abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 juni 2011 @ 18:58:39 #1
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_98730304
EDIT 29-6-2011 13:27 uur : ik heb de OP verkl##t, zie reactie nr. 23 hier verderop onder.

Wat ook aanwezig is, al dan niet geproduceerd, is dit :

1e filmpje, ook anderen kijken naar boven en filmen op dat kruispunt

2e filmpje, je hoort touristen/engelsen ook praten over wat de filmer ziet.

[ Bericht 21% gewijzigd door fokthesystem op 29-06-2011 13:28:20 ]
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  maandag 27 juni 2011 @ 18:59:55 #2
305516 Stink-ui
Rood, groen, geel, paars
pi_98730367
ik denk weer een stunt van een of ander scheermes merk
Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Ga anders ff jullie feestje in de DM vieren ofzo, misschien kan stinkui dan aan mavo uitleggen hoe dat neuken via Tinder precies werkt.
pi_98730446
Jaja...
Twiddel
pi_98730535
A separate video posted by the same user, alymc01, is believed to have been shot from inside the offices of a visual effects company called The Mill. The firm creates special effects for the film industry
  maandag 27 juni 2011 @ 19:07:26 #5
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_98730679
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 19:03 schreef byah het volgende:
A separate video posted by the same user, alymc01, is believed to have been shot from inside the offices of a visual effects company called The Mill. The firm creates special effects for the film industry
Dat past erg goed in dit topic ;)
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_98730761
"The woman who filmed the video is willing to take a lie detector test."
Nu geloof ik het! :')
-
  maandag 27 juni 2011 @ 19:43:33 #7
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_98732306
Londen. Een miljoenenstad. Maar vliegen die buitenaardse wezens boven Brixton, New Cross of Hackney? Ik dacht het niet. Altijd weer over Tower Bridge of Big Ben.

Vieze cliché toeristen zijn het die aliens.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  maandag 27 juni 2011 @ 19:56:56 #8
319952 waj1
Wat kijk je nou?
pi_98732890
quote:
7s.gif Op maandag 27 juni 2011 19:43 schreef SpecialK het volgende:
Londen. Een miljoenenstad. Maar vliegen die buitenaardse wezens boven Brixton, New Cross of Hackney? Ik dacht het niet. Altijd weer over Tower Bridge of Big Ben.

"There are no stupid questions, just stupid people."
"être, c'est être vu"
pi_98732947
Kzie nix :?
Ik schijt ermee uit. Doei , bedankt voor het fokken.
  maandag 27 juni 2011 @ 20:02:32 #10
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_98733197
Als ik de goedgelovigheid van veel mensen hier zie kan ik soms wel wensen dat ik een slecht mens was, er moet zo gemakkelijk geld aan te verdienen zijn.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 27 juni 2011 @ 22:58:50 #11
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_98742931
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 20:02 schreef Pietverdriet het volgende:
Als ik de goedgelovigheid van veel mensen hier zie kan ik soms wel wensen dat ik een slecht mens was, er moet zo gemakkelijk geld aan te verdienen zijn.
VEEL mensen hier? :)
#3 reactie als die al serieus is. En wie nog meer in jouw ogen?
  maandag 27 juni 2011 @ 23:28:04 #12
302800 Frith
fictief en almachtig
pi_98744556
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 20:02 schreef Pietverdriet het volgende:
Drie keer wedden dat als ik op die youtube links druk, ik gewoon advertenties rechts, in de stream en bovenin zie staan?
Aka: youtube partner en dus geldopbrengst uit advertentie kliks.

Het is wel slim: je maakt heel snel "uniek" materiaal (afgezien van de duidelijke weergave van gebouwen wat je alsnog duur kan komen te staan, blijkbaar) en het levert via topics als deze views op als een malle.

edit: en bij nummer twee is het prijs. 8-)
  dinsdag 28 juni 2011 @ 09:07:51 #13
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_98753560
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 23:28 schreef Frith het volgende:

Drie keer wedden dat als ik op die youtube links druk, ik gewoon advertenties rechts, in de stream en bovenin zie staan?
Dat is niet zo vreemd.
Zelfs de meest echte, ware, niet aan geklooide video's hebben dat.
Want hoe meer hits per uur/dag, hoe groter de kans dat een adverteerder zich inkoopt op een plekkie.
En je gaat er dus van uit dat google/youtube de filmpjes maakte ?
pi_98755053
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 09:07 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Dat is niet zo vreemd.
Zelfs de meest echte, ware, niet aan geklooide video's hebben dat.
Want hoe meer hits per uur/dag, hoe groter de kans dat een adverteerder zich inkoopt op een plekkie.
En je gaat er dus van uit dat google/youtube de filmpjes maakte ?
Als youtube Partner verdien je zelf geld met je filmpjes... Dus dan loont het om veel hits te genereren met fake materiaal.
pi_98756509
Slechte fake :{w .

Dat eerste filmpje is gefilmd door iemand met zwaar Parkinson tijdens een aardbeving van 10 op de schaal van Rigter of zo, haast onmogelijk om te volgen. De grote schijf in dat filmpje verdwijnt direct zodra het de rand van de bewolking raakt, in plaats van (snel) te vervagen. De kleine stippen in de twee andere filmpjes bewegen mee op de geringe deining/trilling van de camera; alleen bij grotere camera bewegingen zie je dat ze meebewegen met andere objecten.
True strength is not a measure of the body,
It's a measure of the soul.
pi_98758355
gisterenavond zag ik vanaf het strand hoog boven de noordzee ook een UFO die hier op leek, was duidelijk geen vliegtuig en normaal zou ik er niet meer over gepraat hebben maar nu zie ik dus dat er in Engeland ook waarnemingen waren, wel toevallig maar natuurlijk geen camera bij me }:|
  dinsdag 28 juni 2011 @ 11:58:08 #17
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_98759595
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 10:38 schreef Maurice76 het volgende:
Slechte fake :{w .

Dat eerste filmpje is gefilmd door iemand met zwaar Parkinson tijdens een aardbeving van 10 op de schaal van Rigter of zo, haast onmogelijk om te volgen. De grote schijf in dat filmpje verdwijnt direct zodra het de rand van de bewolking raakt, in plaats van (snel) te vervagen. De kleine stippen in de twee andere filmpjes bewegen mee op de geringe deining/trilling van de camera; alleen bij grotere camera bewegingen zie je dat ze meebewegen met andere objecten.
Gast, ga jij eens ingezoomd filmen zonder statief :'). Ik ben allang blij dat er op practisch elke smartphone tegenwoordig HD filmpjes gemaakt worden zodat het in ieder geval duidelijk is :P. we komen er wel. Zal me ook niet verbazen als het wel een reclamestunt is maar voor het geval dat het niet zo is: Woei! *O*.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  dinsdag 28 juni 2011 @ 12:53:15 #18
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_98761845
Is het niet gewoon een viral voor de nieuwe Crysis 2 patch? :P
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_98764228
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 11:58 schreef jogy het volgende:

[..]

Gast, ga jij eens ingezoomd filmen zonder statief :'). Ik ben allang blij dat er op practisch elke smartphone tegenwoordig HD filmpjes gemaakt worden zodat het in ieder geval duidelijk is :P. we komen er wel. Zal me ook niet verbazen als het wel een reclamestunt is maar voor het geval dat het niet zo is: Woei! *O*.
Noem je dit duidelijk? :P
Overigens is dat eerste filmpje in het begin niet ingezoomd, je ziet een straat scene ergens in Londen of zo. En dat schokt ook al behoorlijk; ik heb het dan niet eens over de ufo's zelf.

Maaaaaaaaaaar ik hoop ook dat er duidelijkere foto's en filmpjes gaan komen van ufo's e.d.!
pi_98771860
quote:
7s.gif Op maandag 27 juni 2011 19:43 schreef SpecialK het volgende:

Om maar te zwijgen over de cliché design van die ufo's zelf.
ROBODEMONS..................|:(
  dinsdag 28 juni 2011 @ 16:29:08 #21
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_98772173
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 13:46 schreef Maurice76 het volgende:

[..]

Noem je dit duidelijk? :P
Overigens is dat eerste filmpje in het begin niet ingezoomd, je ziet een straat scene ergens in Londen of zo. En dat schokt ook al behoorlijk; ik heb het dan niet eens over de ufo's zelf.

Maaaaaaaaaaar ik hoop ook dat er duidelijkere foto's en filmpjes gaan komen van ufo's e.d.!
Duidelijk in de zin dat het beeld wat ze opnemen in ieder geval gedetailleerd is :P. Nu nog een UFO die niet als stipje weergegeven wordt natuurlijk. Maar een 720 of 1920 fine beeld is vele malen beter dan die oude 320 resoluties met 12 beelden per second en een crappy compressie als vanouds :P.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  dinsdag 28 juni 2011 @ 23:36:13 #22
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_98799507
mooie shizzel :)
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  woensdag 29 juni 2011 @ 13:26:44 #23
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_98815914
EDIT 29-6-2011

mea culpa ! ik wilde iets veranderen èn als reactie nog wat toevoegen (zie onderstaande) en heb OP verkl##t....

woensdag 29 juni 2011 @ 14:04:16 #24
45206 Pietverdriet
pi_98817536
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 13:26 schreef fokthesystem het volgende:
EDIT 29-6-2011

mea culpa ! ik wilde iets veranderen èn als reactie nog wat toevoegen (zie onderstaande) en heb OP verkl##t....

En?
Ik zie slecht acteerwerk
  woensdag 29 juni 2011 @ 14:41:01 #25
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_98819224
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 14:04 schreef Pietverdriet het volgende:

En?
Ik zie slecht acteerwerk
En?
Kom je dat helemaal vertellen?
Dat zegt namelijk he-le-maal niets, behalve dan de bordjes op de knieen van 1 persoon.
Je ziet en denkt sowieso wat je denkt te zien en horen, dat gaat op voor iedereen, zelfs als men door hitte/drugs/drank/de-hydratatie etc. weg van de realiteit is.

Met alle berichten waar men niet bij is (en zelfs als men er wel bij is maar niet 100% scherp is) gaat op : geloof en denk wat je wil.
  woensdag 29 juni 2011 @ 14:43:11 #26
45206 Pietverdriet
pi_98819309
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 14:41 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

En?
Kom je dat helemaal vertellen?
Dat zegt namelijk he-le-maal niets, behalve dan de bordjes op de knieen van 1 persoon.
Je ziet en denkt sowieso wat je denkt te zien en horen, dat gaat op voor iedereen, zelfs als men door hitte/drugs/drank/de-hydratatie etc. weg van de realiteit is.

Met alle berichten waar men niet bij is (en zelfs als men er wel bij is maar niet 100% scherp is) gaat op : geloof en denk wat je wil.
Verreweg de meeste mensen zien niet verder dan hun neus lang is, ze hebben absoluut geen idee van wat er om hun heen gebeurd.
pi_98821752
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 14:43 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Verreweg de meeste mensen zien niet verder dan hun neus lang is, ze hebben absoluut geen idee van wat er om hun heen gebeurd.
En jij wel, wil je zeggen?
  woensdag 29 juni 2011 @ 15:42:50 #28
45206 Pietverdriet
pi_98821835
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 15:41 schreef Big-Ern het volgende:

[..]

En jij wel, wil je zeggen?
Dat is niet het punt, niet?
  woensdag 29 juni 2011 @ 15:52:51 #29
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_98822251
Het punt is, we weten niet wat het is. Het begint er allemaal, door de toenemende duidelijkheid en de freqentie van de waarnemingen, steeds meer op te lijken dat er inderdaad vliegende schotels zouden zijn. De herkomst hiervan blijft echter onbekend, hence de naam UFO.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  woensdag 29 juni 2011 @ 15:53:14 #30
253713 Maitje
Hihi.. hai
pi_98822269
Beetje apart dat beide filmers de ufo's sowieso niet volgen met de camera. Vooral bij filmpje 2 is het goed mogelijk om ze aan te zien komen en ze te volgen als ze boven in lijken te verdwijnen...

Fake dus.
Er was eens....
  woensdag 29 juni 2011 @ 15:54:35 #31
45206 Pietverdriet
pi_98822345
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 15:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
Het punt is, we weten niet wat het is. Het begint er allemaal, door de toenemende duidelijkheid en de freqentie van de waarnemingen, steeds meer op te lijken dat er inderdaad vliegende schotels zouden zijn. De herkomst hiervan blijft echter onbekend, hence de naam UFO.
We weten wel degelijk wat het is, fake
  woensdag 29 juni 2011 @ 17:39:05 #32
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_98827938
1. Ze zijn alle drie zo nep als wat. De camera schokt enorm of beweegt heen-en-weer. Tijdens deze bewegingen zie je dat de UFO's niet strak hun weg blijven vervolgen maar een stukje met de camerabeweging(en) mee doet. Kortom, de trackerpoints in de video zijn niet 100% goed gelukt om een nep opject (de UFO's) met het beeld mee te laten gaan.

2. Dat mensen naar boven kijken kan van alles zijn. Denk bijvoorbeeld een mini flashmob of iemand die z'n collega's heeft uitgenodigd naar boven te kijken op straat.

3. Schreeuwende mensen op de achtergrond zegt ook niets. Ten eerste kan je dat acteren, ten tweede kan je heel makkelijk dat eronder plakken. Als je dat een beetje handig doet dan lijkt 't "echt".
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
pi_98848797
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 15:54 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

We weten wel degelijk wat het is, fake
Sommige mensen vinden het fake, anderen denken er graag over na of er misschien toch niet iets meer is dan we weten. Het is maar net waar je interesse ligt. Zoals jij misschien van kersencake houdt en ik die smaak fake vind, en jij urenlang graag over kersencakes praat.

Vreemde vergelijking maar je snapt het wel.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  donderdag 30 juni 2011 @ 11:53:41 #34
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_98860376
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 00:05 schreef vogeltjesdans het volgende:

Sommige mensen vinden het fake, anderen denken er graag over na of er misschien toch niet iets meer is dan we weten. Het is maar net waar je interesse ligt. Zoals jij misschien van kersencake houdt en ik die smaak fake vind, en jij urenlang graag over kersencakes praat.
Ik vind het apart als mensen zoals pietverdriet die niet in G-d geloven, kersencake vies vinden, e.d. toch helemaal de moeite, in staat van opwinding e.d., nemen op dienaangaande (G-d, kersentaart-) fora om mensen te overtuigen van hun 'ik denk er niet zo over, het is nep en vies', neem dat van mij aan, alles is natuurwet wat ik zeg en zie, want zo is het en niet anders :)
  donderdag 30 juni 2011 @ 11:56:46 #35
45206 Pietverdriet
pi_98860489
quote:

[..]

Nee, ik snap het niet.
  donderdag 30 juni 2011 @ 11:59:27 #36
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_98860596
quote:

Dan overschat jij pietverdriet.
  donderdag 30 juni 2011 @ 12:18:29 #37
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_98861316
quote:

Is het nou zo moeilijk te bedenken dat die 2 ook samen kunnen gaan ?

Sommige mensen denken er graag over na of er misschien toch niet iets meer is dan we weten, maar vinden (of zien simpelweg dat) dit soort crappy video's fake zijn.

Iemand die van kersencake houdt, maar de prut die voorgeschoteld wordt niet weggekauwd krijgt.
The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_98861829
Strooikaas op de macaroni, dat is lekker. Alleen is dit van die aardappelzetmeel zooi, dit smelt niet en is wat mij betreft niet te eten :+
pi_98887036
Ik denk dat het tegenwoordig niet zo bijzonder meer is om te zeggen dat je iets vreemds hebt gezien in de lucht. Vorige week laat in de avond stond ik met een buurman te praten en zagen we ook iets vreemds in de lucht! Een fel lichtgevend object dat sneller vloog dan een vliegtuig.
Wij zagen het alle twee! Maarja wij nuchtere Nederlanders geloven daar niet in.
Je kan er niet eens fatsoenlijk over praten of ze kijken je al raar aan. Oh ja ufo`s hahaha
wat vaker in de lucht kijken kan helpen je over je onwetendheid af te komen!
Filmpje`s zien er trouwens overtuigend uit!!
  vrijdag 1 juli 2011 @ 01:12:27 #40
45206 Pietverdriet
pi_98892861
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 22:59 schreef Truthfinder7 het volgende:
Ik denk dat het tegenwoordig niet zo bijzonder meer is om te zeggen dat je iets vreemds hebt gezien in de lucht. Vorige week laat in de avond stond ik met een buurman te praten en zagen we ook iets vreemds in de lucht! Een fel lichtgevend object dat sneller vloog dan een vliegtuig.
Wij zagen het alle twee! Maarja wij nuchtere Nederlanders geloven daar niet in.
Je kan er niet eens fatsoenlijk over praten of ze kijken je al raar aan. Oh ja ufo`s hahaha
wat vaker in de lucht kijken kan helpen je over je onwetendheid af te komen!
Filmpje`s zien er trouwens overtuigend uit!!
International space station?
pi_98900818
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 15:42 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dat is niet het punt, niet?
Toch proef ik een ondertoon.
pi_98901137
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 01:12 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

International space station?
Uitgesloten! hij vloog namelijk niet in een rechte lijn.
pi_98904292
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 15:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
Opzicht heb je wel een punt om die objecten UFO's te noemen. :D
ROBODEMONS..................|:(
  vrijdag 1 juli 2011 @ 12:55:30 #44
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_98904674
quote:

[..]

Kijk, dat is het probleem met allerlei believers.
Veel mensen denken heel graag na over UFO's, het bestaan van buietnaaards leven en meer hartstikke interessante zaken.

Het maakt dit soort filmpjes niet minder fake. Hoe graag ik ook wil dat buitenaardse bezoekers er zijn, de verklaring dat dit soort filmpjes heel simpel met special effects gefaked zijn, is vele malen logischer. Verwar disbelief niet met een gebrek aan interesse. En laat je interesse je verstand niet benevelen.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_98905079
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 12:55 schreef drijfhout het volgende:

[..]

Kijk, dat is het probleem met allerlei believers.
Veel mensen denken heel graag na over UFO's, het bestaan van buietnaaards leven en meer hartstikke interessante zaken.

Het maakt dit soort filmpjes niet minder fake. Hoe graag ik ook wil dat buitenaardse bezoekers er zijn, de verklaring dat dit soort filmpjes heel simpel met special effects gefaked zijn, is vele malen logischer. Verwar disbelief niet met een gebrek aan interesse. En laat je interesse je verstand niet benevelen.
Ja jij zou het wel weten he?
Zoek maar eens op wat ze allemaal met de ISS hebben gezien.
Dat verklaart ook gelijk waarom ze voor het publiek er een sneeuwte overheen gooien!
Hebben ze wat te verbergen? haal eerst maar je hoofd uit je r**t en onderzoek het eerst even.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 13:25:33 #46
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_98905660
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 13:07 schreef Truthfinder7 het volgende:

[..]

Ja jij zou het wel weten he?
Zoek maar eens op wat ze allemaal met de ISS hebben gezien.
Dat verklaart ook gelijk waarom ze voor het publiek er een sneeuwte overheen gooien!
Hebben ze wat te verbergen? haal eerst maar je hoofd uit je r**t en onderzoek het eerst even.
Meer emotie dan ratio he? Waarom wordt je toch zo kwaad en onbeleefd als mensen andere conclusies trekken dan jij?
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_98905839
Dat ik onbeleefd en boos ben is jou eigen conclusie!
Was meer grappig bedoeld.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 13:39:20 #48
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_98906182
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 12:55 schreef drijfhout het volgende:

Het maakt dit soort filmpjes niet minder fake. Hoe graag ik ook wil dat buitenaardse bezoekers er zijn, de verklaring dat dit soort filmpjes heel simpel met special effects gefaked zijn, is vele malen logischer.
En al dat faken al duizenden jaren lang, wereldwijd, het is een ouder beroep dan H**R ! :)

Zo kwam de holbewoner thuis na 4 dagen jacht, wees een vrouw uit zijn groep naar tekeningen op de muur : "kijk dat ding zagen we vliegen toen je weg was, en met die wezens hebben we nog staan 'communiceren' al snapten we elkaar niet zo "
Later in bijv. Egypte : " zo zo architect, jij hebt wel een heel grote pyramide gemaakt, en die perfect haakse lijnen, geen spleet te bekennen tussen welke muur-steen dan ook... "
Ja zei zo een architect dan " ik kan veel meer dan wie dan ook, met een stokje, een vuursteen, wat balken, touw en een bijl ! "

[ Bericht 0% gewijzigd door Summers op 03-07-2011 23:30:14 (taalgebruik) ]
pi_98906479
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 13:39 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

En al dat faken al duizenden jaren lang, wereldwijd, het is een ouder beroep dan H**R ! :)

Zo kwam de holbewoner thuis na 4 dagen jacht, wees een vrouw uit zijn groep naar tekeningen op de muur : "kijk dat ding zagen we vliegen toen je weg was, en met die wezens hebben we nog staan 'communiceren' al snapten we elkaar niet zo "
Later in bijv. Egypte : " zo zo architect, jij hebt wel een heel grote pyramide gemaakt, en die perfect haakse lijnen, geen spleet te bekennen tussen welke muur-steen dan ook... "
Ja zei zo een architect dan " ik kan veel meer dan wie dan ook, met een stokje, een vuursteen, wat balken, touw en een bijl ! "
Ja ze kwamen uit hun grot en dachten kom laten we eens een perfecte pyramide maken. 8)7

[ Bericht 0% gewijzigd door Summers op 03-07-2011 23:31:28 (taalgebruik) ]
  vrijdag 1 juli 2011 @ 14:05:18 #50
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_98907381
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 13:46 schreef Truthfinder7 het volgende:

Ja ze kwamen uit hun grot en dachten kom laten we eens een perfecte pyramide maken. 8)7
Je leest over iets heen : later in bijv. egypte.
En je weet best dat de holbewoners niet ZO oud werden toch? Rare conclusies uwerzijds dus.

Wel is het waar dat het minimaal opvallend te noemen is dat de egyptenaren ineens- en alleen maar perfecte piramiden bouwden. Er zijn geen 'missing link piramides' zogezegd.
pi_98907736
Was bij wijze van spreken, ik bedoel er mee te zeggen dat de Egyptenaren te primitief waren om zulke mooie perfecte pyramides te kunnen bouwen. Tenminste zo denk ik er over.
pi_98908475
Luister eens wat Michio Kaku over ufo`s te vertellen heeft dat is toch niet een van de minste
link>>
  vrijdag 1 juli 2011 @ 14:36:24 #53
45206 Pietverdriet
pi_98908893
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 14:12 schreef Truthfinder7 het volgende:
Was bij wijze van spreken, ik bedoel er mee te zeggen dat de Egyptenaren te primitief waren om zulke mooie perfecte pyramides te kunnen bouwen. Tenminste zo denk ik er over.
En dat je in egypte de hele evolutie van de pyramide terug kan vinden zegt je niets?
pi_98909484
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 14:36 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

En dat je in egypte de hele evolutie van de pyramide terug kan vinden zegt je niets?
Ik denk dat ze geprobeerd hadden ze na te bouwen.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 15:02:21 #55
45206 Pietverdriet
pi_98910194
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 14:47 schreef Truthfinder7 het volgende:

[..]

En dat nabouwen deden ze steeds vroeger in de tijd met steeds minder succes?
:')
Maar laat je verder niet hinderen door een flink gebrek aan kennis van de egyptische geschiedenis.
Als je wat verder zou kijken zou je zien dat paralel aan de ontwikkeling van de pyramides de hele architectuur zich steeds verder ontwikkeld, de beeldhouwkunst, het maken van allerlei andere zaken als schepen, taal, tekeningen, etc etc dat ontwikkeld zich in hun geschiedenis steeds hoger, loopt hand in hand met elkaar.

Waarom vinden mensen die een zeer uitgesproken mening hebben over zaken als dit het helemaal niet nodig om zich er maar een beetje in te verdiepen waar ze een mening over hebben?

[ Bericht 27% gewijzigd door Pietverdriet op 01-07-2011 15:23:05 ]
pi_98911153

Bekijk dit filmpje maar eens!
Als de Egyptenaren 5000 vc waren begonnen met het bouwen van de eerste pyramide
Klopt er iets niet!
  vrijdag 1 juli 2011 @ 15:24:43 #57
45206 Pietverdriet
pi_98911317
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 15:21 schreef Truthfinder7 het volgende:

Klopt er iets niet!
Please, alsjeblieft, kom niet met dit soort von Daniken cloon materiaal.
pi_98911695
Ik denk dat die mensen met degelijke argumenten komen.
pi_98912096
Dus jij denkt dat de Egyptenaren in staat waren om de pyramides te bouwen zoals in Gizeh?
Maar ik zou gebrek aan kennis hebben ? :/
  vrijdag 1 juli 2011 @ 15:40:50 #60
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_98912215
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 14:05 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Je leest over iets heen : later in bijv. egypte.
En je weet best dat de holbewoners niet ZO oud werden toch? Rare conclusies uwerzijds dus.

Wel is het waar dat het minimaal opvallend te noemen is dat de egyptenaren ineens- en alleen maar perfecte piramiden bouwden. Er zijn geen 'missing link piramides' zogezegd.
Egyptenaren en de missinglink liggen ver uit elkaar. De eerste beschaving was overigens de Soemeriërs, wat zijn oorsprong vindt in het huidige Irak, tussen de Eufraat en de Tigris.

Ik geloof overigens niet dat de piramides gebouwd zijn door de Egyptenaren. Studie door twee wetenschappers Bauval en Hancock (lees boek Mystery van Orion) gaf een veel aannemelijkere. Hun hebben onderzocht dat de piramides en de sphinx ommenabij 10.500 jaar oud zijn, mede omdat zij zagen dat de 3e piramide afweek en kwamen er achter dat deze verwees naar orions gordel. Door draaiing van de aarde (draait op 3 manieren, precessie) verandert de sterrenhemel over een lange periode, toen ze met modellen gingen terugrekenen wanneer orionsgordel gelijk stond met de 3 piramides kwamen ze uit op 10.500 voor christus. De sphinx verwees op die tijd (in het echt een leeuw, later bewerkt door egyptenaren zie klein hoofd) naar het sterrenbeeld de leeuw, en de schachten in de piramides naar andere sterren.

Hun documentaire is ook uitgezonden op Discovery. Hun onderzoek wordt echter afgewezen omdat volgens de islamitische wet de mens niet zolang bestaat.

Daarnaast is er nooit een graf gevonden in de piramides..
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
  vrijdag 1 juli 2011 @ 15:47:01 #61
45206 Pietverdriet
pi_98912555
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 15:40 schreef Killaht het volgende:

Die sarcofaag van rood graniet die in de pyramide van Cheops staat is geen graf? De inscripties en geschiedschrijving uit die tijd ook allemaal fake?
Nee, groene mannetjes en films als stargate en fifth element zijn natuurlijk veeeel waarschijnlijker verklaringen...
  vrijdag 1 juli 2011 @ 15:51:04 #62
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_98912785
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 15:47 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Die sarcofaag van rood graniet die in de pyramide van Cheops staat is geen graf? De inscripties en geschiedschrijving uit die tijd ook allemaal fake?
Nee, groene mannetjes en films als stargate en fifth element zijn natuurlijk veeeel waarschijnlijker verklaringen...
Je trekt suggereert dat het rode graniete bouwwerk direct een graf is.

Waar suggereer ik naar groene mannetjes en stargate? Je oordeelt nogal snel over iemands mening piet.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
  vrijdag 1 juli 2011 @ 15:57:21 #63
45206 Pietverdriet
pi_98913048
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 15:51 schreef Killaht het volgende:

[..]

Je trekt suggereert dat het rode graniete bouwwerk direct een graf is.

Waar suggereer ik naar groene mannetjes en stargate? Je oordeelt nogal snel over iemands mening piet.
Als je met pseudowetenschappelijke crap als orion mysterie komt kan je dat verwachten, aluhoedje
pi_98913369
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 15:40 schreef Killaht het volgende:

[..]

Egyptenaren en de missinglink liggen ver uit elkaar. De eerste beschaving was overigens de Soemeriërs, wat zijn oorsprong vindt in het huidige Irak, tussen de Eufraat en de Tigris.

Ik geloof overigens niet dat de piramides gebouwd zijn door de Egyptenaren. Studie door twee wetenschappers Bauval en Hancock (lees boek Mystery van Orion) gaf een veel aannemelijkere. Hun hebben onderzocht dat de piramides en de sphinx ommenabij 10.500 jaar oud zijn, mede omdat zij zagen dat de 3e piramide afweek en kwamen er achter dat deze verwees naar orions gordel. Door draaiing van de aarde (draait op 3 manieren, precessie) verandert de sterrenhemel over een lange periode, toen ze met modellen gingen terugrekenen wanneer orionsgordel gelijk stond met de 3 piramides kwamen ze uit op 10.500 voor christus. De sphinx verwees op die tijd (in het echt een leeuw, later bewerkt door egyptenaren zie klein hoofd) naar het sterrenbeeld de leeuw, en de schachten in de piramides naar andere sterren.

Hun documentaire is ook uitgezonden op Discovery. Hun onderzoek wordt echter afgewezen omdat volgens de islamitische wet de mens niet zolang bestaat.

En waarom zijn er ook pyramides gevonden in China, en in Mexico, en recent ook in Bosnië?
De mensen van die tijd dachten namelijk allemaal we gaan pyramides bouwen, en dat duizende kilometers van elkaar! Verklaar dat maar eens met jou kennis?
  vrijdag 1 juli 2011 @ 16:08:19 #65
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_98913505
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 15:57 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Als je met pseudowetenschappelijke crap als orion mysterie komt kan je dat verwachten, aluhoedje
Je bekrompen gedachte goed laat je reageren zoals je nu doet, maarja dat is een tekortkoming van jou.

Er zijn zat wetenschappers die deze theorie aanhalen, het is destijds een serieus onderzoek en geen pseudowetenschap. Bovendien is deze theorie veel aannemelijker simpelweg omdat het de gehele functie van de piramides en de Sphinx verklaard.

Je komt met beroerde argumenten en bent klaarblijkelijk niet op de hoogte van enige kennis over dit onderwerp dan de informatie die je hebt gehad op de basisschool. Het is een feit dat de piramides verwijzen naar de sterren van orion, de piramides de enige zijn met sterrenschachten, bevatten geen inscripties zoals andere egyptische bouwwerken volstaan ermee en er is nooit een graf gevonden.

En de piramide van Cheops kan niet toeschreven worden aan hem, omdat dit gewoon berust op veel latere documentatie en er te weinig aanwijzingen zijn om de piramide aan hem te linken.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 16:11:29 #66
45206 Pietverdriet
pi_98913646
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 16:08 schreef Killaht het volgende:

[..]

Je bekrompen gedachte goed laat je reageren zoals je nu doet, maarja dat is een tekortkoming van jou.

Er zijn zat wetenschappers die deze theorie aanhalen, het is destijds een serieus onderzoek en geen pseudowetenschap. Bovendien is deze theorie veel aannemelijker simpelweg omdat het de gehele functie van de piramides en de Sphinx verklaard.

Je komt met beroerde argumenten en bent klaarblijkelijk niet op de hoogte van enige kennis over dit onderwerp dan de informatie die je hebt gehad op de basisschool. Het is een feit dat de piramides verwijzen naar de sterren van orion, de piramides de enige zijn met sterrenschachten, bevatten geen inscripties zoals andere egyptische bouwwerken volstaan ermee en er is nooit een graf gevonden.

En de piramide van Cheops kan niet toeschreven worden aan hem, omdat dit gewoon berust op veel latere documentatie en er te weinig aanwijzingen zijn om de piramide aan hem te linken.
Noem eens 3 serieuze egyptologen die het er mee eens zijn?
  vrijdag 1 juli 2011 @ 16:17:33 #67
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_98913891
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 16:05 schreef Truthfinder7 het volgende:

[..]

En waarom zijn er ook pyramides gevonden in China, en in Mexico, en recent ook in Bosnië?
De mensen van die tijd dachten namelijk allemaal we gaan pyramides bouwen, en dat duizende kilometers van elkaar! Verklaar dat maar eens met jou kennis?
Dat is voor de huidige wetenschap ook nog een mysterie, maar er zijn aanwijzingen dat de verschillende culturen destijds ook contact hadden, wat de vergelijkbare bouwwerken kan verklaren.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 16:23:17 #68
45206 Pietverdriet
pi_98914123
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 16:05 schreef Truthfinder7 het volgende:

[..]

Heb jij die Pyramides in Gize en in Mexico zelf gezien? En dan beweer je met droge ogen dat ze in verband met elkaar staan?
LOL
Ze hebben echt niets met elkaar gemeen.
pi_98914316
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 16:23 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Heb jij die Pyramides in Gize en in Mexico zelf gezien? En dan beweer je met droge ogen dat ze in verband met elkaar staan?
LOL
En waar baseer jij dat op?
Dan nog maar een linkje http://www.netscientia.com/egypt.html
pi_98914482
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 16:23 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

LOL
Hier Piet kijk zelf maar...http://www.google.nl/sear(...)oWe-KcL&ved=0CC4QsAQ
  vrijdag 1 juli 2011 @ 16:31:49 #71
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_98914517
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 16:11 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Noem eens 3 serieuze egyptologen die het er mee eens zijn?
:') Egyptologen zijn afhankelijk van Zahi Hawass directeur van de plaat van Gizeh, en tegenstander van de theorie.

Maar voor de rest:
Gaston Maspero - Een van de belangrijkste egyptologen in de geschiedenis
John Anthony West
Schwaller de Lubicz
pi_98914644
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 16:31 schreef Killaht het volgende:

[..]

:') Egyptologen zijn afhankelijk van Zahi Hawass directeur van de plaat van Gizeh, en tegenstander van de theorie.

Maar voor de rest:
John Anthony West
Schwaller de Lubicz
Of Jacques Bauval
pi_98914678
Zijn al 4 namen ;-)
  vrijdag 1 juli 2011 @ 16:40:03 #74
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_98914957
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 16:35 schreef Truthfinder7 het volgende:
Zijn al 4 namen ;-)
Er zijn er nog veel meer, ook op andere vakgebieden. Maarja, pietverdriet praat alleen via zijn tunnelvisie en komt zelf niet met argumentatie, alleen maar afzeiken van afwijkende theorieën.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 16:52:43 #75
45206 Pietverdriet
pi_98915495
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 16:31 schreef Killaht het volgende:

Maar voor de rest:
Overleed in 1916
quote:
John Anthony West
Dit is geen wetenschapper, noch serieus
quote:
Schwaller de Lubicz
Overleed in 1961
pi_98915560
Het probleem wat Pietverdriet heeft - en ik sluit me daarbij aan, overigens - is dat veel van de "believers" nogal van alles en nogwat klakkeloos aannemen als de waarheid en slikken als zoete koek. Men is niet sceptisch of kritisch ten opzichte van de informatie die te vinden is, maar het is "teh intrawebz" dus automatisch de 100% keiharde waarheid. Waarom zou je dan zelf nog nadenken?

Ja, ik geloof ook dat er andere levensvormen in dit universum zijn - zelfs in onze eigen melkweg - en ja, ik geloof ook dat daar intelligente wezens tussen zitten. Mogelijk zijn ze ook hier geweest, dat acht ik beslist niet onmogelijk. Maar ik geloof niet in slechte, gefake'te filmpjes en verhalen over overhypte reptilians uit de x-te dimensie die stiekem al onze regeringsleiders hebben overgenomen via mind control.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 16:54:21 #77
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_98915566
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 16:52 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Overleed in 1916

[..]

Dit is geen wetenschapper, noch serieus

[..]

Overleed in 1961
:') Wat heeft het overlijden ermee te maken?
  vrijdag 1 juli 2011 @ 16:55:49 #78
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_98915644
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 16:54 schreef Maurice76 het volgende:
Het probleem wat Pietverdriet heeft - en ik sluit me daarbij aan, overigens - is dat veel van de "believers" nogal van alles en nogwat klakkeloos aanneemt voor de waarheid en slikt als zoete koek. Men is niet sceptisch of kritisch ten opzichte van de informatie die te vinden is, maar het is "teh intrawebz" dus automatisch de 100% keiharde waarheid. Waarom zou je dan zelf nog nadenken?

Ja, ik geloof ook dat er andere levensvormen in dit universum zijn - zelfs in onze eigen melkweg - en ja, ik geloof ook dat daar intelligente wezens tussen zitten. Mogelijk zijn ze ook hier geweest, dat acht ik beslist niet onmogelijk. Maar ik geloof niet in slechte, gefake'te filmpjes en verhalen over overhypte reptilians uit de x-te dimensie die stiekem al onze regeringsleiders hebben overgenomen via mind control.
Ja, dat snap ik. Daar heb ikzelf ook een hekel aan.

Maar de theorie die ik aanhaal is wetenschappelijk onderbouwd d.m.v. een lange studie, het komt niet uit het internet of een youtubefilmpje.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 16:56:33 #79
45206 Pietverdriet
pi_98915679
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 16:54 schreef Killaht het volgende:

[..]

:') Wat heeft het overlijden ermee te maken?
Beetje lastig om het eens te zijn met een theorie naar voren gebracht in 1994 als je al lang daarvoor bent overleden, niet?
pi_98915692
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 16:55 schreef Killaht het volgende:

[..]

Ja, dat snap ik. Daar heb ikzelf ook een hekel aan.

Maar de theorie die ik aanhaal is wetenschappelijk onderbouwd d.m.v. een lange studie, het komt niet uit het internet of een youtubefilmpje.
Die van jou misschien wel (heb er geen kennis van), maar bijvoorbeeld Truthfinder lijkt voornamelijk zijn naam geen eer aan te doen.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 16:56:53 #81
344797 CyberJesus
The final word.
pi_98915694
Ik denk dat dit filmpje nep is om de volgende redenen :
1 - geen reactie van de persoon die de 'UFO's' filmt
2 - het is van verschillende locaties gefilmd en allemaal toevallig met high-end camera's?
3 - het lijkt alsof ze het interessanter vinden de mensen te filmen dat het daadwerkelijke fenomeen.
4 - ze stoppen met filmen terwijl er nog UFO's door de lucht vliegen.

Yeah right.
Op donderdag 2 augustus 2012 01:33 schreef o.us het volgende:
Sterkte, vinger in je kont wil nog wel eens helpen.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 16:57:14 #82
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_98915716
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 16:56 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Beetje lastig om het eens te zijn met een theorie naar voren gebracht in 1994 als je al lang daarvoor bent overleden, niet?
Theorie bestaat langer, is alleen in 1994 bewezen en onderzocht :W
pi_98915771
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 16:56 schreef CyberJesus het volgende:
Ik denk dat dit filmpje nep is om de volgende redenen :
1 - geen reactie van de persoon die de 'UFO's' filmt
2 - het is van verschillende locaties gefilmd en allemaal toevallig met high-end camera's?
3 - het lijkt alsof ze het interessanter vinden de mensen te filmen dat het daadwerkelijke fenomeen.
4 - ze stoppen met filmen terwijl er nog UFO's door de lucht vliegen.

Yeah right.
Nou, nummer 2 mag toch eindelijk weleens een gewoonte worden, toch? :P . Weg met die low-res rommelige filmpjes! Meeste telefoons hebben tegenwoordig aardig wat megapixels voor foto's en filmpjes.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 17:05:17 #84
45206 Pietverdriet
pi_98916117
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 16:57 schreef Killaht het volgende:

[..]

Theorie bestaat langer, is alleen in 1994 bewezen en onderzocht :W
Vertel, hij kwam er voor het eerst mee in 1983, zijn boek en publicaties kwamen later, hoe zijn mensen die veel eerder overleden zijn serieuze wetenschappers die het er mee eens zijn? En het aanhalen

Herkansing, noem eens 3 egyptologen die het er mee eens zijn, wetenschappers zoals je beweerde, die het aanhalen.

[ Bericht 11% gewijzigd door Pietverdriet op 01-07-2011 17:19:03 ]
pi_98916431
Ik vind filmpjes zoals nu in London altijd wel grappig om te zien, maar ben tegenwoordig ook wat sceptischer over het zien van dit soort video's ! Het blijft indrukwekkend, maar om ze gelijk voor waar aan te nemen, gaat me dan net te ver.

Een tijdje geleden zag ik deze video:

Het intressante van deze video vind ik de gedachte achter het "Cloacking Device" principe. Niet dat ik direct geloof dat deze video wel echt is, maar wel het meest waarschijnlijke.
Zoals altijd wel in Ster Trek te zien was, bezochten ze alleen "onzichtbaar" de planeten voor onderzoek, om de beschavingen op die planeten zo min mogelijk te storen.

http://en.wikipedia.org/wiki/Cloaking_device

Deze waarneming in Taiwan is dus waarschijnlijker, omdat het onweer de Cloaking Device van de UFO misschien overstemt heeft en dus de UFO waarneembaar heeft gemaakt. UFO waarnemingen zoals nu weer in London en laatst in Istanbul maken het door de theorie van de CD een stuk minder geloofwaardiger op, maar nog steeds wel voldoende om dit soort filmpjes blijven te bekijken :)
pi_98918145
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 16:56 schreef Maurice76 het volgende:

[..]

Die van jou misschien wel (heb er geen kennis van), maar bijvoorbeeld Truthfinder lijkt voornamelijk zijn naam geen eer aan te doen.
Mis ik iets??
pi_98919338
Ik kan alles weerleggen wat ik hier schrijf!
Ik sta ook open voor een heleboel dingen, Maar de pyramides blijven vreemde maar ook zeer interessante bouwwerken! Ik ben er van overtuigd dat de pyramides gebouwd moeten zijn door een zeer hoge beschaving.
Dus niet door de Egyptenaren!
  vrijdag 1 juli 2011 @ 18:38:41 #88
45206 Pietverdriet
pi_98919347
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 16:31 schreef Truthfinder7 het volgende:

[..]

Hier Piet kijk zelf maar...http://www.google.nl/sear(...)oWe-KcL&ved=0CC4QsAQ
Ik ben daar geweest, en ze lijken werkelijk in de verste verte niet op die in Egypte.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 18:39:50 #89
45206 Pietverdriet
pi_98919384
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 18:38 schreef Truthfinder7 het volgende:
Ik kan alles weerleggen wat ik hier schrijf!
Ik sta ook open voor een heleboel dingen, Maar de pyramides blijven vreemde maar ook zeer interessante bouwwerken! Ik ben er van overtuigd dat de pyramides gebouwd moeten zijn door een zeer hoge beschaving.
Dus niet door de Egyptenaren!
Nee, door de marsmannetjes zeker
pi_98919543
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 18:39 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Nee, door de marsmannetjes zeker
Zullen deze er misschien mee te maken kunnen hebben ? :X Maar ook fake zeker? deze is in heel veel landen gezien!! en gefilmd.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 18:47:22 #91
344797 CyberJesus
The final word.
pi_98919604
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 18:45 schreef Truthfinder7 het volgende:

[..]

Zullen deze er misschien mee te maken kunnen hebben ? :X Maar ook fake zeker? deze is in heel veel landen gezien!! en gefilmd.
Ga het eens onderzoeken, het klopt dat er bepaalde invloeden van buitenaf zijn geweest bij het bouwen van de piramides maar je kan het ook te ver zoeken..
Er zijn inderdaad verhalen en filmpjes over dit type UFO, maar gezien je reactie denk ik dat je je iets te snel laat misleiden.
Op donderdag 2 augustus 2012 01:33 schreef o.us het volgende:
Sterkte, vinger in je kont wil nog wel eens helpen.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 18:49:35 #92
45206 Pietverdriet
pi_98919678
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 18:02 schreef Truthfinder7 het volgende:

[..]

Mis ik iets??
1. Een totaal gebrek aan kritisch vermogen, je gelooft alles wat er op het interwebz te vinden is wat spannend is
2. Aandachtsspanne, je begint iedere keer over wat anders
3. Discussievermogen, je antwoordt met een youtube filmpje ipv met argumenten.

nog meer?
pi_98919896
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 18:49 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

1. Een totaal gebrek aan kritisch vermogen, je gelooft alles wat er op het interwebz te vinden is wat spannend is
2. Aandachtsspanne, je begint iedere keer over wat anders
3. Discussievermogen, je antwoordt met een youtube filmpje ipv met argumenten.

nog meer?
Nou beter dan jouw bekrompen kijk op de wereld! en daar buiten.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 18:56:22 #94
45206 Pietverdriet
pi_98919932
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 18:55 schreef Truthfinder7 het volgende:

[..]

Nou beter dan jouw bekrompen kijk op de wereld! en daar buiten.
Dat is nog steeds geen argument
pi_98919942
Je doet jou naam wel eer aan!!
pi_98919960
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 18:02 schreef Truthfinder7 het volgende:

[..]

Mis ik iets??
O.a. dit soort dingen die je roept:

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 13:07 schreef Truthfinder7 het volgende:Zoek maar eens op wat ze allemaal met de ISS hebben gezien.
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 14:12 schreef Truthfinder7 het volgende:
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 14:47 schreef Truthfinder7 het volgende:
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 15:21 schreef Truthfinder7 het volgende:

Klopt er iets niet!
Je haalt onbekende zaken aan, doet er een aanname (!) over, en bestempelt dat als waarheid. Zonder er verder zelf onderzoek over te doen of er dieper op in te duiken. Sterker nog, je verwacht dat anderen met bewijzen tegen je stellingen komen. Dat is geen waarheid vinden. Vandaar mijn opmerking. Maar ik wil verder niet persoonlijk worden of zo, het gaat mij er puur om dat sommige mensen (en dat bedoel ik generiek) gewoon alles maar klakkeloos aannemen en zomaar als zoete koek slikken. Dat is waar Pietverdriet tegen te hoop loopt.
pi_98920076
Ik weerleg mijn standpunten met filmpjes de ik eerder al onderzocht had is daar iets mis mee?
pi_98920128
quote:
6s.gif Op woensdag 29 juni 2011 17:39 schreef FritsFlits het volgende:
1. Ze zijn alle drie zo nep als wat. De camera schokt enorm of beweegt heen-en-weer. Tijdens deze bewegingen zie je dat de UFO's niet strak hun weg blijven vervolgen maar een stukje met de camerabeweging(en) mee doet. Kortom, de trackerpoints in de video zijn niet 100% goed gelukt om een nep opject (de UFO's) met het beeld mee te laten gaan.
Best jammer ja. Terwijl het niet zo bijzonder moeilijk is.
Een dagje langer eraan werken en ze hadden ook die kleine dingetjes kunnen fixen.
pi_98920129
Anders moet ik hier een heel verhaal ophangen, en daar ben ik eerlijk gezegd te lui voor :6
  vrijdag 1 juli 2011 @ 19:04:55 #100
45206 Pietverdriet
pi_98920275
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 18:56 schreef Truthfinder7 het volgende:
Je doet jou naam wel eer aan!!
Jammer dat jij dat niet doet.
Maurice76 zegt het wat subtieler.

En het is nog steeds geen argument. Is er echt zo weinig voor nodig om jouw wat te doen geloven anders dan dat het een sappig spannend verhaal is? Je wilt de meeste wilde zaken geloven over het oude egypte, maar je hebt je niet echt ingelezen in de geschiedenis ervan.
Het is als porno met een serieuze relatie verwarren, het eerste gaat alleen maar om de kicks. Das prima, maar haal fantasie en werkelijkheid niet door elkaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')