nee de term wordt in de meeste gevall, waar het mediaberichten betreft van 'sightings' heel juist gebruikt ... de 'sightings' zijn namelijk 'Ongeidentificeerde Vliegende Objecten'...quote:Op maandag 19 december 2005 15:32 schreef Quarks het volgende:
Ik erger me ook altijd aan zo'n uitspraak - overal in de media wordt UFO verkeerd gebruikt.
Als ik een bord naar jouw hoofd keil heb jij het toch ook niet over een UFO? Vliegende schotel =/= UFO. Zelfs een vliegende schotel hoeft geen teken van buitenaards leven te zijn daar wij zelf ook al experimentele vliegende schotels bezitten en testen.quote:Op maandag 19 december 2005 15:44 schreef ChrisJX het volgende:
UFO staat idd voor unidentified flying object, maar inmiddels is het synoniem geworden voor vliegende schotel.
En jij hoopt natuurlijk dat je een slotje bespoedigt door jouw ongezouten mening maar even te ventileren op een zeer ongewenste wijze?quote:Op maandag 19 december 2005 15:55 schreef Salvad0R het volgende:
Fuck off man wat is dit voor irritant kuttopic.
Ik hoor heel vaak de term UFO als synoniem voor vliegende schotel van buitenaardsen.quote:Op maandag 19 december 2005 15:42 schreef RM-rf het volgende:
[..]
nee de term wordt in de meeste gevall, waar het mediaberichten betreft van 'sightings' heel juist gebruikt ... de 'sightings' zijn namelijk 'Ongeidentificeerde Vliegende Objecten'...
waar het fout gebruikt wordt, is in het geval dat een bepaalde schrijver bewert 'bewijzen' te hebben of een zekerheid dat de vliegende objecten door hem geidentificeerd kunnen worden en bv van buitenaardse herkomst zijn...
In dat geval zijn de objecten niet meer 'ongeidentificeerd'
Hoeveel vliegende schotels heb jij tegen je kop aangehad, doe eens iets minder agressief manquote:Op maandag 19 december 2005 15:49 schreef Wiebelkont het volgende:
Als ik een bord naar jouw hoofd keil heb jij het toch ook niet over een UFO? Vliegende schotel =/= UFO. Zelfs een vliegende schotel hoeft geen teken van buitenaards leven te zijn daar wij zelf ook al experimentele vliegende schotels bezitten en testen.
Iddquote:Op maandag 19 december 2005 15:44 schreef ChrisJX het volgende:
UFO staat idd voor unidentified flying object, maar inmiddels is het synoniem geworden voor vliegende schotel.
Zo gaat dat op internet, en of je nu een dame bent of niet. Agressieve benadering kom je nog vaak genoeg tegenquote:Op maandag 19 december 2005 16:06 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Hoeveel vliegende schotels heb jij tegen je kop aangehad, doe eens iets minder agressief man
Wou je me gaan vertellen hoe het er op internet aan toe gaatquote:Op maandag 19 december 2005 16:29 schreef Dromenvanger het volgende:
Zo gaat dat op internet, en of je nu een dame bent of niet. Agressieve benadering kom je nog vaak genoeg tegen(
=
)
Nee, ik wou alleen nog eens vertellen hoe het eraan toe gaat. Ik weet na 7 jaar ook hoe het eraan toe gaatquote:Op maandag 19 december 2005 16:30 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Wou je me gaan vertellen hoe het er op internet aan toe gaat
Lief
Dan ben ik nog eerder begonnen met internettenquote:Op maandag 19 december 2005 16:31 schreef Dromenvanger het volgende:
Nee, ik wou alleen nog eens vertellen hoe het eraan toe gaat. Ik weet na 7 jaar ook hoe het eraan toe gaat
quote:Op maandag 19 december 2005 16:33 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Dan ben ik nog eerder begonnen met internetten
Ja, dat zeg je NU. Maar er was een tijd (nog niet eens zo heel lang geleden) dat de wetenschap je hier keihard om uitlachte. De wetenschap hobbelt altijd achter dingen aan die de New Age-guys allang weten.quote:Op maandag 19 december 2005 15:11 schreef Wiebelkont het volgende:
Tuurlijk, het is best mogelijk dat Buitenaards leven echt bestaat (het zou kortzichting zijn om domweg te beweren dat dat niet kan)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |