Uiteraard. Was voor mij geen optie, want geen keuzeruimte in master.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:52 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar eerst even kijken of ik er iets uit zou kunnen halen.
De VVD isquote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:57 schreef Reya het volgende:
VVD: Laat werkloze jongeren uit Spanje maar komen
De reacties lezende, overweeg ik een bestaan als misantroop.
Ik als solipsist. Dan bestaan jullie lekker allemaal niet meer.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:01 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik overweeg nog steeds een bestaan als nihilist, maar dat heeft toch geen zin.![]()
Iets binnen je hogeschool of universiteit? Ik heb onlangs ook naar een bestuursfunctie gesolliciteerd. Anders als hulp in het voortgezet onderwijs.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:47 schreef Zolcon het volgende:
Ik ben op zoek naar een nuttig baantje dat goed op mijn CV staat en bij mijn studie past. Heeft iemand misschien een idee of ervaringen?
Neuh, je moet gewoon de juiste mensen kennen (netwerken). Hoe smerig dat ook is.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:56 schreef Zolcon het volgende:
Als je iets serieus in de politiek oid wil dan is het in mijn ogen noodzakelijk om economisch de weg te weten.
maar ik ga er nu vandoor. Bedankt voor alle tips en fijn weekend nog
Binnen UvA is er op dit moment vrijwel geen ruimte voor dat soort plekken. Had me aangemeld voor een commissie maar ben helaas niet gekozen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:58 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Iets binnen je hogeschool of universiteit? Ik heb onlangs ook naar een bestuursfunctie gesolliciteerd. Anders als hulp in het voortgezet onderwijs.
Die partij is om te kotsen. Ze helpen liever de Spanjaarden dan Nederlandse jongeren die straks massaal uit de Wajong worden gedumpt.quote:
Die beschuldiging slaat dan weer als een lul op een drumstel.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:16 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Die partij is om te kotsen. Ze helpen liever de Spanjaarden dan Nederlandse jongeren die straks massaal uit de Wajong worden gedumpt.
Want er heerst geen jeugdwerkloosheid hier?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:19 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Die beschuldiging slaat dan weer als een lul op een drumstel.
Huh?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:22 schreef Mutant01 het volgende:
Moslims stinken.
Krijg ik nu het CIDI op mijn dak?
Als die Spanjaarden hier gewoon komen werken en hun steentje bijdragen is er toch niks mis? Dit is ook goed voor de internationale concurrentiepositie.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:16 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Die partij is om te kotsen. Ze helpen liever de Spanjaarden dan Nederlandse jongeren die straks massaal uit de Wajong worden gedumpt.
Ik spreek je over 15 jaar nog wel. Die werkgevers staan dadelijk echt niet in de rij voor je. Ik ben benieuwd of je dan op die perverse rotpartij gaat stemmen.
Verderfelijke partij, dat is het.
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:21 schreef Webschip het volgende:
[..]
Want er heerst geen jeugdwerkloosheid hier?![]()
Bronquote:In Spanje was de werkloosheid van 15- tot 25-jarigen in het eerste kwartaal 44 procent. Daarmee is het land 'koploper' in Europa, meldde het Centraal Bureau voor de Statistiek deze week. Nederland heeft met 7,4 procent juist de laagste jeugdwerkloosheid.
Zou jij het gaan doen?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:16 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik spreek je over 15 jaar nog wel. Die werkgevers staan dadelijk echt niet in de rij voor je. Ik ben benieuwd of je dan op die perverse rotpartij gaat stemmen.
Verderfelijke partij, dat is het.
Wel een wassen neus hoor, die statistieken. De werkloosheid is in de praktijk vele malen hoger.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:23 schreef Friek_ het volgende:
[..]
[..]
Bron
http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)011/2011-3420-wm.htm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |