Geldt ook voor jou.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
En de echte wereld is dat ze zulke zure, verwende, vervelende, egocentrische zeikerds als EG niet aan willen nemen. En wiens fout is dat? Juist; die van EG zelf
Wat voel ik me toch fijn als niet-alcohol drinkerquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:39 schreef StarGazer het volgende:
Goede borrel gister. Het brakke gevoel vandaag is dan weer wat minder
Ik denk als we een wedstrijdje zuurgraad meten gaan doen, jij wint met een enorme voorsprong. Dat mag, cabaretiers verdienen er hun geld mee.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:40 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Geldt ook voor jou.
Raak zelf eens werkloos of arbeidsongeschikt. Ervaar het zelf eens.
O wacht even: succes is toch een keuze?![]()
Ja nooit brak zijn. Kan best relaxt zijn.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat voel ik me toch fijn als niet-alcohol drinker
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:44 schreef eriksd het volgende:
http://www.dealextreme.co(...)-blocker-device-4355
Zou dit werken?
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:44 schreef eriksd het volgende:
http://www.dealextreme.co(...)-blocker-device-4355
Zou dit werken?
Waar heb je ze in hemelsnaam voor nodig?quote:
Vet: denigrerend. Maar hoe verhoudt dat met die Spanjaarden?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:59 schreef robin007bond het volgende:
Oh en EG de VVD heeft juist een stop gezet op de Roemenen en Bulgaren om de Nederlandse uitkeringstrekker het werk te laten doen.
Stilte in de trein creeren.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waar heb je ze in hemelsnaam voor nodig?
Nou, niet. Maar jij klaagt steeds dat we eerst de Nederlanders zelf aan werk moeten helpen, terwijl het juist de VVD is die met dat voorstel kwam.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:05 schreef Webschip het volgende:
[..]
Vet: denigrerend. Maar hoe verhoudt dat met die Spanjaarden?
Dat is zo optimistisch gedacht dat het naïef wordt.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Vooralsnog zie ik jou geen fruit plukken terwijl er wel dringend vraag naar is. Misschien dat als je nu een rotbaantje neemt, dat het een opsteker is om door te groeien.
Je kan beter positieve prikkels geven dan negatieve prikkels.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:14 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat is zo optimistisch gedacht dat het naïef wordt.
Feit blijft dat EG weer meent de wijsheid in pacht te hebben en prompt aangeeft waarom uitkeringstrekkers dat werk laten doen toch geen oplossing is: te min.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:14 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat is zo optimistisch gedacht dat het naïef wordt.
Tsja, ik moet bekennen dat ik ook liever blijf thuiszitten dan dat ik kutwerk moet doen. Heeft niet zoveel met luiheid te maken, maar eerder met dat ik er doodongelukkig van word.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Feit blijft dat EG weer meent de wijsheid in pacht te hebben en prompt aangeeft waarom uitkeringstrekkers dat werk laten doen toch geen oplossing is: te min.
Nou, leuk...quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:10 schreef Friek_ het volgende:
Zo, kaarten besteld voor de oudejaarsconference van Maarten van Rossem. Ik kijk nu al uit naar het afzeiken van de VVD en PVV.
Het werk zou nog niet eens zo problematisch zijn. De hele dag tussen de simpele mensen aan de lopende band staan is echter wel iets waar ik gek van zou kunnen worden.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:29 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Tsja, ik moet bekennen dat ik ook liever blijf thuiszitten dan dat ik kutwerk moet doen. Heeft niet zoveel met luiheid te maken, maar eerder met dat ik er doodongelukkig van word.
Maar goed, dat laat onverlet dat EchtGaafs houding in zijn situatie niet bepaald constructief is.
Vooral wanneer er geen enkel perspectief op verandering is.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het werk zou nog niet eens zo problematisch zijn. De hele dag tussen de simpele mensen aan de lopende band staan is echter wel iets waar ik gek van zou kunnen worden.
Oh.. sommige producten vind ik wel oké. Dan stuur ik mijn ouders er op af, bijvoorbeeld voor die milkshakes en de energy drinkquote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:14 schreef betyar het volgende:
[..]
Rechtse mensen gaan niet naar de Aldi.
Dan gaan nog mensen die zich willen afscheiden van het gros niet naar de Aldi, want dan moeten ze iets uit een doos pakken, dat is zo armoedig.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh.. sommige producten vind ik wel oké. Dan stuur ik mijn ouders er op af, bijvoorbeeld voor die milkshakes en de energy drink
Ah, de goeie ouwe tijd.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh.. sommige producten vind ik wel oké. Dan stuur ik mijn ouders er op af, bijvoorbeeld voor die milkshakes en de energy drink
Wie is die kleine?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:15 schreef betyar het volgende:
Wel saai zo zonder aquarium......................
[ afbeelding ]
Coole foto zo kijkend in de dieptequote:
Lijkt me wel vet als je zo handig bent. Dan zie je je gewoon het resultaat verschijnen voor je ogen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:35 schreef betyar het volgende:
[..]
Nu nog een ander aquarium bouwen. Na de vakantie.
Deze wordt nu van eiken i.p.v. betonplex. Een uitdaging om hem waterdicht te houden.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
Lijkt me wel vet als je zo handig bent. Dan zie je je gewoon het resultaat verschijnen voor je ogen.
Krijg je er geld voor?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:44 schreef betyar het volgende:
[..]
Deze wordt nu van eiken i.p.v. betonplex. Een uitdaging om hem waterdicht te houden.
Dat dit kan in Nederland!!quote:
Iets voor jezelf mogen maken absurd inderdaad. Ik ben van mening dat je alles moet uitbesteden.quote:
Nu ben je zowaar nog grappig ookquote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:46 schreef betyar het volgende:
[..]
Iets voor jezelf mogen maken absurd inderdaad. Ik ben van mening dat je alles moet uitbesteden.
Vaak wel hoor. Door blijven brallen over een onderwerp dat van mijn kant nergens op slaat vind ik best leuk om te doen. Hoe andere daarmee omgaan vind ik dan lachwekkend.quote:
En ik al die tijd maar denken dat je serieus wasquote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:52 schreef betyar het volgende:
[..]
Vaak wel hoor. Door blijven brallen over een onderwerp dat van mijn kant nergens op slaat vind ik best leuk om te doen. Hoe andere daarmee omgaan vind ik dan lachwekkend.
Dat ben ik ook wel hoor, zeker als het om de sociale voorzieningen gaat en de doorgeslagen consumptiemaatschappij.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
En ik al die tijd maar denken dat je serieus was
Was in slaap gevallenquote:
Dat is juist het lekkere aan de tour. Ik val ook altijd in slaap maar ongeveer 10 km voor de finish word ik altijd wakker.quote:
Was binnen 3km van de eindstreep. Dus geen tijd verloren.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:02 schreef KoosVogels het volgende:
Maar ik zag dat Gesink geen tijd had verloren, ondanks dat hij een flinke partij later binnenkwam.
Dat werk is toch allemaal geautomatiseerd? Maar goed, volgens mij bestaan er ook voor de echte proleten doorgroeimogelijkheden. Werknemer-Operator-Supervisor-Planner, etc.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het werk zou nog niet eens zo problematisch zijn. De hele dag tussen de simpele mensen aan de lopende band staan is echter wel iets waar ik gek van zou kunnen worden.
Ach, ik geloof er niet zo in om eerlijk te zijn.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:03 schreef eriksd het volgende:
Maakt Gesink nou een serieuze kans op een tourzege?
Neuh, maar een top 5 moet tot de mogelijkheden behoren. Vooral gezien het grote aantal bergetappes. Na Schleck en Contador, is Gesink een van beste, zo niet de beste, klimmers van het peleton.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:03 schreef eriksd het volgende:
Maakt Gesink nou een serieuze kans op een tourzege?
Oke, dat maakt het wel weer leuker om te volgen voor een niet zo'n tourfanaat als ondergetekende.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Neuh, maar een top 5 moet tot de mogelijkheden behoren. Vooral gezien het grote aantal bergetappes. Na Schleck en Contador, is Gesink een van beste, zo niet de beste, klimmers van het peleton.
Tour de France. Een geweldig meetinstrument om stimulerende middelen te testen en te verbeteren.quote:
Behalve tijdens bergetappes. Dat is puntje van je stoel-werk,quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:03 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat is juist het lekkere aan de tour. Ik val ook altijd in slaap maar ongeveer 10 km voor de finish word ik altijd wakker.
Een Tour met een Nederlandse klassementsrenner is gewoon ook veel leuker om naar te kijken.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oke, dat maakt het wel weer leuker om te volgen voor een niet zo'n tourfanaat als ondergetekende.
Klopt.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:10 schreef Tem het volgende:
Het viel me serieus deze week op dat die agenten nogal dikke fatso's zijn. Zag weer een stel voorbij waggelen.
Dat is altijd mooi inderdaad. Ik neem er soms gewoon vrij voorquote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Behalve tijdens bergetappes. Dat is puntje van je stoel-werk,
Ik wil altijd wel vrijnemen, maar mn collega is mij altijd voorquote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:14 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat is altijd mooi inderdaad. Ik neem er soms gewoon vrij voor
Wat moest je daar dan weer? Fiets gestolen?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Klopt.
Alhoewel in het politiebureau waar ik vandaag was werd ik te woord gestaan door een rolmodelagent.
Nu was het ook wel het mooiste bureau in de stad
In het belang van het onderzoek mag ik daar geen uitlatingen over doen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:16 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat moest je daar dan weer? Fiets gestolen?
Beter is nog op je werk kijken. Toen ik nog voor de Publieke Omroep werkte stond de TV met de tour gewoon altijd aan.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik wil altijd wel vrijnemen, maar mn collega is mij altijd voor
Ik kijk op mijn werk ook wel eens een filmpjequote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:18 schreef Tem het volgende:
[..]
Beter is nog op je werk kijken. Toen ik nog voor de Publieke Omroep werkte stond de TV met de tour gewoon altijd aan.
Ben je aangerand door een dikke marktkoopman?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
In het belang van het onderzoek mag ik daar geen uitlatingen over doen.
Ik zei nog zo: geen komkommers!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:19 schreef Tem het volgende:
[..]
Ben je aangerand door een dikke marktkoopman?
Onze televisie is naar de klotequote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:18 schreef Tem het volgende:
[..]
Beter is nog op je werk kijken. Toen ik nog voor de Publieke Omroep werkte stond de TV met de tour gewoon altijd aan.
Ik had de zomer vrijgehouden voor stage maar dat gaat op een ander moment plaatsvinden, zodoende heb ik wat betreft geen grote plannen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:23 schreef Tem het volgende:
Erik wat ga je nu doen tot september? Fok! of nog iets leuks, vakantie ofzo?
Nee hoor, zat productielijnen die niet geautomatiseerd zijn omdat het goedkoper is er een stel tokkies neer te zetten ipv dure machines.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:06 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Dat werk is toch allemaal geautomatiseerd? Maar goed, volgens mij bestaan er ook voor de echte proleten doorgroeimogelijkheden. Werknemer-Operator-Supervisor-Planner, etc.
Ik moet ze ook nog tegenkomen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:45 schreef von_Preussen het volgende:
De bedrijven die ik ken doen dat niet.
Ik ken de bedrijven die jij kent natuurlijk niet, maar ik heb zelf een zomer in een fabriek gewerkt, en daar gebeurde het wel.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:45 schreef von_Preussen het volgende:
De bedrijven die ik ken doen dat niet.
Playboy Prinsquote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:38 schreef Nautilus. het volgende:
Ik ben naar het huwelijk van de Prins van Monaco aan het kijken. Saillant detail:
[ afbeelding ]
Uw Atheense achtergrond speelt u parten.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:00 schreef TitusPullo het volgende:
Het is eerder een besef, bewerkstelligd door herhaling, dat niets zo erg is als naast VVDers wonen die het liefst naar ''Vanavond ga ik even uit mijn bol'' luisteren.
Dergelijke schelmenstreken laat ik aan Rock_de_Braziliaan.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:01 schreef von_Preussen het volgende:
Toeteren jullie eigenlijk ook naar knappe meisjes zodat ze zich omdraaien en je ze beter kunt checken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |