abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 juli 2011 @ 14:01:26 #1
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98947321
Hoi.

Ik heb een vraag. Leg nou eens uit met alles wat aan hoogwaardige camera's en HD beschikbaar is. Waarom zijn alle beelden van UFO's en vreemde gebeurtenissen altijd opgenomen met mobieltjes uit het jaar kruik of met bewegende camera?

Hoe godvergeten moeilijk is het een goede camera te kopen en die stil te houden? Als er dan echt, echt aliens zouden bestaan, dan kunnen we dat gelijk goed zien.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_98947444
Statistisch gezien is het aannemelijk dat er aliens bestaan, realistisch gezien is het niet erg aannemelijk dat ze 238029480934 lichtjaar afleggen om hier te observeren. Het euvel zit hem dus niet in de mobieltjes/camera's maar aan het gebrek aan aliens hier op aarde.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 14:11:03 #3
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98947596
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 14:05 schreef Pizzakoppo het volgende:
Statistisch gezien is het aannemelijk dat er aliens bestaan, realistisch gezien is het niet erg aannemelijk dat ze 238029480934 lichtjaar afleggen om hier te observeren. Het euvel zit hem dus niet in de mobieltjes/camera's maar aan het gebrek aan aliens hier op aarde.
Maar stel he, stel nu dat ze echt hier zijn. Statistisch onmogelijk en realistisch niet haalbaar, maar stel..

Waarom zijn wij dan gewapend met nokia's uit 1892?
  zaterdag 2 juli 2011 @ 14:13:10 #4
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_98947663
Omdat je eerder hetgeen pakt dat je snel bij de hand hebt. Een telefoon dus. Ik heb hier ook een hoogwaardige HD Canon DSLR liggen, echter niet altijd bij me natuurlijk.

Daarbij vind het sowieso bullshit om een stel straalmotoren te filmen en dan op youtube het over een UFO te hebben.

Maar goed.
It's you my love, you who are the stranger
  zaterdag 2 juli 2011 @ 14:21:32 #5
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98947932
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 14:13 schreef Inverted_World het volgende:
Omdat je eerder hetgeen pakt dat je snel bij de hand hebt. Een telefoon dus. Ik heb hier ook een hoogwaardige HD Canon DSLR liggen, echter niet altijd bij me natuurlijk.

Daarbij vind het sowieso bullshit om een stel straalmotoren te filmen en dan op youtube het over een UFO te hebben.

Maar goed.
Maar dan nog, met het volume dat er gefilmd wordt aan dit soort onzin, is het toch op zn minst opmerkelijk dat er geen fatsoenlijke camera is. Neem bijvoorbeeld de sighting bij St. Petersburg. Dat moet echt door honderden mensen gezien zijn.
pi_98948048
Als je een HD camera hebt kun je een ufo moeilijk faken.
.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 14:26:41 #7
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_98948129
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 14:24 schreef Vincent. het volgende:
Als je een HD camera hebt kun je een ufo moeilijk faken.
Jij hebt nooit van After Effects en Cinema 4D gehoort? Er zijn al ontzetten veel filmpjes op genomen met HD camera's en goede nabewerking welke achteraf dan voor reclame doeleindes gebruikt worden.
  † In Memoriam † zaterdag 2 juli 2011 @ 17:38:59 #8
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_98954647
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 14:01 schreef DenWauwelaar het volgende:

Hoe godvergeten moeilijk is het een goede camera te kopen en die stil te houden?
Omdat als je zoiets ziet je zo opgewonden bent dat je gaat shaken?
Ik baal ook van mensen die zulke filmpjes maken maar ergens begrijp ik het wel.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_98955106
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 14:26 schreef Inverted_World het volgende:

[..]

Jij hebt nooit van After Effects en Cinema 4D gehoort? Er zijn al ontzetten veel filmpjes op genomen met HD camera's en goede nabewerking welke achteraf dan voor reclame doeleindes gebruikt worden.
Ik heb het vooral over mensen die zelf een filmpje maken voor youtube. Dat maak je niet zomaar. Zelfs in films zijn ufo's nog onrealistisch imo.
.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 18:25:24 #10
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_98956367
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 17:49 schreef Vincent. het volgende:

[..]

Ik heb het vooral over mensen die zelf een filmpje maken voor youtube. Dat maak je niet zomaar. Zelfs in films zijn ufo's nog onrealistisch imo.
Wanneer is een UFO wel realistisch dan, aangezien er niet te peilen valt hoe een buitenaardse eruit zou zien in ieder geval.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 18:27:39 #11
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98956450
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 17:38 schreef Ratelslangetje het volgende:

[..]

Omdat als je zoiets ziet je zo opgewonden bent dat je gaat shaken?
Ik baal ook van mensen die zulke filmpjes maken maar ergens begrijp ik het wel.
En tussen al die mensen zit er geen één die direct begrijpt dat je de camera stil moet houden? :')
  zaterdag 2 juli 2011 @ 18:31:46 #12
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_98956586
Het wordt tegenwoordig steeds beter hoor wat opnames betreft. Men heeft nu vaker een telefoon bij zich die bijvoorbeeld een goede resolutie heeft. kijk bijvoorbeeld naar Honderden mensen zien UFO's boven London (alleen de kwaliteit van de filmpjes bedoel ik dan)
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  zaterdag 2 juli 2011 @ 18:32:52 #13
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_98956614
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 18:27 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

En tussen al die mensen zit er geen één die direct begrijpt dat je de camera stil moet houden? :')
Ga jij eens inzoomen op een vliegtuig en kijk eens hoe stil jij em houdt, of eis je nu ook nog dat iedereen een statief meeneemt voor je tevreden bent?
Vrijheid
pi_98959939
quote:
Hoi.

Ik heb een vraag. Leg nou eens uit met alles wat aan hoogwaardige camera's en HD beschikbaar is. Waarom zijn alle beelden van UFO's en vreemde gebeurtenissen altijd opgenomen met mobieltjes uit het jaar kruik of met bewegende camera?

Hoe godvergeten moeilijk is het een goede camera te kopen en die stil te houden? Als er dan echt, echt aliens zouden bestaan, dan kunnen we dat gelijk goed zien.
Het punt is dat je van tevoren niet weet dat je met aliens geconfronteerd gaat worden en dus ook je dure camera niet in de aanslag hebt.
Daarom worden duidelijke opnames niet geloofd.
Opnames met mobieltjes ed. zijn veel slechter van kwaliteit, maar worden niet geloofd omdat ze slecht van kwaliteit zijn.

Of er authentieke opnames van buitenaardse wezens en hun ruimteschepen bestaan blijft de vraag. Maar eigenlijk is de kans heel klein, volgens mij. Persoonlijk denk ik dat ze niet een grote reis gaan ondernemen om zich heel even aan een enkeling te vertonen.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 21:22:04 #15
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_98961767
Wie zegt dat ze een hele reis moeten ondernemen?
Heb een keer een theorie gehoord dat ze onder andere in een andere dimensie zitten, die de onze overlappen. Maar wij kunnen dat dus niet zien, alleen als ze in onze dimensie komen zien we ze
  † In Memoriam † zaterdag 2 juli 2011 @ 21:51:06 #16
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_98962699
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 18:27 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Jawel, maar die worden meteen als fake afgedaan.
Het is gewoon nooit goed.

Filmpje schokkerig en wazig: fake!
Filmpje handvast gefilmd en scherp : fake!
Zelfs filmpjes die van schokkerig naar stil en overgaan tot inzoomen worden als nep beschouwd.

Weet je, mensen die onverklaarbare dingen in de lucht hebben gezien hebben schijt aan jullie.
Wij weten. :) Jij niet. :)
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_98970762
Hier heb je een goeie foto:

In het Noorse Hessdalen worden al jaren vreemde lichten gezien die kunnen stilstaan in de lucht en vanuit het niets kunnen versnellen, alles zonder geluid te maken. Vandaar dat ze een ufo-observatory hebben neergezet op een heuvel. De camera die gebruikt is, heeft een sluitertijd van 30 seconden. Ook wordt er meteen een spectraal analyse uitgevoerd van het licht dat gezien wordt. Je kunt zien aan de kleuren dat ze niet in elkaar overlopen, het is allemaal erg "clean". Dit betekent dat de lichten geen gevolg zijn van een chemische verbranding, dus het kunnen geen vliegtuigen of helikopters zijn. De lichten worden aangedreven door een voor ons onbekende aandrijving.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_98971640
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 01:26 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Hier heb je een goeie foto:

[ afbeelding ]De lichten worden aangedreven door een voor ons onbekende aandrijving.
Maar is het dan persé een ruimteschip? Misschien is het verschijnsel op de foto vergelijkbaar met het noorderlicht, dat de zonnewind reageert met de atmosfeer van de aarde.
pi_98971739
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 02:06 schreef Pulzzar het volgende:

[..]

Maar is het dan persé een ruimteschip? Misschien is het verschijnsel op de foto vergelijkbaar met het noorderlicht, dat de zonnewind reageert met de atmosfeer van de aarde.
Deze foto bewijst niet dat het om een ruimteschip gaat natuurlijk, maar de foto zorgt er wel voor dat we mensen die dingen zeggen te zien misschien wat serieuzer moeten nemen.
pi_98971779
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 02:06 schreef Pulzzar het volgende:

[..]

Nee maar we sluiten het niet uit toch.
pi_98976613
quote:
Hoe godvergeten moeilijk is het een goede camera te kopen en die stil te houden?
Ik zie een UFO, mijn reactie: naar de winkel rennen om een goede camera te kopen. ...
Lang niet iedereen heeft een (goede) camera, maar wel een mobieltje. Alles wat gebeurt, buiten de professionele media om, wordt door normale mensen gefilmd met gare camera's. Kijk naar de opstanden in het Midden-Oosten, waar veelal geen officiële pers bij mocht zijn: gare shaky cams van de normale man. Is het daarom ook minder geloofwaardig?
Er zit veel weerstand in UFO-sightings. Men wil er vaak gewoon niet in geloven. Die mensen grijpen elk mogelijk argument aan om een sighting te bestempelen als fake (te wazig, te shaky of juist te helder). En zoals jogy al zei: maak 's met een gemiddelde camera of telefoon een opname van een vliegtuig. Ziet er dan net zo 'fake' uit als welke ufo-opname dan ook.
  zondag 3 juli 2011 @ 12:50:31 #22
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_98977720
Ik heb een keer een ufo gezien en mijn eerste en enige reactie was , zo dichtbij mogelijk komen ,
geen seconde heb ik eraan gedacht dat ik een mobiel bij me had waar ik mee kon filmen of een foto mee kon maken , dat was helemaal niet belangrijk op dat moment , ik was zo gebiologeerd .
Had ik wel een foto of film gehad , dan was die ongetwijfeld schokkerig of wazig geweest want ik had echt niet op mijn scherm zitten kijken op dat moment .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_98981396
De keer dat ik een ufo zag, was in 1996. Toen had ik ook helemaal geen camera of wat dan ook op zak, en bovendien was het binnen een handvol seconden alweer voorbij. Beetje jammer.
True strength is not a measure of the body,
It's a measure of the soul.
pi_98983604
quote:
3s.gif Op zondag 3 juli 2011 02:14 schreef Martin1234 het volgende:

[..]

Nee maar we sluiten het niet uit toch.
Nee, maar ik ga eerst zelf op zoek naar andere verklaringen. Als ik iets zie in de lucht wat ik niet ken, zou dat ook te maken kunnen hebben met een natuurkundig verschijnsel. Die vliegende bollen, misschien komt dat wel omdat licht wordt gebroken door het vocht in de lucht.

Wat ik typisch vindt, waarom heeft de helft de mensen in dit topic een UFO gezien, maar komt het nooit in het nieuws dat er UFO-waarnemingen plaatsvonden?
pi_98984439
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 15:46 schreef Pulzzar het volgende:

[..]

Nee, maar ik ga eerst zelf op zoek naar andere verklaringen. Als ik iets zie in de lucht wat ik niet ken, zou dat ook te maken kunnen hebben met een natuurkundig verschijnsel. Die vliegende bollen, misschien komt dat wel omdat licht wordt gebroken door het vocht in de lucht.

Wat ik typisch vindt, waarom heeft de helft de mensen in dit topic een UFO gezien, maar komt het nooit in het nieuws dat er UFO-waarnemingen plaatsvonden?
Vind je dat vreemd? Hoe zie je het voor je? Dat ik het nieuws bel met de mededeling "ik zag een UFO" en dat het nieuws dan zegt: "Gaaf, we sturen een interviewer langs en je komt vanavond op tv."?
pi_98985002
quote:

[..]

Waarom associeer jij UFO met alien? Je zegt zelf 'als ik iets zie in de lucht wat ik niet ken, zou dat ook te maken kunnen hebben met een natuurkundig verschijnsel'. Iemand die een UFO ziet, weet vanzelfsprekend niet wat hij ziet. Unidentified Flying Object.
  zondag 3 juli 2011 @ 16:52:07 #27
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_98986372
quote:

[..]

het komt al jaren in het nieuws over de hele wereld , is dat je echt nog nooit opgevallen ?
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zondag 3 juli 2011 @ 19:35:19 #28
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_98992886
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 16:52 schreef Summers het volgende:

[..]

het komt al jaren in het nieuws over de hele wereld , is dat je echt nog nooit opgevallen ?
Maar niet in Nederland, je weet wel; het centrum van het universum.
Vrijheid
pi_98993305
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 16:04 schreef Kikvors het volgende:

[..]

Vind je dat vreemd? Hoe zie je het voor je? Dat ik het nieuws bel met de mededeling "ik zag een UFO" en dat het nieuws dan zegt: "Gaaf, we sturen een interviewer langs en je komt vanavond op tv."?
_O-

Idd ^O^
  Moderator zondag 3 juli 2011 @ 21:34:48 #30
249559 crew  Lavenderr
pi_98998424
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 21:51 schreef Ratelslangetje het volgende:

[..]

Zelfs filmpjes die van schokkerig naar stil en overgaan tot inzoomen worden als nep beschouwd.

Weet je, mensen die onverklaarbare dingen in de lucht hebben gezien hebben schijt aan jullie.
Wat jij zegt.
Het is gewoon nooit goed .
pi_99001985
quote:
6s.gif Op zondag 3 juli 2011 19:35 schreef jogy het volgende:

[..]

Maar niet in Nederland, je weet wel; het centrum van het universum.
Nederlanders zijn te nuchter en stug. Een nieuwsbureau wordt niet meer serieus genomen als het bericht over aliens en UFO's, alsof ze beweren dat elfjes bestaan. Dat gezichtsverlies willen ze niet lijden natuurlijk.
pi_99003991
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 21:51 schreef Ratelslangetje het volgende:

[..]

Ik geloof best dat sommige mensen onverklaarbare dingen zien, maar je moet te snel conclusies trekken.
ROBODEMONS..................|:(
pi_99004749
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 23:14 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Ik geloof best dat sommige mensen onverklaarbare dingen zien, maar je moet te snel conclusies trekken.
En als die onverklaarbare dingen worden omschreven door bijv. ervaren commeciele- en gevechtspiloten als vliegende schotels, zilveren metalen disks die vanuit stilstand kunnen acceleren naar enorme snelheden, dan is het niet zo raar om te denken dat het onverklaarbare iets gepaard gaat met een zekere mate van intelligentie. Natuurverschijnselen stoppen niet midden in de lucht, reizen niet met hoeken van 90 graden en kunnen niet ineens versnellen naar mach 10 of meer, toch?
pi_99005097
quote:
Ik heb zelfs nog gezocht of mijn waarneming ook ergens door andere mensen was gedaan en opgeslagen in een ufo waarneming database of zo. Nergens ben ik iets tegengekomen, dus is het ook moeilijk om het naast andere verklaringen te leggen.

Mijn waarneming was op vrijdag 13 december 1996, 's avonds ergens tussen 18:00 en 19:00 of zo. De exacte tijd weet ik niet meer precies, maar het was al helemaal donker. Het was in de regio Rijnmond. Maar op die datum kom ik nergens iets op het internet tegen, laat staan van die regio.
True strength is not a measure of the body,
It's a measure of the soul.
  † In Memoriam † zondag 3 juli 2011 @ 23:44:08 #35
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_99005271

Deze is erg duidelijk, maar dan rijst eerder de vraag waarom iemand toevallig daar staat met een dure camera.

Zoals eerder gezegd, het is nooit goed (te vaag of juist te mooi om waar te zijn). Critici hebben bijna altijd de klacht van TS (waarom alleen vage beelden).

Mijn vraag is eerder, waarom komt men niet naar de aarde ipv. al duizende jaren 'observeren' en af een toe contact zoeken met een enkeling (spiritueel of ontvoering). Waarom moet het zo spannend en mysterieus.
:')
pi_99006116
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 23:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

Deze is erg duidelijk, maar dan rijst eerder de vraag waarom iemand toevallig daar staat met een dure camera.

Zoals eerder gezegd, het is nooit goed (te vaag of juist te mooi om waar te zijn). Critici hebben bijna altijd de klacht van TS (waarom alleen vage beelden).

Mijn vraag is eerder, waarom komt men niet naar de aarde ipv. al duizende jaren 'observeren' en af een toe contact zoeken met een enkeling (spiritueel of ontvoering). Waarom moet het zo spannend en mysterieus.
Ik wil een rappe ufo om files te ontwijken. Waar fix je zoiets? Iemand wel eens ontvoerd? Valt er met ze te praten cq onderhandelen?
  † In Memoriam † maandag 4 juli 2011 @ 00:10:14 #37
pi_99006226
Zijn 1000en mensen met vergelijkbare ontvoeringsverhalen, ken ook mensen die beweren zelf van een andere planeet te komen. Maar bedoeling hier eigenlijk mee dat hun ziel gereïncarneerd is van een alien.
pi_99006260
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 00:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zijn 1000en mensen met vergelijkbare ontvoeringsverhalen, ken ook mensen die beweren zelf van een andere planeet te komen. Maar bedoeling hier eigenlijk mee dat hun ziel gereïncarneerd is van een alien.
Kinky maar geen antwoord op mijn.vraag.
  † In Memoriam † maandag 4 juli 2011 @ 00:14:31 #39
pi_99006395
Om je vraag te beantwoorden: geen idee. Mensen 'praten' met aliens tijdens meditaties waarbij de energielevels verhoogd worden naar hun dimensie. Kennelijk valt er niet zo goed te onderhandelen, lijkt me dat genoeg mensen de buitenaardsen moeten hebben gevraagd eens fysiek op de aarde te komen. Hierover leeft dan weer de theorie dat ons energieniveau niet hoog genoeg zou zijn en dat we er 'nog niet klaar voor zouden zijn'. Hier zou dan in 2012 verandering in komen.

Zelf kan ik me niet herinneren ontvoert te zijn. :P
pi_99006478
quote:

Tja... als jij in je tuin een mierennest vindt, dan ga jij toch ook niet snel naar binnen om je beste kleren aan te doen, je haar te kammen en kadootjes bij elkaar te zoeken om vervolgens bij de mierenhoop een speech te geven om de mieren te verwelkomen in jouw wereld? :P
pi_99006479
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 00:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Om je vraag te beantwoorden: geen idee. Mensen 'praten' met aliens tijdens meditaties waarbij de energielevels verhoogd worden naar hun dimensie. Kennelijk valt er niet zo goed te onderhandelen, lijkt me dat genoeg mensen de buitenaardsen moeten hebben gevraagd eens fysiek op de aarde te komen. Hierover leeft dan weer de theorie dat ons energieniveau niet hoog genoeg zou zijn en dat we er 'nog niet klaar voor zouden zijn'. Hier zou dan in 2012 verandering in komen.

Zelf kan ik me niet herinneren ontvoert te zijn. :P
Het komt steeds terug bij jou. Ik zou het fijn vinden als we dit onderwerp wat afstandelijker en zakelijker benaderen. c_/
  † In Memoriam † maandag 4 juli 2011 @ 00:18:00 #42
pi_99006542
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2011 00:16 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Het komt steeds terug bij jou. Ik zou het fijn vinden als we dit onderwerp wat afstandelijker en zakelijker benaderen. c_/
Ik vertel niet zo veel over mezelf, bijna alleen welke theorieën er bestaan. Je vroeg of mensen ontvoerd zijn door aliens: antwoord: mensen zeggen van wel, ik kan niks bevestigen.

Probeer anders je vraag anders te stellen :s)
pi_99006577
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 00:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Ik vertel niet zo veel over mezelf, bijna alleen welke theorieën er bestaan. Je vroeg of mensen ontvoerd zijn door aliens: antwoord: mensen zeggen van wel, ik kan niks bevestigen.

Probeer anders je vraag anders te stellen :s)
Nee je antwoorden zijn op zich wel bruikbaar. Tot er een betere bron langskomt natuurlijk. ^O^
  † In Memoriam † maandag 4 juli 2011 @ 00:19:51 #44
pi_99006604
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 00:16 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Tja... als jij in je tuin een mierennest vindt, dan ga jij toch ook niet snel naar binnen om je beste kleren aan te doen, je haar te kammen en kadootjes bij elkaar te zoeken om vervolgens bij de mierenhoop een speech te geven om de mieren te verwelkomen in jouw wereld? :P
Wat een vergelijking.. :P

Maar wij kunnen ook niet met onze taal communiceren met mieren. Bedoel je dat aliens dat ook niet met ons zouden kunnen en daarom maar helemaal niet op onze planeet landen?
  † In Memoriam † maandag 4 juli 2011 @ 00:21:07 #45
pi_99006638
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2011 00:19 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Nee je antwoorden zijn op zich wel bruikbaar. Tot er een betere bron langskomt natuurlijk. ^O^
www.niburu.nl is één grote bron :P. Maar het wordt al snel heeeel zweverig zoals je merkt in mijn tekst van net. Op concrete vragen zal je van de echte 'believers' alleen vage antwoorden krijgen. :P
pi_99006644
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 00:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Maar wij kunnen ook niet met onze taal communiceren met mieren. Bedoel je dat aliens dat ook niet met ons zouden kunnen en daarom maar helemaal niet op onze planeet landen?
Ik vind mieren een goede analogie.daar is het eerste wat je hoort te doen snelwerkend gif over het nest gooien O-)
  † In Memoriam † maandag 4 juli 2011 @ 00:22:30 #47
pi_99006677
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2011 00:21 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Ik vind mieren een goede analogie.daar is het eerste wat je hoort te doen snelwerkend gif over het nest gooien O-)
Ik zie ons ook niet zo snel geheimzinnige codes in graancirkels plaatsen voor de mieren. :P

Waarom doen zij dat wel? Waarom zo vaag communiceren?
pi_99006705
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 00:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Nee ik denk dat de aliens zo geavanceerd moeten zijn dat communicatie niet zo'n heel groot probleem hoeft te zijn. Ik denk alleen dat zij zich beseffen dat wij nog niet volwassen genoeg zijn. We zijn een gevaar voor onszelf als soort en zullen waarschijnlijk slecht omgaan met de bekendmaking van een superieure intelligentie die ons bezoekt.
pi_99006707
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 00:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Ik zie ons ook niet zo snel geheimzinnige codes in graancirkels plaatsen voor de mieren. :P

Ufo's moeten wel spannend blijven he, anders had je niet dit soort topics :{w
  † In Memoriam † maandag 4 juli 2011 @ 00:26:08 #50
pi_99006776
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 00:23 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Nee ik denk dat de aliens zo geavanceerd moeten zijn dat communicatie niet zo'n heel groot probleem hoeft te zijn. Ik denk alleen dat zij zich beseffen dat wij nog niet volwassen genoeg zijn. We zijn een gevaar voor onszelf als soort en zullen waarschijnlijk slecht omgaan met de bekendmaking van een superieure intelligentie die ons bezoekt.
Waarom zouden we niet kunnen omgaan met de superieure intelligentie? Gaat ons jaloerse ego vechten tegen deze wezens?
pi_99007001
Ik heb wel eens een ufo op mijn worst gehad. Dat was wel in een tijd dat ik nog niet zo goed kon koken :Y) :{w
pi_99007012
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 00:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Waarom zouden we niet kunnen omgaan met de superieure intelligentie? Gaat ons jaloerse ego vechten tegen deze wezens?
Mensen hebben al moeite om moslims een plaats te geven in hun wereldbeeld. Wat gebeurt er wanneer blijkt dat wij helemaal niet het toproofdier zijn dat bovenaan staat in de pikorde in de wereld of het universum dat wij kennen. WIJ zijn de baas. Zelfs beren, tijgers, leeuwen, gorilla's en haaien halen het niet bij ons. WIJ hebben de evolutionaire race gewonnen en daarom maken WIJ de dienst uit in het ons bekende universum. En dit is omdat wij de evolutionaire race hebben gewonnen door het meest machtige instrument, het verstand. En als daar plotseling een buitenaardse intelligentie bijkomt die ons verslaat met ons eigen ultieme wapen... tja, dat is gewoon even slikken voor veel mensen.

Met name voor de mensen die heel erg vanuit hun ego leven is dit moeilijk te accepteren. Het ego is een soort van harde schil in het menselijke bewustzijn, het is tegelijkertijd een comfortzone maar ook een gevangenis in veel gevallen. Met name die mensen zullen moeite hebben met het van de troon gestoten worden, terwijl je tot kort daarvoor nog dacht dat jij het middelpunt van het universum was.
pi_99007067
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 00:33 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Mensen hebben al moeite om moslims een plaats te geven in hun wereldbeeld. Wat gebeurt er wanneer blijkt dat wij helemaal niet het toproofdier zijn dat bovenaan staat in de pikorde in de wereld of het universum dat wij kennen. WIJ zijn de baas. Zelfs beren, tijgers, leeuwen, gorilla's en haaien halen het niet bij ons. WIJ hebben de evolutionaire race gewonnen en daarom maken WIJ de dienst uit in het ons bekende universum. En dit is omdat wij de evolutionaire race hebben gewonnen door het meest machtige instrument, het verstand. En als daar plotseling een buitenaardse intelligentie bijkomt die ons verslaat met ons eigen ultieme wapen... tja, dat is gewoon even slikken voor veel mensen.

Met name voor de mensen die heel erg vanuit hun ego leven is dit moeilijk te accepteren. Het ego is een soort van harde schil in het menselijke bewustzijn, het is tegelijkertijd een comfortzone maar ook een gevangenis in veel gevallen. Met name die mensen zullen moeite hebben met het van de troon gestoten worden, terwijl je tot kort daarvoor nog dacht dat jij het middelpunt van het universum was.
Leuk. Bruggetjes naar moslims in dit topic.

KAN DAT MOSLIMGEZEIK DAN NERGENS VERMEDEN WORDEN

potverdrie :(
  † In Memoriam † maandag 4 juli 2011 @ 00:39:36 #54
pi_99007207
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 00:33 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Dan spreken wij als collectief ego in de wereld, in je land, je stad, als blanke of gekleurde.

Dan nog, zijn al deze wezens 'intelligent' genoeg, waardoor er niet één in zijn stoffelijke verschijning op aarde komt? Is contact tussen mens en buitenaards echt, als deze mensen een bepaalde vorm van bewustzijn hebben aangenomen waarbij dit ego wegvaagt?

quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2011 00:35 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Leuk. Bruggetjes naar moslims in dit topic.
KAN DAT MOSLIMGEZEIK DAN NERGENS VERMEDEN WORDEN

is slechts een voorbeeld, had ook mexicanen/amerikanen kunnen zijn.
pi_99007421
quote:

Nou om de Tower Bridge in Londen te filmen (toeristen)...
  † In Memoriam † maandag 4 juli 2011 @ 01:16:34 #56
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_99008256
quote:

[..]

Nee, maar ik ga eerst zelf op zoek naar andere verklaringen. Als ik iets zie in de lucht wat ik niet ken, zou dat ook te maken kunnen hebben met een natuurkundig verschijnsel.
Het hoeven natuurlijk niet meteen aliens van een ander sterrenstelsel te zijn.

Hier een oude post van mij:
quote:
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
  maandag 4 juli 2011 @ 07:47:52 #57
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_99011197
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 00:23 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

In het algemeen, het slechtste wat je kunt doen is denken voor een ander.

Ik neem aan dat zij, geavanceerd als ze zijn, dat door hebben.
pi_99011305
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 07:47 schreef DenWauwelaar het volgende:

In het algemeen, het slechtste wat je kunt doen is denken voor een ander.

Ik neem aan dat zij, geavanceerd als ze zijn, dat door hebben.
Je bedoelt dat we voorzichtig moeten zijn en dat ze kwade bedoelingen kunnen hebben?
pi_99011753
quote:

Ontkracht: De bollen bewegen in kaarsrechte banen en deinen op beeld niet mee met de beweging van de camera. Dat is trouwens ook altijd een nadeel... Wanneer iets vanaf een statief gefilmd is, roepen mensen "fake" omdat je in stilstaand beeld veel makkelijker iets anders erbij kunt plakken. Als het shaky is, is het dan wel moeilijker te faken, maar dan is het weer te onduidelijk.
  Moderator maandag 4 juli 2011 @ 10:00:00 #60
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_99012908
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 00:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Misschien moet de vraag dan zijn "waarom gaan we er toch vanuit dat graancirkels per se door ufo's gemaakt moeten zijn, met als doel met ons te communiceren".

Dat slaat nergens op. Dus ze komen hier, om ons te observeren, te bezoeken, whatever, maar blijkbaar willen ze tóch met ons communiceren, en ze hebben zúlke geavanceerde technieken (ze kunnen immers ook hier komen en hun schotels gaan onze technologie blijkbaar ver voorbij) dat ze denken van, "wat is nou de makkelijkste manier om met ze te communiceren...oh! we know! Laten we figuren in graan gaan maken, want door al onze jaren observeren weten we dat ze dat toch niet snappen, omdat dat voor hun zelf onderling ook geen communicatiemiddel is, en wij willen graag communiceren, dus laten we dat doen op de meest onlogische manier; we maken tekeningen in graan waarvan de mensen geen idee hebben wat het betekent of hoe ze het moeten interpreteren!"

Misschien zijn die graancirkels gewoon niet door UFO's gemaakt, laat staan dat het bedoeld is als communicatiemiddel.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_99013015
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 10:00 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Misschien moet de vraag dan zijn "waarom gaan we er toch vanuit dat graancirkels per se door ufo's gemaakt moeten zijn, met als doel met ons te communiceren".

Dat slaat nergens op. Dus ze komen hier, om ons te observeren, te bezoeken, whatever, maar blijkbaar willen ze tóch met ons communiceren, en ze hebben zúlke geavanceerde technieken (ze kunnen immers ook hier komen en hun schotels gaan onze technologie blijkbaar ver voorbij) dat ze denken van, "wat is nou de makkelijkste manier om met ze te communiceren...oh! we know! Laten we figuren in graan gaan maken, want door al onze jaren observeren weten we dat ze dat toch niet snappen, omdat dat voor hun zelf onderling ook geen communicatiemiddel is, en wij willen graag communiceren, dus laten we dat doen op de meest onlogische manier; we maken tekeningen in graan waarvan de mensen geen idee hebben wat het betekent of hoe ze het moeten interpreteren!"

Misschien zijn die graancirkels gewoon niet door UFO's gemaakt, laat staan dat het bedoeld is als communicatiemiddel.
Kun je er vanuit gaan hoe aliens denken? Misschien hopen zij door hun vaagheid aardse religie te spiegelen en zo een soort goddelijke status te verkrijgen? Misschien is het manipuleren van aardstralen en zo graancirkels maken de enige manier om zonder afhankelijk te zijn van reistijd van de signalen boodschappen achter te laten? (baseer ik nergens op hoor, maar er is veel wat we nog niet weten.)
Als zij zo superieur zijn aan ons, dan moet je je ook beseffen dat we niet op een gelijk niveau met ze kunnen denken.
  † In Memoriam † maandag 4 juli 2011 @ 11:09:01 #62
pi_99014452
quote:

[..]

mooie posttijd. ik dacht dat de graancirkels ook een weerspiegeling van hun intelligentie is om te testen of wij het doorhebben oid. Ik kan me ook niet herinneren dat mensen ooit hebben toegegeven meerdere graancirkels op hun naam te hebben staan.

Maar natuurlijk kunnen we er niet uitgaan van dat het door buitenaardse wezens gemaakt is. Het is ook een 'als het waar is dan...'-speculatie.

Als ze echt niet gezien willen worden waarom zijn er regelmatig vliegende objecten? Lijken me eerder soort satellieten ter observatie.
  Moderator maandag 4 juli 2011 @ 11:13:25 #63
16180 crew  CoolGuy
pi_99014586
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 10:05 schreef Kikvors het volgende:

[..]

Kun je er vanuit gaan hoe aliens denken? Misschien hopen zij door hun vaagheid aardse religie te spiegelen en zo een soort goddelijke status te verkrijgen? Misschien is het manipuleren van aardstralen en zo graancirkels maken de enige manier om zonder afhankelijk te zijn van reistijd van de signalen boodschappen achter te laten? (baseer ik nergens op hoor, maar er is veel wat we nog niet weten.)
Als zij zo superieur zijn aan ons, dan moet je je ook beseffen dat we niet op een gelijk niveau met ze kunnen denken.
Datzelfde geldt voor jou. Je vult nu ook vanalles maar in.
  † In Memoriam † maandag 4 juli 2011 @ 11:17:07 #64
pi_99014705
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 11:13 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Het kan ook niet anders als we beweegredenen van buitenaardsen willen begrijpen?
  Moderator maandag 4 juli 2011 @ 11:27:25 #65
16180 crew  CoolGuy
pi_99014989
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 11:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Het kan ook niet anders als we beweegredenen van buitenaardsen willen begrijpen?
Ja, maar aangezien we dat niet weten, kunnen we niet gaan invullen dat de graancirkels DUS van buitenaardsen afkomstig zijn, en al helemaal niet wat, ALS dat al zo is, de achterliggende gedachte is daarvan.

Toch worden er hele verhalen opgehangen over het hoe en waarom van deze cirkels, tezamen met de eventuele beweegredenen van de buitenaardsen. Dat is leuk, maar alle dingen die dan geroepen worden zijn dan toch pure speculatie? :)
pi_99015118
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 11:27 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, maar aangezien we dat niet weten, kunnen we niet gaan invullen dat de graancirkels DUS van buitenaardsen afkomstig zijn, en al helemaal niet wat, ALS dat al zo is, de achterliggende gedachte is daarvan.

Toch worden er hele verhalen opgehangen over het hoe en waarom van deze cirkels, tezamen met de eventuele beweegredenen van de buitenaardsen. Dat is leuk, maar alle dingen die dan geroepen worden zijn dan toch pure speculatie? :)
Stel het is een buitenaards wezen wat dit doet he. Misschien is het dan wel een ontsnapte muppet die aldaar gezocht wordt door de intergalactische spacepolitie omdat ie mensen loopt te trollen. Het zou kunnen he. En wat dan c_/
pi_99018655
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 11:13 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, datzelfde geldt voor mij. Wat ik wil duidelijk maken is dat het onzinnig is om met onze kennis en logica buitenaardse motieven te verklaren. Er zijn talloze mogelijkheden en we kunnen inderdaad speculeren, maar er is geen enkel motief te bedenken dat zou kunnen bewijzen dat aliens nooit en te nimmer graancirkels zouden maken. Waarom ze het eventueel wel zouden doen, kunnen we op het moment ook niet met zekerheid zeggen. Kortom: graancirkels zijn geen garantie voor het al dan niet bestaan van buitenaards leven.
  Moderator maandag 4 juli 2011 @ 13:23:00 #68
16180 crew  CoolGuy
pi_99018707
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 13:21 schreef Kikvors het volgende:

[..]

Ja, datzelfde geldt voor mij. Wat ik wil duidelijk maken is dat het onzinnig is om met onze kennis en logica buitenaardse motieven te verklaren. Er zijn talloze mogelijkheden en we kunnen inderdaad speculeren, maar er is geen enkel motief te bedenken dat zou kunnen bewijzen dat aliens nooit en te nimmer graancirkels zouden maken. Waarom ze het eventueel wel zouden doen, kunnen we op het moment ook niet met zekerheid zeggen. Kortom: graancirkels zijn geen garantie voor het al dan niet bestaan van buitenaards leven.
Dat klopt. En het tegendeel net zo min. Toch lijkt het wel alsof de algemene opvatting van de meeste believers is dat ze toch echt wel door buitenaardse intelligentie zijn gemaakt.
pi_99019007
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 13:23 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat klopt. En het tegendeel net zo min. Toch lijkt het wel alsof de algemene opvatting van de meeste believers is dat ze toch echt wel door buitenaardse intelligentie zijn gemaakt.
Wetenschappelijk gezien is er dus geen enkele aanleiding om aan te nemen dat ze van aliens afkomstig zijn. Maar over het algemeen is het ook niet uit te sluiten, dus de speculaties zijn zo vreemd nog niet.
  Moderator maandag 4 juli 2011 @ 13:35:14 #70
16180 crew  CoolGuy
pi_99019203
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 13:30 schreef Kikvors het volgende:

[..]

Wetenschappelijk gezien is er dus geen enkele aanleiding om aan te nemen dat ze van aliens afkomstig zijn. Maar over het algemeen is het ook niet uit te sluiten, dus de speculaties zijn zo vreemd nog niet.
Nou, die speculaties zijn nergens op gebaseerd, behalve dan op het graag willen dat ze van Aliens zijn. Dan kun je dat wel roepen over cirkel X, dat ie van aliens is, en dan vooral niet op zoek zijn naar daadwerkelijke antwoorden, maar alleen naar antwoorden die in je straatje passen. Als cirkel X vervolgens door mensen is gemaakt is het prima dat jij je ogen wil sluiten maar dat verandert er niks aan dat ie nog steeds door mensen gemaakt is.

Kijk, begrijp me niet verkeerd. Ik zou het supertof vinden als buitenaardse intelligentie wordt bevestigd. Het lijkt mij ook logisch dat er buitenaards leven is. Dat lijkt me aannemelijker dan dat er geen ander leven in het heelal is behalve dan toevallig wij. Dat kan ik niet hard maken, het is gewoon een aanname die ik doe.

En ik zou het geweldig vinden als de reguliere uitzending wordt onderbroken voor het wereldkundig maken dat er bewijs is voor buitenaards leven. Lijkt me echt te gek, en stiekem hoop ik er op, maar een cirkel in het graan is precies dat, een cirkel in het graan. Niet meer en niet minder.
pi_99019619
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 13:35 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nou, die speculaties zijn nergens op gebaseerd, behalve dan op het graag willen dat ze van Aliens zijn. Dan kun je dat wel roepen over cirkel X, dat ie van aliens is, en dan vooral niet op zoek zijn naar daadwerkelijke antwoorden, maar alleen naar antwoorden die in je straatje passen. Als cirkel X vervolgens door mensen is gemaakt is het prima dat jij je ogen wil sluiten maar dat verandert er niks aan dat ie nog steeds door mensen gemaakt is.

Kijk, begrijp me niet verkeerd. Ik zou het supertof vinden als buitenaardse intelligentie wordt bevestigd. Het lijkt mij ook logisch dat er buitenaards leven is. Dat lijkt me aannemelijker dan dat er geen ander leven in het heelal is behalve dan toevallig wij. Dat kan ik niet hard maken, het is gewoon een aanname die ik doe.

En ik zou het geweldig vinden als de reguliere uitzending wordt onderbroken voor het wereldkundig maken dat er bewijs is voor buitenaards leven. Lijkt me echt te gek, en stiekem hoop ik er op, maar een cirkel in het graan is precies dat, een cirkel in het graan. Niet meer en niet minder.
Dat men het supertof zou vinden dat er buitenaards leven bestaat, dat is de reden dat mensen er graag in geloven. Wetenschappelijk is het niet, maar het is wel erg leuk om te speculeren en het kan ook geen kwaad.
Dat laatste dat je beweert is wel erg kort door de bocht. Als we zo gaan denken, dan wordt het leven erg saai. Zo is een mens ook precies dat, een mens. En een schilderij is gewoon een schilderij. En EHEC is gewoon EHEC. Het zit in de aard van de mens om verklaringen te vinden, want dat blijkt vaak ook nuttig te zijn. En als die verklaring er niet is, dan grijpt men heel graag naar iets dat verzonnen is, zoals God en aliens. Men kan er niet tegen als iets onverklaarbaar blijkt. Zolang het zich niet in het terrein van de wetenschap of de algemene kennis gaat bevinden, vind ik het allemaal prima.
pi_99021758
quote:

[..]

En daar kan ik me soms wel aan irriteren.

Veel believers komen vaak met argumenten als: dit kan nooit door mensen gemaakt zijn, want die graancirkel is perfect rond. Omdat zij niet weten hoe mensen een graancirkel zouden kunnen maken, trekken ze direct de conclusie dat aliens het hebben gedaan.

Zelfs deze graancirkel (die van Robbert van den Broeke) wordt serieus genomen. Mensen willen er zo graag in geloven dat ze een bord voor hun kop krijgen.

Ik geloof wel in buitenaards leven. Wetenschappers staan daar ook voor open, vooral omdat er planeten zijn gevonden buiten ons zonnestelsel die mogelijk op de aarde lijken. Die planeten staan lichtjaren ver. Wij mensen weten niet hoe je zo'n afstand kan overbruggen, maar de aliens weten dat misschien wel. En wie weet worden wij wel geobserveerd en zijn sommige UFO's inderdaad buitenaardse schepen.

Maar wat ik zo jammer vind. Als je beweert dat je ruimdenkend bent omdat je in aliens gelooft, wees dan ECHT ruimdenkend en hou alle opties open. Koop een boek over graancirkels, UFO-waarnemingen en buitenaardse ontvoeringen, maar koop daarnaast ook een boek over astronomie.
pi_99021865
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 14:47 schreef Pulzzar het volgende:

[..]

Veel believers komen vaak met argumenten als: dit kan nooit door mensen gemaakt zijn, want die graancirkel is perfect rond. Omdat zij niet weten hoe mensen een graancirkel zouden kunnen maken, trekken ze direct de conclusie dat aliens het hebben gedaan.

[ afbeelding ]

Zelfs deze graancirkel (die van Robbert van den Broeke) wordt serieus genomen. Mensen willen er zo graag in geloven dat ze een bord voor hun kop krijgen.

Ik geloof wel in buitenaards leven. Wetenschappers staan daar ook voor open, vooral omdat er planeten zijn gevonden buiten ons zonnestelsel die mogelijk op de aarde lijken. Die planeten staan lichtjaren ver. Wij mensen weten niet hoe je zo'n afstand kan overbruggen, maar de aliens weten dat misschien wel. En wie weet worden wij wel geobserveerd en zijn sommige UFO's inderdaad buitenaardse schepen.

Maar wat ik zo jammer vind. Als je beweert dat je ruimdenkend bent omdat je in aliens gelooft, wees dan ECHT ruimdenkend en hou alle opties open. Koop een boek over graancirkels, UFO-waarnemingen en buitenaardse ontvoeringen, maar koop daarnaast ook een boek over astronomie.
Inderdaad, stug geloven in aliens en dan anderen betichten dat ze niet ruimdenkend genoeg zijn, is enorm hypocriet.
  † In Memoriam † maandag 4 juli 2011 @ 17:23:08 #74
pi_99028068
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 11:27 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

genoeg mensen die beweren door spiritueel contact de beweegredenen te weten, en vaak komen ze ook nog overeen
pi_99029364
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 17:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

genoeg mensen die beweren door spiritueel contact de beweegredenen te weten, en vaak komen ze ook nog overeen
Welke beweegredenen zijn dat dan?
  † In Memoriam † maandag 4 juli 2011 @ 17:53:39 #76
pi_99029446
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 17:51 schreef Kikvors het volgende:

[..]

Welke beweegredenen zijn dat dan?
De mensen op aarde helpen 'wakker worden' of bewust worden. Dus in de juiste energietrilling gaan zitten. In 2012 zou dan ook de grondtrilling van de aarde moeten komen. Als we zo ver zijn zullen ze zich laten zien. Aldus mensen die ik ken IRL en via internet.
pi_99033105
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 17:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

De mensen op aarde helpen 'wakker worden' of bewust worden. Dus in de juiste energietrilling gaan zitten. In 2012 zou dan ook de grondtrilling van de aarde moeten komen. Als we zo ver zijn zullen ze zich laten zien. Aldus mensen die ik ken IRL en via internet.
Nagenoeg hetzelfde dus als wat de meeste religies al eeuwen lang propageren: gaan geloven en wachten op verlossing. Niks nieuws, dergelijke hoop zit in de aard van de mens.
  † In Memoriam † maandag 4 juli 2011 @ 19:33:29 #78
pi_99033380
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 19:26 schreef Kikvors het volgende:

[..]

Nagenoeg hetzelfde dus als wat de meeste religies al eeuwen lang propageren: gaan geloven en wachten op verlossing. Niks nieuws, dergelijke hoop zit in de aard van de mens.
Tja 'disclosure' is altijd dichtbij. En ook steeds meer mensen veranderen en 'worden wakker'. Wakker voor jouw tunnelvisie wat mij betreft.
pi_99033554
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 19:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Tja 'disclosure' is altijd dichtbij. En ook steeds meer mensen veranderen en 'worden wakker'. Wakker voor jouw tunnelvisie wat mij betreft.
Ohw, ik heb helemaal geen tunnelvisie hoor. Ik heb me tijden lang verdiept in dit onderwerp en sta enorm open voor verandering. Ik heb alleen nog nergens op kunnen merken dat er steeds meer mensen 'wakker worden'. En nergens vind ik de exacte symptomen van dit 'wakker worden', dus ik heb ook geen idee hoe ik het moet herkennen.
  † In Memoriam † maandag 4 juli 2011 @ 19:53:58 #80
pi_99034149
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 19:38 schreef Kikvors het volgende:

[..]

Ohw, ik heb helemaal geen tunnelvisie hoor. Ik heb me tijden lang verdiept in dit onderwerp en sta enorm open voor verandering. Ik heb alleen nog nergens op kunnen merken dat er steeds meer mensen 'wakker worden'. En nergens vind ik de exacte symptomen van dit 'wakker worden', dus ik heb ook geen idee hoe ik het moet herkennen.
ik denk dat je me verkeerd begrijpt, ik bedoel juist dat mensen die zo denken als ik hierboven beschreef in mijn ogen in een tunnelvisie leven, juist omdat ze geen exacte symptomen vertellen en 'men wordt wakker' totaal ongegrond is. Plus natuurlijk het feit dat het altijd 'bijna zover' is. :
pi_99034326
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 19:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

ik denk dat je me verkeerd begrijpt, ik bedoel juist dat mensen die zo denken als ik hierboven beschreef in mijn ogen in een tunnelvisie leven, juist omdat ze geen exacte symptomen vertellen en 'men wordt wakker' totaal ongegrond is. Plus natuurlijk het feit dat het altijd 'bijna zover' is. :
Ah, oké, ik raakte in de war door "jouw tunnelvisie". Ja, men wacht al eeuwen op verlossing en al die eeuwen roept men al dat die dichtbij is. Ben dan ook erg benieuwd naar 2012 en dan met name de reactie van de believers. Waarschijnlijk roepen ze dat het proces vanaf dan "onmerkbaar begonnen" is of dat de Maya's zich "verrekend" hadden. In dit soort vage pseudo-wetenschap valt er altijd wel ergens een mouw aan te passen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-07-2011 19:58:40 ]
pi_99034367
quote:

[..]

Veel mensen schijnen het raar te vinden dat aliens misschien op een hele voorzichtige cryptische manier met ons proberen te communiceren, maar overschat de mens niet. Er is een risico, eentje die met de jaren wel kleiner wordt, dat onze maatschappij in elkaar stort en dat er wereldwijd chaos en paniek ontstaat.

Hoeveel mensen in de wereld zijn er die daadwerkelijk goed geinformeerd zijn en volledig openminded zijn? Bevestigd contact met ET zal een enorme schokgolf teweegbrengen in onze globale geestelijke cultuur. In een klap worden wij superieure mensen aan de kant geschoven en moeten we plaats maken voor intelligenties die straatlengtes voorlopen op ons.

[ Bericht 0% gewijzigd door Probably_on_pcp op 04-07-2011 20:12:02 ]
pi_99034446
Laten we eerlijk zijn. Graancirkels zijn mens-gemaakt. c_/
  † In Memoriam † maandag 4 juli 2011 @ 20:01:24 #84
pi_99034453
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2011 20:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
waar baseer je dit op?
pi_99034493
quote:

[..]

Er zijn genoeg aanwijzingen voor het feit dat veel cirkels in ieder geval niet door mensen gemaakt zijn. Er kan met zekerheid worden vastgesteld dat het in ieder geval niet mensen met planken zijn die alle cirkels maken. Als het mensen zijn, dan maken ze gebruik van zeer geavanceerde apparatuur.
pi_99034638
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2011 20:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Dit wordt keer op keer teruggevonden in bepaalde cirkels:

Het gewas is verwarmd, uitgerekt bij de groeipunten, gebogen en weer afgekoeld en groeit dan weer helemaal intact door. Hier zijn legio voorbeelden van te vinden op het internet. Ook op video's kun je duidelijk zien dat veel gewassen op uiterst merkwaardige wijze zijn gebogen, sommigen zelfs onder hoeken van 90 graden, zonder beschadigd te zijn door planken of voeten.
pi_99034671
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 19:59 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Veel mensen schijnen het raar te vinden dat aliens misschien op een hele voorzichtige cryptische manier met ons proberen te communiceren, maar overschat de mens niet. Er is een risico, eentje die met de jaren wel kleiner wordt, dat onze maatschappij in elkaar stort en dat er wereldwijd chaos en paniek ontstaat.

Hoeveel mensen in de wereld zijn er die daadwerkelijk goed geinformeerd zijn en volledig openminded zijn? Bevestigd contact met ET zal een enorme schokgolf teweegbrengen in onze globale geestelijke cultuur. In een klap worden wij superieure mensen aan de kant geschoven en moeten we plaats maken voor intelligentie die straatlengtes voorlopen op ons.
Inderdaad, zo vreemd is het niet dat buitenaardsen zich zo cryptisch uiten. Ik denk dat mensen die het aliens verwijten zich zo verdekt op te stellen, niet beseffen hoe groot de impact is als het contact algemeen bekend wordt. Wellicht bouwen ze het contact bewust ontzettend langzaam op, weten ze precies wat de gevolgen zijn van welke manier van communiceren. Je weet maar nooit of ze al eerder andere bewoonde planeten bezocht hebben, waaruit bleek dat deze manier van communiceren de minst risicovolle is.
pi_99034762
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 13:35 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nou, die speculaties zijn nergens op gebaseerd, behalve dan op het graag willen dat ze van Aliens zijn.
Hoe kom je daarbij? Blijkbaar heb je niet eens goed gekeken naar het bewijs. Er is een grote hoeveelheid aan foto en video bewijs dat bij veel cirkels het graan op een onmogelijke manier is gebogen.

Er zijn foto's te zien van magnesium bolletjes die alleen in de cirkels zijn gevonden. Deze bolletjes worden alleen gevormd door verwarming. Er is genoeg bewijs dat sommigen door iets heel vreemds zijn gemaakt, alleen niemand wil naar het bewijs kijken.
pi_99034877
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 14:47 schreef Pulzzar het volgende:

[..]

.....

Maar heb jij dan zelf wel naar het bewijs gekeken? Je hebt het over de figuren van de cirkels als bewijs voor het een of ander, maar er zijn nog veel meer bewijzen!
  † In Memoriam † maandag 4 juli 2011 @ 20:11:03 #90
pi_99034895
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 20:07 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Hoe kom je daarbij? Blijkbaar heb je niet eens goed gekeken naar het bewijs. Er is een grote hoeveelheid aan foto en video bewijs dat bij veel cirkels het graan op een onmogelijke manier is gebogen.

Er zijn foto's te zien van magnesium bolletjes die alleen in de cirkels zijn gevonden. Deze bolletjes worden alleen gevormd door verwarming. Er is genoeg bewijs dat sommigen door iets heel vreemds zijn gemaakt, alleen niemand wil naar het bewijs kijken.
das weer de andere kant van het spectrum, het lijkt wel of je moet geloven, of niet geloven.
pi_99035046
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 20:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

das weer de andere kant van het spectrum, het lijkt wel of je moet geloven, of niet geloven.
Ik snap het ook wel. We hebben hier te maken met een "Cosmic Watergate". Wanneer ook maar 1 van de aan alien-gerelateerde onderwerpen serieus wordt bekeken, dan zal er een domino effect optreden en zal er een wereldwijde realisatie komen dat we waarschijnlijk bezocht worden. En deze realisatie is goed voor velen en slecht voor velen.

Pas als er een kritische massa bereikt wordt, zal een overheid gaan denken aan disclosure.
  † In Memoriam † maandag 4 juli 2011 @ 20:16:40 #92
pi_99035117
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 20:14 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Ik snap het ook wel. We hebben hier te maken met een "Cosmic Watergate". Wanneer ook maar 1 van de aan alien-gerelateerde onderwerpen serieus wordt bekeken, dan zal er een domino effect optreden en zal er een wereldwijde realisatie komen dat we waarschijnlijk bezocht worden. En deze realisatie is goed voor velen en slecht voor velen.

Pas als er een kritische massa bereikt wordt, zal een overheid gaan denken aan disclosure.
Jij denkt dat de overheid meer weet?
pi_99035444
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 20:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Jij denkt dat de overheid meer weet?
Als je de paar honderd getuigenverklaringen hoort van onder andere hooggeplaatste militairen in het Amerikaanse leger (zoek op youtube National Press Club: Disclosure Project) dan weet de Amerikaanse overheid meer ja. Ik ben in de afgelopen weken zoveel documenten, rapporten (waarvan de meesten openbaar) en geloofwaardige getuigenverklaringen tegengekomen dat het eigenlijk niet anders kan dan dat bepaalde mensen in de Amerikaanse regering hier vanaf weten.
pi_99035526
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 20:24 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Als je de paar honderd getuigenverklaringen hoort van onder andere hooggeplaatste militairen in het Amerikaanse leger (zoek op youtube National Press Club: Disclosure Project) dan weet de Amerikaanse overheid meer ja. Ik ben in de afgelopen weken zoveel documenten, rapporten (waarvan de meesten openbaar) en geloofwaardige getuigenverklaringen tegengekomen dat het eigenlijk niet anders kan dan dat bepaalde mensen in de Amerikaanse regering hier vanaf weten.
Dit, of men zet een enorm breed opgezet toneelstuk op of ontiegelijk veel mensen leiden aan psychoses. Trek je conclusies.
pi_99035552
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 20:26 schreef Kikvors het volgende:

[..]

Dit, of men zet een enorm breed opgezet toneelstuk op of ontiegelijk veel mensen leiden aan psychoses. Trek je conclusies.
Jups. Een hoop mensen die er teveel achterzoeken imo.
  † In Memoriam † maandag 4 juli 2011 @ 20:29:43 #96
pi_99035654
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2011 20:27 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Tis gewoon een hele hoop onderzoek waar je nou maar net tijd en zin in moet hebben. Maar de meeste mensen die het gedaan hebben zijn het met PCP eens
pi_99037178
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2011 20:27 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Het enige wat ik je kan zeggen is dat ik tot voor kort dacht dat dit onderwerp mijn aandacht niet waard was.

Ik had zelf een topic geopend in W&T over buitenaards leven (ik was toen helemaal niet geinteresseerd in UFO's en graancirkels) en in dat topic postte iemand de youtube film van de National Press Club: The Disclosure Project. Die persoon zei dat hij nooit in ufo's had geloofd maar dat dit filmpje hem deed twijfelen. Dat maake mij nieuwsgierig. De persoon die het zei kwam down-to-earth over en hoe kan het zijn dat 1 enkele persverklaring iemand kan laten doen twijfelen wanneer het onderwerp eigenlijk al decennia lang geridiculiseerd wordt?

Ik heb toen 's avonds die persverklaring gekeken en kon gewoon mijn oren niet geloven. Dit waren absoluut geen domme mensen en de ernst waarmee zij hun verhaal deden... als al deze mensen acteurs zijn dan kunnen ze miljoenen verdienen in Hollywood, zo goed!

Disclosure van het feit dat buitenaardse wezens ons bezoeken?
pi_99037303
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 20:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Tis gewoon een hele hoop onderzoek waar je nou maar net tijd en zin in moet hebben. Maar de meeste mensen die het gedaan hebben zijn het met PCP eens
Ik heb in de afgelopen paar weken niets anders gedaan dan dingen onderzoeken. Ik kijk documentaires meerdere keren en probeer fouten te ontdekken en dingen te controleren. En 1 ding kan ik met 100% zekerheid zeggen en dat is dat er veel veel meer bewijs is voor aliens die ons bezoeken dan de meeste mensen denken.

Ik was echt compleet verrast over de grote hoeveelheid geloofwaardige informatie die er is over dit onderwerp.
pi_99043067
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 21:01 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Ik heb in de afgelopen paar weken niets anders gedaan dan dingen onderzoeken. Ik kijk documentaires meerdere keren en probeer fouten te ontdekken en dingen te controleren. En 1 ding kan ik met 100% zekerheid zeggen en dat is dat er veel veel meer bewijs is voor aliens die ons bezoeken dan de meeste mensen denken.

Ik was echt compleet verrast over de grote hoeveelheid geloofwaardige informatie die er is over dit onderwerp.
Ik zoek er ook wel 's zaken over op en heb periodes gekend waarin ik als een halve autist heel erg diep in de materie dook. En ik kan niets anders zeggen dan dat PCP gelijk heeft. Het is echt verrassend hoeveel overtuigend materiaal er is. Natuurlijk, er is ook ontzettend veel bullshit, maar dat is niet verrassend.
pi_99043232
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 22:37 schreef Kikvors het volgende:

[..]

Ik zoek er ook wel 's zaken over op en heb periodes gekend waarin ik als een halve autist heel erg diep in de materie dook. En ik kan niets anders zeggen dan dat PCP gelijk heeft. Het is echt verrassend hoeveel overtuigend materiaal er is. Natuurlijk, er is ook ontzettend veel bullshit, maar dat is niet verrassend.
Omdat je iets leest wat niet meteen onzin lijkt is het waar?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')