Die Donna Hare werkte bij een bedrijf dat werkte voor Nasa. Misschien moet je iets beter googlen en niet binnen 6 min al conclusies gaan trekken?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:20 schreef erikkll het volgende:
ik heb even gegoogled, een paar willekeurige namen uit je lijst en het eerste google resultaat:
Dr. Roberto Pinotti
=> Italian ufo expert
Donna Hare
=> Allemaal links over ufo's, niks over haar werk bij nasa
Lance Corporal John Weygandt
=> ook alleen maar dingen over dat disclosure project.
En dit zijn nog maar 3 van de namen. Willekeurig gekozen. Ik ken die mensen niet, waarom zouden ze betrouwbaar zijn?
Ik heb een reactie geplaatst in FB met de vraag om hem weer terug te zetten in GC. Ik heb er een duidelijke motivatie bij gezet en hoop dat de moderators zich hierin kunnen vinden.quote:
Dus wanneer militair personeel dat basissen bewaakt met kernkoppen, zegt dat hun basis is bezocht door een ufo die de kernkoppen onklaar maakte, dan doe jij dat af als "ach dat zijn mensen met fantasie"?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:31 schreef Matel het volgende:
Ach ja, overal werken mensen met teveel fantasie, niets meer niets minder.
Omdat vandaag de dag niemand die opnames nog vertrouwd. We hebben op onze eigen pc's allerlei grafische software dus hoe moeten jij en ik nou controleren of iets echt is of nep?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:47 schreef Matel het volgende:
Als zoveel mensen ufo's zien, als in vliengende schotels, waarom is er dan nog niet 1 video die 100% uitsluitsel geeft? Met alle moderne media zou zoiets al lang naar buiten zijn gekomen.
Klopt. De Amerikaanse overheid heeft een aantal experst uit verschillende disciplines hier onderzoek naar laten doen. De bevindingen zijn te vinden in het Brooks report. Hieruit komt eigenlijk naar voren dat geheimhouding van buitenaards leven waarschijnlijk het beste is.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:59 schreef semexo het volgende:
De aanwezigheid van buitenaardse wezens op de aarde is door de meeste mensen eenvoudigweg niet te geloven, daarom zal alleen de werkelijke verschijning/openbaring van deze wezens mensen dit laten geloven. Maar zelfs dan zullen velen het niet kunnen geloven. Het kan zelfs zo zijn dat mensen een enorme psychische klap krijgen, in shock raken, omdat ze zo overtuigd zijn dat het onmogelijk is dat er aliens op aarde zijn, dat hun hersenen dit niet kunnen verwerken.
En daarom ben je ook via internet achter die informatie gekomen. Sorry, maar ik vind het eerder overkomen als een goedkope truc. Als we net doen alsof alles topgeheim is, zullen de mensen het vast wel gaan geloven.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:06 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Klopt. De Amerikaanse overheid heeft een aantal experst uit verschillende disciplines hier onderzoek naar laten doen. De bevindingen zijn te vinden in het Brooks report. Hieruit komt eigenlijk naar voren dat geheimhouding van buitenaards leven waarschijnlijk het beste is.
Dat is zeker waar en zo'n 95% van de zogenaamde ufo's kunnen dan ook verklaard worden. Maar er is dus een klein percentage dat niet verklaard kan worden. We hebben het dan over sightings van gevechtspiloten en commerciele piloten (met veel vliegervaring) die gewoon duidelijk vliegende schotels zien. Hiervan zijn gewoon blackbox opnames gemaakt en deze zijn allemaal terug te vinden op het internet.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:16 schreef Morrigan het volgende:
Het punt is, mensen zien dingen die ze willen zien en gaan er dan ook in geloven.
Waarom slaat dat nergens op? Als je zo geavanceerd bent, hoef je in ieder geval niet meer te werken dus je hebt zeeen van vrije tijd! Wat zou er nou mooier zijn dan een planeet te bezoeken om daar het leven in de gaten te houden en te leren kennen? Wij gaan toch ook naar de Serengeti of wij sturen toch ook peperdure robots de diepzee in om daar het leven te ontdekken?quote:Ik snap ook heel goed waarom mensen sceptisch zijn als het gaat om UFO's. De techniek die je nodig hebt om met zo'n klein rond ruimteschip door te ruimte te reizen is voor ons onbekend. Het lijkt mij dat je enorm veel energie nodig hebt om van de ene planeet naar de ander te vliegen, daarboven een beetje rondhangt en dan vanuit de lucht weer terug naar de eerste planeet. En dat allemaal in zo'n schoteltje. Bovendien slaat het nergens op als er telkens opnieuw hier weer UFO's komen. Alsof de aarde één of andere toeriste plek is waar je even kunt kijken.
Laat ik even 1 ding heel duidelijk maken: Ik heb in de afgelopen weken minimaal 50 uur aan documentaire en film materiaal gezien en ik heb feiten zoveel mogelijk gecheckt! Ik loop hier niet even wat informatie op te dreunen die ik van een of andere vage website heb gehaald. Ik ben verder een intelligente gozer die zich niet zomaar wat laat aanpraten.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:21 schreef Morrigan het volgende:
[..]
En daarom ben je ook via internet achter die informatie gekomen. Sorry, maar ik vind het eerder overkomen als een goedkope truc. Als we net doen alsof alles topgeheim is, zullen de mensen het vast wel gaan geloven.
Ik geloof best dat je veel docu's over gezien hebt en ik vind je zeker niet dom. Om eerlijk te zijn weet ik het niet zo goed hoe ik het moet zeggen, maar mensen heb vaak de neiging om voor onbekende dingen een conclusie te trekken. Daar is niks mis mee, omdat dit alleen maar motiveert om verder te gaan met het onderzoek. Alleen ben ik van mening dat mensen soms moeten accepteren dat sommige dingen (nog) niet te verklaren zijn. Het zal niet de eerste keer zijn dat onze conclusie niet klopte.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:28 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Laat ik even 1 ding heel duidelijk maken: Ik heb in de afgelopen weken minimaal 50 uur aan documentaire en film materiaal gezien en ik heb feiten zoveel mogelijk gecheckt! Ik loop hier niet even wat informatie op te dreunen die ik van een of andere vage website heb gehaald. Ik ben verder een intelligente gozer die zich niet zomaar wat laat aanpraten.
Maar ik moet gewoon tot de conclusie komen dat het bewijsmateriaal vele malen overtuigender is dan ik ooit had durven dromen. Ik was tot voor kort een van die mensen die op basis van gebrekkige informatie aannam dat ufo's allemaal verklaard konden werden. En nu moet ik op basis van de informatie die ik heb gezien, concluderen dat ik iets te snel was met mn oordeel.
Daar heb je helemaal gelijk in. Het probleem is dat we nu gewoon nog niet genoeg informatie hebben om te zeggen dat het waarschijnlijk is dat er veel of weinig intelligent leven is in het heelal of dat er uberhaupt ander intelligent leven is in het heelal. We weten gewoon simpelweg nog niet genoeg en absence of evidence is niet evidence of absence.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:43 schreef Morrigan het volgende:
Er is een heel verschil tussen de zee en het heelal. Simpelweg omdat de zee een begin en einde heeft en bij het heelal nog onbekend is.
Er zijn voor mij gewoon een aantal dingen wat het gewoon bijna onmogelijk gemaakt en dat heb ik ook al eerder aangegeven. Het zoeken naar intelligent leven op een planeet is eigenlijk het zelfde als een knikker midden in de oceaan zoeken. Je weet dat er is, maar je weet niet waar je moet zoeken. Het kan boven, onder, links, rechts of schuin zijn. Wanneer ongeveer weet welke richt je op moet zwemmen, dan heb je nog het probleem dat wanneer 1º verkeerd zit, alsnog op het einde kilometers van je doel af bent. Je moet dus heel secuur zijn om op zo'n grote afstand de juiste richting te gaan.
Verder is maar de vraag of die buitenaardse wezens überhaupt weten van ons bestaan. Het is maar een klein stipje in het heelal. Het zou dan wel heel erg toevallig zijn wanneer net de aarde ontdekt wordt. Het zou best kunnen dat misschien ooit hier buitenaards leven is geweest, maar de aarde bestaat al een paar miljard jaar.
De enige verklaring die ik op het moment zoek, is waarom 200 geloofwaardige getuigen zeggen dat ze meer weten over buitenaardse wezens die ons schijnen te bezoeken.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:50 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik geloof best dat je veel docu's over gezien hebt en ik vind je zeker niet dom. Om eerlijk te zijn weet ik het niet zo goed hoe ik het moet zeggen, maar mensen heb vaak de neiging om voor onbekende dingen een conclusie te trekken. Daar is niks mis mee, omdat dit alleen maar motiveert om verder te gaan met het onderzoek. Alleen ben ik van mening dat mensen soms moeten accepteren dat sommige dingen (nog) niet te verklaren zijn. Het zal niet de eerste keer zijn dat onze conclusie niet klopte.
Dat filmpje was ik toevallig vanavond ook al tegengekomen. Het enige wat ik erover kan zeggen, is dat geloofwaardige onderzoekers zeggen dat de camera die op de space shuttle gemonteerd is een ontzettend dure camera was van de hoogste kwaliteit en dat ie tot diep in het infrarode spectrum kon kijken. Lijkt me idd niet dat ze een simpel handycam aan de space shuttle hangenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 02:59 schreef Tengu het volgende:
Hier wordt volgens mij je filmpje al weer onderuit gehaald.
Het is een eindeloze discussie en eigenlijk hetzelfde als geesten/geen geesten.
er worden films getoond en mensen zeggen, kijk dat zijn ruimteschepen
er verschuift een stoel en mensen zeggen kijk, dat is een geest.
Maar niemand is bij machte het te bewijzen. geloofwaardige veronderstellingen, documentaie, getuigenissen, indrukwekkende theorieen, in beide gevallen (geesten/ufo's) een eindeloze reeks maar niets is sluitend.
Als de complot theorieen kloppen, dat regeringen etc het geheim willen houden. waarom hebben alleen regeringen dan de bewijslast? als er zoveel ufo's etc zijn en ze worden zovaak gespot door burgers, dan zullen ze zich toch ook wel een keertje op een overtuigende manier zich kunnen tonen aan een niet-regering?
Net als met geesten/spiritualiteit discussie's blijft de waarheid altijd in het midden maar ligt de bewijslast nog altijd bij de niet-gelovers. omdat er geen bewijs is.
En net als bij diegenen die in geesten geloven zijn er een hoop die het willen geloven, die het willen zien, die er steeds meer van overtuigd raken dat het echt zo is en daardoor eigenlijk niet meer willen weten dat het misschien niet zo is.
Blijkbaar hebben we in de eerste plaats iets nodig om in te geloven.....
Begrijp me overigens niet verkeerd, probeer niets aan te vallen of van tafel te vegen. voor mij is het simpel, ik weet het niet, maar sluit niets uit in dit ietwat bizarre universum :-)
Waarschijnlijk zat ie aan de PCPquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:39 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Dus wanneer militair personeel dat basissen bewaakt met kernkoppen, zegt dat hun basis is bezocht door een ufo die de kernkoppen onklaar maakte, dan doe jij dat af als "ach dat zijn mensen met fantasie"?
Misschien moet je hun verhaal eens aanhoren en luisteren naar de details en letten op hun lichaamstaal, die de ernst van hun verhaal verraadt. Ook is er een tape-opname van een commandant die een duidelijke ufo zag. Hij had deze tape bij zich omdat hij het bos in ging omdat ze eerst dachten dat er een vliegtuig was neergestort in het bos. Of was hij tijdens de opname van de tape aan het hallucineren?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |