Dat inderdaad.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb een minder succesvolle relatie gehad van iemand uit de friends zone. Prima als een vriendin, minder goed als DE vriendin.
De mijne was een lieve vriendin, maar een hel als de vriendin. Veel te wantrouwig en te bezitterig.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat inderdaad.
Ik heb het ook wel eens geprobeerd. Schat van een vent, creatief, gouden toekomst voor zich, goede smaak, helemaal dol op mij etc. Maar net dat onnoembare was er bij mij niet en dan weet ik ook dat het niet komt, hoe jammer ik dat ook vind. Heb het nog een maandje geprobeerd, omdat ik het ergens zo zonde vond, maar ik kan noch mezelf noch een ander voor de gek houden. Hoe leuk, lief ik 'm ook vind, mijn hart ging niet sneller kloppen, laat staan de rest.
Inmiddels is hij samen met zijn gezinnetje onlangs naar Singapore vertrokken voor zijn werk. En het is een prachtig gezinnetje met twee te cute zoontjes.
Waar het eigenlijk om gaat: heb je je nagels al gelakt?quote:Op maandag 4 juli 2011 16:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De mijne was een lieve vriendin, maar een hel als de vriendin. Veel te wantrouwig en te bezitterig.
Oo nog een lak-piet-lut!quote:Op maandag 4 juli 2011 16:10 schreef Copycat het volgende:
Oe! Ik moet voor yoga even een puntje lak op mijn grote teen vernieuwen. Dat leidt anders zo af, tijdens het zonnegroeten.
Ik kan me het wel voorstellenquote:Op maandag 4 juli 2011 16:15 schreef Copycat het volgende:
Het punt is bereikt dat ik me groen en geel erger aan de zooi en met name het stof hier in huis. En dat is eng, want ik verheug me op een fikse schoonmaakbeurt. Compleet met lekker sopje.
Jij hebt deze week toch niks bijzonders te doen. Kom je poetsen?quote:
quote:Op maandag 4 juli 2011 16:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij hebt deze week toch niks bijzonders te doen. Kom je poetsen?
Ben je een echte vinyl-DJ dan? Das mieters!quote:Op maandag 4 juli 2011 16:30 schreef Copycat het volgende:
De plaat poetsen, dat kan ik als de beste!
Is woensdag al de Grote Dag?quote:Op maandag 4 juli 2011 15:34 schreef Laysa het volgende:
ik ga zo alleen mn grote teennagels lakken...die piepen nl als enige uit mn schoentjes woensdag
Het moet gewoon goed zijn.... BAM! jonguh!quote:Op maandag 4 juli 2011 15:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar geloof ik absoluut niet in. Dat zgn naar elkaar toegroeien is imo niks meer of minder dan genoegen nemen met een liefdeloze situatie en je schikken in een verstandshuwelijk. Settelen voor minder ... Daarom ben ik single.
bronquote:Seksspeeltjes gevaarlijk
UTRECHT - Erotische speeltjes zoals dildo’s en vibratoren zijn gevaarlijk voor de gezondheid bij zeer intensief gebruik. Ze kunnen dan schade aan de lever en nieren veroorzaken. Die conclusie trekt de nieuwe Voedsel en Warenautoriteit (nVWA) op basis van eigen onderzoek.
Onder intensief verstaan de onderzoekers twee uur of meer per dag en dan minimaal vijf dagen achter elkaar. Omdat de inschatting is dat weinig gebruikers dit zullen doen, heeft de overheidsdienst de minister niet gevraagd dit soort speeltjes van de markt te halen of te verbieden.
[..]
nou gelukkig dan maar het is mooi weer om eens lekker met de honden het bos in te gaan verdwijnt je chag bui ook welquote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:44 schreef Copycat het volgende:
Ja, de hoofdpijn is weg. Nu ben ik alleen rete-chagrijnig.
Ga vandaag denk ik lekker vroeg met de honden op reep.
Jij pikt natuurlijk het belangrijkste nieuws van de dag er tussen uitquote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:58 schreef Gert het volgende:
[..]
bron
En maar ragge met die dildo
Goedemorgen.![]()
Niet?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Jij pikt natuurlijk het belangrijkste nieuws van de dag er tussen uit
Die FARC-babe?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet?![]()
Jij vindt het natuurlijk groter nieuws dat Tanja gepromoveerd is.
Ja heb het gelezen, ach Tanja moet maar eens naar huis komen vind ik, die poppenkast heeft lang genoeg geduurdquote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet?![]()
Jij vindt het natuurlijk groter nieuws dat Tanja gepromoveerd is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |