quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:32 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Nou geweldig, daar zaten we echt op te wachten
Valt wel mee hoor. Denk de eerste aflering. Daarna beseffen ze pas dat het complete waanzin isquote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:39 schreef roos85 het volgende:
Ik vrees dat hier toch veel mensen naar gaan kijken
Ja behalve mijn zusje waarschijnlijkquote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:59 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Denk de eerste aflering. Daarna beseffen ze pas dat het complete waanzin is
editquote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:39 schreef roos85 het volgende:
Ik vrees dat hier toch veel mensen vrouwen naar gaan kijken
Fixedquote:
Als het nog goed zit nadat je vriendje je op tv door Tony geneukt heeft zien horen worden, dan weet je dat het echt goed zit.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:59 schreef Mixende_match het volgende:
ze kent hem sinds maart.... en nu al verloofd?
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:32 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Nou geweldig, daar zaten we echt op te wachten
quote:Barbie dolgelukkig met verloofde
AMSTERDAM - Barbie uit Oh Oh Cherso gaat echt trouwen met haar Michael, zegt ze in Metro.
RTL 5 filmt de huwelijksvoorbereidingen van de blonde Scheveningse en daar zegt ze geen enkel probleem mee te hebben. "Dat heb ik helemaal niet meer door, joh. Ze zijn de hele dag in mijn huis en volgen alles."
Ook van de keuze voor Michael heeft ze nog geen seconde spijt. "Ik ben echt heel blij met Michael. Hij is heel lief en zorgzaam. Hij houdt rekening met me en staat dag en nacht voor me klaar. Zo iemand heb ik echt nodig. In andere relaties was ik meestal de baas, maar Michael heeft echt een mening."
Toch gaat niet altijd van een leien dakje. "Ik vind dat lachen. Mensen zien eerst dat we heel lief voor elkaar zijn en dan ineens hebben we een knallende ruzie."
overload aan zonnebank, vandaarquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:36 schreef -Willempie- het volgende:
Wat heeft ze toch eigenlijk een oude kop.
eens ze is 22quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:36 schreef -Willempie- het volgende:
Wat heeft ze toch eigenlijk een oude kop.
Briljant slecht.quote:
te erg jaquote:
te slechtquote:
Dat.quote:
Ze moeten ze in Blijdorp zetten, kunnen ze entree heffenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:38 schreef Bayswater het volgende:
En dan te bedenken dat dat hier 3 kilometer verderop woont.
quote:
Ze wonen al vlak naast Sealife, gewoon een doorgangetje maken.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze moeten ze in Blijdorp zetten, kunnen ze entree heffen
volgens mij is het gratisquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:41 schreef Jojoortje het volgende:
Kan ik dit zo wel terugkijken op rtlgemist.nl? Of moet ik daar voor dokken, nee toch?
Ja ik schaam me, maar ik vind dit leuk
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:41 schreef Mascleta het volgende:
Ik dacht dat mensen wenkbrauwen tatoeëerden omdat ze te lui waren om te tekenen, maar Barbie vindt tekenen zo goedkoop.
Dat vermoeden heb ik ook.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:43 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]ach ja misschien waren der vorige vriendjes nog veel erger...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies zo neer zetten als ze het zeggenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:45 schreef kwiwi het volgende:
Waarom ondertitelen ze in slecht nederlands?"ech nie". Laat het dan gewoon helemaal zitten...
Maar je kijkt wel he...quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:47 schreef jimjim1983 het volgende:
dit is niet eens grappig.
waarom komen zulke mensen op tv
Heel irritant dit. Ondertiteling is niet eens nodig, ik ben een 'n Brabo en dat Haags (ook de plattere vorm) is goed te volgen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ze willen hip doen blijkbaar. Geen wonder dat het Nederlands van jongeren zo achteruit gaat.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:59 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Heel irritant dit. Ondertiteling is niet eens nodig, ik ben een 'n Brabo en dat Haags (ook de plattere vorm) is goed te volgen.
Inderdaad, ze is dom, maar wel vriendelijk en sympathiek.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:03 schreef ZuidGrens het volgende:
Toch heb ik Barbie nooit onsympathiek gevonden. Wel dom, naar het is geen kutwijf of zo.
Ik val van de ene verbazing in de anderequote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:09 schreef Me_Wesley het volgende:
DVD terugspoelen, want de vorige had em al half bekeken
Ja die uitspraak viel mij ook al op! Volgens mij is hij wel een stukkie ouder dus zou zomaar kunnen!quote:
laten we het zo zeggen: hij had er geen moeite meequote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:11 schreef MissJ het volgende:
nou hij weet wel handig binnen te komen met dat ijzerdraad
Dat zou best kunnen, komt er een sumoworstelaar uitquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:14 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja die uitspraak viel mij ook al op! Volgens mij is hij wel een stukkie ouder dus zou zomaar kunnen!
En zijn al die anabolen wel goed voor dat kindje?! Neem aan dat dat ook wel in je sp..ma gaat zitten!
Iddquote:
Ik begrijp hem ook wel, hij staat er helemaal alleen voorquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:24 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Die gozer heeft gewoon gelijk hoor.
De ondertiteling heeft zijn eerste slachtoffer gemaaktquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:27 schreef forzaudinese het volgende:
RTL betaald de rekening wel hoor voor de hele bruiloft
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:28 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
De ondertiteling heeft zijn eerste slachtoffer gemaakt.
[..]
[..]
Het lijkt alsof ze een of andere huidziekte heeft.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:42 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Brrrr. Ze is echt niet knap
Met dat puberale gedrag bedoel ik niet alleen het weggaan en schelden mee hoor....quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:36 schreef Leandra het volgende:
Nah, zal ook best een (flink) stuk zwangerschap hormonster bijzitten...
Ik ben zwanger en wel ook wel eens met m'n kwaaie kop bij m'n lief weggegaan naar m'n eigen huis, daar hoef je geen Barbie voor te zijn
Als dat zo is, dan is RTL wel heel laag gezonkenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:43 schreef tech4u het volgende:
Niet snappen dat die ondertiteling een poging van RTL is om grappig te zijn.
30quote:Op maandag 12 maart 2012 19:52 schreef Anonymousz het volgende:
haar verloofde ziet er zo oud uit
ben benieuwd hoe oud hij is
ditquote:
Echt he, net een wijf. Moet minder anabolen gebruiken.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:36 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat een dramaqueen die gozert, hij is 30
dit jaquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:40 schreef Lutte het volgende:
Volgend seizoen wordt nu wel veiliggesteld, Barbies scheiding
En het ongeboren kindquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb vooral medelijden met hun buren
whehehe, dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:43 schreef kwiwi het volgende:
Whehehehehehehehehe"Jij gaat overal overheen". Nou ja dat klopt wel, hij is toch met jou?
Het leuke is, van verbazing kun je gewoon niet wegzappenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:43 schreef Lutte het volgende:
Wat is dit? Echt, waar zit ik naar te kijken
Mwa, nu begint het voetbal, weet niet waar ik blijf hangen...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het leuke is, van verbazing kun je gewoon niet wegzappen
Moet je zijn achternaam weten + of eht Michael of Maikel isquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:45 schreef charmed_angel het volgende:
Heeft iemand al de facebook van Michael gevonden?
Gaan we hem allemaal een vriendschapsverzoek sturen
Ow ja dat is waarquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:46 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Moet je zijn achternaam weten + of eht Michael of Maikel is
https://www.facebook.com/profile.php?id=100003458466142quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:45 schreef charmed_angel het volgende:
Heeft iemand al de facebook van Michael gevonden?
Gaan we hem allemaal een vriendschapsverzoek sturen
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:51 schreef GeenWijn het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/profile.php?id=100003458466142
Smerig wijf man, je dochter zou er zo uitzien..of je vriendin.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:57 schreef GeenWijn het volgende:
[ afbeelding ]
bovenkant van haar kop..... die is bijna kaal
en Barbie ook niet?quote:
Echt zo'n gast die alleen maar borst en armen traint.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:02 schreef FerryNL het volgende:
Stoere vent hoor.![]()
Stoer doen met fitnessen, maar wel steeds spuitjes in z'n reet.
Ja zo wordt je wel snel breed ja als je allemaal troep inspuit.
Omdat het vermakelijk isquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:03 schreef KwadeAfdronk het volgende:
gadverdamme waarom zit ik hier naar te kijken
Stereotype tokkies dit; autochtoon, oorbellen, zonnebankbruin, oorbellen, bontkragen, anabolen, tatoeages, met kanker schelden...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:08 schreef Adelante het volgende:
wat een volk zeg, je schaamt je toch kapot
mij ook ja...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:14 schreef Starlie het volgende:
Had bij Barbie wel verwacht dat ze gewoon zou drinken tijdens haar zwangerschap dus het valt me alles mee dat ze niet drinkt!
Krijg steeds meer het idee dat dat typisch Haags is iddquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:29 schreef MissJ het volgende:
die vrienden van hem... echt hoor wat een Haagse anabolen sjonnies zijn dat zeg![]()
weet niet of het typisch Haags is, maar weet wel als je in Den Haag een willekeurige sportschool binnenloopt je dus echt véél van dit soort kerels ziet.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:29 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Krijg steeds meer het idee dat dat typisch Haags is idd
kan ik bevestigenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
Die Jake is (en dat zeg ik oprecht en niet vaak) een gigantische teringlijer. Hagenezen kennen hem ook wel als hoofdportier van de haagse tenten. Hoevaak hij niet beschoten en gestoken is
Omdat het een doorgesnoven onderwereld figuur is. Door middel van intimidatie bepaalde dingen doordrukt (en daar zijn agressiefste portier bij gebruikt). Zijn portiers opdracht geeft iedereen die drugs bij zich heeft af te pakken en dan gaat hij naar die persoon om het weer terug te verkopenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:35 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Maar hoezo is hij dan zo'n teringlijer?
Je bedoelt toch de manager van dat tuigquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
Die Jake is (en dat zeg ik oprecht en niet vaak) een gigantische teringlijer. Hagenezen kennen hem ook wel als hoofdportier van de haagse tenten. Hoevaak hij niet beschoten en gestoken is
Boobytrap deed hij ook altijd briljantquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:32 schreef kwiwi het volgende:
Het enige dat ik leuk vind aan die serie is de voice-overDiezelfde man was ook leuk bij Gordon & Joling en andere programma's.
Haha, ik geloof je meteen. Ik vind Barbie ook totaal niet onsympathiek, ze is gewoon erg oprecht. Maar die vrienden van die Michael (en hijzelf uiteraard) leken me dan weer geen lieverjdesquote:Op woensdag 14 maart 2012 15:50 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Barbie woont een paar straten verderop vanaf mijn huis, ik woon dan niet in het hoge tokkie gehalte wijkje hoor. Maar ik ken haar dus al vanaf dat ik heel klein was, en ze is altijd al zo geweest. Altijd roze en make upjes en toestanden. Heb haar weleens gevraagd waarom ze in godsnaam zo'n laag plamuur op haar gezichtje smeert en haar antwoord was "omdat ik dat mooi vind". Ok, fair enough, maar volgens mij is ze gewoon een beetje onzekerAnywho, ze is wel echt super aardig en oprecht. Dat ze dom is ziet elke mongool, maar verder is het wel een lief meisje en heel gezellig. Ik ken haar niet super goed want we zijn nooit vriendinnetjes geweest, maar als je klein bent en veel buiten speelt zie je elkaar natuurlijk regelmatig en blijf je elkaar wel kennen.
Kwam haar na de uitzending van het eerste seizoen van Cherso tegen in een club hier op Scheveningen en ze was helemaal niet uit de hoogte ofzo, ze kwam naar me toe en zei me gedag, gaf me drie zoenen etc. Dus arrogant is ze totaal niet terwijl veel mensen dat wel denken.
Ik vind 't iig grappig om naar te kijken, vooral omdat ik haar dus ken en die hele familie vd Plas ook+ die vrienden van Michael etc. Lol, eigenlijk ken ik al die mensen
not very proud of it maar ey, dat is nou eenmaal zo als je in Scheveningen woont. Ons kent ons
![]()
Klopt als een bus, zij zijn regelmatig betrokken bij vechtpartijen etc. Je hoorde waarsch ook wel wat ze zeiden: "Misschien nog lekker een partijtje knokken" iets in die trantquote:Op woensdag 14 maart 2012 18:51 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Haha, ik geloof je meteen. Ik vind Barbie ook totaal niet onsympathiek, ze is gewoon erg oprecht. Maar die vrienden van die Michael (en hijzelf uiteraard) leken me dan weer geen lieverjdes
quote:Barbie heeft zo haar twijfels over haar aanstaande huwelijk met Michael. De zwangere realityster, die door camera's wordt gevolgd in aanloop naar haar bruiloft, schakelde een paragnost in om raad te vragen.
"Ik stopte bij dit huis en toen kreeg ik een beetje een zorgelijk gevoel", zegt de paragnost in een nieuwe aflevering van Barbie's Bruiloft, die dinsdagavond wordt uitgezonden door RTL 5. "Ik kreeg echt een beetje een paniekgevoel, zo van: als het maar goed gaat." Barbie bekent daarop dat ook zij haar twijfels heeft. "Ja, ik af en toe ook hoor. Dat gevoel heb ik ook."
Samantha de Jong, zoals Barbie eigenlijk heet, geeft op 1 april haar jawoord aan Michael. De blondine was eerder te zien in Oh Oh Cherso.
Ik schat het ook niet al te best in, die Micheal lijkt mij niet al te moeilijk maar die Barbie is volgens mij echt lastig om mee samen te leven.quote:
niet een slimme beer geloof ikquote:
ja erg he, is echt zo dood als de nete johquote:
De dingen zitten er ook helemaal niet goed in vind ikquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:40 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja erg he, is echt zo dood als de nete joh
nee he..quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
De dingen zitten er ook helemaal niet goed in vind ik
En dat voor 1500 euroquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:43 schreef MissJ het volgende:
[..]
nee he..
en dan die korte plukjes aan de zijkanten enzo.. echt geen porum gewoon.
WTF hoe duur is dat.quote:
Ja dat zeiden ze netquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:45 schreef MissJ het volgende:
[..]
WTF hoe duur is dat.
Ik heb 1 keer extensions gehad (had toen een boblijn en wilde mijn haar langer laten groeien, vond het wel geinig om een keer in 1 keer lang haar te hebben) en dat kostte me toen 350 euro ofzo. Zat er onwijs mooi in, je zag ook echt niet dat het extensions waren.
dat geloof ik meteen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat zeiden ze net
Mijn clip in extensions zijn maar 60'euro en zitten nog beter dan die extensions van barbie
Denk niet dat dat soort mensen ook maar 1 seconde geïnteresseerd zijn in politiek.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:48 schreef Cheiron het volgende:
Ik moet hier echt een beetje om huilen..Dit soort mensen plant zich voort en heeft stemrecht...pff
dit.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:50 schreef StephanL het volgende:
[..]
Denk niet dat dat soort mensen ook maar 1 seconde geïnteresseerd zijn in politiek.
Wie?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:50 schreef MissJ het volgende:
[..]
dit.
Ik gok dat ze bijvoorbeeld niet eens weet wie Rutte is
Ja klopt! Ideaal !quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:49 schreef MissJ het volgende:
[..]
dat geloof ik meteen.
Mooi prijsje ook! En je kan ze er ook zelf uithalen en weer indoen zeker?
Kan ook wellicht.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:56 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik dacht in het café van z'n broeâh.
Kun je zien op zijn facebookquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:56 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik dacht in het café van z'n broeâh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |