abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 juni 2011 @ 18:58:39 #1
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_98730304
EDIT 29-6-2011 13:27 uur : ik heb de OP verkl##t, zie reactie nr. 23 hier verderop onder.

Wat ook aanwezig is, al dan niet geproduceerd, is dit :

1e filmpje, ook anderen kijken naar boven en filmen op dat kruispunt

2e filmpje, je hoort touristen/engelsen ook praten over wat de filmer ziet.

[ Bericht 21% gewijzigd door fokthesystem op 29-06-2011 13:28:20 ]
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  maandag 27 juni 2011 @ 18:59:55 #2
305516 Stink-ui
Rood, groen, geel, paars
pi_98730367
ik denk weer een stunt van een of ander scheermes merk
Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Ga anders ff jullie feestje in de DM vieren ofzo, misschien kan stinkui dan aan mavo uitleggen hoe dat neuken via Tinder precies werkt.
pi_98730446
Jaja...
Twiddel
pi_98730535
A separate video posted by the same user, alymc01, is believed to have been shot from inside the offices of a visual effects company called The Mill. The firm creates special effects for the film industry
  maandag 27 juni 2011 @ 19:07:26 #5
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_98730679
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 19:03 schreef byah het volgende:
A separate video posted by the same user, alymc01, is believed to have been shot from inside the offices of a visual effects company called The Mill. The firm creates special effects for the film industry
Dat past erg goed in dit topic ;)
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_98730761
"The woman who filmed the video is willing to take a lie detector test."
Nu geloof ik het! :')
-
  maandag 27 juni 2011 @ 19:43:33 #7
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_98732306
Londen. Een miljoenenstad. Maar vliegen die buitenaardse wezens boven Brixton, New Cross of Hackney? Ik dacht het niet. Altijd weer over Tower Bridge of Big Ben.

Vieze cliché toeristen zijn het die aliens.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  maandag 27 juni 2011 @ 19:56:56 #8
319952 waj1
Wat kijk je nou?
pi_98732890
quote:
7s.gif Op maandag 27 juni 2011 19:43 schreef SpecialK het volgende:
Londen. Een miljoenenstad. Maar vliegen die buitenaardse wezens boven Brixton, New Cross of Hackney? Ik dacht het niet. Altijd weer over Tower Bridge of Big Ben.

"There are no stupid questions, just stupid people."
"être, c'est être vu"
pi_98732947
Kzie nix :?
Ik schijt ermee uit. Doei , bedankt voor het fokken.
  maandag 27 juni 2011 @ 20:02:32 #10
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_98733197
Als ik de goedgelovigheid van veel mensen hier zie kan ik soms wel wensen dat ik een slecht mens was, er moet zo gemakkelijk geld aan te verdienen zijn.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 27 juni 2011 @ 22:58:50 #11
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_98742931
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 20:02 schreef Pietverdriet het volgende:
Als ik de goedgelovigheid van veel mensen hier zie kan ik soms wel wensen dat ik een slecht mens was, er moet zo gemakkelijk geld aan te verdienen zijn.
VEEL mensen hier? :)
#3 reactie als die al serieus is. En wie nog meer in jouw ogen?
  maandag 27 juni 2011 @ 23:28:04 #12
302800 Frith
fictief en almachtig
pi_98744556
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 20:02 schreef Pietverdriet het volgende:
Drie keer wedden dat als ik op die youtube links druk, ik gewoon advertenties rechts, in de stream en bovenin zie staan?
Aka: youtube partner en dus geldopbrengst uit advertentie kliks.

Het is wel slim: je maakt heel snel "uniek" materiaal (afgezien van de duidelijke weergave van gebouwen wat je alsnog duur kan komen te staan, blijkbaar) en het levert via topics als deze views op als een malle.

edit: en bij nummer twee is het prijs. 8-)
  dinsdag 28 juni 2011 @ 09:07:51 #13
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_98753560
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 23:28 schreef Frith het volgende:

Drie keer wedden dat als ik op die youtube links druk, ik gewoon advertenties rechts, in de stream en bovenin zie staan?
Dat is niet zo vreemd.
Zelfs de meest echte, ware, niet aan geklooide video's hebben dat.
Want hoe meer hits per uur/dag, hoe groter de kans dat een adverteerder zich inkoopt op een plekkie.
En je gaat er dus van uit dat google/youtube de filmpjes maakte ?
pi_98755053
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 09:07 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Dat is niet zo vreemd.
Zelfs de meest echte, ware, niet aan geklooide video's hebben dat.
Want hoe meer hits per uur/dag, hoe groter de kans dat een adverteerder zich inkoopt op een plekkie.
En je gaat er dus van uit dat google/youtube de filmpjes maakte ?
Als youtube Partner verdien je zelf geld met je filmpjes... Dus dan loont het om veel hits te genereren met fake materiaal.
pi_98756509
Slechte fake :{w .

Dat eerste filmpje is gefilmd door iemand met zwaar Parkinson tijdens een aardbeving van 10 op de schaal van Rigter of zo, haast onmogelijk om te volgen. De grote schijf in dat filmpje verdwijnt direct zodra het de rand van de bewolking raakt, in plaats van (snel) te vervagen. De kleine stippen in de twee andere filmpjes bewegen mee op de geringe deining/trilling van de camera; alleen bij grotere camera bewegingen zie je dat ze meebewegen met andere objecten.
True strength is not a measure of the body,
It's a measure of the soul.
pi_98758355
gisterenavond zag ik vanaf het strand hoog boven de noordzee ook een UFO die hier op leek, was duidelijk geen vliegtuig en normaal zou ik er niet meer over gepraat hebben maar nu zie ik dus dat er in Engeland ook waarnemingen waren, wel toevallig maar natuurlijk geen camera bij me }:|
  dinsdag 28 juni 2011 @ 11:58:08 #17
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_98759595
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 10:38 schreef Maurice76 het volgende:
Slechte fake :{w .

Dat eerste filmpje is gefilmd door iemand met zwaar Parkinson tijdens een aardbeving van 10 op de schaal van Rigter of zo, haast onmogelijk om te volgen. De grote schijf in dat filmpje verdwijnt direct zodra het de rand van de bewolking raakt, in plaats van (snel) te vervagen. De kleine stippen in de twee andere filmpjes bewegen mee op de geringe deining/trilling van de camera; alleen bij grotere camera bewegingen zie je dat ze meebewegen met andere objecten.
Gast, ga jij eens ingezoomd filmen zonder statief :'). Ik ben allang blij dat er op practisch elke smartphone tegenwoordig HD filmpjes gemaakt worden zodat het in ieder geval duidelijk is :P. we komen er wel. Zal me ook niet verbazen als het wel een reclamestunt is maar voor het geval dat het niet zo is: Woei! *O*.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  dinsdag 28 juni 2011 @ 12:53:15 #18
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_98761845
Is het niet gewoon een viral voor de nieuwe Crysis 2 patch? :P
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_98764228
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 11:58 schreef jogy het volgende:

[..]

Gast, ga jij eens ingezoomd filmen zonder statief :'). Ik ben allang blij dat er op practisch elke smartphone tegenwoordig HD filmpjes gemaakt worden zodat het in ieder geval duidelijk is :P. we komen er wel. Zal me ook niet verbazen als het wel een reclamestunt is maar voor het geval dat het niet zo is: Woei! *O*.
Noem je dit duidelijk? :P
Overigens is dat eerste filmpje in het begin niet ingezoomd, je ziet een straat scene ergens in Londen of zo. En dat schokt ook al behoorlijk; ik heb het dan niet eens over de ufo's zelf.

Maaaaaaaaaaar ik hoop ook dat er duidelijkere foto's en filmpjes gaan komen van ufo's e.d.!
True strength is not a measure of the body,
It's a measure of the soul.
pi_98771860
quote:
7s.gif Op maandag 27 juni 2011 19:43 schreef SpecialK het volgende:

Om maar te zwijgen over de cliché design van die ufo's zelf.
ROBODEMONS..................|:(
  dinsdag 28 juni 2011 @ 16:29:08 #21
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_98772173
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 13:46 schreef Maurice76 het volgende:

[..]

Noem je dit duidelijk? :P
Overigens is dat eerste filmpje in het begin niet ingezoomd, je ziet een straat scene ergens in Londen of zo. En dat schokt ook al behoorlijk; ik heb het dan niet eens over de ufo's zelf.

Maaaaaaaaaaar ik hoop ook dat er duidelijkere foto's en filmpjes gaan komen van ufo's e.d.!
Duidelijk in de zin dat het beeld wat ze opnemen in ieder geval gedetailleerd is :P. Nu nog een UFO die niet als stipje weergegeven wordt natuurlijk. Maar een 720 of 1920 fine beeld is vele malen beter dan die oude 320 resoluties met 12 beelden per second en een crappy compressie als vanouds :P.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  dinsdag 28 juni 2011 @ 23:36:13 #22
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_98799507
mooie shizzel :)
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  woensdag 29 juni 2011 @ 13:26:44 #23
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_98815914
EDIT 29-6-2011

mea culpa ! ik wilde iets veranderen èn als reactie nog wat toevoegen (zie onderstaande) en heb OP verkl##t....

woensdag 29 juni 2011 @ 14:04:16 #24
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_98817536
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 13:26 schreef fokthesystem het volgende:
EDIT 29-6-2011

mea culpa ! ik wilde iets veranderen èn als reactie nog wat toevoegen (zie onderstaande) en heb OP verkl##t....

En?
Ik zie slecht acteerwerk
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 29 juni 2011 @ 14:41:01 #25
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_98819224
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 14:04 schreef Pietverdriet het volgende:

En?
Ik zie slecht acteerwerk
En?
Kom je dat helemaal vertellen?
Dat zegt namelijk he-le-maal niets, behalve dan de bordjes op de knieen van 1 persoon.
Je ziet en denkt sowieso wat je denkt te zien en horen, dat gaat op voor iedereen, zelfs als men door hitte/drugs/drank/de-hydratatie etc. weg van de realiteit is.

Met alle berichten waar men niet bij is (en zelfs als men er wel bij is maar niet 100% scherp is) gaat op : geloof en denk wat je wil.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')