Als de VVD ballen heeft dan helpen ze eerst onze eigen werklozen. Die zijn er meer dan genoeg. En als ze echt ballen hadden, dan zouden ze eens werkgevers moeten aanspreken. Het sterft van de Wajongers die ze massaal links laten liggen. Het is op te lossen met quota. Maar de VVD verdomd het gewoon om met echte maatregel te komen. Ze blijven de werkgevers liever pamperen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als die Spanjaarden hier gewoon komen werken en hun steentje bijdragen is er toch niks mis? Dit is ook goed voor de internationale concurrentiepositie.
Over 15 jaar, ik ben benieuwd.
Het is trouwens wel weer zo'n typisch links iets om mensen gelijk afhankelijk te willen maken
Alsof de overheid zich moet bemoeien met wat werkgevers moeten aannemen. Zoiets is niet alleen een betuttelend, maar tevens erg dom plan.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:27 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Als de VVD ballen heeft dan helpen ze eerst onze eigen werklozen. Die zijn er meer dan genoeg. En ze echt ballen hadden, dan zouden ze eens werkgevers moeten aanspreken. Het sterft van de Wajongers die ze massaal links laten liggen. Het is op te lossen met quota. Maar de VVD verdomd het gewoon om met echte maatregel te komen. Ze blijven de werkgevers liever pamperen.
Maar ze hebben wel lef om 90% van de pgb's af te pakken en Wajongers massaal te dumpen.
Helden![]()
![]()
Zou jij asperges gaan steken of bollen gaan plukken?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:27 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Als de VVD ballen heeft dan helpen ze eerst onze eigen werklozen. Die zijn er meer dan genoeg. En als ze echt ballen hadden, dan zouden ze eens werkgevers moeten aanspreken. Het sterft van de Wajongers die ze massaal links laten liggen. Het is op te lossen met quota. Maar de VVD verdomd het gewoon om met echte maatregel te komen. Ze blijven de werkgevers liever pamperen.
Maar ze hebben wel lef om 90% van de pgb's af te pakken en Wajongers massaal te dumpen.
Helden![]()
![]()
Hoezo? Je zit wel weer lekker te roeptoeteren dat eerst Nederlanders in een uitkering aan de slag moeten. Dus vraag ik je: ga jij het doen?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:29 schreef EchtGaaf het volgende:
Erik je vervuild de discussie met dit soort opmerkingen.
Dan is het van 2/1. Of je dwingt werkgevers dat ze een representatief personeelsbestand hebben en je iedereen een serieuze kans of je dat niet en geeft de niet-krenten uit de pap een fatsoenlijk uitkering. Meer smaken zijn er niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:28 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Alsof de overheid zich moet bemoeien met wat werkgevers moeten aannemen. Zoiets is niet alleen een betuttelend, maar tevens erg dom plan.
Van die verplichtingen zorgen alleen voor spanning op de werkvloer.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:28 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Alsof de overheid zich moet bemoeien met wat werkgevers moeten aannemen. Zoiets is niet alleen een betuttelend, maar tevens erg dom plan.
Spuit 11 geeft modder.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:30 schreef Tem het volgende:
EG
VVD: Laat werkloze jongeren uit Spanje maar komen
Heb je nog een antwoord? Of is het zoals ik voorspelde: nee.quote:
En zo kan je wel 101 excusen verzinnen om iets maar niet te willen. Zwak.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Van die verplichtingen zorgen alleen voor spanning op de werkvloer.
Wat een domme vraag.quote:
Mooi. Wanneer was je laatste poging om aan de slag te gaan?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:34 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Wat een domme vraag.![]()
Wie wil er nou geen passende baan?
Ow wat zijn we weer suggestief.
Je bent om te braken.
Ik opende zojuist mijn balkondeuren om het zonlicht binnen, de sigarettenrook buiten te laten, en terwijl ik met mijn ogen de Volkswagen Bora volgde die met hoge snelheid mijn straat in kwam rijden, besloot ik mijn scriptie over het falen van de multiculturele samenleving nader uit te werken.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:22 schreef Mutant01 het volgende:
Moslims stinken.
Krijg ik nu het CIDI op mijn dak?
Toevallig allemaal "excuses" die er wel toe doen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:33 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
En zo kan je wel 101 excusen verzinnen om iets maar niet te willen. Zwak.
Wanneer was je laatste poging om aan de slag te gaan?quote:
Met dat laatste ben ik het wel eens. Een bestaansminimum zou iedereen moeten krijgen. Plannen met quota, regels en andere potentiële bureaucratische monsters moet je echter niet willen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:31 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dan is het van 2/1. Of je dwingt werkgevers dat ze een representatief personeelsbestand hebben en je iedereen een serieuze kans of je dat niet en geeft de niet-krenten uit de pap een fatsoenlijk uitkering. Meer smaken zijn er niet.
Lekker selectief dan.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Toevallig allemaal "excuses" die er wel toe doen.
Maar als werkgevers het blijven verdommen moet je dan niet dwingen dan? Het speelkwartier is toch een keer voorbij?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:36 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Met dat laatste ben ik het wel eens. Een bestaansminimum zou iedereen moeten krijgen. Plannen met quota, regels en andere potentiële bureaucratische monsters moet je simpelweg niet willen.
Je laat jezelf wel erg kennen zeg.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:36 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Lekker selectief dan.
Maar jij kom nog wel zwaar op de koffie. Met je kut VVD. Leer de echte wereld eens kennen.
En de echte wereld is dat ze zulke zure, verwende, vervelende, egocentrische zeikerds als EG niet aan willen nemen. En wiens fout is dat? Juist; die van EG zelfquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:36 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Lekker selectief dan.
Maar jij kom nog wel zwaar op de koffie. Met je kut VVD. Leer de echte wereld eens kennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |