quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Overleed in 1916
[..]
Dit is geen wetenschapper, noch serieus
[..]
Overleed in 1961
Ja, dat snap ik. Daar heb ikzelf ook een hekel aan.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:54 schreef Maurice76 het volgende:
Het probleem wat Pietverdriet heeft - en ik sluit me daarbij aan, overigens - is dat veel van de "believers" nogal van alles en nogwat klakkeloos aanneemt voor de waarheid en slikt als zoete koek. Men is niet sceptisch of kritisch ten opzichte van de informatie die te vinden is, maar het is "teh intrawebz" dus automatisch de 100% keiharde waarheid. Waarom zou je dan zelf nog nadenken?
Ja, ik geloof ook dat er andere levensvormen in dit universum zijn - zelfs in onze eigen melkweg - en ja, ik geloof ook dat daar intelligente wezens tussen zitten. Mogelijk zijn ze ook hier geweest, dat acht ik beslist niet onmogelijk. Maar ik geloof niet in slechte, gefake'te filmpjes en verhalen over overhypte reptilians uit de x-te dimensie die stiekem al onze regeringsleiders hebben overgenomen via mind control.
Beetje lastig om het eens te zijn met een theorie naar voren gebracht in 1994 als je al lang daarvoor bent overleden, niet?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:54 schreef Killaht het volgende:
[..]
Wat heeft het overlijden ermee te maken?
Die van jou misschien wel (heb er geen kennis van), maar bijvoorbeeld Truthfinder lijkt voornamelijk zijn naam geen eer aan te doen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:55 schreef Killaht het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Daar heb ikzelf ook een hekel aan.
Maar de theorie die ik aanhaal is wetenschappelijk onderbouwd d.m.v. een lange studie, het komt niet uit het internet of een youtubefilmpje.
Theorie bestaat langer, is alleen in 1994 bewezen en onderzochtquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:56 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Beetje lastig om het eens te zijn met een theorie naar voren gebracht in 1994 als je al lang daarvoor bent overleden, niet?
Nou, nummer 2 mag toch eindelijk weleens een gewoonte worden, toch?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:56 schreef CyberJesus het volgende:
Ik denk dat dit filmpje nep is om de volgende redenen :
1 - geen reactie van de persoon die de 'UFO's' filmt
2 - het is van verschillende locaties gefilmd en allemaal toevallig met high-end camera's?
3 - het lijkt alsof ze het interessanter vinden de mensen te filmen dat het daadwerkelijke fenomeen.
4 - ze stoppen met filmen terwijl er nog UFO's door de lucht vliegen.
Yeah right.
Vertel, hij kwam er voor het eerst mee in 1983, zijn boek en publicaties kwamen later, hoe zijn mensen die veel eerder overleden zijn serieuze wetenschappers die het er mee eens zijn? En het aanhalenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:57 schreef Killaht het volgende:
[..]
Theorie bestaat langer, is alleen in 1994 bewezen en onderzocht
Mis ik iets??quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:56 schreef Maurice76 het volgende:
[..]
Die van jou misschien wel (heb er geen kennis van), maar bijvoorbeeld Truthfinder lijkt voornamelijk zijn naam geen eer aan te doen.
Ik ben daar geweest, en ze lijken werkelijk in de verste verte niet op die in Egypte.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:31 schreef Truthfinder7 het volgende:
[..]
Hier Piet kijk zelf maar...http://www.google.nl/sear(...)oWe-KcL&ved=0CC4QsAQ
Nee, door de marsmannetjes zekerquote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:38 schreef Truthfinder7 het volgende:
Ik kan alles weerleggen wat ik hier schrijf!
Ik sta ook open voor een heleboel dingen, Maar de pyramides blijven vreemde maar ook zeer interessante bouwwerken! Ik ben er van overtuigd dat de pyramides gebouwd moeten zijn door een zeer hoge beschaving.
Dus niet door de Egyptenaren!
Zullen deze er misschien mee te maken kunnen hebben ?quote:
Ga het eens onderzoeken, het klopt dat er bepaalde invloeden van buitenaf zijn geweest bij het bouwen van de piramides maar je kan het ook te ver zoeken..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:45 schreef Truthfinder7 het volgende:
[..]
Zullen deze er misschien mee te maken kunnen hebben ?Maar ook fake zeker? deze is in heel veel landen gezien!! en gefilmd.
1. Een totaal gebrek aan kritisch vermogen, je gelooft alles wat er op het interwebz te vinden is wat spannend isquote:
Nou beter dan jouw bekrompen kijk op de wereld! en daar buiten.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
1. Een totaal gebrek aan kritisch vermogen, je gelooft alles wat er op het interwebz te vinden is wat spannend is
2. Aandachtsspanne, je begint iedere keer over wat anders
3. Discussievermogen, je antwoordt met een youtube filmpje ipv met argumenten.
nog meer?
Dat is nog steeds geen argumentquote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:55 schreef Truthfinder7 het volgende:
[..]
Nou beter dan jouw bekrompen kijk op de wereld! en daar buiten.
O.a. dit soort dingen die je roept:quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:07 schreef Truthfinder7 het volgende:Zoek maar eens op wat ze allemaal met de ISS hebben gezien.
Dat verklaart ook gelijk waarom ze voor het publiek er een sneeuwte overheen gooien!
Hebben ze wat te verbergen? haal eerst maar je hoofd uit je r**t en onderzoek het eerst even.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:12 schreef Truthfinder7 het volgende:
Was bij wijze van spreken, ik bedoel er mee te zeggen dat de Egyptenaren te primitief waren om zulke mooie perfecte pyramides te kunnen bouwen. Tenminste zo denk ik er over.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:47 schreef Truthfinder7 het volgende:
Ik denk dat ze geprobeerd hadden ze na te bouwen.
Je haalt onbekende zaken aan, doet er een aanname (!) over, en bestempelt dat als waarheid. Zonder er verder zelf onderzoek over te doen of er dieper op in te duiken. Sterker nog, je verwacht dat anderen met bewijzen tegen je stellingen komen. Dat is geen waarheid vinden. Vandaar mijn opmerking. Maar ik wil verder niet persoonlijk worden of zo, het gaat mij er puur om dat sommige mensen (en dat bedoel ik generiek) gewoon alles maar klakkeloos aannemen en zomaar als zoete koek slikken. Dat is waar Pietverdriet tegen te hoop loopt.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:21 schreef Truthfinder7 het volgende:
Bekijk dit filmpje maar eens!
Als de Egyptenaren 5000 vc waren begonnen met het bouwen van de eerste pyramide
Klopt er iets niet!
Best jammer ja. Terwijl het niet zo bijzonder moeilijk is.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:39 schreef FritsFlits het volgende:
1. Ze zijn alle drie zo nep als wat. De camera schokt enorm of beweegt heen-en-weer. Tijdens deze bewegingen zie je dat de UFO's niet strak hun weg blijven vervolgen maar een stukje met de camerabeweging(en) mee doet. Kortom, de trackerpoints in de video zijn niet 100% goed gelukt om een nep opject (de UFO's) met het beeld mee te laten gaan.
Jammer dat jij dat niet doet.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |