Ik geloof het ergens wel. Het wordt tijd dat Albert zorgt voor een troonopvolger. Kan me niet voorstellen dat een leuke, goed uitziende vrouw verliefd wordt op een kalende, 20 jaar oudere man die al een aantal kinderen in het wild heeft rond lopen. Zag ergens beelden van het bal en die twee zagen er totaal niet verliefd uit!quote:Op maandag 4 juli 2011 14:29 schreef Laysa het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)arlne___.html?p=20,1
Echt hé
Ik kan het niet hoor, verliefd worden op iemand die ik al langer ken. Dan zit je bij mij toch echt in de friends zone om er niet meer uit te komen. De klik is het eerste en bij mij volgt dan snel een verliefdheid. Of een vriendschap. Al dan niet met benefits.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:18 schreef Gert het volgende:
Op iemand verliefd worden die je al een tijd kent, dat kan prima. Ik denk ook dat ''naar een verliefdheid groeien'' vaker voorkomt dan onmiddelijk tot over de oren verliefd zijn.
Een klik moet er wél meteen al zijn om een kans te maken, denk ik. Al is het alleen maar omdat als er geen klik is, je niet geneigd bent elkaar nog weer op te zoeken.
ik ga net zitten voor de Tour....was ff opruimen hierquote:Op maandag 4 juli 2011 14:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat nog niet is kan nog komen, hoor je vaker, niet trouwen uit liefde maar dan groei je naar elkaar toe, al denk ik bij dit stelletje dus niet, ze keek zo triest die ogen staarde zo somber.
ze hebben mooi weer in de tour![]()
quote:Op maandag 4 juli 2011 15:34 schreef Laysa het volgende:
ik ga zo alleen mn grote teennagels lakken...die piepen nl als enige uit mn schoentjes woensdag
Doe dat morgen! zometeen stoot je je teentjes en kun je opnieuw beginnen!quote:Op maandag 4 juli 2011 15:34 schreef Laysa het volgende:
ik ga zo alleen mn grote teennagels lakken...die piepen nl als enige uit mn schoentjes woensdag
Ik lak nooit mn nagels...zo kan ik hety er nog een paar keer er af halenquote:Op maandag 4 juli 2011 15:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja en het is pas maandag jij wil op tijd klaar wezen
De klik is er wel meteen al ja. Echt ook verliefd zijn.. daar heeft bij mij weleens maanden tussen gezeten.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kan het niet hoor, verliefd worden op iemand die ik al langer ken. Dan zit je bij mij toch echt in de friends zone om er niet meer uit te komen. De klik is het eerste en bij mij volgt dan snel een verliefdheid. Of een vriendschap. Al dan niet met benefits.
Dat inderdaad.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb een minder succesvolle relatie gehad van iemand uit de friends zone. Prima als een vriendin, minder goed als DE vriendin.
De mijne was een lieve vriendin, maar een hel als de vriendin. Veel te wantrouwig en te bezitterig.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat inderdaad.
Ik heb het ook wel eens geprobeerd. Schat van een vent, creatief, gouden toekomst voor zich, goede smaak, helemaal dol op mij etc. Maar net dat onnoembare was er bij mij niet en dan weet ik ook dat het niet komt, hoe jammer ik dat ook vind. Heb het nog een maandje geprobeerd, omdat ik het ergens zo zonde vond, maar ik kan noch mezelf noch een ander voor de gek houden. Hoe leuk, lief ik 'm ook vind, mijn hart ging niet sneller kloppen, laat staan de rest.
Inmiddels is hij samen met zijn gezinnetje onlangs naar Singapore vertrokken voor zijn werk. En het is een prachtig gezinnetje met twee te cute zoontjes.
Waar het eigenlijk om gaat: heb je je nagels al gelakt?quote:Op maandag 4 juli 2011 16:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De mijne was een lieve vriendin, maar een hel als de vriendin. Veel te wantrouwig en te bezitterig.
Oo nog een lak-piet-lut!quote:Op maandag 4 juli 2011 16:10 schreef Copycat het volgende:
Oe! Ik moet voor yoga even een puntje lak op mijn grote teen vernieuwen. Dat leidt anders zo af, tijdens het zonnegroeten.
Ik kan me het wel voorstellenquote:Op maandag 4 juli 2011 16:15 schreef Copycat het volgende:
Het punt is bereikt dat ik me groen en geel erger aan de zooi en met name het stof hier in huis. En dat is eng, want ik verheug me op een fikse schoonmaakbeurt. Compleet met lekker sopje.
Jij hebt deze week toch niks bijzonders te doen. Kom je poetsen?quote:
quote:Op maandag 4 juli 2011 16:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij hebt deze week toch niks bijzonders te doen. Kom je poetsen?
Ben je een echte vinyl-DJ dan? Das mieters!quote:Op maandag 4 juli 2011 16:30 schreef Copycat het volgende:
De plaat poetsen, dat kan ik als de beste!
Is woensdag al de Grote Dag?quote:Op maandag 4 juli 2011 15:34 schreef Laysa het volgende:
Het moet gewoon goed zijn.... BAM! jonguh!quote:Op maandag 4 juli 2011 15:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar geloof ik absoluut niet in. Dat zgn naar elkaar toegroeien is imo niks meer of minder dan genoegen nemen met een liefdeloze situatie en je schikken in een verstandshuwelijk. Settelen voor minder ... Daarom ben ik single.
bronquote:Seksspeeltjes gevaarlijk
UTRECHT - Erotische speeltjes zoals dildo’s en vibratoren zijn gevaarlijk voor de gezondheid bij zeer intensief gebruik. Ze kunnen dan schade aan de lever en nieren veroorzaken. Die conclusie trekt de nieuwe Voedsel en Warenautoriteit (nVWA) op basis van eigen onderzoek.
Onder intensief verstaan de onderzoekers twee uur of meer per dag en dan minimaal vijf dagen achter elkaar. Omdat de inschatting is dat weinig gebruikers dit zullen doen, heeft de overheidsdienst de minister niet gevraagd dit soort speeltjes van de markt te halen of te verbieden.
[..]
nou gelukkig dan maar het is mooi weer om eens lekker met de honden het bos in te gaan verdwijnt je chag bui ook welquote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:44 schreef Copycat het volgende:
Ja, de hoofdpijn is weg. Nu ben ik alleen rete-chagrijnig.
Ga vandaag denk ik lekker vroeg met de honden op reep.
Jij pikt natuurlijk het belangrijkste nieuws van de dag er tussen uitquote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:58 schreef Gert het volgende:
[..]
bron
En maar ragge met die dildo
Goedemorgen.![]()
Niet?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Jij pikt natuurlijk het belangrijkste nieuws van de dag er tussen uit
Die FARC-babe?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet?![]()
Jij vindt het natuurlijk groter nieuws dat Tanja gepromoveerd is.
Ja heb het gelezen, ach Tanja moet maar eens naar huis komen vind ik, die poppenkast heeft lang genoeg geduurdquote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet?![]()
Jij vindt het natuurlijk groter nieuws dat Tanja gepromoveerd is.
De hogeschool van de FARC!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:55 schreef remlof het volgende:
Ah ik lees het ja, ze is gepromoveerd binnen de FARC.
Ik dacht aan een universiteit
60 jaar, gewoon aan gort geschopt.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:17 schreef Gert het volgende:
De finale van een buurtfeestje. Huiveringwekkend. Woedend en treurig word je ervan. Walgelijk uitschot.
Slachtoffer 'kapotgetrapt' door kickboksende reljeugd
20 jaar levenslang gewoon plus TBSquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:17 schreef Gert het volgende:
De finale van een buurtfeestje. Huiveringwekkend. Woedend en treurig word je ervan. Walgelijk uitschot.
Zou het helpen als je "mensen" die dit doen 20 jaar de bak in flikkert?
Of wordt het daar alleen nog maar stoerder door, om weerloze mensen stuk te trappen?
Het lef.quote:Hij probeerde daar nota bene zelf aangifte van mishandeling te doen, maar werd herkend door buurtbewoners die een verklaring kwamen afleggen.
en dan roepen, ach ze hadden een slechte jeugd en ouders die het maar doodnormaal vinden dat hun kind zulke dingen doet, nou moeten de mijne proberen sleep ze z\o linia recta naar het politieburo echt maar ga er maar niet te diep op in want zit me er gewoon letterlijk kwaad om te makenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:39 schreef Gert het volgende:
Als je zulk grof geweld gebruikt, door blijft schoppen op het hoofd van een 60-jarige man die tegen de grond is geslagen, en dan vriendjes belt om mee te komen schoppen en slaan... dan is TBS toch wel op z'n plaats. Of een stuk touw om je nek.
Totaal gewetenloos. Het zijn mensen met een defect die niet meer los mogen lopen.
Ik heb geen idee wat nog helpt bij zulke achterlijke randgladiolen. Niets meer denk ik, die zijn totaal verrot!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:17 schreef Gert het volgende:
Zou het helpen als je "mensen" die dit doen 20 jaar de bak in flikkert?
Of wordt het daar alleen nog maar stoerder door, om weerloze mensen stuk te trappen?
Dat is hetzelfde ja.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:57 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat nog helpt bij zulke achterlijke randgladiolen. Niets meer denk ik, die zijn totaal verrot!
Dit gaat over het zelfde?
Dat zou ook mijn eerste reactie zijn, maar het lost natuurlijk niets op. Het lucht misschien wel op, dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als ze dat bij mijn papa (gezien de leeftijd) hadden gedaan, was ik naderhand wel even het een en ander kom krom zetten. Scheenbenen, ruggen, schedels en dat soort spul.
Tegen een stel kickboksers zonder eer en geweten. Denk dat je verdomd weinig in die melk hebt te brokkelen. Plus oog om oog, tand om tand levert ook geen fuck op.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als ze dat bij mijn papa (gezien de leeftijd) hadden gedaan, was ik naderhand wel even het een en ander kom krom zetten. Scheenbenen, ruggen, schedels en dat soort spul.
Heb je helemaal gelijk aan, maar ik begrijp de reactie wel!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tegen een stel kickboksers zonder eer en geweten. Denk dat je verdomd weinig in die melk hebt te brokkelen. Plus oog om oog, tand om tand levert ook geen fuck op.
Het helpt natuurlijk ook dat je blond bentquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:26 schreef Copycat het volgende:
Oh, ik snap die basale emotie ook wel, alleen levert het uiteindelijk zo verdomde weinig op.
Pfff, de bouwlui zijn weg. Keuken staat, toilet staat, gasfornuis staat. Helaas geen goed koppelstuk. Morgenochtend even halen en dan komt de loodgieter 'm voor mij even bevestigen.
Grappig hoe snel mensen zien dat het onverantwoord is mij dat soort dingen zelf te laten doen. Uiteraard speel ik die rol ook met verve.
Verbouwen........quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:26 schreef Copycat het volgende:
Oh, ik snap die basale emotie ook wel, alleen levert het uiteindelijk zo verdomde weinig op.
Pfff, de bouwlui zijn weg. Keuken staat, toilet staat, gasfornuis staat. Helaas geen goed koppelstuk. Morgenochtend even halen en dan komt de loodgieter 'm voor mij even bevestigen.
Grappig hoe snel mensen zien dat het onverantwoord is mij dat soort dingen zelf te laten doen. Uiteraard speel ik die rol ook met verve.
Het zou misschien wél wat oplossen als roofdieren die als een stel hyena's groepsgewijs een stel zestigers compleet in elkaar trappen, doodgemaakt worden. Want dit soort lieden leveren de komende jaren alleen nog maar meer ellende op, en maatschappelijke kosten.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:56 schreef spuitje het volgende:
[..]
Dat zou ook mijn eerste reactie zijn, maar het lost natuurlijk niets op. Het lucht misschien wel op, dat dan weer wel.
Haha, ik moest lachen. Ik zie je gewoon schaapachtig kijken naar zo'n loodgieter...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:26 schreef Copycat het volgende:
Het zou natuurlijk wel wat zijn als je Alsido als klusser aantreft in je woonkamer.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:13 schreef Copycat het volgende:
Wat haat ik poetsen. Vooral als het schrobben en elbow grease vereist.
Even een Coca Cola Regular Break.
die komt zo op http://www.followyourstreams.tk/quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:15 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk wel wat zijn als je Alsido als klusser aantreft in je woonkamer.
[ afbeelding ]
Johan doet met je mee!
Voor al uw kabelgootjesquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:15 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk wel wat zijn als je Alsido als klusser aantreft in je woonkamer.
[ afbeelding ]
Johan doet met je mee!
Onsuccesvol lekker sopje?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:13 schreef Copycat het volgende:
Alsido? Wat heeft hij te vertellen denk je?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
die komt zo op http://www.followyourstreams.tk/
Dan wordt het hoog tijd dat jij op zoek gaat naar een aardige poetsmevrouw of poetsmeneer!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:13 schreef Copycat het volgende:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:24 schreef spuitje het volgende:
[..]
Alsido? Wat heeft hij te vertellen denk je?
Je hoeft toch niet elke week de stuc van je tegels te bikken?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:25 schreef spuitje het volgende:
Dan wordt het hoog tijd dat jij op zoek gaat naar een aardige poetsmevrouw of poetsmeneer!
Vies schoonmaakazijnsopje. Na de kastjes nog een keer dweilen met een lavendergeurtje van Ajax, want bonus.quote:
Nee, je hebt gelijk. Maar ik heb dus echt een hekel aan huishoudelijk werk. Zou willen dat Heksie hier bij me in de buurt woonde, zou ik haar inhuren voor het betere poetswerk!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet elke week de stuc van je tegels te bikken?
Het was net echt even het grove werk na het grovere werk. Heel de vloer onder gruis en stuck, al dan niet aangekoekt.
Nu de kastjes afdoen, dat is wat minder spierballenwerk.
Allemachtig wat een werk heb je er vanquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet elke week de stuc van je tegels te bikken?
Het was net echt even het grove werk na het grovere werk. Heel de vloer onder gruis en stuck, al dan niet aangekoekt.
Nu de kastjes afdoen, dat is wat minder spierballenwerk.
Ik denk dat ik dan heel hard ga lachen. Van het huilen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:15 schreef Dementor het volgende:
Hoezo? Hebben ze óóit wateroverlast gehad op Soestdijk II dan?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan heel hard ga lachen. Van het huilen.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:38 schreef spuitje het volgende:
[..]
Nee, je hebt gelijk. Maar ik heb dus echt een hekel aan huishoudelijk werk. Zou willen dat Heksie hier bij me in de buurt woonde, zou ik haar inhuren voor het betere poetswerk!
Als je keuken helemaal af is doe je dan even een foto? Net als van je mooie badkamer?
Ik zou je ook verwennen hoor, met koffie en lekkere hapjes. En 's middags zou ik je Normandie etc. laten zien, want dat vind ik dan wel weer heel leuk!!quote:
Ze trouwt niet in het wit, dus iemand was me voor!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:10 schreef Gert het volgende:
Fijne dag morgen, Laysa & D_K!![]()
En kardinalemans, doe een beetje gentle met het ontmaagden he!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |