En ik al die tijd maar denken dat je serieus wasquote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:52 schreef betyar het volgende:
[..]
Vaak wel hoor. Door blijven brallen over een onderwerp dat van mijn kant nergens op slaat vind ik best leuk om te doen. Hoe andere daarmee omgaan vind ik dan lachwekkend.
Dat ben ik ook wel hoor, zeker als het om de sociale voorzieningen gaat en de doorgeslagen consumptiemaatschappij.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
En ik al die tijd maar denken dat je serieus was
Was in slaap gevallenquote:
Dat is juist het lekkere aan de tour. Ik val ook altijd in slaap maar ongeveer 10 km voor de finish word ik altijd wakker.quote:
Was binnen 3km van de eindstreep. Dus geen tijd verloren.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:02 schreef KoosVogels het volgende:
Maar ik zag dat Gesink geen tijd had verloren, ondanks dat hij een flinke partij later binnenkwam.
Dat werk is toch allemaal geautomatiseerd? Maar goed, volgens mij bestaan er ook voor de echte proleten doorgroeimogelijkheden. Werknemer-Operator-Supervisor-Planner, etc.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het werk zou nog niet eens zo problematisch zijn. De hele dag tussen de simpele mensen aan de lopende band staan is echter wel iets waar ik gek van zou kunnen worden.
Ach, ik geloof er niet zo in om eerlijk te zijn.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:03 schreef eriksd het volgende:
Maakt Gesink nou een serieuze kans op een tourzege?
Neuh, maar een top 5 moet tot de mogelijkheden behoren. Vooral gezien het grote aantal bergetappes. Na Schleck en Contador, is Gesink een van beste, zo niet de beste, klimmers van het peleton.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:03 schreef eriksd het volgende:
Maakt Gesink nou een serieuze kans op een tourzege?
Oke, dat maakt het wel weer leuker om te volgen voor een niet zo'n tourfanaat als ondergetekende.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Neuh, maar een top 5 moet tot de mogelijkheden behoren. Vooral gezien het grote aantal bergetappes. Na Schleck en Contador, is Gesink een van beste, zo niet de beste, klimmers van het peleton.
Tour de France. Een geweldig meetinstrument om stimulerende middelen te testen en te verbeteren.quote:
Behalve tijdens bergetappes. Dat is puntje van je stoel-werk,quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:03 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat is juist het lekkere aan de tour. Ik val ook altijd in slaap maar ongeveer 10 km voor de finish word ik altijd wakker.
Een Tour met een Nederlandse klassementsrenner is gewoon ook veel leuker om naar te kijken.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oke, dat maakt het wel weer leuker om te volgen voor een niet zo'n tourfanaat als ondergetekende.
Klopt.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:10 schreef Tem het volgende:
Het viel me serieus deze week op dat die agenten nogal dikke fatso's zijn. Zag weer een stel voorbij waggelen.
Dat is altijd mooi inderdaad. Ik neem er soms gewoon vrij voorquote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Behalve tijdens bergetappes. Dat is puntje van je stoel-werk,
Ik wil altijd wel vrijnemen, maar mn collega is mij altijd voorquote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:14 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat is altijd mooi inderdaad. Ik neem er soms gewoon vrij voor
Wat moest je daar dan weer? Fiets gestolen?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Klopt.
Alhoewel in het politiebureau waar ik vandaag was werd ik te woord gestaan door een rolmodelagent.
Nu was het ook wel het mooiste bureau in de stad
In het belang van het onderzoek mag ik daar geen uitlatingen over doen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:16 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat moest je daar dan weer? Fiets gestolen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |