Beter is nog op je werk kijken. Toen ik nog voor de Publieke Omroep werkte stond de TV met de tour gewoon altijd aan.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik wil altijd wel vrijnemen, maar mn collega is mij altijd voor
Ik kijk op mijn werk ook wel eens een filmpjequote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:18 schreef Tem het volgende:
[..]
Beter is nog op je werk kijken. Toen ik nog voor de Publieke Omroep werkte stond de TV met de tour gewoon altijd aan.
Ben je aangerand door een dikke marktkoopman?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
In het belang van het onderzoek mag ik daar geen uitlatingen over doen.
Ik zei nog zo: geen komkommers!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:19 schreef Tem het volgende:
[..]
Ben je aangerand door een dikke marktkoopman?
Onze televisie is naar de klotequote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:18 schreef Tem het volgende:
[..]
Beter is nog op je werk kijken. Toen ik nog voor de Publieke Omroep werkte stond de TV met de tour gewoon altijd aan.
Ik had de zomer vrijgehouden voor stage maar dat gaat op een ander moment plaatsvinden, zodoende heb ik wat betreft geen grote plannen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:23 schreef Tem het volgende:
Erik wat ga je nu doen tot september? Fok! of nog iets leuks, vakantie ofzo?
Nee hoor, zat productielijnen die niet geautomatiseerd zijn omdat het goedkoper is er een stel tokkies neer te zetten ipv dure machines.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:06 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Dat werk is toch allemaal geautomatiseerd? Maar goed, volgens mij bestaan er ook voor de echte proleten doorgroeimogelijkheden. Werknemer-Operator-Supervisor-Planner, etc.
Ik moet ze ook nog tegenkomen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:45 schreef von_Preussen het volgende:
De bedrijven die ik ken doen dat niet.
Ik ken de bedrijven die jij kent natuurlijk niet, maar ik heb zelf een zomer in een fabriek gewerkt, en daar gebeurde het wel.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:45 schreef von_Preussen het volgende:
De bedrijven die ik ken doen dat niet.
Playboy Prinsquote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:38 schreef Nautilus. het volgende:
Ik ben naar het huwelijk van de Prins van Monaco aan het kijken. Saillant detail:
[ afbeelding ]
Uw Atheense achtergrond speelt u parten.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:00 schreef TitusPullo het volgende:
Het is eerder een besef, bewerkstelligd door herhaling, dat niets zo erg is als naast VVDers wonen die het liefst naar ''Vanavond ga ik even uit mijn bol'' luisteren.
Dergelijke schelmenstreken laat ik aan Rock_de_Braziliaan.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:01 schreef von_Preussen het volgende:
Toeteren jullie eigenlijk ook naar knappe meisjes zodat ze zich omdraaien en je ze beter kunt checken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |