maandag maar meteen doen? Ik wil wel de dvd's van Gooische vrouwen mee, ik moet iemand kennis ermee laten maken
Ik neem jou boek ook meteen mee
Dank jequote:Op maandag 4 juli 2011 10:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Nog gefeli met die toffe schnitzel! Goed geregeld!
Ik kom wat later dan, dus ik nodig me hierbij zelf uit voor het etenquote:Op maandag 4 juli 2011 11:00 schreef Laysa het volgende:
Ow ff maandag kijken!
Maandag 11 juli....kally + slopers....check![]()
quote:Op maandag 4 juli 2011 10:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Nog gefeli met die toffe schnitzel! Goed geregeld!
Das goed...of ik kook...of we gaan voor de boys mac-enquote:Op maandag 4 juli 2011 11:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik kom wat later dan, dus ik nodig me hierbij zelf uit voor het eten
Nee johquote:Op maandag 4 juli 2011 11:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
Das goed...of ik kook...of we gaan voor de boys mac-en
Friet is hier in dit inmiddels brabantse huishouden altijd okquote:Op maandag 4 juli 2011 11:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee joh
patat en een kroket ofzo is goed hoor
Da's alleen maar een gunstig teken, als zoiets vanzelf gaat! Au naturel zeggen de Fransen, dat klinkt nog wat romantischer.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Dank je![]()
Alleen het liep vanzelf zo, ik heb heul niks geregeld
Man weet je hoe ik daar om moet lachen, die Martin Morrero, je kan me opvegenquote:
Ik weet het, en zonder sausje is het zo saaiquote:Op maandag 4 juli 2011 11:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's alleen maar een gunstig teken, als zoiets vanzelf gaat! Au naturel zeggen de Fransen, dat klinkt nog wat romantischer.![]()
Moet je daar trouwens niet zeggen als je biefstuk bestelt want dan krijg je er geen saus bij.
Haha.. ja da's misschien een raar zinnetje maar you do the math.quote:
Een lekkere klodder saus hoort er gewoon bij, om het af te maken.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik weet het, en zonder sausje is het zo saai
Ik probeerde gister de film te downloaden maar ik kon alleen maar episodes van de serie vinden.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Man weet je hoe ik daar om moet lachen, die Martin Morrero, je kan me opvegen
quote:Op maandag 4 juli 2011 11:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik probeerde gister de film te downloaden maar ik kon alleen maar episodes van de serie vinden.
En die om die nou helemaal te gaan kijken gaat me ietwat te ver
quote:Op maandag 4 juli 2011 11:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Een lekkere klodder saus hoort er gewoon bij, om het af te maken.
Ik dacht eerst ook weer zo'n stomme Nederlandse serie, maar toen was ik bij een vriendin die het op had staan, ik was echt meteen verkocht.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik probeerde gister de film te downloaden maar ik kon alleen maar episodes van de serie vinden.
En die om die nou helemaal te gaan kijken gaat me ietwat te ver
Ik zie je gezicht nu ook gewoon dat doenquote:Op maandag 4 juli 2011 11:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Zo ongeveer de beste serie van Nederland te ver vinden...Ik wilde er eerst ook niet aan maar als je eenmaal gaat kijken dan
Ja...maar ook gewoon écht hé!....ik zal hem vrijdag eens door de bowling baan heen jassen...de gekquote:Op maandag 4 juli 2011 11:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zie je gezicht nu ook gewoon dat doen![]()
Ja hey, ik ben toch geen wijfquote:Op maandag 4 juli 2011 11:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Zo ongeveer de beste serie van Nederland te ver vinden...Ik wilde er eerst ook niet aan maar als je eenmaal gaat kijken dan
ik heb weinig meegekregen van het bbq gebeuren, ben nu net ff in dat napraat topic aan het kijken, maar mijn verbinding kan die foto's amper aanquote:Op maandag 4 juli 2011 11:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Haha.. ja da's misschien een raar zinnetje maar you do the math.
Euhm, nou daar kan ik nu wel wat op gaan zeggen, maar ik zal je imago in stand houdenquote:
Teun en WJ natuurlijkquote:Op maandag 4 juli 2011 11:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik heb weinig meegekregen van het bbq gebeuren, ben nu net ff in dat napraat topic aan het kijken, maar mijn verbinding kan die foto's amper aan![]()
Maar ik heb de math gedaan, valt er nog meer te math' en of was dat de enige
quote:Op maandag 4 juli 2011 11:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
En ik maar denken dat Teun zich zou terugtrekken met remlof
quote:Op maandag 4 juli 2011 11:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
En ik maar denken dat Teun zich zou terugtrekken met remlof
Ik heb het eerst ook helemaal vervloekt en toen in twee weken vijf seizoenen gekeken.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:12 schreef Kally het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht eerst ook weer zo'n stomme Nederlandse serie, maar toen was ik bij een vriendin die het op had staan, ik was echt meteen verkocht.
Ik weet het, de hele serie in een week gekeken ofzoquote:Op maandag 4 juli 2011 11:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb het eerst ook helemaal vervloekt en toen in twee weken vijf seizoenen gekeken.En dan echt van negen tot drie 's nachts.
Hai trouwens
quote:Op maandag 4 juli 2011 11:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
Das goed...of ik kook...of we gaan voor de boys mac-en
Ga jij lekker ds-en en pokemonnen met zequote:
Uhhh dat kan wel hoorquote:Op maandag 4 juli 2011 12:58 schreef mootie het volgende:
Morgen zeilen! Daar word je toch niet zeeziek van?
Is het bijna gedaan met de ellende?quote:Op maandag 4 juli 2011 13:22 schreef Copycat het volgende:
Ik had al wat opgevangen, through the grapevine. Iedereen weer happy in Klundert!
En ik heb mijn maandelijkse koppijn. Boswandeling heeft niet geholpen, gelukkig is het even rustig in huis.
Mehh...klote hoofdpijnen...quote:Op maandag 4 juli 2011 13:22 schreef Copycat het volgende:
Ik had al wat opgevangen, through the grapevine. Iedereen weer happy in Klundert!
En ik heb mijn maandelijkse koppijn. Boswandeling heeft niet geholpen, gelukkig is het even rustig in huis.
Dat is minder he die hoofdpijn, wanneer gaan ze naar huis of werken ze tot 5 uur netjes door.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:16 schreef Copycat het volgende:
Ze zijn vorige week aan de keuken begonnen. Vanochtend was de stucadoor er, en ook de loodgieter even, maar toen lag ik verder te slapen.
De stucadoor moet nog een keer terug, want te kort ingepland voor de klus. En vanmiddag komt als het goed is de elektricien en de loodgieter. Die laatste om de ketel weer aan te sluiten, die ligt nu te lummelen in mijn achtertuin. Die ketel dus, niet de loodgieter.
Stiekem hoop ik dat vanmiddag niemand meer komt. Mijn hoofdpijn doet het niet zo goed in gezelschap.
Gezellig in een tentjequote:Op maandag 4 juli 2011 14:25 schreef Gert het volgende:
Op Pinkpop regende het een beetje, maar op Roskilde kregen ze er een lichtshow bij.
[ afbeelding ]
Gezellig kamperen.
[ afbeelding ]
niet alles geloven wat de kranten schrijvenquote:Op maandag 4 juli 2011 14:29 schreef Laysa het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)arlne___.html?p=20,1
Echt hé
Ik geloof dat hier wel een kern van waarheid inzit...dr zat geen liefde bij tussen die 2quote:Op maandag 4 juli 2011 14:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
niet alles geloven wat de kranten schrijven
wat nog niet is kan nog komen, hoor je vaker, niet trouwen uit liefde maar dan groei je naar elkaar toe, al denk ik bij dit stelletje dus niet, ze keek zo triest die ogen staarde zo somber.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik geloof dat hier wel een kern van waarheid inzit...dr zat geen liefde bij tussen die 2
Daar geloof ik absoluut niet in. Dat zgn naar elkaar toegroeien is imo niks meer of minder dan genoegen nemen met een liefdeloze situatie en je schikken in een verstandshuwelijk. Settelen voor minder ... Daarom ben ik singlequote:Op maandag 4 juli 2011 14:54 schreef Toverheks het volgende:
wat nog niet is kan nog komen, hoor je vaker, niet trouwen uit liefde maar dan groei je naar elkaar toe, al denk ik bij dit stelletje dus niet, ze keek zo triest die ogen staarde zo somber.
ja zo als jij het verwoord bedoelde ik naar elkaar toe groeien enzo, ach de liefde je hebt het of je hebt het niet, Charlene heeft het dus echt niet, arm meisje in goude kooi.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:08 schreef Disana het volgende:
Bij ons was het 'bam' zoals remlof het noemt, maar ik geloof wel dat mensen naar elkaar toe kunnen groeien en genegenheid kunnen ontwikkelen. Toch vind ik niet dat mensen daarop moeten rekenen: vrije keuze voor alles.
Ik heb maar een paar flitsen gezien van dat huwelijk, maar ze maakte geen gelukkige indruk.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:10 schreef Toverheks het volgende:
ja zo als jij het verwoord bedoelde ik naar elkaar toe groeien enzo, ach de liefde je hebt het of je hebt het niet, Charlene heeft het dus echt niet, arm meisje in goude kooi.
oke, ja ik weet het niet ben al zolang alleen, en als ik diep nadenk dan bedenk ik me ook wat een voordelen het alleen zijn heeft. ach het leven is keuzes maken en tot nu toe heb ik altijd de juiste gemaakt met alles.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:09 schreef Copycat het volgende:
Van iemand kan 'leren' houden, dat zegt het toch al? Houden van is een gevoel, geen lesstof die je je op den duur eigen maakt.
Er zullen best mensen zijn die het wel kunnen, maar bij mij is het alles. Of niks dus.
ze keek echt zielig, kijk ze was gespannen zou ik ook wezen, maar die ogen zo triestquote:Op maandag 4 juli 2011 15:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb maar een paar flitsen gezien van dat huwelijk, maar ze maakte geen gelukkige indruk.
Ik geloof het ergens wel. Het wordt tijd dat Albert zorgt voor een troonopvolger. Kan me niet voorstellen dat een leuke, goed uitziende vrouw verliefd wordt op een kalende, 20 jaar oudere man die al een aantal kinderen in het wild heeft rond lopen. Zag ergens beelden van het bal en die twee zagen er totaal niet verliefd uit!quote:Op maandag 4 juli 2011 14:29 schreef Laysa het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)arlne___.html?p=20,1
Echt hé
Ik kan het niet hoor, verliefd worden op iemand die ik al langer ken. Dan zit je bij mij toch echt in de friends zone om er niet meer uit te komen. De klik is het eerste en bij mij volgt dan snel een verliefdheid. Of een vriendschap. Al dan niet met benefits.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:18 schreef Gert het volgende:
Op iemand verliefd worden die je al een tijd kent, dat kan prima. Ik denk ook dat ''naar een verliefdheid groeien'' vaker voorkomt dan onmiddelijk tot over de oren verliefd zijn.
Een klik moet er wél meteen al zijn om een kans te maken, denk ik. Al is het alleen maar omdat als er geen klik is, je niet geneigd bent elkaar nog weer op te zoeken.
ik ga net zitten voor de Tour....was ff opruimen hierquote:Op maandag 4 juli 2011 14:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat nog niet is kan nog komen, hoor je vaker, niet trouwen uit liefde maar dan groei je naar elkaar toe, al denk ik bij dit stelletje dus niet, ze keek zo triest die ogen staarde zo somber.
ze hebben mooi weer in de tour![]()
quote:Op maandag 4 juli 2011 15:34 schreef Laysa het volgende:
ik ga zo alleen mn grote teennagels lakken...die piepen nl als enige uit mn schoentjes woensdag
Doe dat morgen! zometeen stoot je je teentjes en kun je opnieuw beginnen!quote:Op maandag 4 juli 2011 15:34 schreef Laysa het volgende:
ik ga zo alleen mn grote teennagels lakken...die piepen nl als enige uit mn schoentjes woensdag
Ik lak nooit mn nagels...zo kan ik hety er nog een paar keer er af halenquote:Op maandag 4 juli 2011 15:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja en het is pas maandag jij wil op tijd klaar wezen
De klik is er wel meteen al ja. Echt ook verliefd zijn.. daar heeft bij mij weleens maanden tussen gezeten.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kan het niet hoor, verliefd worden op iemand die ik al langer ken. Dan zit je bij mij toch echt in de friends zone om er niet meer uit te komen. De klik is het eerste en bij mij volgt dan snel een verliefdheid. Of een vriendschap. Al dan niet met benefits.
Dat inderdaad.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb een minder succesvolle relatie gehad van iemand uit de friends zone. Prima als een vriendin, minder goed als DE vriendin.
De mijne was een lieve vriendin, maar een hel als de vriendin. Veel te wantrouwig en te bezitterig.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat inderdaad.
Ik heb het ook wel eens geprobeerd. Schat van een vent, creatief, gouden toekomst voor zich, goede smaak, helemaal dol op mij etc. Maar net dat onnoembare was er bij mij niet en dan weet ik ook dat het niet komt, hoe jammer ik dat ook vind. Heb het nog een maandje geprobeerd, omdat ik het ergens zo zonde vond, maar ik kan noch mezelf noch een ander voor de gek houden. Hoe leuk, lief ik 'm ook vind, mijn hart ging niet sneller kloppen, laat staan de rest.
Inmiddels is hij samen met zijn gezinnetje onlangs naar Singapore vertrokken voor zijn werk. En het is een prachtig gezinnetje met twee te cute zoontjes.
Waar het eigenlijk om gaat: heb je je nagels al gelakt?quote:Op maandag 4 juli 2011 16:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De mijne was een lieve vriendin, maar een hel als de vriendin. Veel te wantrouwig en te bezitterig.
Oo nog een lak-piet-lut!quote:Op maandag 4 juli 2011 16:10 schreef Copycat het volgende:
Oe! Ik moet voor yoga even een puntje lak op mijn grote teen vernieuwen. Dat leidt anders zo af, tijdens het zonnegroeten.
Ik kan me het wel voorstellenquote:Op maandag 4 juli 2011 16:15 schreef Copycat het volgende:
Het punt is bereikt dat ik me groen en geel erger aan de zooi en met name het stof hier in huis. En dat is eng, want ik verheug me op een fikse schoonmaakbeurt. Compleet met lekker sopje.
Jij hebt deze week toch niks bijzonders te doen. Kom je poetsen?quote:
quote:Op maandag 4 juli 2011 16:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij hebt deze week toch niks bijzonders te doen. Kom je poetsen?
Ben je een echte vinyl-DJ dan? Das mieters!quote:Op maandag 4 juli 2011 16:30 schreef Copycat het volgende:
De plaat poetsen, dat kan ik als de beste!
Is woensdag al de Grote Dag?quote:Op maandag 4 juli 2011 15:34 schreef Laysa het volgende:
Het moet gewoon goed zijn.... BAM! jonguh!quote:Op maandag 4 juli 2011 15:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar geloof ik absoluut niet in. Dat zgn naar elkaar toegroeien is imo niks meer of minder dan genoegen nemen met een liefdeloze situatie en je schikken in een verstandshuwelijk. Settelen voor minder ... Daarom ben ik single.
bronquote:Seksspeeltjes gevaarlijk
UTRECHT - Erotische speeltjes zoals dildo’s en vibratoren zijn gevaarlijk voor de gezondheid bij zeer intensief gebruik. Ze kunnen dan schade aan de lever en nieren veroorzaken. Die conclusie trekt de nieuwe Voedsel en Warenautoriteit (nVWA) op basis van eigen onderzoek.
Onder intensief verstaan de onderzoekers twee uur of meer per dag en dan minimaal vijf dagen achter elkaar. Omdat de inschatting is dat weinig gebruikers dit zullen doen, heeft de overheidsdienst de minister niet gevraagd dit soort speeltjes van de markt te halen of te verbieden.
[..]
nou gelukkig dan maar het is mooi weer om eens lekker met de honden het bos in te gaan verdwijnt je chag bui ook welquote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:44 schreef Copycat het volgende:
Ja, de hoofdpijn is weg. Nu ben ik alleen rete-chagrijnig.
Ga vandaag denk ik lekker vroeg met de honden op reep.
Jij pikt natuurlijk het belangrijkste nieuws van de dag er tussen uitquote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:58 schreef Gert het volgende:
[..]
bron
En maar ragge met die dildo
Goedemorgen.![]()
Niet?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Jij pikt natuurlijk het belangrijkste nieuws van de dag er tussen uit
Die FARC-babe?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet?![]()
Jij vindt het natuurlijk groter nieuws dat Tanja gepromoveerd is.
Ja heb het gelezen, ach Tanja moet maar eens naar huis komen vind ik, die poppenkast heeft lang genoeg geduurdquote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet?![]()
Jij vindt het natuurlijk groter nieuws dat Tanja gepromoveerd is.
De hogeschool van de FARC!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:55 schreef remlof het volgende:
Ah ik lees het ja, ze is gepromoveerd binnen de FARC.
Ik dacht aan een universiteit
60 jaar, gewoon aan gort geschopt.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:17 schreef Gert het volgende:
De finale van een buurtfeestje. Huiveringwekkend. Woedend en treurig word je ervan. Walgelijk uitschot.
Slachtoffer 'kapotgetrapt' door kickboksende reljeugd
20 jaar levenslang gewoon plus TBSquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:17 schreef Gert het volgende:
De finale van een buurtfeestje. Huiveringwekkend. Woedend en treurig word je ervan. Walgelijk uitschot.
Zou het helpen als je "mensen" die dit doen 20 jaar de bak in flikkert?
Of wordt het daar alleen nog maar stoerder door, om weerloze mensen stuk te trappen?
Het lef.quote:Hij probeerde daar nota bene zelf aangifte van mishandeling te doen, maar werd herkend door buurtbewoners die een verklaring kwamen afleggen.
en dan roepen, ach ze hadden een slechte jeugd en ouders die het maar doodnormaal vinden dat hun kind zulke dingen doet, nou moeten de mijne proberen sleep ze z\o linia recta naar het politieburo echt maar ga er maar niet te diep op in want zit me er gewoon letterlijk kwaad om te makenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:39 schreef Gert het volgende:
Als je zulk grof geweld gebruikt, door blijft schoppen op het hoofd van een 60-jarige man die tegen de grond is geslagen, en dan vriendjes belt om mee te komen schoppen en slaan... dan is TBS toch wel op z'n plaats. Of een stuk touw om je nek.
Totaal gewetenloos. Het zijn mensen met een defect die niet meer los mogen lopen.
Ik heb geen idee wat nog helpt bij zulke achterlijke randgladiolen. Niets meer denk ik, die zijn totaal verrot!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:17 schreef Gert het volgende:
Zou het helpen als je "mensen" die dit doen 20 jaar de bak in flikkert?
Of wordt het daar alleen nog maar stoerder door, om weerloze mensen stuk te trappen?
Dat is hetzelfde ja.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:57 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat nog helpt bij zulke achterlijke randgladiolen. Niets meer denk ik, die zijn totaal verrot!
Dit gaat over het zelfde?
Dat zou ook mijn eerste reactie zijn, maar het lost natuurlijk niets op. Het lucht misschien wel op, dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als ze dat bij mijn papa (gezien de leeftijd) hadden gedaan, was ik naderhand wel even het een en ander kom krom zetten. Scheenbenen, ruggen, schedels en dat soort spul.
Tegen een stel kickboksers zonder eer en geweten. Denk dat je verdomd weinig in die melk hebt te brokkelen. Plus oog om oog, tand om tand levert ook geen fuck op.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als ze dat bij mijn papa (gezien de leeftijd) hadden gedaan, was ik naderhand wel even het een en ander kom krom zetten. Scheenbenen, ruggen, schedels en dat soort spul.
Heb je helemaal gelijk aan, maar ik begrijp de reactie wel!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tegen een stel kickboksers zonder eer en geweten. Denk dat je verdomd weinig in die melk hebt te brokkelen. Plus oog om oog, tand om tand levert ook geen fuck op.
Het helpt natuurlijk ook dat je blond bentquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:26 schreef Copycat het volgende:
Oh, ik snap die basale emotie ook wel, alleen levert het uiteindelijk zo verdomde weinig op.
Pfff, de bouwlui zijn weg. Keuken staat, toilet staat, gasfornuis staat. Helaas geen goed koppelstuk. Morgenochtend even halen en dan komt de loodgieter 'm voor mij even bevestigen.
Grappig hoe snel mensen zien dat het onverantwoord is mij dat soort dingen zelf te laten doen. Uiteraard speel ik die rol ook met verve.
Verbouwen........quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:26 schreef Copycat het volgende:
Oh, ik snap die basale emotie ook wel, alleen levert het uiteindelijk zo verdomde weinig op.
Pfff, de bouwlui zijn weg. Keuken staat, toilet staat, gasfornuis staat. Helaas geen goed koppelstuk. Morgenochtend even halen en dan komt de loodgieter 'm voor mij even bevestigen.
Grappig hoe snel mensen zien dat het onverantwoord is mij dat soort dingen zelf te laten doen. Uiteraard speel ik die rol ook met verve.
Het zou misschien wél wat oplossen als roofdieren die als een stel hyena's groepsgewijs een stel zestigers compleet in elkaar trappen, doodgemaakt worden. Want dit soort lieden leveren de komende jaren alleen nog maar meer ellende op, en maatschappelijke kosten.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:56 schreef spuitje het volgende:
[..]
Dat zou ook mijn eerste reactie zijn, maar het lost natuurlijk niets op. Het lucht misschien wel op, dat dan weer wel.
Haha, ik moest lachen. Ik zie je gewoon schaapachtig kijken naar zo'n loodgieter...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:26 schreef Copycat het volgende:
Het zou natuurlijk wel wat zijn als je Alsido als klusser aantreft in je woonkamer.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:13 schreef Copycat het volgende:
Wat haat ik poetsen. Vooral als het schrobben en elbow grease vereist.
Even een Coca Cola Regular Break.
die komt zo op http://www.followyourstreams.tk/quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:15 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk wel wat zijn als je Alsido als klusser aantreft in je woonkamer.
[ afbeelding ]
Johan doet met je mee!
Voor al uw kabelgootjesquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:15 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk wel wat zijn als je Alsido als klusser aantreft in je woonkamer.
[ afbeelding ]
Johan doet met je mee!
Onsuccesvol lekker sopje?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:13 schreef Copycat het volgende:
Alsido? Wat heeft hij te vertellen denk je?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
die komt zo op http://www.followyourstreams.tk/
Dan wordt het hoog tijd dat jij op zoek gaat naar een aardige poetsmevrouw of poetsmeneer!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:13 schreef Copycat het volgende:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:24 schreef spuitje het volgende:
[..]
Alsido? Wat heeft hij te vertellen denk je?
Je hoeft toch niet elke week de stuc van je tegels te bikken?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:25 schreef spuitje het volgende:
Dan wordt het hoog tijd dat jij op zoek gaat naar een aardige poetsmevrouw of poetsmeneer!
Vies schoonmaakazijnsopje. Na de kastjes nog een keer dweilen met een lavendergeurtje van Ajax, want bonus.quote:
Nee, je hebt gelijk. Maar ik heb dus echt een hekel aan huishoudelijk werk. Zou willen dat Heksie hier bij me in de buurt woonde, zou ik haar inhuren voor het betere poetswerk!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet elke week de stuc van je tegels te bikken?
Het was net echt even het grove werk na het grovere werk. Heel de vloer onder gruis en stuck, al dan niet aangekoekt.
Nu de kastjes afdoen, dat is wat minder spierballenwerk.
Allemachtig wat een werk heb je er vanquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet elke week de stuc van je tegels te bikken?
Het was net echt even het grove werk na het grovere werk. Heel de vloer onder gruis en stuck, al dan niet aangekoekt.
Nu de kastjes afdoen, dat is wat minder spierballenwerk.
Ik denk dat ik dan heel hard ga lachen. Van het huilen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:15 schreef Dementor het volgende:
Hoezo? Hebben ze óóit wateroverlast gehad op Soestdijk II dan?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan heel hard ga lachen. Van het huilen.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:38 schreef spuitje het volgende:
[..]
Nee, je hebt gelijk. Maar ik heb dus echt een hekel aan huishoudelijk werk. Zou willen dat Heksie hier bij me in de buurt woonde, zou ik haar inhuren voor het betere poetswerk!
Als je keuken helemaal af is doe je dan even een foto? Net als van je mooie badkamer?
Ik zou je ook verwennen hoor, met koffie en lekkere hapjes. En 's middags zou ik je Normandie etc. laten zien, want dat vind ik dan wel weer heel leuk!!quote:
Ze trouwt niet in het wit, dus iemand was me voor!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:10 schreef Gert het volgende:
Fijne dag morgen, Laysa & D_K!![]()
En kardinalemans, doe een beetje gentle met het ontmaagden he!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |