Dat past erg goed in dit topicquote:Op maandag 27 juni 2011 19:03 schreef byah het volgende:
A separate video posted by the same user, alymc01, is believed to have been shot from inside the offices of a visual effects company called The Mill. The firm creates special effects for the film industry
quote:Op maandag 27 juni 2011 19:43 schreef SpecialK het volgende:
Londen. Een miljoenenstad. Maar vliegen die buitenaardse wezens boven Brixton, New Cross of Hackney? Ik dacht het niet. Altijd weer over Tower Bridge of Big Ben.
Vieze cliché toeristen zijn het die aliens.
VEEL mensen hier?quote:Op maandag 27 juni 2011 20:02 schreef Pietverdriet het volgende:
Als ik de goedgelovigheid van veel mensen hier zie kan ik soms wel wensen dat ik een slecht mens was, er moet zo gemakkelijk geld aan te verdienen zijn.
Drie keer wedden dat als ik op die youtube links druk, ik gewoon advertenties rechts, in de stream en bovenin zie staan?quote:Op maandag 27 juni 2011 20:02 schreef Pietverdriet het volgende:
Als ik de goedgelovigheid van veel mensen hier zie kan ik soms wel wensen dat ik een slecht mens was, er moet zo gemakkelijk geld aan te verdienen zijn.
Dat is niet zo vreemd.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:28 schreef Frith het volgende:
Drie keer wedden dat als ik op die youtube links druk, ik gewoon advertenties rechts, in de stream en bovenin zie staan?
Als youtube Partner verdien je zelf geld met je filmpjes... Dus dan loont het om veel hits te genereren met fake materiaal.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:07 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Dat is niet zo vreemd.
Zelfs de meest echte, ware, niet aan geklooide video's hebben dat.
Want hoe meer hits per uur/dag, hoe groter de kans dat een adverteerder zich inkoopt op een plekkie.
En je gaat er dus van uit dat google/youtube de filmpjes maakte ?
Gast, ga jij eens ingezoomd filmen zonder statiefquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:38 schreef Maurice76 het volgende:
Slechte fake.
Dat eerste filmpje is gefilmd door iemand met zwaar Parkinson tijdens een aardbeving van 10 op de schaal van Rigter of zo, haast onmogelijk om te volgen. De grote schijf in dat filmpje verdwijnt direct zodra het de rand van de bewolking raakt, in plaats van (snel) te vervagen. De kleine stippen in de twee andere filmpjes bewegen mee op de geringe deining/trilling van de camera; alleen bij grotere camera bewegingen zie je dat ze meebewegen met andere objecten.
Noem je dit duidelijk?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:58 schreef jogy het volgende:
[..]
Gast, ga jij eens ingezoomd filmen zonder statief. Ik ben allang blij dat er op practisch elke smartphone tegenwoordig HD filmpjes gemaakt worden zodat het in ieder geval duidelijk is
. we komen er wel. Zal me ook niet verbazen als het wel een reclamestunt is maar voor het geval dat het niet zo is: Woei!
.
Om maar te zwijgen over de cliché design van die ufo's zelf.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:43 schreef SpecialK het volgende:
Londen. Een miljoenenstad. Maar vliegen die buitenaardse wezens boven Brixton, New Cross of Hackney? Ik dacht het niet. Altijd weer over Tower Bridge of Big Ben.
Vieze cliché toeristen zijn het die aliens.
Duidelijk in de zin dat het beeld wat ze opnemen in ieder geval gedetailleerd isquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:46 schreef Maurice76 het volgende:
[..]
Noem je dit duidelijk?![]()
Overigens is dat eerste filmpje in het begin niet ingezoomd, je ziet een straat scene ergens in Londen of zo. En dat schokt ook al behoorlijk; ik heb het dan niet eens over de ufo's zelf.
Maaaaaaaaaaar ik hoop ook dat er duidelijkere foto's en filmpjes gaan komen van ufo's e.d.!
En?quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:26 schreef fokthesystem het volgende:
EDIT 29-6-2011
mea culpa ! ik wilde iets veranderen èn als reactie nog wat toevoegen (zie onderstaande) en heb OP verkl##t....
Wat ook aanwezig is, al dan niet geproduceerd, is dit :
1e filmpje, ook anderen kijken naar boven en filmen op dat kruispunt
2e filmpje, je hoort touristen/engelsen ook praten over wat de filmer ziet.
En?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |