Dat is minder he die hoofdpijn, wanneer gaan ze naar huis of werken ze tot 5 uur netjes door.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:16 schreef Copycat het volgende:
Ze zijn vorige week aan de keuken begonnen. Vanochtend was de stucadoor er, en ook de loodgieter even, maar toen lag ik verder te slapen.
De stucadoor moet nog een keer terug, want te kort ingepland voor de klus. En vanmiddag komt als het goed is de elektricien en de loodgieter. Die laatste om de ketel weer aan te sluiten, die ligt nu te lummelen in mijn achtertuin. Die ketel dus, niet de loodgieter.
Stiekem hoop ik dat vanmiddag niemand meer komt. Mijn hoofdpijn doet het niet zo goed in gezelschap.
Gezellig in een tentjequote:Op maandag 4 juli 2011 14:25 schreef Gert het volgende:
Op Pinkpop regende het een beetje, maar op Roskilde kregen ze er een lichtshow bij.
[ afbeelding ]
Gezellig kamperen.
[ afbeelding ]
niet alles geloven wat de kranten schrijvenquote:Op maandag 4 juli 2011 14:29 schreef Laysa het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)arlne___.html?p=20,1
Echt hé
Ik geloof dat hier wel een kern van waarheid inzit...dr zat geen liefde bij tussen die 2quote:Op maandag 4 juli 2011 14:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
niet alles geloven wat de kranten schrijven
wat nog niet is kan nog komen, hoor je vaker, niet trouwen uit liefde maar dan groei je naar elkaar toe, al denk ik bij dit stelletje dus niet, ze keek zo triest die ogen staarde zo somber.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik geloof dat hier wel een kern van waarheid inzit...dr zat geen liefde bij tussen die 2
Daar geloof ik absoluut niet in. Dat zgn naar elkaar toegroeien is imo niks meer of minder dan genoegen nemen met een liefdeloze situatie en je schikken in een verstandshuwelijk. Settelen voor minder ... Daarom ben ik singlequote:Op maandag 4 juli 2011 14:54 schreef Toverheks het volgende:
wat nog niet is kan nog komen, hoor je vaker, niet trouwen uit liefde maar dan groei je naar elkaar toe, al denk ik bij dit stelletje dus niet, ze keek zo triest die ogen staarde zo somber.
ja zo als jij het verwoord bedoelde ik naar elkaar toe groeien enzo, ach de liefde je hebt het of je hebt het niet, Charlene heeft het dus echt niet, arm meisje in goude kooi.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:08 schreef Disana het volgende:
Bij ons was het 'bam' zoals remlof het noemt, maar ik geloof wel dat mensen naar elkaar toe kunnen groeien en genegenheid kunnen ontwikkelen. Toch vind ik niet dat mensen daarop moeten rekenen: vrije keuze voor alles.
Ik heb maar een paar flitsen gezien van dat huwelijk, maar ze maakte geen gelukkige indruk.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:10 schreef Toverheks het volgende:
ja zo als jij het verwoord bedoelde ik naar elkaar toe groeien enzo, ach de liefde je hebt het of je hebt het niet, Charlene heeft het dus echt niet, arm meisje in goude kooi.
oke, ja ik weet het niet ben al zolang alleen, en als ik diep nadenk dan bedenk ik me ook wat een voordelen het alleen zijn heeft. ach het leven is keuzes maken en tot nu toe heb ik altijd de juiste gemaakt met alles.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:09 schreef Copycat het volgende:
Van iemand kan 'leren' houden, dat zegt het toch al? Houden van is een gevoel, geen lesstof die je je op den duur eigen maakt.
Er zullen best mensen zijn die het wel kunnen, maar bij mij is het alles. Of niks dus.
ze keek echt zielig, kijk ze was gespannen zou ik ook wezen, maar die ogen zo triestquote:Op maandag 4 juli 2011 15:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb maar een paar flitsen gezien van dat huwelijk, maar ze maakte geen gelukkige indruk.
Ik geloof het ergens wel. Het wordt tijd dat Albert zorgt voor een troonopvolger. Kan me niet voorstellen dat een leuke, goed uitziende vrouw verliefd wordt op een kalende, 20 jaar oudere man die al een aantal kinderen in het wild heeft rond lopen. Zag ergens beelden van het bal en die twee zagen er totaal niet verliefd uit!quote:Op maandag 4 juli 2011 14:29 schreef Laysa het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)arlne___.html?p=20,1
Echt hé
Ik kan het niet hoor, verliefd worden op iemand die ik al langer ken. Dan zit je bij mij toch echt in de friends zone om er niet meer uit te komen. De klik is het eerste en bij mij volgt dan snel een verliefdheid. Of een vriendschap. Al dan niet met benefits.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:18 schreef Gert het volgende:
Op iemand verliefd worden die je al een tijd kent, dat kan prima. Ik denk ook dat ''naar een verliefdheid groeien'' vaker voorkomt dan onmiddelijk tot over de oren verliefd zijn.
Een klik moet er wél meteen al zijn om een kans te maken, denk ik. Al is het alleen maar omdat als er geen klik is, je niet geneigd bent elkaar nog weer op te zoeken.
ik ga net zitten voor de Tour....was ff opruimen hierquote:Op maandag 4 juli 2011 14:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat nog niet is kan nog komen, hoor je vaker, niet trouwen uit liefde maar dan groei je naar elkaar toe, al denk ik bij dit stelletje dus niet, ze keek zo triest die ogen staarde zo somber.
ze hebben mooi weer in de tour![]()
quote:Op maandag 4 juli 2011 15:34 schreef Laysa het volgende:
ik ga zo alleen mn grote teennagels lakken...die piepen nl als enige uit mn schoentjes woensdag
Doe dat morgen! zometeen stoot je je teentjes en kun je opnieuw beginnen!quote:Op maandag 4 juli 2011 15:34 schreef Laysa het volgende:
ik ga zo alleen mn grote teennagels lakken...die piepen nl als enige uit mn schoentjes woensdag
Ik lak nooit mn nagels...zo kan ik hety er nog een paar keer er af halenquote:Op maandag 4 juli 2011 15:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja en het is pas maandag jij wil op tijd klaar wezen
De klik is er wel meteen al ja. Echt ook verliefd zijn.. daar heeft bij mij weleens maanden tussen gezeten.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kan het niet hoor, verliefd worden op iemand die ik al langer ken. Dan zit je bij mij toch echt in de friends zone om er niet meer uit te komen. De klik is het eerste en bij mij volgt dan snel een verliefdheid. Of een vriendschap. Al dan niet met benefits.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |